/ Fórumok /

A világ legrondább repülőgépei

A világ legrondább repülőgépei, avagy bumfordiak, repülő téglák,dobozok és egyéb förmedvények...
Megmondom őszintén, fáj leírnom egy szókapcsolatban, hogy ronda és repülő, mert szerintem olyan nincs is, hogy egy repülőgép ronda legyen. Igaz én elfogult vagyok, mert már kisgyerekkorom óta beteges rajongással nézzek az égre fel, bármilyen eszköz húzzon el a fejem felett, még ha az aznap már huszonkilencedszer látott Boeing 737-es is. No de ez az én véleményem, lehet, hogy nekem minden repülő teszik, és akkor rögtön fel is tehetitek a kérdést, hogy akkor minek hoztam létre ezt a topikot, de azért annyira én sem vagyok elfogult, hogy ne lássam a különbséget, mondjuk egy Jumbojet gigantikus, de mégis finom eleganciája és egy szárnyakkal ellátott gyufáskatuja formájú Shorts Skyvan között. Bár az is igaz, szép, csúnya szubjektív fogalmak, és sokszor elhangzik klasszikusoktól idézve „annyira ronda, hogy az már szép” nemcsak a repülőgépekkel kapcsolatban. Szóval ide, mindenki felteheti az általa legro…. fogalmazunk inkább így furcsa, érdekes kinézetű repülőeszközők képeit, amikkel valaha életében találkozott. Ja és fontos ezzel a rovattal nem akarok senkit és semmit sem megbántani, különös tekintettel a repülőgépmérnökökre, pilotákra és a típusfanokra:)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.
p-51 441334 2011. november 12. 18:40
Válasz erre
www.plasticwings.hu
mondjuk most pont nem elérhető, de talán holnap. Van pörkölt század,meg matyó század meg minden. Levixtől érdeklődj.
qiez 441333 2011. november 12. 17:33
Válasz erre
Jó felé megy az, meg gazdaságos, meg takarékos meg minden, csak hát ronda mint a szurony roham. Egyébként Felipe Massát is ilyennel reptetik a versenyekre. Hm, mondjuk Ő se szép.. :)
lucky 441332 2011. november 12. 17:06
Válasz erre
Mér' Indiában is a sisak az előírás a gépen. Az már más kérdés, h gépen kívül ott a szolgálati turbán.
migi 441331 2011. november 12. 16:56
Válasz erre
Nem tudom mit szólnának a pilóta urak , mert akkor valami népies pilóta ruha is kellene hozzá , esetleg a bőgatya és a szűr megfelel magassági ruhának ?
búza 441330 2011. november 12. 16:33
Válasz erre
Ilyent mi is csinálhatnánk valamelyik Gripenre matyó, kalocsai vagy egyéb mintával! Divatot csinálnánk vele, aztán később nem tigris-találkozó lenne, hanem népi hímzéses gépeké!
migi 441329 2011. november 12. 16:10
Válasz erre
Pinky-2
Pinky-2
Pinky-3
Pinky-3
Pinky-5
Pinky-5
Pinky-6
Pinky-6

Azért ez se semmi
Israti71 441328 2011. november 12. 16:09
Válasz erre
137760
137760
japanese-air-force-2
japanese-air-force-2
japanese-air-force-3
japanese-air-force-3

Még egy-kettő:-)Nooorrrmmmááális?
vlevi 441327 2011. november 12. 16:08
Válasz erre
Jó irányba repül egyáltalán ez a Piaggio Avanti? Hátrafelé van a légcsavarja, elöl a vízszintes vezérsík :D :D :D
vlevi 441326 2011. november 12. 16:07
Válasz erre
qiez 441325 2011. november 12. 14:25
Válasz erre
Piaggio_Avanti1
Piaggio_Avanti1
Piaggio_Avanti2
Piaggio_Avanti2
Piaggio_Avanti3
Piaggio_Avanti3
Piaggio_Avanti4
Piaggio_Avanti4

Sziasztok!

Én marshallerként dolgozom a reptéren. Amikor először állítottam ilyen gépet, azt hittem, hogy péntek esti műszakban építették és rosszul rakták össze. A mai napig nem tudom megszokni:)
sulyid 441324 2011. február 14. 20:25
Válasz erre
Newman 441323 2011. február 14. 20:00
Válasz erre
Ehhez csak gratulálni tudok! Azért ez nem egy olcsó makett... Sült hülye!
cimber 441322 2011. február 14. 19:13
Válasz erre
No ehhez bizony már gyomor kell...
Tibcsi 441321 2011. február 14. 19:08
Válasz erre
F-221
F-221

Gondolkodtam, melyik topikba tegyem, végül ennél maradtam. :)

A teljes kórtörténet itt olvasható: www.network54.com/Forum/47751/message/1297646375/Hasegawa+1-48+F-22+For+Valentine%92s+Day

:))
sanyi 441320 2010. szeptember 10. 14:48
Válasz erre
Egyik szebb mint a másik! Még hogy a legrondább. Szerintem átkozottul jól néz ki! Kell egy a polcomra:) Gondolom valami gyantás banda adja is egy magyar átlagfizetésért...
Elnar 441319 2010. szeptember 10. 10:03
Válasz erre
Beszállok én is a játékba: Miles M 35 civilianmilitaryintelligencegroup.com/wp-content/uploads/2010/08/14372.jpg www.aviastar.org/pictures/england/miles_m-35_1.jpg//épp az M 35 Ansalodo keresés közben buktam bele. Szerintem ritka egy elcsúzsott formája van//
boomsly 441318 2010. szeptember 9. 22:29
Válasz erre
Ez a típus repült a CIA fedőszervének az Air America-nak a flottájában is.
Nagyon megbízható gép.
A célfelderítéstől, a szállításon át a futárfeladatokig mindent megcsináltak vele trópusi viszonyok között.
fodi 441316 2010. július 24. 21:35
Válasz erre
A tortenet nagyjabol annyi, hogy egy lelkes amerikai letrehozott egy ceget, ami otthon epitheto helikopter-kiteket ajanlott. Ez volt az elso probalkozasuk, de igazan sikeresek egy kesobbi tipussal lettek.
Kalóz 441315 2010. július 24. 17:02
Válasz erre
sulyid 441314 2010. július 24. 13:45
Válasz erre
Ez kell nekem!Iszonyúan jól néz ki!
fodi 441313 2010. július 24. 13:23
Válasz erre
Aha, hihetetlen cuccok vannak bennuk. :)
Tibcsi 441312 2010. július 24. 13:21
Válasz erre
Fodi,

Előkerested a régi Repüléseket? :))
fodi 441311 2010. július 23. 21:27
Válasz erre
rotorway_javelin_1
rotorway_javelin_1

Schramm Javelin. Kicsit Jetson csalados... :) www.aviastar.org/helicopters_eng/rotorway_javelin.php
fodi 441310 2010. július 23. 21:23
Válasz erre
8941L
8941L

Helio H-500 Twin Courier.
PETI 441308 2010. július 22. 21:44
Válasz erre
Gyönyörű... mindjárt visszajön a vacsora. :)
fodi 441307 2010. július 22. 14:15
Válasz erre
Allitolag Szerbiaban repul az utolso eurpoai mukodkepes peldanya. www.airliners.net/photo/Transavia-PL-12-Airtruk/1704146/L/
Na de ezek sem rosszak, Burnelli "lifting body" szerkezetei. www.things-with-wings.com/Burnelli/OtherBurnelli.htm
emerson 441306 2010. július 22. 13:49
Válasz erre
hogy az a telibe vert...
eddig ez viszi a prímet!
Fodi 441305 2010. július 22. 13:36
Válasz erre
0183098
0183098

Bennet Airtruk... "Egyedi formaterv". :)
Uj-Zeland es Ausztralia szulotte.
Mpower 441303 2010. május 25. 20:48
Válasz erre
Ez meg konkrétan a "terhes pelikán" :)
PETI 441302 2010. május 24. 22:02
Válasz erre
Breguet 763 Provence

1
Breguet 763 Provence
1230209

2
1230209

Breguet 763 Provence

Ezek után a franciák sem panaszkodhatnak...
PETI 441301 2010. május 14. 22:16
Válasz erre
zomborka 441300 2010. május 14. 22:11
Válasz erre
payen_pa-22
payen_pa-22

Ez se kutya :) Payen Pa-22
vlevi 441299 2010. május 14. 22:03
Válasz erre
Mintha egy Hasegawa által kiadott egg-plane lenne :D :D :D
PETI 441298 2010. május 14. 21:57
Válasz erre
1693621

1
1693621
0979145

2
0979145

Blackburn B-101 Beverley C1

Na azért ezzel is komoly bajok vannak...
PETI 441297 2010. május 14. 21:29
Válasz erre
Hát igen. Kár, hogy hiányos szegényke...
lucky 441296 2010. május 14. 21:20
Válasz erre
lucky 441295 2010. május 14. 09:52
Válasz erre
Hát eléggé varjú kinézete van...:)
PETI 441293 2010. május 14. 09:02
Válasz erre
1682320

1
1682320
SP-DW - 23

2
SP-DW - 23

Raytheon 390 Premier IA

Na azért ez sem panaszkodhat... :)
rod666 441292 2010. május 7. 10:41
Válasz erre
Private Optica
Private Optica
Private Optica 2
Private Optica 2

Azért ez is "szép"...
lucky 441291 2010. május 7. 09:18
Válasz erre
Az angol gépek diszkrét bája..:)
HUJBI 441290 2010. május 6. 12:00
Válasz erre
Air&Space 088
Air&Space 088
Air&Space 089
Air&Space 089
Air&Space 058
Air&Space 058
Air&Space 057
Air&Space 057

mindegyiknek jó oka van rá, hogy úgy nézzen ki, ahogy...de akkor is.
PETI 441289 2010. május 6. 11:22
Válasz erre
G3631

1
G3631
Seamew_Side_view_in_flight

2
Seamew_Side_view_in_...
Short_Seamew_landing_at_Farnborough

3
Short_Seamew_landing...

Sziasztok!

Egy ritka ronda angol csoda... A Short Seamew AS1
sanjurjo 441288 2010. január 13. 16:04
Válasz erre
Szia Kalóz!

An 2-esből! De hát azt még gondolom az ötvenes években felderítésre, vagy torpedóvetőnek, amilyen lassú, bár érdekes lehetett volna.
sanjurjo 441287 2010. január 13. 16:02
Válasz erre
Most látom a felderítő An 2-esnek (nevezzük így) nem is kettő csak egy farok tartója van akkor nem is annyira az Fw 189-re hajazz...
Kalóz 441286 2010. január 13. 16:02
Válasz erre
Terveztek hátrahajtható szárnyú változatot hajófedélzeti üzemeltetésre. Azóta em jött össze :(
sanjurjo 441285 2010. január 13. 16:01
Válasz erre
Lala-1_12
Lala-1_12
Lala-1_25
Lala-1_25
image003
image003
image005m
image005m
image006
image006

Sziasztok!

Gyorsan rámásztam erre az An2 témára, gyerekek azért voltak itt még ötletek. Íme képek még a Lala 1-ről, meg az ekranoplánról, de nem rossz a kettős faroktartójú talán felderítő (gondolom, mint a második világháborús Fw 189-nél is csak az sokkal szebb) An2-es, de aztán, hogy az utolsónak mi célt szolgált az a fülke a függőleges vezérsíkja előtt?
sanjurjo 441284 2010. január 13. 15:40
Válasz erre
An-2Elarge
An-2Elarge

Egyik másik An2-es mutáció, talán egy ekranoplán, nem tudom?
sanjurjo 441283 2010. január 13. 15:39
Válasz erre
Lala-1_07
Lala-1_07

Sziasztok!

A Pzl M 15 Belphegor (remélem jól írom a nevét) már többször volt rovatunk szereplője ez a világ talán egyetlen mezőgazdasági sugárhajtású repülőgépe egyébként állítólag bevált, csak amikor mondjuk egy mezőn a Tsz embereinek kellett mondjuk a sugárhajtóművet karbantartani, hát... na de nem becsülőm én le az ott volt dolgozok szaktudását, sőt. Csak hát egy sugárhajtómű a tapasztalatok szerint, még a szocialista kolhozok technológiai szintjét is meghaladta, nem is beszélve az üzemeltetési költségekről, bár ez a szocializmusban ez mit se számított. Mindenesetre a Belphegor után átértek a jóval konzervatívabb (magyar mezőgazdaságban is ismert) Pzl Dromedár gyártására. Mivel azonban többször szerepelt már, nem az M 15-öt akarom bemutatni, (aki akar utána nézz), hanem az annak próbapadjául szolgáló (általam egyébként szépnek tartott, bár sokak szerint biztos az eredeti is inkább ide kívánkozna fel)igencsak eltorzított Antonov An 2-es háromnézeti rajzát. Hát mit mondjak ha jól tudom az An 2 Lala elnevezésű gépre, tessék csácsogni, és kiélni a perverz hajlamokat:)
puhamancs 441282 2010. január 4. 23:23
Válasz erre
ez amúgy egy Möbius-szalag a gép szárnya helyén. Majd olvass róla wikipédián meg nézz utána a Philadelphiai kísérletnek!
Figaro 441281 2009. december 28. 22:23
Válasz erre
USAF Total In-Flight Simulator
1996-ban még repült.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.