/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
zoli1989 22466 2010. június 29. 18:54
Válasz erre
A legutóbbi (2009) Szu-27 kötelék balesete ütközés miatt volt, 1999 Párizs pilótahiba, 1990 Salgareda pilótahiba, 1993 Fairford ütközés. Erre értettem hogy hagyjuk. Ezen tényleg nincs mit tárgyalgatni szerintem.
Ezzel nem az adott pilóták képességeit néztem le. Tudom jól, hogy képzett pilótákról van szó (legalábbis akik ezen bemutató repülésekhez jutnak), viszont arra azért kíváncsi lennék hogy egy átlag (hangsúlyozom átlag) orosz pilóta képzettsége jelenleg, 2010-ben mennyire magas.
zoli1989 22465 2010. június 29. 18:45
Válasz erre
Úgy értem hogy hagyjuk, mert ott tényleg túl sok volt, és nagyrésze pilótahiba.
Makettezõ 22464 2010. június 29. 18:43
Válasz erre
Szia Zoli 1989!

Az oroszt azt miért hagyjuk? Talán nem a világ élvonalába tartozó pilótákról van szó?A Világ egyik legjobban képzett pilótáiról beszélsz!Ezt azért gondold át mégegyszer kérlek..

Üdv:Viktor
zoli1989 22463 2010. június 29. 18:23
Válasz erre
Szia!

Szerintem nem pont rögtön erre kéne gondolni.
Az ukránok (ők jönnek ugye) speciel rengeteg szép bemutatót tartottak. Egyet nekem is sikerült már látni :)
Egy volt ezalól kivétel... Ez azért valljuk be bármelyik bemutató csapatnál benne lehet a pakliban (lásd pl. Thunderbids szóló F-16-osa vagy angol Hawk, csak hogy a közelmúltból említsek).

Belorusz az őssz-vissz egyszer repült, tudjuk mi lett a vége, azt is nagyjából hogy miért... (Majd mi aztán megmutatjuk!... )
Oroszt azt meg hagyjuk :) (mondjuk a vietnami eset az speciel rossz időjárási körülmények miatt volt, hegynek repültek ha jól tudom)

A betonsúrolás az meg egy elég amatőr hiba :) Bár már Malév gépnek is sikerült.
p-51 22462 2010. június 29. 16:54
Válasz erre
Mostanában egyre többet gondolkodom, mi lenne jobb, ha nem jönnének Szuhojok Kecskemétre, vagy ha jönnének.
Belorusz, ukrán és orosz Szuhojok eddig Vietnamban, Lengyelországban, Ukrajnában, Oroszországban zuhantak le repülőnapokon, közönség előtt. Szlovákiában súrolták a betont. Nem tudom megéri-e dolbiszörraundbanháromdében a helyszínen megnézni.
Pedig nagyon szépek.
p-51 22461 2010. június 29. 16:47
Válasz erre
Jé, én is így szoktam parkolni!
De azt hittem pilóták közé nem engednek ilyeneket, mint én.
sulyid 22460 2010. június 29. 14:56
Válasz erre
Na ezt hogy sikerült?Tényleg vajon összejött nekik a kis szuhoj?:)
Monox 22459 2010. június 29. 11:19
Válasz erre
32208487
32208487
32208605
32208605

Szuhoj randi... Biztosan nem így terveték...
sulyid 22458 2010. június 25. 14:30
Válasz erre
Nem tud valaki szines fülke festési útmutatót mi 24-eshez?
sztriki 22457 2010. június 23. 21:51
Válasz erre
nem, szovjet. a képeken is szovjet van.
búza 22456 2010. június 23. 21:37
Válasz erre
sztriki 22455 2010. június 23. 19:39
Válasz erre
köszi a válaszokat...nagyjavítás utáni gépről nincs esetleg valakinek képe?
búza 22453 2010. június 22. 19:28
Válasz erre
Szia sztriki!
Mindhárom kép más-más fényviszonyok között lett fotózva, ezért nehéz megmondani a tutit! Az viszont biztos, hogy nem azzal a mintával és színnekkel lett lefestve, mint a mieink.
Üdv: Búza
Monox 22452 2010. június 22. 18:36
Válasz erre
Mindenesetre az egykori magyar gépek színére a második hasonlít leginkább, a másik kettő leginkább sivatagban használatosra v. az oroszok által legújabban sok esetben nagyjavításkor festett színekre emlékeztet. Az is érdekes, hogy aránylag új a festés, de az oldalszám már átmázolt...
Monox 22451 2010. június 22. 18:33
Válasz erre
Azonkívül az idő vasfoga is igencsak változtat rajta...
Freddy 22450 2010. június 22. 18:13
Válasz erre
Standard orosz szín nagyon becsapós ám, háttértől, világítástól függően sokfélének látszhat.
sztriki 22449 2010. június 22. 17:42
Válasz erre
még egyet találtam, igazából emiatt kezdtem tűnődni, hogy mi is van:

cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/8/6/4/0235468.jpg
sztriki 22448 2010. június 22. 17:40
Válasz erre
1496630
1496630
1646873
1646873
mi24_24
mi24_24

szerintetek ezek a képen látható standard szovjet camo-val vannak festve, és a fotók színe csal, vagy tényleg sokkal világosabb/sárgábbak?
Lacy 22447 2010. június 22. 14:24
Válasz erre
ch01
ch01
ch02
ch02
ch03
ch03

Nemrég a bemutató kötelékük is átvette az egyszemélyes J-10-eiket, a tavaly megkapott kétülésesek mellé.
Lacy 22446 2010. június 22. 13:08
Válasz erre
Fifa
Fifa

Sziasztok, J-10A:

Már hat aktív ezred repüli!
Levix 22445 2010. június 5. 22:22
Válasz erre
A Mi-17-esek még nem mentek ki, magyarok vannak kinn, de sem 24-es üzemeltetőkről sem pilótákról nem halottam még. De persze, lehet, hogy tanácsadóként vannak kint.
Freddy 22444 2010. június 5. 22:08
Válasz erre
Azt írja, hogy a század Mi-35-össel és Mi-17-essel repül.
Mi-17-esek kiküldéséről mintha hallottam volna, valószínűleg erre vonatkozhat.
Levix 22443 2010. június 5. 11:49
Válasz erre
www.ntm-a.com/news/categories/aircorps/682-american-mi-35-pilot-flies-in-combat

Ami pilóta Afganisztánban Mi-35-sel repül. Arra lennék kíváncsi a mit jelent a magyar együttműködés? Van kint 24/35-ös üzemeltető személyzet is?
sztriki 22442 2010. június 3. 16:13
Válasz erre
mi24
mi24

kis segítséget szeretnék kérni...nemrég vettem egy régi airfix (átdobozolt heller) mi-24D gépet, csinosítgatom, javítom, amennyire tőlem telik. a hajtóműkiömlőnek vágott nyílás szerintetek is rossz formájú?
sanyi 22441 2010. június 3. 13:50
Válasz erre
Szisztok!
Olyan matricát keresek, amiből Csecsenföldön bevetett gép építhető meg. Típus mindegy, de nincs sok helyem - és pénzem - egy 72-es Tu-22-höz:)
Ha matricát nem tudtok ajánlani, valami olyan oldal érdekelne ahol találok képeket.
Köszi!
Üdv
Sanyi
Lacy 22439 2010. június 2. 20:16
Válasz erre
A gyár tulajdonában lévő reklám, illetve teszt alakulatnál repülő gépeket lehet látni. Harci alakulatnál egy sincs hadrendben.

(A – nálam kötőjel volt...)
sulyid 22438 2010. június 2. 20:10
Válasz erre
Ezek szerint a különböző helyeken felbukkanó ka 52-esek csak viccből voltak ott?
Lacy 22437 2010. június 2. 19:55
Válasz erre
Az elmúlt években sok hangzatos hírt is hallhattunk az orosz gépek korszerűsítéséről. Most nyilvánosságra hozták, hogy ezekből mennyi jutott el a harci alakulatokhoz napjainkig:

Szu-27SM – 40 db
Szu-25SM – 0 db
Mig-31BM – 0 db
Su-34 – 0 db
Ezen kívül átadtak 24 Mig-29SMT-t, de ezek hadrendbe állítva nincsenek, csak látványrepüléseket végeznek. Készültséget nem adnak velük, csak a régi gépekkel

Szóval a fentiek szerint a nagy ívű tervekből szinte semmi sem valósult meg, hiszen a leszállított negyven Szu-27SM is csak tervezett képességei töredékét kapta. (Bár ezt ezen a fórumon egyszer már jeleztem, de néhány lelkes tag túl hitetlen volt)

Némi helo, az érdekesség kedvéért:
Ka-50 – 0 db
Ka-52 – 0 db
Mi-28N – 0 db
Mi-24VP – 25 db
Mi-24PN – 12 db
Lacy 22436 2010. június 2. 19:44
Válasz erre
Az angol Combat Aircraft Monthly júniusi számában Stefan Büttner nyolc oldalas cikke. (Többek között ő a szerzője a Rote Plätze Russische Militärflugplätze Deutschland 1945-1994 című könyvnek)
sulyid 22435 2010. június 2. 19:18
Válasz erre
Lacy 22434 2010. június 2. 18:40
Válasz erre
Sziasztok, némi vörös szárnyak érdekesség:

Az Oroszok átszervezik a repülő erőiket 2010-ben. Felszámolják a régi légi hadsereg és repülő ezred struktúrát. Négy parancsnokságot állítanak fel Oroszország területén, ahol repülő bázisokat állítanak fel. A meglévő ezredeket ezekre vonják össze. Ez azt jelenti, hogy a reptereken újra átlagosan három repülő század fog szolgálni.

A régi szovjet honi légvédelem elfogó-vadász alakulatainak maradványait tíz reptérre vonták össze. Ez annyit jelent, hogy a hatalmas Oroszország légvédelmét mindössze tíz repülő alakulat fogja adni, vegyes Szu-27 és Mig-31-es századokkal! (A légvédelmi rakétás egységeken kívül.)

A régi szovjet front-légierő vadászrepülő alakulatai ösz-vissz három Mig-29-es alakulatra soványodtak!

A felderítő, frontbombázó, csatarepülő feladatkört tíz ezredbe vonták össze.

Az alakulatok összeolvadása után az utolsó Szu-24 Fencer C-ket és légvédelem kétüléses Mig-25-öseit kiselejtezik. A felderítő Mig-25RB gépeket már csak egy század üzemelteti tovább. A Mig-29-esek nagy részét is selejtezik.
lucky 22433 2010. június 2. 16:36
Válasz erre
Tudja-e vki milyen radar van a filmen 4:21-nél?
Lorco 22432 2010. június 2. 08:05
Válasz erre
Írd meg az e-mail címed ellátlak minden IL-2 "jóval" délutánfele...
vlevi 22431 2010. június 2. 00:11
Válasz erre
IL-2-ről keresnék képeket, és minden egyebet. De most a gugli az ellenségemmé vált, állandóan a "forgotten battles" játékot dobja ki :(
Monox 22430 2010. június 1. 08:51
Válasz erre
Jaj a link...

www.youtube.com/watch
Monox 22429 2010. június 1. 08:51
Válasz erre
Egy nagyon jó videó az orosz helikopter pilótákról. Régi a zene de nagyon jó :)
zoli1989 22428 2010. május 30. 20:48
Válasz erre
Horvath_Balazs 22427 2010. május 30. 19:56
Válasz erre
Biztos. 2001-ben még Ferihegyen volt, 2003-ban viszont már ezzel az S9-DAE lajstrommal repült.
sanyi 22426 2010. május 30. 09:47
Válasz erre
Ezt a gyönyörű gépet így látni..:( Il-76 4ever! Egyébként van még magyar lajsromban belőle?
SIG 22425 2010. május 30. 09:00
Válasz erre
Horvath_Balazs 22424 2010. május 30. 08:11
Válasz erre
Ő volt annak idején a HA-TCH. :-(
pilotka 22423 2010. május 30. 07:31
Válasz erre
sulyid 22422 2010. május 26. 14:02
Válasz erre
Dani 22421 2010. május 26. 13:43
Válasz erre
Tibcsi 22420 2010. május 26. 13:16
Válasz erre
A Szuhoj honlapján ez szerepel: 

Su-17UM (UM3)

Design work to produce an operational trainer aircraft based on Su-17 had been in progress at the Design Bureau since 1971, but for some time the Air Forces high command had not shown any particular interest in the research, as the needs of the conversion air units were completely met with the Su-7U in the inventory. The work picked up tempo in 1973 when it became obvious that the line taken in Su-17 R&D had led to aircraft significantly different from the original Su-7B. In December 1973, a joint MAI/Air Forces decision addressed the issue.
Design of a two-seat trainer (work-in-progress name Su-19U, designation S-52U) was undertaken by the Design Bureau concurrently with work on a new version of the combat aircraft (Su-19, designation S-52), the idea being to use the same basic design solutions for both aircraft as much as possible. In terms of design, the principal innovation was to change the configuration of the fuselage nose section (FNS) together with the cockpit by tilting the FNS axis downwards. The change provided the pilot with a much better view in the forward and down directions as the complaint about a limited field of view from the cockpit had been among the material weaknesses of the Su-17 type aircraft. Moreover, to comply with the requirements of Air Forces, it was decided to give the two-seater a new standard ejection seat of K-36 type, the rest of the equipment configuration remaining identical to the Su-17M2. In 1974, the Su-17 two-seater was given an official name, the Su-17U (UM). Pre-production prototypes of the aircraft were built at the Komsomolsk-on-Amur plant in 1974-75. The first prototype of the aircraft was brought to Moscow, and on 15th August 1975 the design bureau's test pilot V.A. Krechetov performed its first flight. The manufacturer's tests were combined with SIT. By March 1976, a preliminary opinion was delivered, with the SIT programme completed in full by May 1977. The SIT tests indicated an inferior yaw performance of the aircraft at high angles of attack. To address the situation, the aircraft was given a higher tail fin and the fault was remedied.

Tibcsi 22419 2010. május 26. 13:09
Válasz erre
Ja, bocs, ez nem a Szuhoj honlapja... :(
Tibcsi 22418 2010. május 26. 13:05
Válasz erre
A Szuhoj honlapján más gép szerepel 19-es tipusszámmal: www.suchoj.com/galerie/index.htm
Tibcsi 22417 2010. május 26. 13:00
Válasz erre
Nekem ez nagyon what if-nek tűnik... a hozzá tartozó sztorit sem nagyon reklámozták eddig...

Egyébként itt olvashatjátok: www.aircraftresourcecenter.com/Fea1/501-600/Fea565_Su-19_Davenport/00.shtm
túrósbatyu 22416 2010. május 26. 12:29
Válasz erre
Sziasztok,
tegnap kutakodtam f-4 phantomok után a neten, és erre bukkantam az aircraftresuercecenter.com-on: Szuhoj Szu-19 Flicker. Tudom az újszülöttnek minden vicc új, de nekem leesett az állam. Teljes Phantom koppintás és sorozatban gyártották a Szovjetúnióban, a cikk szerint állomásozott Lengyelországban és az orosz Távol-Keleten is egy pár század belőle .Érdekes makett téma lehetne.
üdv:
Gábor
Levix 22415 2010. május 21. 20:30
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.