/ Fórumok /

A világ legrondább repülőgépei

A világ legrondább repülőgépei, avagy bumfordiak, repülő téglák,dobozok és egyéb förmedvények...
Megmondom őszintén, fáj leírnom egy szókapcsolatban, hogy ronda és repülő, mert szerintem olyan nincs is, hogy egy repülőgép ronda legyen. Igaz én elfogult vagyok, mert már kisgyerekkorom óta beteges rajongással nézzek az égre fel, bármilyen eszköz húzzon el a fejem felett, még ha az aznap már huszonkilencedszer látott Boeing 737-es is. No de ez az én véleményem, lehet, hogy nekem minden repülő teszik, és akkor rögtön fel is tehetitek a kérdést, hogy akkor minek hoztam létre ezt a topikot, de azért annyira én sem vagyok elfogult, hogy ne lássam a különbséget, mondjuk egy Jumbojet gigantikus, de mégis finom eleganciája és egy szárnyakkal ellátott gyufáskatuja formájú Shorts Skyvan között. Bár az is igaz, szép, csúnya szubjektív fogalmak, és sokszor elhangzik klasszikusoktól idézve „annyira ronda, hogy az már szép” nemcsak a repülőgépekkel kapcsolatban. Szóval ide, mindenki felteheti az általa legro…. fogalmazunk inkább így furcsa, érdekes kinézetű repülőeszközők képeit, amikkel valaha életében találkozott. Ja és fontos ezzel a rovattal nem akarok senkit és semmit sem megbántani, különös tekintettel a repülőgépmérnökökre, pilotákra és a típusfanokra:)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.
TAMÁS78 698126 2022. július 2. 23:04
Válasz erre
Ráadásul több cikkben azt írják, hogy még csak nem is fissziós, hanem fúziós reaktorok hajtanák. Nagyon komoly.
Sennás 698122 2022. július 2. 20:42
Válasz erre
Screenshot_2022-07-02-20-36-31-259.jpeg
Screenshot_2022-07-...

Gyerekek ekkora bullshit:) Ááá mint egy pufinyúl Zlin142es. Sose fogom(tudni) repülni de kíváncsi lennék rá.

youtu.be/ZrodDBJdGuo
jammie 692434 2022. január 28. 16:46
Válasz erre
Szerintem gyönyörű vonalú, de nem vagyunk egyformák. :-)
rod666 692432 2022. január 28. 13:22
Válasz erre
Zoli 623310 2017. február 14. 15:25
Válasz erre
Szerintem is egy unalmasan szép vonalú gép, semmi extra, nem értem, hogy miért lenne ronda, a sok antenna miatt? Na és? Maga a gép formája nem nagyon változott. Nekem nem igazán tetszik, mert tényleg túl esztétikus az alaptípus, ha randa lenne, jobban tetszene...
z
tégé 623301 2017. február 14. 11:32
Válasz erre
Bizarr, de nekem is tetszik!
Megépíteném!
sanyi 623300 2017. február 14. 11:20
Válasz erre
Lehet, hogy velem van a baj, de szerintem kimondottan szép... Kár, hogy nincs emészthető minőségben 72-ben.
p-51 623296 2017. február 14. 10:41
Válasz erre
p-51 623295 2017. február 14. 10:40
Válasz erre
Egy új gyöngyszem. Nem bírtam megállni, hogy ne tegyem ide.
https://htka.hu/wp-content/uploads/2017/02/181044_1.jpg
piratvitorla 618973 2016. december 4. 21:14
Válasz erre
Ez egy kísérleti gép, a törzsben elhelyezett csőlégcsavarral kapcsolatos tesztekhez ami az első olasz "sugárhajtású" géphez kellett.
medor 618468 2016. november 25. 21:29
Válasz erre
Gondoltam! ;) Amúgy sincs ronda gép.Esetleg 'érdekes'...
A szépség/csúnyaság vitatható,de szubjektív a megítélés szempontjából.
PETI 618467 2016. november 25. 20:56
Válasz erre
Én is viccnek dobtam be, hallottam valakitől... :)
tégé 618432 2016. november 25. 10:05
Válasz erre
Coanda büszke lehet magára... :)
medor 618422 2016. november 24. 21:59
Válasz erre
Naaa!Azért mert az orosz gépeket szereted nem kell ilyet írni!
Nem sikerült lemásolniuk.Van ilyen.Megtették előtte és utána is sokszor.
(F-15,B-1,F-111,F-22,F-86...)
Viccnek szántam,ne vedd komolyan! :D
TAMÁS78 618418 2016. november 24. 20:52
Válasz erre
Még viccesebb, mint a DFW Floh... Marha jó.
Z63 618414 2016. november 24. 20:34
Válasz erre
Köszönöm Tibcsi!
Tibcsi 618413 2016. november 24. 20:32
Válasz erre
Z63 618411 2016. november 24. 20:27
Válasz erre
Bocsi, de a Link gombbal levette a lényeges adatokat!
Z63 618410 2016. november 24. 20:25
Válasz erre
https://www.youtube.com/watch?v=xYqr2h_xQRk
Z63 618409 2016. november 24. 20:24
Válasz erre
Ezt nem lehet überelni! :-)
https://www.youtube.com/watch
PETI 618242 2016. november 21. 19:28
Válasz erre
117

117
117

B-kategóriás hámozott krumpli...
lucky 574921 2014. december 30. 09:05
Válasz erre
Tévedni emberi dolog, és lejöttem a drótkeféről . :)
Köszi.
Sennás 574810 2014. december 28. 15:02
Válasz erre
harapós kenguru
harapós kenguru

Bocs erre gondoltam.
Sennás 574809 2014. december 28. 15:02
Válasz erre
Rendesen elcsúfították.
medor 554173 2014. február 18. 18:59
Válasz erre
Hopp,most nézem SIG már reagált a témára csak az előzményekben nem volt benne.
Ott a pont nála.
medor 554171 2014. február 18. 18:53
Válasz erre
Szia!
Az YAH-63(Bell 409) nevet sem kapott.
Az YAH-56A volt a Cheyenne.Ezt viszont a Lockheed készítette.
A két gépnek köze nem volt egymáshoz.
Elnar 554161 2014. február 18. 16:50
Válasz erre
Nem ennek volt a bece/gúny neve a Repülő Banán? :)
Szállító 554156 2014. február 18. 15:40
Válasz erre
csúnyaság
csúnyaság

:)
SIG 554139 2014. február 18. 08:42
Válasz erre
YAH-56 Cheyenne
YAH-56 Cheyenne
Bell YAH-63
Bell YAH-63

Urak !

Nem akarom osztani itt az ész, de egy kicsit keveritek a dolgokat. A két helikopter egyáltalán nem ugyanaz. Futómű elrendezés, hajtómű elrendezés, farokrész, tolólégcsavar a YAH-56 esetében, főrotorlapátok száma, gyártók, stb...
simonkaroly9 554134 2014. február 18. 07:00
Válasz erre
Helló!
Az apache ellenfele volt amikor protókat kért a hadsereg.
Tibcsi 554132 2014. február 17. 23:20
Válasz erre
Nem olyan rég volt egy cikk róla az Aranysasban.
lucky 554068 2014. február 17. 11:07
Válasz erre
SIG 553957 2014. február 15. 22:39
Válasz erre
Szia !

Tudomásom szerint azért épült, hogy átlépjék vele a leküzdhetetlennek tűnő, 300 km/h-s határt. Sikerült is, hiszen 400 km/h felett repült...
Kuolema 553952 2014. február 15. 22:03
Válasz erre
YAH-56A Cheyenne
YAH-56A Cheyenne

Gyerekek... ez olyan, mint azok az olcsó kínai távirányítós helik, amikből kispórolják a ciklikus vezérlést és kis légcsvarokkal oldják meg az előre-hátra haladást. Érdekes öszvér.
lukács zsolt 525225 2013. február 11. 20:17
Válasz erre
szia,remélem nem tőlem hallod először miért ekkorák a kerekei.alaszkai bozót pilótáknak fordították magyarra a nevüket.a ballonos kerekek adják a rugózást az általában rossz terepen való le és felszálláshoz.remélem nem sértő a megjegyzésem.!
Zoli 525171 2013. február 11. 12:17
Válasz erre
Szia,
Idén asszem kiadja az Amodel, takarékoskodj!
z
TAMÁS78 525130 2013. február 10. 20:50
Válasz erre
LoeningOL-8
LoeningOL-8

Ühüm.
rod666 524739 2013. február 7. 19:37
Válasz erre
Látszik, hogy Izraelben készült. ;)
Herbie 524549 2013. február 6. 11:51
Válasz erre

Én ormánykát nevezném be a szépségversenyre :)
Kamovos 524514 2013. február 5. 22:03
Válasz erre
Ka-22
Ka-22
Ka-22
Ka-22
ka-22
ka-22
Ka-22
Ka-22

Ez is nagyon "Utromba" :)
Pedig Kamov! :D

Üdv: kamovos
Tibcsi 524455 2013. február 5. 11:43
Válasz erre
Vietnam_War_CH-37B_Mohave.jpeg
Vietnam_War_CH-...

Dógosztacc? :)) Egyébként szerintem kifejezetten szép. :P
p-51 524453 2013. február 5. 11:35
Válasz erre
CH-37

Nagyon nagyot üt. Keressetek rá.
vlevi 523784 2013. január 30. 21:15
Válasz erre
Lehet hogy Charles Lindberg volt. :-)
A Spirit of st. Louisbol se lehetett kilatni :-)
PETI 523664 2013. január 29. 22:41
Válasz erre
1924490

.
1924490

Azt hiszem ez is az elsők között lehet valahol...
Lucky13 441341 2011. december 29. 02:34
Válasz erre
Jézusom! Ki lehet az az őrült aki ezt megálmodta? Előre annyi kilátás van belőle, hogy a pilóta akár háttal is ülhetne...
Tibcsi 441340 2011. december 28. 11:54
Válasz erre
bigboy 441339 2011. december 28. 10:21
Válasz erre
6 23 Aeronca C-3 NC15729 right side in flight l
6 23 Aeronca C-3...

Üdv. ez is igencsak csúnyácska.Üdv bigboy
The_Ori 441338 2011. november 12. 20:25
Válasz erre
Európában is van egy fehér Catalina. A repülőnapok rendszeres résztvevője. Hozzánk legközelebb eddig Zeltwegben és Pöstyénben volt látható.
lucky 441336 2011. november 12. 19:01
Válasz erre
p-51 441335 2011. november 12. 18:43
Válasz erre
  Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11.