<<< Vissza | Tovább >>> |
KLZ | Adatlap | 439612 | 2007. január 21. 16:46 | ||
Hooligan | Adatlap | 439611 | 2007. január 21. 14:48 | ||
Hogy halna már meg ez a topic? Hiszen halhatatlan!!! Itt most megesküszöm, hogy ha befejezem az aktuális dio-t, akkor folytatoma 234-et! Archy! Hát nagyon fain! Grat! | |||||
tray | Adatlap | 439610 | 2007. január 21. 14:28 | ||
Archy ez nagyon szép lesz! Mellesleg, jó látni, hogy még nem halt meg a topik. Én is készítek két idevaló makettet, de még nincsenek olyan állapotban, hogy érdemes lenne képet felrakni róluk. (Ha nagyon belehúzok, talán ma este alapozok.) | |||||
Archy | Adatlap | 439609 | 2007. január 20. 20:18 | ||
Áron | |||||
Bombraider | Adatlap | 439608 | 2007. január 2. 14:27 | ||
Sziasztok! Hm...akkor 5perce ment neki vminek,és mennek vissza Elektrohoz h kikasztnizza:) Mostmár így marad:) üdv:bomb | |||||
Batya | Adatlap | 439607 | 2007. január 2. 14:19 | ||
Hali Bomb! Notariusnak igaza van:) Ja és a Piros aranyos az csipős vagy csemege? Még jó az erős Pistát nem lehet felhasználni valamíre:) Üdv Batya | |||||
notarius | Adatlap | 439606 | 2007. január 2. 10:48 | ||
Így - kipuff nélkül - felderítőnek alkalmatlan lesz. :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 439605 | 2007. január 2. 10:27 | ||
Kicsit haladtam a pumával,lecseréltem a kipuffogót (ott van mellette h mi volt ráöntve a testre), és sárvédőn is alakítottam. Elképzelés szerint nekitolatott egy farönknek,vagy valami ilyesminek,azért hajlott meg így. Ákospirosaranysostubusos teknikával készült. üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 439604 | 2006. december 31. 14:39 | ||
Sziasztok! Itt tartok a pumával... Pár hegesztési varrat még hiányzik,de nagyrésze már megvan. Tornyon még csiszolni kell pár helyen. Igazából az eleje van úgy nagyjából kész. Hátulján levágtam a kipuffogókat,mert azt az egy részletet találtam "gagyi" hatásúnak a maketten, a többi részlet szvsz szép. Beszívódást csak az üzemanyagkannáknál találtam,kilökőtüske nyomot,csak az elöl lévő rúdon kell tömíteni (még nincs fent a maketten). members.chello.hu/lenartestarsa.bt/puma_2.zip üdv:bomb | |||||
Batya | Adatlap | 439603 | 2006. december 29. 14:37 | ||
egyetértek! | |||||
Archy | Adatlap | 439602 | 2006. december 29. 12:51 | ||
Hooligan | Adatlap | 439601 | 2006. december 29. 09:30 | ||
Lehet nekem sem ártana már folytatnom a dolgot? Én állok a legszarabbul?! | |||||
Batya | Adatlap | 439600 | 2006. december 28. 19:55 | ||
Itt tartod a Szilveszteri bulit Archy a sátor alatt?:) | |||||
notarius | Adatlap | 439598 | 2006. december 28. 18:48 | ||
Érdekes a ponyva. :))) | |||||
Archy | Adatlap | 439597 | 2006. december 28. 18:11 | ||
Áron | |||||
Bombraider | Adatlap | 439596 | 2006. december 24. 14:52 | ||
Szia! Este eksön után rakok majd fel! Csak utóbbi két napban nem voltam itthon nagyon. üdv:bomb | |||||
Batya | Adatlap | 439595 | 2006. december 22. 17:52 | ||
Bomb ! Képek? Engem már nagyon érdekelne!! Üdv Batya | |||||
Bombraider | Adatlap | 439593 | 2006. december 21. 18:21 | ||
Sziasztok! Tegnap éjjel elkezdtem az Italeri 1/72 234/2esét. Az egész felsőrész el volt csavarodva,remélem majd 2-3hónap múlva se fog meglátszódni az illesztéseknél,hogy feszül az egész... Kidolgozottság nagyon szép. Este vagy holnap rakok fel róla képet! Ha valakinek a Pumához van valami nagyon zsír festése,vagy szakirodalma,lécci ne tartsa magában:) Köszi! üdv:bomb | |||||
Archy | Adatlap | 439592 | 2006. december 21. 12:14 | ||
www.track-link.net/halftracks_theme Féllánctalpas verseny a track-linken. Első díj egy afv club 251-es, második egy trumpi m2-es. Regisztrálni kell hozzá, de az ingyenes. Áron | |||||
mszl | Adatlap | 439591 | 2006. december 17. 20:26 | ||
Értettem! Nem fogom ezt játszani többször! Bocs! | |||||
Hooligan | Adatlap | 439590 | 2006. december 17. 09:32 | ||
Ráadásul vannak topicoc ahova illetlenség feltenni! Kéretik törölni a 304-től! | |||||
Kaloz | Adatlap | 439589 | 2006. december 16. 22:16 | ||
mszl! Attól, hogy minden topikba felteszed, még nem fogsz hamarabb választ kapni! Viszont kettőnél több topikban történő elhelyezés törlést von maga után! Kalóz | |||||
mszl | Adatlap | 439588 | 2006. december 16. 20:52 | ||
Sziasztok! Tigris I. lánctalp szemek méretét keresem E-mailre ha lehet! Köszi! | |||||
Bendeguz | Adatlap | 439587 | 2006. december 16. 14:42 | ||
köcce a részletes beszámolót, jövő héten valszeg alkalmazni is fogom | |||||
Hooligan | Adatlap | 439586 | 2006. december 16. 10:38 | ||
Azokat már raktam fel régebben! www.malnabiker.hu/234-4.html | |||||
Batya | Adatlap | 439585 | 2006. december 16. 09:34 | ||
Hooligan !! Képeket akarunk ! Üdv Batya | |||||
Hooligan | Adatlap | 439584 | 2006. december 15. 21:55 | ||
300 juhéé! | |||||
Archy | Adatlap | 439581 | 2006. december 15. 20:27 | ||
köszi, javítom! | |||||
Hooligan | Adatlap | 439579 | 2006. december 15. 19:35 | ||
Itt egy kis esti mese! | |||||
Hooligan | Adatlap | 439578 | 2006. december 15. 19:35 | ||
Hali! Akkor megpróbálom én is leírni hogy hogyan készült el a belső terem! Nem lesz egyszerű, mert már nem nagyon emlékszem a részletekre... Naszóval! 234-es belső festése és koszolása! A makett belső tere nagyon szép, és az alkatrészek bontása is jó! Minden pontosan illeszkedik és nem kell gittelni színte semmit. Az egyettlen gittelni való, az a pár kerek kis kilökő tüske nyom, ami negatívba ment át, de ezeket pilanatok alatt el lehet tüntetni. Öszerakás: Az öszerakaásnál nagyon fontos volt az, hogy minden alkatrész rndesen meg legyen csíszolva 800-as papírral. Ez azért fontos, mert jobban tapad a festék és a felület is szebb lesz festés útán! Az öszerakásnál egy számomra új technikát alkalmaztam, ami abból áll, hogy az alkatrészeket a nagyon híg revell ragasztóval ragasztom. A ragasztót nagyon bőkezűen kell adagolni( de azért észel) és amikor felkerül a helyére a cucc akkor a kifolyt ragasztót AZONNAL fel kell itatni egy ecsettel, mielött az megoldaná az alkatrészeket maga mellett. Ezze a módszerrel a kis alkatrészeket célszerű a helyükre tenni, mert nagyon erős illesztést garantál! Másnap érdemes egy kicsit megcsíszolni a ragasztásokat. A belső teret nem javítottam fel különösebben, csak az űlések huzatját készítettem el alteco-ból. (ez olyan mint a milliput, csak olcsóbb, több és könyebb vele dolgozni tescoban kapható 800 forint) Az festés végett három nagy alkatrészben állapodtam meg, felépítmény alváz és a pak 40 bakja. Festés: Miútán az egész belsőtér tökéletesen meg lett építve és minden meg lett csíszolva, ezek útán a három nagy rész átmostam alkoholban, és útána szappanos vízben. Az alkatrészeket gumikesztyűben mostam és szállítottam a helyükre. A mosás és száradás útán tilos puszta kézzel megérinteni őket, mert a kezünkről sok zsír és só mehet rá a makettre, ami gátolja a festék tapadását és terülését!!! Elöször a száradást követően a Testors szürke alapozójával festettem le az egész felületet. Fontos, hogy ha az embernek nicsen festőkabinja, akkor a festésre hazsnált szoba tökéletesen tiszta legyen különösen az asztal és környéke! Akármenyire is nem látjuk a porszemeket a szobában, akkor is ott vannak mindenhol. Ezeket a festékszóró szele felkeverje és bele fúlya a festett felületbe ami végzetes a szép felület elérésének!! Az alpozót 2-6 arányban higítottam JP higítóval, és ezt a keveréket fúlytam fel több rétegben. Én azt tapasztalta, hogy ha a festéket illetve lakkot nagyon nagy higításban több rétegben (3-10 réteg) festem fel, akkor sokkal nagyobb a szilárdsága és a tapadása! Mivel én nem használok semmien akril festéket a harckocsijaimhoz, ezért ez nekem különösen fontos! Miútán az alapozó felkerült, hagyom száradni legalább két napot vitrinben vagy valami pormentes helyen. A száradási idő útán felkerülhet a makett alapszíne. Az alpszínt fényképek és egyébb 234-es makettek színei alapján kevertem ki testors ból. Az alapszínt úgy készítettem el, hogy kikevertem az alapszín egyel fakóbb árnyalatát, kikevertem 1-1 arányban mellé fényes és matt lakkból egy keveréket és útána bekevertem a lakk keveréket és az alapszínt 1-1 arányban egymással. A lakk azért fontos, mert a festéknek segít a terülésben és nagyon megnöveli a szilárdságát száradás útán. Továbbá nem elhanyagolható, hogy a festék alapból megkapja a harckocsikra jellemző fényességet, és ez a fényesség már elég a matricák felrakásához, ezáltal megspórolunk egy rétek fényes lakkot, ami csak növelné a festék vastagságát a maketten. A kikevert festéket ugyan csak 2-6 arányban higítjuk. Fontos, hogy nem szabad minden festéket behigítani, mert a karcok felfestésénél még szükségünk lesz a sűrű festékre!!! Szórópisztolyal elöször át kell ködölni a felületet, majd egy pár pec száradás útán elkezdhetjük festeni. A festésnél fontos, hogy a festéket nagy körültekintéssel kell felfúlyni. Nem szabad szárazra festeni és nem szabad megfutnia a festéknek!! Úgy kell festeni, hogy a makettet lámpafénybe kell tartani, hogy lássuk, hogy mikor folyik egybe a festék a felületen. Ha szárazra festjük a makettet akkor nagyon érdes lesz a felület és ez nem élethű. Viszont ha megfut, akkor... hát ezt mindenki ismeri. Szépen az egész makettet végig kell festeni úgy, hogy mindenhol szépen elterülsöna festék. Ez onnan látszik, hogy a fénybe tartott maketten a szórás helyén hirtelen vizes csillogása lesz a festéknek. Ezt addig ismételjük 30 percenként, amíg tökéletes lesz a fedés! Hagyuk száradni legalább egy hetet! Apró és árnyék: Miközben szárad a festés, a 3. 4. napon megfesthetjük ecsettel az eltérő színű alkatrészeket. Ezeket jól higított lakk tartalmú festékkel több rétegben lehet megcsínálni. Továbbá ki lehet világosítani az alapszín kicsit világosítottab árnyalatával a nagyobb felületeket. Ez igazából szórópisztolyos árnyékolás. A lényeg az, hogy a sötét az alap, éa világos megy útána, mert ha fordítva teszünk, akkor nem tudjuk megfesteni a belsőbb sötétebb helyeket! Koszolás: Ha jól megszáradt a festék, akkor lehet az egészet átmosni. Én ezt 1-9 arányban higíttott sötét barnával tettem. A beáztatást gyorsan kell csínálni, mert ha tetű lassúak vagyunk, akkor az ecset tönkre teheti az alp festést. Akinek van esze az akrillal csínálja, vagy akrillal festi az alapot és olajjal folyat! A folyatás érdemes egy nagyobb nagyon puha ecsettel csínálni. Az egész felületet át kell kenni, úgy hogy a panelokban és résekben megálljon a folyadék. Ha ez megszáradt, akkor híg feketével be lehet áztatni óvatosan tűecsettel a mélyebb panelokat és a csavarokat. Nem gáz ha kicsit félremegy, mert egy kicsit higítós ecsettel el lehet mosni a megfolyt festéket. Persze mindennél kivárjuk a szükséges egy napot, mert ha sietünk, akkor elmoshatjuk az alapszínt is!! A folyatást követően meg lehet festeni a kopásokat. Én ezt fekete, sötétbarna, és sötétszürke keverékével csínálom. Ki kell keverni az a higítást, amivel a legjobban lehet dolgozni. Ha túl híg, akkor nem fed szépen, ha túl sűrű akkor vastagon fest és nem lehet vele vékony vonalakat festeni. Ahogy már Archy is említette, nem az ecset vékonysága, hanem annak hegye számít!! A módszer ugyan az! Fel kell fetseni az alapszínt oda, ahol kopásokat akarunk, de nem mindenhova. Ha ez meghúzott, akkor ráfestjük a kopás színét úgy, hogy az alpszín vékony keretet alkosson a koás köré, ettől 3d-s lesz akopás. Sokkal szebb! A kopásokat érdems úgy festeni, hogy elöször a nagyát, a nagy kikopott részeket festjük fel, majd a kicsiket festjük köré. De mivel ezeken a járműveken anyira nem volt nagy kikopott felület, ezért ez felejtős. Én részemről felfestettem a németek alapozó színére kikevert vöröspől is egy pár apróbb felületi kopást. Ezek a kopások nem koptak a fémig, hanem csak az alapozóig jutotak a valóságban. Mivel a jármű nyitott a hátsó küzdőtérben és a vezető búvónyílásánál, ezért ott egy kis rozsdát festettem fel. Rozsda megfolyást úgy a célszerű festeni, hogy kicsit meghigítjuk a sűrű anyagot, és azt rápötyözzük a felületre. Ezt egy pár perc múlva elmossuk kicsit higítós ecsettel. Minden apró mosás útán újra ki kell mosni az ecsetből a felvett rozsdát, mert különben csak maszetol az ecset. Ha szebbé szeretnénk tenni a rozsda folyást akkor bele lehet festeni ugyan ezzel a módszerrel egy kis fekete lefolyást a rozsda lefolyás közepébe. Kopások: Mivel én egy nagyon leharcolt küzdő teret szerettem volna csínálni, ezért a váltó, a veztető és a pak környékén sok kopást és sok olaj folyást akartam csínálni. Az olajfolyás az egy eléggé nehéz dolog, mivel csak tökéletesen síma felületen mutat jól, ezért szükséges a jó alapfetsés! Az olajfolyást fényes feketéből kell felfesteni, és sötét barna illetve rubber színnel kell tuningolni. Az olyaj színeket be kell folyatni a csavarok közé és azokra a részekre ahol szeretnék fényessé olajossá tenni a felületet. H aez megvan, akkor még folyékony állatpotában le kell törölni egy zsepivel vagy valami szöszmentes anyaggal. Ezt a műveletet anyiszor ismételjük meg ahyára szükségünk van a kellő hetás elérése végett. A friss fényes felpolírozódásokat, amiket a személyzet csizmája csínált azokat úgy kell elkészíteni, hogy polírozható acél(metallizer stainless steel) , vagy alu színbe kell mártani egy fülpiszkálót, majd a felszívott festéket fel kell itatni egy rongyba, úgy, hogy a fülpiszkálóval ne lehessen nagyon nyomot hagyni egy fehér papíron. Ezzel a fülpiszkálóval óvatosan dörzsölve lehet elkészíteni a fémes felkopást. Nem szabad ész nélkül polírozni vele a felületet, mivel még a fülpiszkálóban van egy kis higító ami megoldhatja festés. Időnként, 4-5 mozdulatonként le kell venni és egy kicsit fúlyogatni kell, hogy mindig száraz maradjon a felület. Ez igazából szárazecsetelés, csak egy sokkal kifinomultabb formaálya annak. Főlleg polírozható festékeknél érdemes alkalmazni! Pigment amit nem tok: A pigmenteket én személy szerint nem tom olyan jól kezelni, mivel még nállam is gyerekcipőben jár a dolog. De azért leírom hogy én eddig mit tanultam. Én nem nagyon preferálom azt a módszert amivel mások világbajnokságot nyernek, mert nem szeretek pisztolyal koszolni! Ez a módszer abból áll, hogy az alap port a pigment színéhez igazított akril vagy olaj, de inkább akril színnel elő festjük, majd arra viszük fel a pigmentet (ha tévedtem javítsatok ki)! Én szeretem a pigmentet egy az egyben felvinni és ott dolgozni fele. Én személy szerint, pasztel kréta port és a CMK pigmentjét használom. Elöször alcohollal megfestem afelületet ahova vastagabb pigmentet szeretnék felvinni. Ebbe az alcoholba aplikálom bele a pigmentet. A felesleges száraz pigmentet pisztolyal nagy nyomással kifúlyom. Az alkoholos pigment mellé egy kemény ecsettel nagyon kevés pigmentet teszek fel, majd azt elmaszatolom. Ez macerás, mert pl egy fotomaratott békazár felett nem kezdek el maszatolni... Sok sok értelmetlen szenvedés és kínlódás útán felteszem a pigmentet a helyére. Ezek útán jön a végszó, ami nyitott ablakokat és legalább egy oxigén maszkot kíván! Az egészet pisztolyal lefúlyom terpentinnel. A terpentin megköti a felületen a pigmentet, és egy kicsit öszemossa a felülettel, ezáltal eltűnnek a pigment szélei. Én meg megfulladok! Nem tom kihagytam e valamit!? Ha valami kérdés van, szívesen vállaszolok! Ha valaki tud jobbat, vagy csak símán baromságot írtam, az meg ne kíméljen! : P Na jóccakát! Üdv.:Bala | |||||
romsitsa | Adatlap | 439577 | 2006. december 15. 17:03 | ||
Archy, nagyon biztató amit látok, főleg hogy 1/72-es. viszont ha egy mód van rá a vezető mellett, jobb és bal oldalon lévő tártáskákat fesd át bőrszínre, mert az nem fém volt. Üdv ad | |||||
Bendeguz | Adatlap | 439576 | 2006. december 15. 14:26 | ||
Archy, Hooligan! Akkor elnézést kívánok a kicsit kirohanó hangnemért,csakhááát...én nem vagyok akkora mágus mint ti(Batyáról nem beszélek mert ő a főmágus), szóval megörültem, hogy van egy ilyen topik, ahol remélhetőleg majd részletesebben írják le, hogy hogyan, s mint történtek a dolgok, mint mondjuk a mi készülben. Merthogy én is ismerem ezeket a: -Hogyan csináltad meg ilyen szépen?- Pigmentporral.-Na ne mond Bmeg,de hogyan tudtad ... .Ne értsétek félre, nem vagyok tök satu az antikoláshoz(szerintem egyre jobban kezdek belejönni), csak szeretnék minnél több módszert megtanulni | |||||
Batya | Adatlap | 439575 | 2006. december 15. 14:01 | ||
Notarius ! Köszönöm a hasonlatot de a téli időszakba ráérek makettezni és ezért haladok "gyorsan". Igen téli festéssel lesz de teljesen más technikával mint a T-70esen. Majd úgy is publikálom a képeket úgy hogy majd látjátok. Üdv Batya u.i.: Stefin nem volt olyan erős mezőny és ezért sikerűlt nyernem.. | |||||
notarius | Adatlap | 439574 | 2006. december 15. 13:33 | ||
Aha, ismerem a képet. | |||||
Archy | Adatlap | 439573 | 2006. december 15. 13:17 | ||
| |||||
Archy | Adatlap | 439572 | 2006. december 15. 10:33 | ||
Notarius! Igeng, sima 1-es, de lesz utánakötve egy leponyvázott pak 40-es | |||||
notarius | Adatlap | 439571 | 2006. december 15. 07:40 | ||
Batya, a német hadiipar '44-es termelése hozzád képest a béka segge alatt volt. Marha gyorsan dolgozol! Téli festés lesz kívül? Vagy mi? Ja és grat a Stefihez! | |||||
Archy | Adatlap | 439570 | 2006. december 14. 21:46 | ||
Hát őőő, izé, Batya után nemtom neki merjek-e ugorni, mert ugye tőle tanultam, de ha ő nem tette meg, Bendi kedvéért leírom, én hogyan festettem a belsőt. Belső festése: 1. Lefújjuk az alapszínnel (akril sárga). Aztán megfestjük a sok kis kacatot, mint üléshuzat, sebváltó, stb. Aztán fekete olajjal befolyatjuk. A maradékot visszatöröljük (én humbrol higítóval). 2. Üléshuzatot szárazecsetetltem, mert 72-ben szerintem a befolyatás mellett ez elég. Ki lehetne festeni figurás technikával, de nem nagyon lehetne látni, hogy mit csináltunk, mer pici, és csak felülről látunk rá, szal felesleges. 3. a kopásokat először világos-sárgával fessük meg (akril), aztán minden foltba fessünk bele fekete-barna (akril)keverékével úgy, hogy az alsó peremén marad csak meg a világos-sárga. Karcok dettó. Kell jó festék (valejo+víz), meg jó ecset (michelangelo 2/0) itt a hegyesség többet számít mint a nullák száma. Figyeljünk, hogy a hegye mindig nedves legyen. 4. (ez a képen még nem lácik) esetleg csinálhatunk rozsdás megfolyást (bár ez külső felületek jellemzője, de a 251-es nyitott, szal lehet) Ezt a kiválasztott kopásból intítjuk, rozsdaszínű (ki kell keverni) olajfestékkel. Szintén humbrol higító. Pötty a kopásba, és egy kis laposecsettel, ami nedves (nem tocsog) 2*-3* lehúzzuk. amíg jó nem lesz. Én nem csináltam, de filtert is tehetünk a belső térre is. Ez ugye 95%higító maradék festék, de ezt már annyiszor leírták. 5. (itt még nem tartok) végül grafittal átdörzsölni a letaposott, letapogatott részeket, az padlóra meg port, koszt, mocskot, mert ezek a nyavajások mindent behordanak a kocsiba :-) Remélem segít. Áron | |||||
Zoli | Adatlap | 439569 | 2006. december 14. 21:23 | ||
Szia! Na akkor vélemény: nagyon szép a belseje, csupán az üléseken lévő gyűrődések, szakadások(?) tűnnek kicsit erősnek, ennyi. z | |||||
Hooligan | Adatlap | 439568 | 2006. december 14. 20:31 | ||
aszem valami... Batya nevezetű! vigyázzatok vele! | |||||
Batya | Adatlap | 439567 | 2006. december 14. 20:31 | ||
Sziasztok! Hát megtöröm a hallgatást :) Itt tartok jelenleg a 251essel. Megfújtam a belső küzdőteret Vallejo/German Cam. Orange Ochre-val(824) fújtam le majd száradás után filtereztem. A világosabb kopást az alap sárga kivilágosításával festettem ecsettel majd fekete és vörös keverékéből a mélyebb karcokat. Zárás képen Mig Gun Metal (ugyan ilyen jó a lereszelt grafit)pigmentel fogkefével átdörzsöltem a kopási felületet így adva kellő fémes hatást. Kívűl megforasztottam a sárhányót és kialakítottam a lövésnyomokat. Elvékonyítottam a dobozajtót. Várom a véleményeket… Üdv Batya u.i.: Hooligan teszi fel a képeket mert nekem nem megy:( | |||||
Hooligan | Adatlap | 439566 | 2006. december 14. 20:31 | ||
Ezeket valami nagydarab csávó küldi! Azt mondta, ha nem teszem fel, agyonver! | |||||
Hooligan | Adatlap | 439565 | 2006. december 14. 20:11 | ||
de amúgy biztos írtam róla egy csomót már valamikor, csak mekették kitörölték mert csúnyán beszéltem benne és deharmonizáltam, továbbá leépítő jellegű kritikákat jelentettem meg benne a mai világpolitikára vonatkozóan! meg amúgy is szeretnek kitörölni mindent! : P | |||||
notarius | Adatlap | 439564 | 2006. december 14. 20:08 | ||
Sok apró teendő. Befolyatás, hegyes ecsetes koptatások, grafitpor, pigmentek. Pl. | |||||
Hooligan | Adatlap | 439563 | 2006. december 14. 20:08 | ||
Ha így beszélsz akkor elvisz az ördöG! Szerinted nem írok maj róla fele a sokmindentet??? Csak most állódik a dolog és nagyon be vagyon dobozolódva. ha készen voltódik a tigris akkortájt majd a folytatomdik! ha az asztalos bácsi végre elkészíti azt a tetű alapot, akkor majt teszem a cikkestteket hogy hogyan készülődik a házikó meg a romok meg aminden sok ság! Bizalmatlan banda!! | |||||
Bendeguz | Adatlap | 439559 | 2006. december 14. 17:08 | ||
azt áruljátok már el légyszi, hogy hogyan tudjátok ilyen jól összeganajolni a belsejét??? hooligan is tök jól összedzsuvázta, azt aszott egy betüt is írni róla, hogy hogyan is történént, holott elvileg erreől szólna ez a topik(nem szemrehányásként, csak hiánypótlásként) off: Archy, megkaptad a figurákat? | |||||
notarius | Adatlap | 439558 | 2006. december 14. 15:21 | ||
Szép darab. Sima /1-es lövész verzió lesz? | |||||
Stefan | Adatlap | 439557 | 2006. december 14. 15:15 | ||
Kár, hogy nem kinyitott hátsóval csináltad meg, ha már ilyen szépen meg van csinálva a belseje. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 439556 | 2006. december 14. 15:14 | ||
Egyébként szerintem nagyon ütös lesz :D | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 439555 | 2006. december 14. 15:13 | ||
Nekem megjött végre a makett igaz történt egy-két dolog és így egy Famo lett a 232-esből de sebaj.Még nem kezdem el, majd csak később (amikor is lessz hozzá festék :) ). |
<<< Vissza | Tovább >>> |
- 11. Panzerdivision Wjasma / Ostfront Oktober 1941 (WH-387981)
- Sturmgeschütz-Lehrbatterie 901, Ostfront, Februar 1943 (WH-1111619)
Konkrétan olyan fényképeket szeretnék, melyeken a fenti járművek szerepelnek. Sajnos eddig csak 1 db. képet találtam.
Esetleg honnan lehetne még beszerezni plusz matricát, ha nem a ,,revelles" járművet akarom összerakni? Gondolkozok esetleg egy diorámán, Pz. III-al vagy Pz. IV-el. Gondolom, hogy x alakulatnál szolgálatot teljesítő FAMO, x alakulat harcijárművét látta el segítséggel. Szval olyan matricák kellenének, melyen lévő alakulatjelzőket és másik 1:72-es harcijárművet gyártó cég matricáján is fellelhetőek. Esetleg bármelyikőtök, tudna tanáccsal szolgálni, ez ügyben?