/ Fórumok /

Repülőgép-szerencsétlenségek

A média időnként kissé <úlozza a számára érdekes részleteket, a lényeget meg elhallgatja. Nem is beszélve a sok badarságról...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.
Kalóz 144752 2005. augusztus 30. 20:40
Válasz erre
lucky 144751 2005. augusztus 29. 15:42
Válasz erre
Miggyuri!
Lehet.Azért írtam kérdőjelet utánna..
Angel!
Amiről TE írtál az ott volt(Ramstein)!
Angel 144750 2005. augusztus 29. 14:11
Válasz erre
biztos h Németországban volt
Miggyuri 144749 2005. augusztus 29. 14:03
Válasz erre
Nem Lvovban volt? Vagy ott is?
Miggyuri
lucky 144748 2005. augusztus 29. 11:08
Válasz erre
Angel!
Ez bizony így van,azóta.Bár van kivétel is,ld a rigai(?)eseményt ahol egy Szu eset le,na és hová?
Egyébként ez a ramsteini eset pont a Frecce-vel eset meg...
Angel 144747 2005. augusztus 29. 08:59
Válasz erre
Hátha valaki még nem hallott róla-
Ramstein: amerikai légierőbázis Németországban, ahol egy 1988. augusztus 28-án tartott légibemutatón három repülőgép összeütközött és egyikük a közönségre zuhant. A katasztrófa során 70-en vesztették életüket, és több százan szenvedtek súlyos (többnyire égési) sérüléseket.Azóta nem repülhetnek a gépek a közönség felett
Fodi 144746 2005. augusztus 28. 22:02
Válasz erre
index.hu/politika/bulvar/jak050828/
Nem tudom, hogy mennyire megbízható a forrás (olyan érzésem van, mintha egy pletykát fújnának fel), mindenesetre érdekes...
Kalóz 144745 2005. augusztus 16. 19:24
Válasz erre
A magyar kisgépek katasztrófájára senki nem reagált ...
Mekett 144744 2005. augusztus 16. 18:42
Válasz erre
Szerintem ez MD volt speciel. NEm beszélve a Concorde körüli tragédiáról. Sajnos azt fújják fel, amit tudnak, a lényeg hogy minéál több áldozat és lehetőleg videófilm legyen.
Gabi 144743 2005. augusztus 16. 18:13
Válasz erre
SZiasztok!!

feltűnt már, hogy mindig csak a BOEING baleseteket verik nagydobra???
Mekett 144742 2005. augusztus 16. 17:37
Válasz erre
Újabb utasszállító zuhant le
"A kolumbiai utasszállító repülőgép Venezuela területén csapódott a földbe, fedélzetén 152 utassal."
index.hu/x
Mekett 144741 2005. augusztus 16. 14:19
Válasz erre
Ciprusi utasszállító katasztrófája á la tömegtájékoztatás:
index.hu/politika/bulvar/cipszer0816/
Csabi 144740 2005. augusztus 11. 13:44
Válasz erre
Fodi 144739 2005. augusztus 4. 16:11
Válasz erre
Én az egyszer már elküldött hozzászólásra gondoltam, azt már nem tudom szerkeszteni.
Kalóz 144738 2005. augusztus 4. 15:09
Válasz erre
Dehogynem ! Mint én is. Újra beírod, kijelölöd, LINK gomb, és mehet ...
Fodi 144737 2005. augusztus 4. 08:09
Válasz erre
Miután elküldtem én is rájöttem, hogy elfelejtettem valamit. :) De ha egyszer elküldtem, akkor én bizony nem tudom módosítani...
Kalóz 144736 2005. augusztus 3. 19:55
Válasz erre
Fodi 144735 2005. augusztus 3. 19:46
Válasz erre
URL (link) to this photo: http://www.airliners.net/open.file/892370/M/
Mekett 144734 2005. augusztus 2. 23:54
Válasz erre
Fodi 144733 2005. augusztus 1. 18:05
Válasz erre
Legújabb infóm szerint nem repülési tilalom volt, hanem köteleztekminden üzembentartót arra, hogy a gép bizonyos részeit vuzsgálják át. Ha ez megtörtént, akkor repülhettek tovább. A legutóbb lezuhant gépen is megcsinálták ezt az ellenőrzést.
Bombraider 144732 2005. augusztus 1. 11:23
Válasz erre
Én meg kezdek félni...:D:-))
Fodi 144731 2005. augusztus 1. 08:30
Válasz erre
Aha, érdekes, pénteken én is láttam egyet...
Ákos 144730 2005. augusztus 1. 07:43
Válasz erre
Érdekes, állítólag repülési tilalom van a Kamov 26-ra, vagy nem?
Mert szombat délelőtt láttam egyet a levegőben Vas megyében, Hegyfalu mellett.
Kalóz 144729 2005. július 31. 21:43
Válasz erre
Akkor most három vagy négy? Ahogy átnéztem a híreket, három zuhant le, egy pedig a földön szenvedett katasztrófát. Szerintem az ugyanaz, már ami a végeredményt illeti.
Mekett 144728 2005. július 31. 13:29
Válasz erre
Fodi 144727 2005. július 24. 21:15
Válasz erre
Kalóz 144726 2005. július 24. 19:58
Válasz erre
Sajnos nem állítólag, a TV-n konkrét adatokat közöltek.
Mekett 144725 2005. július 24. 18:53
Válasz erre
Állítólag ma lezuhant a héten a harmadik Kamov is!
Mekett 144724 2005. július 23. 20:32
Válasz erre
Mekett 144723 2005. július 23. 00:27
Válasz erre
Mekett 144722 2005. július 21. 18:49
Válasz erre
Már megint helikopterbaleset...
Makónál "szétszakadt" egy permetező Kamov a földön, szerencsére a pilóta megúszta, pedig a kabint is eltalálták a lapátok.
Mekett 144721 2005. július 16. 14:25
Válasz erre
Csabi 144720 2005. június 29. 08:21
Válasz erre
Sziasztok! Találtam néhány képet Topi gépének kiemeléséről.
Pirate 144719 2005. június 12. 22:15
Válasz erre
Az egészben az a "poén" (természtesen nem kell ezen röhögni) hogy egy teljesen új éjjellátó készüléket próbáltak ki, ami sokkal tökéletesebb d képet ad teljes sötétségben is! a C-130-assal a leszállást gyakorolták egy használaton kívűli kifutón minden fény és reflektor nélkül, csak az éjjellátpóra támaszkodva.
Afoltot a pilóták látták, de azt hitték, hogy csak pálya anyaga más milyen.
Talán van még mit fejleszteni.
George 144718 2005. június 9. 20:30
Válasz erre
Topi légibalesetéről film
www.jetfly.hu
Miggyuri 144717 2005. június 8. 10:44
Válasz erre
Hát, ja, éppen csak.
Miggyuri
Dexi 144716 2005. június 8. 09:41
Válasz erre
http://www.mrdetonator.szm.sk/video.php - egy majdnem katasztrofa, L-29 a Silaci repnapon, 2005.6.4.
Bombraider 144715 2005. június 7. 14:45
Válasz erre
Ákos!
Az Aranysas egyik számában is volt erről egy cikk. De azt hiszem ott is csak 5 kép volt a gépről:( Majd megkeresem, és megnézem.

üdv:bomb
Ákos 144714 2005. június 7. 12:24
Válasz erre
Talán elég lesz az öt kép is...
A szárny törését lesz legnehezebb megcsinálni.

A kamionnal kapcsolatban: szerintem én is valamilyen hasonló módszerrel próbálkoznék, de még élethűbb az a módszer, amit már sokszor alkalmaztam gyűrött lemezeknél: Mustáros, gulyáskrémes stb. fém tubusokról lemaratom a festéket, és ebből a vékony lemezből dolgozom. Nagyon élethű gyűrődéseket lehet csinálni belőle.
Csabi 144713 2005. június 7. 11:17
Válasz erre
Már megint én...
Ugyanez magyarul: http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/c130crash_05.02.22.
Csabi 144712 2005. június 7. 10:44
Válasz erre
Ákos!
Megtaláltam: www.strategypage.com/gallery/military_photos_20051623.asp
De ezen is csak ez az 5 kép van.
Csabi 144711 2005. június 7. 10:33
Válasz erre
Helló Ákos!
Sajnos nincs, csak ennyi volt. Ha jól emlékszem, talán a szanalmas.hu honlapról valók, de ebben nem vagyok biztos.
Nagyon jó dioráma téma.
Én most egy karambolos kamiont szeretnék összehozni, de még nem gondoltam át teljesen a "rombolás" technológiáját. Talán hőpisztollyal megmelegítem a fülkét és csavarhúzóval, vagy valami éles eszközzel lehetne imitálni a fém gyűrődését. Utána lefestem, és csiszolóvászonnal belehúzom a festék karcait. Neked mi a véleményed?
Üdv, Csabi
Ákos 144710 2005. június 7. 09:55
Válasz erre
Csabi!
Nincs véletlenül erről még több fotód?
Lehet, hogy megcsinálom makettben...
Csabi 144709 2005. június 3. 08:51
Válasz erre
c130_crackup_1.jpg méret: 169.7 KB
c130_crackup_2.jpg méret: 141.9 KB
c130_crackup_3.jpg méret: 184.4 KB
c130_crackup_4.jpg méret: 148.7 KB
c130_crackup_5.jpg méret: 133.9 KB
Helló! Nemrégen találtam...
Klassz dolog egy nagy gödör a leszállópálya elején.
Pilota 144708 2005. június 3. 08:01
Válasz erre
Sziasztok!

A lezuhant Gripenről tud valaki valami infót? (Nem azt amit a Tv-ben bemondanak, mert annak se füle se farka:)

Pilota
Petya 144707 2005. május 11. 23:38
Válasz erre
Lezuhant ma délután Kecskeméten gyakorlórepülés közben egy MiG-29-es, a pilóta Szabó "Topi" Zoltán sikeresen kataputált. Hajtómű leállás miatt zuhant le.
Lichtenstein 144706 2005. április 8. 19:27
Válasz erre
Néha vicc ez a sajtÓ!
Bombraider 144705 2005. április 8. 17:52
Válasz erre
Hát igen, sajnos a média mindenből sztorit akar csinálni, hogy érdekelje az embereket...:( Rocketeer, így már tisztábban látok, köszi:)

üdv:bomb
rocketeer 144704 2005. április 8. 17:46
Válasz erre
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként.
Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé.
A pilótának mindenképp elismerés jár!
rocketeer 144703 2005. április 8. 17:45
Válasz erre
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként.
Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé.
A pilótának mindenképp elismerés jár!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24.