/ Fórumok /

Szovjet/ orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298.
Sennás 20111 2012. február 11. 17:21
Válasz erre
papgyuri 20110 2012. február 11. 17:14
Válasz erre
A blendetakaró ponyva feszítőbowdenje és csavarjai...Amit felraktál, szerintem vastag.
Sennás 20109 2012. február 11. 16:20
Válasz erre
T-90_turret
T-90_turret
P1060672
P1060672

Helló!Tudnátok segíteni.A képen bekeretezett "feszítő drót" pontos mivolta érdekelne.Egyenlőre tettem egy próbát.Valami "8-as anyát" még teszek rá.Elfogadható?Köszi:SENNÁS
páncélos 20108 2012. február 8. 12:57
Válasz erre
Sennás 20106 2012. február 6. 16:40
Válasz erre
5PFR8LJT00AO0001
5PFR8LJT00AO0001
1024px-Soyuz_TMA-2_-_Edward_T._Lu
1024px-Soyuz_TMA-2_-...

Köszönöm juge75!Neked is jár a piros pont:)Tényleg az elkóborolt Szojuz pilótákat viszik haza:)
Sennás 20105 2012. február 6. 16:24
Válasz erre
DIP249061
DIP249061

Szia Kamovos!Nekem meg te vagy a barátom:)
Közben én is megtaláltam ezeket a képeket csak mivel én típust nem ismertem fonákul kezdtem keresni."Russian amphibian truck 6X6" de odataláltam én is.Bámulatosak ezek az Orosz szerkezetek.Köszi!

1:43 van potom 190Dolcsi:)
Kamovos 20104 2012. február 6. 13:42
Válasz erre
Szia Sennás.

Közben eszembe jutott Google barátom is!

Ennyit talált.

www.google.hu/search

Üdv: kamovos
Kamovos 20103 2012. február 6. 13:31
Válasz erre
Szia Sennás.

Ez valóban a Kék Madár!
Gumikerekes kétéltű szállító jármű.
A típusát én sem ismerem pontosan.
Talán Zil-49061.

www.youtube.com/watch

Üdv: kamovos
juge75 20102 2012. február 6. 13:28
Válasz erre
tyimosenko 20101 2012. február 6. 13:22
Válasz erre
Az nem egy Szojuz visszaterokapszula a platon? Akkor megvan a funkcio. :)
juge75 20100 2012. február 6. 13:07
Válasz erre
De mivel feladatkör alapján kapta elnevezését, maradjunk a BRDM-nél.
Sennás 20099 2012. február 6. 12:08
Válasz erre
_MG_0340
_MG_0340
_MG_0351
_MG_0351
_MG_1318
_MG_1318

Helló.Ismeri valaki ezt a típust pontosan?Annyit írnak "BLUE BIRD":)Ránézésre 6X6 és a formából kiindulva úszóképes.A feladata "egyedi".Mi ez?
Sennás 20098 2012. február 5. 11:38
Válasz erre
13090
13090
Kép0307
Kép0307
13091
13091
Kép0308
Kép0308
otvaga2004wllppr1280x960_40
otvaga2004wllppr1280...

Sziasztok.Építettem egy SKS-3 légjavító berendezést.Felfogatás és a kábelezés van még hátra.Talán felhasználható egyszer.Ezt a típust kép alapján most látom elöször.Talán ez a T-90M?(képaláírás "C"mutat)De itt ötvözve van az infrazavaró+ a légkondi.Ki ki kell deríteni mi más van még rajta.A Kontakt-5 más elhelyezésén kívül.Esetleg aki tud még valami mást kérem segítsen.Köszönet:SENNÁS
Murmuc 20097 2012. február 4. 16:06
Válasz erre
Őszintén megmonndva, erre én sem jövök rá. :(
lacipapa 20096 2012. február 4. 15:27
Válasz erre
lacipapa 20095 2012. február 4. 15:18
Válasz erre
Húúú...köszi ,ez nagyon jó,hogy tudnám nagyobban látni az egyes képeket?
Murmuc 20094 2012. február 4. 15:15
Válasz erre
Freddy 20093 2012. február 4. 15:07
Válasz erre
,,Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz!"

Ahogy vesszük:) A BRDM-1 eredetileg BTR-40P, a BRDM-2 pedig BTR-40PB.
Murmuc 20092 2012. február 4. 14:38
Válasz erre
Amiről biztosan tudok az, a 2P27 SMEL Páncéltörős BRDM-1-esünk volt.
lacipapa 20091 2012. február 4. 14:31
Válasz erre
Szia!
Köszönöm a fáradozásod,de ezeket én is megtaláltam.A belseje kellene jobban (akkora ajtók vannak rajta,hogy kár lenne "leragasztani".
Persze a magyar jelzések ,esetleg rendszám(ha volt),vagy egyéb azonosítók volnának jók.
Úgy tudom,de lehet,hogy tévedek,a FUG-ok előtt voltak(forrás gugli)rendszerben.
Köszi még egyszer,üdv,Laci
joci232 20090 2012. február 4. 12:25
Válasz erre
Murmuc 20089 2012. február 4. 11:29
Válasz erre
Nekünk már BRDM-2-esünk volt, de a hadrendi számot kivéve semijen más jelzés nem volt rajta. De erről Juge75 talán többet tud mondani.
Murmuc 20088 2012. február 4. 11:21
Válasz erre
lacipapa 20087 2012. február 4. 09:54
Válasz erre
Lehet,de különbözőhelyeken így jelölték.
BRDM-1-ről lenne szó,ehez kellenének anyagok!
juge75 20086 2012. február 4. 09:41
Válasz erre
Két járműről van szó, mert a BRDM-1 és a BTR-40 nem ugyanaz!
lacipapa 20085 2012. február 4. 08:45
Válasz erre
Szervusztok!
Ide is kiírom,hátha nagyobb szerencsével járok!
BRDM-1 (BTR-40)-est építenék,magyar változatban.
Ehhez kérnék képanyagot,aki tudja hol keresse.A MH referencia fotók megvannak.
Azon kívül nincs semmi jelzés és a belsőről sincsenek képek.Kérem aki tud ,segítsen,hogy egy magyar gép épülhessen.
Köszönöm,Laci
Cím az adatlapon.
torpokoska 20084 2012. február 2. 13:41
Válasz erre
Hátha valakit érdekel: T-90MSz részlet fotók
otvaga2004.narod.ru/publ_w8_2012/0007_t90.htm
Murmuc 20083 2012. február 2. 12:00
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Ez után a film után értettem meg, hogy például a Dragon, főleg a Verlinden miért olyan Sztrela 1-et épít, amilyet!
17:57-től!
www.youtube.com/watch
Grande 20082 2012. február 1. 11:04
Válasz erre
1/6-os RC T-90-es épülget. Lassan tölti az oldalt.

forum.rcdesign.ru/f99/thread160206.html
silent8 20081 2012. január 31. 22:55
Válasz erre
Szia!

Csak egy ötlet! Lehet,hogy a téli terephez nagyon laza volt a lánc, és a vezető görgővel feszítették meg. Egyszerűbb lehetett, mint kiszerelni pár lánctagot. Később meg azokat vissza is kellene szerelni. 
Sennás 20080 2012. január 31. 22:33
Válasz erre
vdvcompetition10-L
vdvcompetition10-L
vdvcompetition11-L
vdvcompetition11-L

Helló.1kép ott az a középső görgő alá hogy kerülhetett be a lánctalp?
2kép ilyennek kellene lenni nem?
Altengernagy 20079 2012. január 30. 09:15
Válasz erre
Jaj bocs, elfelejtettem, személyzet is kell hozzá, gumiból! :) Azoknak nem kell Honvéd szakszervezet se Erzsébet utalvány... esetleg venni nekik egy két guminőt is:)))
Altengernagy 20078 2012. január 30. 09:13
Válasz erre
Igy van! ez kell nekünk, több száz darab! Mivel gumi, senkit sem érdekel hogy ott áll az udvaron 10-20 évig. A harcértéke ugyan annyi :)))
Altengernagy 20077 2012. január 30. 09:12
Válasz erre
Miért, talán a nyugat sosem nyom propagandát, vagy olcsó marketinget? Vetítenek azok is 1000-rel. A gyakorlatban meg beégnek...
Sennás 20076 2012. január 29. 14:24
Válasz erre
12
12
16
16
19
19
153
153
war3jpg
war3jpg
turret-ossetia1
turret-ossetia1
11
11

Pár érdekes kép.Most Ossétiából:)Leleményes fegyver átalakítások.És 2 kilőtt tank(de hol a harmadik?)mert a torony az megvan hozzá.
sanyi 20074 2012. január 28. 19:12
Válasz erre
Üdv!
Ha esetleg érdekel valakit: UR-77 aknamentesítő:
www.youtube.com/watch
gaunt1 20073 2012. január 28. 18:39
Válasz erre
Ez ez egész nem más mint Tagil propagandája. A Leo-2 páncélzatát teljesen hibásan adja meg, (valóság: 590-760 KE a toronynál, áttörhetetlen a 125mm-es löveg számára), illetve a nyugati lövedékek átütőereje is nevetségesen kicsi (pl. DM53 800mm fölött tud igazából. Úgy megy át az orosz páncélon mint kés a vajon)
A T-90MSz meg csak egy prototípus, 1db létezik belőle. Bár most készült el, máris elavult. The best in the world. Jó vicc. Sajnos az az igazság, hogy az orosz harckocsik sehol nincsenek már a nyugathoz képest. Még az ukránok és Kína is megelőzték őket az Oplot-M-el és a ZTZ-99-el.
Ami nekünk kéne, az a Leo-2.
Sennás 20072 2012. január 28. 17:59
Válasz erre
zestawieniembtnowedrugi
zestawieniembtnowedr...
b7281ed7fbe5
b7281ed7fbe5
241qi
241qi

Akiknek a méret a lényeg:)
Sennás 20071 2012. január 28. 16:29
Válasz erre
T-90MS_2ок
T-90MS_2
T-90MS_4ок
T-90MS_4
T-90MS_41ок
T-90MS_41

Könyörgöm vegyünk ilyet!Pik-pakk felfestünk egy magyar logót és benne vagyunk a tenderben:)Bizti nem olcsó.De viszont jó.
Sennás 20070 2012. január 28. 15:48
Válasz erre
T-90 line1
T-90 line1
T-90 line2
T-90 line2

Voltam a gyárban!Ebédidőben:)
Miggyuri 20069 2012. január 28. 07:52
Válasz erre
összehajtogatható tank
összehajtogatható...

Ez kell nekünk! Lőni nem lő, de pattog. Légvárak őrzésére ideális :)!
Jimbow 20068 2012. január 27. 18:12
Válasz erre
gaunt1 20067 2012. január 27. 16:04
Válasz erre
Jimbow!

9P122 = Maljutka-M, a rakéta irányítási módja manuális parancsközlő. A vezető ablaka és az optikai fejrész között sima a lemez.
9P133 = Maljutka-P, félautomata parancsközlő irányítási módszer, új optika tartozik hozzá. Az fejrész és a vezető ablaka között van egy keskeny ablak is.
Jimbow 20066 2012. január 27. 15:41
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a 9P133 és 122 között? Vagy csak elírás?

Köszönöm!
gaunt1 20065 2012. január 27. 13:45
Válasz erre
Köszi Páncélos!

Akkor jól tippeltem, valóban a nyomaték miatt választották a JaMZ motort. De ezek szerint az N változat jobb a BMP-k UTD-20-as motorjánál is.

Még egy kérdés, melyik motor van a KrAZ-260-asokban? Annyit tudok, erősebb mint a 255-ös motorja.
páncélos 20064 2012. január 26. 22:15
Válasz erre
Gaunt1!
Akkor visszatérve a KamAZ és JaMZ motorokhoz:
Telefonos és internetes segítséggel, a következőkre jutottam, előbbit igazi szakembertől, aki nem egy motor ki-be szerelését végezte:

Kamaz motor ami, a BTR-80-as családban van, a KAMAZ-7403.01 néven fut (a gyári oldalon), duplaturbós 10850 cm3, mely 260 LE, 785 Nm nyomaték mellett.

A JaMZ 238-nak több változata ismert:
Maga a motor belülről ua. alap esetben 14866 cm3 összlöket térfogat, 240LE, ez van a Kraz-255-ben pl.;
A JaMZ-238M, 260 LE-s 191KW és 882 Nm nyomatékkal, ez van a BREM-K-ban is meg az MT-LB változatokban.
JaMZ-238N 300 LE-s 220 KW és 1115 Nm-t produkál (itt turbó van), ez van az MT-LBu, és 2Sz1-ben;
JaMZ-238D 330 LE-s 243 KW és 1135 Nm-t ad le, és traktorokban, kombájnokban van alapvetően;
JaMZ-238F, 340 LE-s 250 KW-s a legerősebb, 1143 Nm-s nyomatékkal, mely TKP-11 turbóval van szerelve és a modernizált MT-LBu-kba ajánlja a gyár, meg alapból pár BelAZ teherautóba is ez van.
Sennás 20061 2012. január 25. 20:52
Válasz erre
IMG_6359
IMG_6359
IMG_6363
IMG_6363

Szia páncélos!Csak jó lesz ez!Amit említettél lengéscsillapítók a fiúk is gondoltak rá!
Remélem kivehető a képen.
gabes 20058 2012. január 25. 19:01
Válasz erre
Sennás 20057 2012. január 25. 17:44
Válasz erre
Cserebere rovat 47459
7800Ft korrekt ár.
gabes 20056 2012. január 25. 17:37
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298.