<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
zsury | Adatlap | 139165 | 2007. július 12. 09:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139164 | 2007. július 12. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||
Én nemtom melyik a kakukktojás, de jók a képek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 139162 | 2007. július 11. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139161 | 2007. július 8. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139159 | 2007. július 8. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||
www.vikingair.com/content2.aspx Hmm, újra elkezdték gyártani a Twin Ottert. A pletykák szerint a Beaver és az Otter turbopropos változatát is tervezik gyártani. Nem a régieket átalakítani, újra gyártani! :) Huhúú! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139158 | 2007. július 8. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139157 | 2007. június 27. 18:28 | ||||||||||||||||||||||||||
Hál istennek hogy nem a Malév-nál dolgozok... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139155 | 2007. június 27. 08:33 | ||||||||||||||||||||||||||
végül is, Londonban is mobillal távrobbantottak, nehogymár a biorobotnak inába szálljon a bátorsága... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 139153 | 2007. június 27. 07:49 | ||||||||||||||||||||||||||
420 Malév-charter lesz a nyáron A Malév a nyári szezonra 420 charter járatra kötött szerződést a magyar utazási irodákkal, 14 százalékkal többet, mint tavaly – mondta Krizsán Gabriella, a légitársaság magyarországi értékesítési szervezetének vezetője. A charter úti célok között továbbra is a görög szigetek vezetnek, ide indul a legtöbb járat, ezeket követi a török riviéra, Spanyolország, illetve Szicília. index.hu/gazdasag/ghirek/ | |||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 139152 | 2007. június 26. 22:45 | ||||||||||||||||||||||||||
kocka | Adatlap | 139151 | 2007. június 26. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||
Egy ujabbb merénylet eszköz.. | |||||||||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 139150 | 2007. június 26. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||
Szeptemberben már mobilozhatunk a repülőn A levegőben tartózkodó repülőgép az egyik a legutolsó mobiltelefon-mentes helyszínek közül, de most már tényleg nem sokáig. Igaz, drága lesz a szolgáltatás és a repülőgép személyzete bármikor szüneteltetheti vagy korlátozhatja a hálózatot, de az európai légibiztonsági hivatal elfogadta, így az AirFrance, RyanAir gépeken szeptembertől beindulhat a telefonálás. A Malév is komolyan fontolgatja a légimobilozás bevezetését, csak még nem tudja, mikor. index.hu/tech/mobil/legimob0625/ | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139149 | 2007. június 26. 18:47 | ||||||||||||||||||||||||||
Az Austrian verzió valóban nagyon szép,biztosan én is megveszem. Ma hozott a postás egy Airbus A300 B2-est (Heller 1/125) B4-es DHL gépet szeretnék csinálni belőle de egyenlőre gőzöm sincs mi a különbség köztük,pedig itt áll az ablak előtt egy igazi :)) (melózok) Cébés | |||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139148 | 2007. június 26. 16:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen, én is ezt a verziót néztem. Nem sok szélestörzsű gépet lehet mostanában szerezni, inkább a kisebbeket hozták ki - nem is értem miért. :))) | |||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 139147 | 2007. június 26. 13:43 | ||||||||||||||||||||||||||
Nekem megvan a Revell féle 144-es, de jópár évvel ezelőtt csináltam, és hát azért mai szemmel nézve nem a legszebben sikerült... Majd este rakok fel róla képet. Egyébként a Revell idén kiadta új, Austrian-os matrciával, ami nagyon szép. Móváron szemeztem is vele (meg a 72-es C-160-nal), de végül otthagytam. Már megbántam... | |||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139146 | 2007. június 26. 13:39 | ||||||||||||||||||||||||||
Én még nem láttam, de a 340-es alapból is elég nagy, nem? ;) Én is szemezek azzal a makettel, de nagggyon nagy, nem nagyon tudnám hova rakni... :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 139145 | 2007. június 26. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Itt elvileg lett volna, de azt írja hogy törölve. www.brazmodels.com/Full%20kit%20list.htm Nekem amúgy eddíg csak így volt szerencsém a géphez, de utasszállítók között nekem is az egyik kedvencem: | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139144 | 2007. június 26. 10:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139143 | 2007. június 26. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Hali! A kedvenc típusom az A-340-600, mióta több ízben is megcsodálhattam a Heathrow-n a Virgin színeiben. Remélem, egyszer utazhatom is rajta! Addig is jó lenne megépíteni. Tudtommal azonban nem jelent meg ilyen makett. Esetleg ismer valaki valamilyen átépítő készletet a revell A-340-hez? Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139141 | 2007. június 25. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||
Ha nekem kellene ezt mind kifizetnem akkor én sem jártam volna ezeken a helyeken. :) Engedtek fotózni- jön az olimpia, sok minden változik. Kicsit engednek a szorításon az élet minden területén. | |||||||||||||||||||||||||||||
rittal | Adatlap | 139140 | 2007. június 25. 09:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi! Kinában engedtek a gépen vagy a reptéren fotózni? Én 6 éve voltam de mikor megpróbáltam rám "ugrott" a stewardess és büntiböl lehúzta az ablakomnál a sötétitöt. Aztán elkezdődött a népi játék: én fel, ő le... | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139139 | 2007. június 25. 09:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi! Azért kicsit irígykedem! Tényleg érdekes célállomások. Én legutóbb csak Belfastig jutottam el... | |||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139138 | 2007. június 25. 04:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Sokfelé jártam az elmúlt hónapokban- már szétültem a hátsó felemet... Kínában Peking, Shenzen és Guangzhou, a világ kultúráltabb felén pedig Budapest, Frankfurt, Bécs, Párizs, Mexikóváros és Reynosa voltak az állomások. Európai szemnek érdekes festésű gépeket lehetett látni - kár, hogy sokszor nem volt nálam fényképezőgép, vagy épp a legrosszabkor merült le. Mint pl. amikor elgurult előttem az észak-koreai Iljusin... A legrosszabb kaja egyébként a kínai belföldi járatokon van, nálam a China Southeastern volt a "nyerő" - ott egy falatot nem tudtam megenni abból, amit elém raktak. :) De a Budapest-Peking járatokat üzemeltető Hainan is pályázhat a legrosszabb catering és legkoszosabb repülőgép díjra. :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139137 | 2007. június 24. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139136 | 2007. június 24. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139135 | 2007. június 20. 16:51 | ||||||||||||||||||||||||||
www.airliners.net/open.file/1210359/L/
www.nazca-decals.com/html/other_countries.htm A Nazca-decals matricákat ismeritek? Milyen minőségűek? Találtam pár érdekes festést közöttük, lehet, hogy kellene rendelnem a dobozban álló gépekhez valami látványos matricalapot. | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139134 | 2007. június 19. 23:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Kevéssé hiszem, hogy az után ők is csinálnának egyet. Ráadásul meglepően szép is a Zvezda makettje, a Sasban már jó ideje szemezek vele... | |||||||||||||||||||||||||||||
Concorde | Adatlap | 139133 | 2007. június 19. 23:49 | ||||||||||||||||||||||||||
A Zvezdának is van Il-86-osa 1:144-ben..lehet hogy ez az. | |||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 139132 | 2007. június 19. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||
www.revell.de/de/produkte/modellbau/modellbau/flugzeuge/ Hmmm... Jön a Revell 1:144-es Il-86. Ez valami újracsomagolás, vagy új makett? Én még nem találkoztam vele. | |||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 139131 | 2007. június 16. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||
Nem rossz! Meg akartam csinálni lepusztultan (megvan az Amodel 1:72-es makett) de most komolyan gondolkodóba estem. Mindnesetre körbefotózom, ha arra járok... | |||||||||||||||||||||||||||||
Kislõcsös | Adatlap | 139130 | 2007. június 16. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok nagyvasak szerelmesei! (ó,ezt de szépen montam) pár év pusztulás után végre felujították a györ -soproni elágazásnál lévö IL-18-asbol átalakitott éttermet.Én két éve jártam ott utoljára és szomoruan láttam hogy milyen állapotban volt akkor.Pénteken jártam megint arra és nagyon megörültem hogy nem hagyták tovább romlani az állapotát és ujra üzemel a már részben felujított exHA-MOI. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabcsi | Adatlap | 139129 | 2007. június 16. 15:38 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van néhány eladó NDK-s repülőmakett, hiánytalanok, de restaurálásra szorulnak. (20-30 éve lehettek összerakva). Némelyik ritkaság. 1/100-as méretarányban. (B-727, An-12, IL-62, DC-8, Caravelle, Tu-144, Tu-20) Cserébe keresek bármilyen állapotban Tu-134-est, és Tu-154-est. Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 139128 | 2007. június 4. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Harckocsit és harci repülőgépet.Utasszállitót csak egyszer,de az elég is volt.Valahogy a fehér szin nem akart rendesen takarni,terülni. Egy Boeing 737/800 as volt egy kollégámak,aki ilyennel repült nyaralni.TravelAir gép. | |||||||||||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 139127 | 2007. június 4. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||
lehet egy szívességet tenni. Azért megnézném te milyen makettet csináltál 10évesen... hahaha | |||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 139126 | 2007. június 4. 10:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Gábor, Nekem van matricám hozzá (HAD), ha érdekel valami cserében megegyezhetünk. Üdv: Tibcsi | |||||||||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 139125 | 2007. június 4. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Van egy 'Custom' Malév festésű 767-esem, amit felújítanék. Mivel nem építettem át anno 200-asra, az új LHC-t lenne legérdemesebb kihozni belőle. Van valami matrica amit felhasználhatnék hozzá? Üdv, Tóth Gábor | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139124 | 2007. június 4. 07:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Barackdr! Köszönöm. Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||
barackdr | Adatlap | 139122 | 2007. június 3. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi! Csak beírod googlebe és máris kidoja, hogy ez Szetkirályszabadja új neve. barackdr | |||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 139121 | 2007. június 3. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Andorka! Bocsi atudatlanságomért, de hol van a Budawest Airport? Varjú bácsi | |||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139120 | 2007. június 2. 22:57 | ||||||||||||||||||||||||||
Hello Gábor76 ok .. elengedem a büntetését az illetékesnek.. kiváncsi vagyok felismerte-e magát az illető... nagyon szép a makett .nekem már 2 van belőle... csak sirtam mikor megláttam.. "barátunk" nem szeret makettet késziteni.. csak a kész érdekli.. lezárva --- innen csak szépet és jót... Gábor 76! milyen maketteket készitesz ? | |||||||||||||||||||||||||||||
Andorka | Adatlap | 139119 | 2007. június 2. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 139118 | 2007. június 2. 17:57 | ||||||||||||||||||||||||||
Lapi! Arab szokás levágni a kezét.Legyél kicsit engedékenyebb hiszen most jó kezekbe került a makett.:) | |||||||||||||||||||||||||||||
János | Adatlap | 139117 | 2007. június 2. 17:41 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Még mindíg kutatok egy Revell KLM matricás, 1/144-es Boeing 737-800 készlet után (kat. szám: 04245). Ha valaki más festéssel építette meg, akkor a megmaradt matrica is megoldaná az én gondomat. Bármelyik megoldás érdekel! Aki tudna segíteni, ide vagy az email címemre írjon. Reménykedve várom! | |||||||||||||||||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 139116 | 2007. május 28. 16:34 | ||||||||||||||||||||||||||
sziasztok ! mit érdemel az a bűnös ,aki pillanatragasztóval hazavág egy Doyusha jumbot ? és kilométer vastagon ecsettel maszatol rajta . két napig csak szétszedni probáltam .. elhasználtam vagy 3 iv 1000-es csiszolót.. este felteszem a fotokat is.. siralmas volt a látvány.. | |||||||||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 139115 | 2007. május 27. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 139114 | 2007. május 27. 18:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 139113 | 2007. május 22. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||||
Igen, még megvan. Most ha nem kapok érte 154est 1.144esben akkor elcserélem egy Malévra és egy Wizzre. Aztán majd a 154est megveszem Herpában a mávnosztalgiánál. Azokat nagyon szeretem már van egy pár darab belőle. Sky miatt kicsit mérges volta, emiatt ott dekkoltam 1órával elöbb a vasúton és vártalak... Se telefon, se sms, se semmi. Üdv. Andris | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 139112 | 2007. május 21. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Még mindíg eladó a Tu-154-esed? üdv:Cébés Ja,bocs hogy nem jött össze a Sky biznisz.Ha tudtam volna hogy jössz a skanzenba,akkor kihoztam volna. | |||||||||||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 139111 | 2007. május 21. 19:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Illetve TU134es régi NDK-s gép bármilyen állapotban érdekel | |||||||||||||||||||||||||||||
Andriska | Adatlap | 139110 | 2007. május 21. 19:18 | ||||||||||||||||||||||||||
Hello! Keresek OKB Tu154es makettet megvételre! Mail: b_u_b_u@freemail.hu Üdv. Andris |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
A Cmelakról nincs több fotód?
Üdv, Zsury.