<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |
Tibcsi | Adatlap | 21708 | 2008. szeptember 1. 09:47 | ||||||||||||||||||||||||
Attól még igaz lehet, hogy én nem tudok róla. :) De szemre nem nagyon látni változást a beömlőn a többi változathoz képest. Előzmény: (21707) Hunyo 2008. szeptember 1. 09:33 | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21707 | 2008. szeptember 1. 09:33 | ||||||||||||||||||||||||
Értem, köszi az infót. Sajna már nem emlékszem, hogy hol olvastam, de valahogy ez megragadt bennem. De akkor ezek szerit nincs igazán valóságalapja... | |||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 21706 | 2008. szeptember 1. 08:39 | ||||||||||||||||||||||||
A beömlőnyílás átalakítáról nem tudok, de úgy emlékszem, hogy a főfutókon lévő "sítalp"-tól BKL a BKL. | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21705 | 2008. szeptember 1. 07:21 | ||||||||||||||||||||||||
Igen, volt szerencsém hozzá, nem is olyan régen. | |||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 21704 | 2008. augusztus 31. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||
Kassán van egy kiállított BKL csehszlovák felségjellel a múzeumban. | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21703 | 2008. augusztus 31. 15:45 | ||||||||||||||||||||||||
Azt tudom, hogy a BKL verziót keresed, ezt azért linkeltem+tettem be, hogy BMK verziójuk biztos volt. BKL verziót a Csehszlovákok és a Lengyelek nagy valószínűséggel kaptak. a BKL verzió abban különbözött még, hogy (állítólag) a levegőbeömlő nyílást átalakították, az idegen tárgyak beszívása ellen. | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21702 | 2008. augusztus 31. 14:31 | ||||||||||||||||||||||||
Szinte lehetetlen repülés közben megkülömböztetni ,látszatra amit irtál a szárny tőve és a futószár alatt lévő kis sitalp formájú valami ami megkülömbözteti a két verziót. köszi a segitséged Üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21701 | 2008. augusztus 31. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21700 | 2008. augusztus 31. 14:15 | ||||||||||||||||||||||||
bp3.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgnn1QMI/AAADKc/RhUnTy-Zatk/s1600-h/SU-7BMK+EGIPCIOS+EL+CAIRO+A
bp1.blogger.com/_2BBc6-JDVWY/SIbrgVyQGNI/AAADKM/j86UCfm5zq0/s1600-h/SU-7BMK+7689+EGIPCIOS+A Ezek elvileg BMK-k, de én nem igazán tudok különbséget tenni ilyen fotók alapján BKL - BMK között. Én algériait csináltam az OEZ 48-asból sokévvel ezelőtt, ha jól emlékszem a szárnytőben kellett alul lecsiszolni ezt-azt, más a főfutómű, orrfutóakna fedélen kidomborítás bla-bla...ezeket jól dokumentálja az összeállítási űtmutató. Ezt a festést(is) adja a dobozban az OEZ: rides.webshots.com/photo/1251526024015913979PyoogF Ha valakit érdekel, van hozzá HiDecal 48-as matricám, amiről csak a szír jelzések hiányoznak: www.jadarhobby.pl/hidecal-48012-fitter-p-3568.html www.arcforums.com/forums/air/index.php | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21699 | 2008. augusztus 31. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||
Igen de én BKL verziót keresem , itt meg BMK ról van szó a kettő nem ugyanaz . A Varsói tagállamok biztos kaptak BKL variánst mert vannak képek róluk. | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21698 | 2008. augusztus 31. 12:46 | ||||||||||||||||||||||||
Igen, le is van benne irva, azon országok, amelyek megkapták a Su-7BMK-t. For deliveries to other countries friendly to the USSR, the Design Bureau developed in the mid-90s a special export version of the aeroplane. The pilot production-run prototype of the Su-7BM export version had been built at the production plant by March 1966. After verification testing, the aeroplane was put in production in 1967 under the designation of Su-7BMK ("K" standing for "commercial" in Russian). Planes of this type were exported in the period between 1967 and 1971 to 7 countries: Algeria, Afghanistan, Iraq, India, the Korean People's Democratic Republic (North Korea) and United Arab Republic (Egypt and Syria). In the inventory of the Air Forces of those Middle East states, the aeroplanes were deployed in combat operations during the Arab-Israeli wars and hostilities of 1967-73, and in India's Air Force, during the Indo-Pakistan conflict of 1971. Forrás: Sukhoi.org | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21697 | 2008. augusztus 31. 12:44 | ||||||||||||||||||||||||
Azt hiszem, hogy a Varsói országok is a BMK típust kapták meg. sukhoi.org/eng/planes/museum/su7/ DE talán itt lesz róla érdemi információ. | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21696 | 2008. augusztus 31. 12:04 | ||||||||||||||||||||||||
Urak meg tudná valaki mondani hogy Su-7 BKL verzióz kaptak e más országok vagy csak a Varsói ... orszégai ? | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21695 | 2008. augusztus 31. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||
Én mintha azt olvastam volna valahol régen, hogy az export változatok némileg le lettek butítva. Annyira emlékszem még, hogy a Su-7BM-et exportálták Su-7BMK néven. | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21694 | 2008. augusztus 31. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||
Köszi lassan összejön , abban sem voltam biztos hogy BKL kaptak e az arab országok . | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21693 | 2008. augusztus 30. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||
migi! Egy pár fotó ami talán segít: photofile.name/users/flashlight/2600630/ foto.mail.ru/mail/ivanich61/_myphoto/30.html www.jetphotos.net/viewphoto.php | |||||||||||||||||||||||||||
Levixhu | Adatlap | 21691 | 2008. augusztus 30. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 21689 | 2008. augusztus 30. 20:55 | ||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 21688 | 2008. augusztus 30. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21687 | 2008. augusztus 30. 15:00 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok urak Nincs valakinek Su-7 BKL hez Szovjet festési útmutatója ? | |||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 21686 | 2008. augusztus 28. 16:49 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresek 1/48 méretarányú Szuhoj 27 Ub-hez kabinbelsőt,rézmaratást,mindent amitől csak szebb lesz a gép! Előre is köszönöm a segítséget előre is! | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21685 | 2008. augusztus 28. 11:58 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönjük=) | |||||||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 21684 | 2008. augusztus 28. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||
orosz nagyvasak kedvelőinek néhány szép kép: www.flankers-site.co.uk/mos2007_day04.html | |||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 21683 | 2008. augusztus 26. 11:51 | ||||||||||||||||||||||||
Nyugi-nyugi,rendezett a sorsa. | |||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 21682 | 2008. augusztus 26. 11:00 | ||||||||||||||||||||||||
Faszogásnyos :( De akkor ezeknek legalább lesz valami "jobb" sorsa vagy most is kérdéses ? Tényleg csak azért, mert attól a Tupoljev siklóhajótól is megőröltem, hogy szétszabdalták. Komolyan eldobtam volna itthon inkább kaszát-kapát és csak meg lehetett volna azt is menteni valahogy :( | |||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 21681 | 2008. augusztus 26. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||
A Roncs-Rancs teljes /hiányos,roncs/ gépállományát szétvágatta. Néhány gépre így a Jakra is lett volna vevője külföldről de irreálisan elrugaszkodott árat kért és ezért maradt itthon. Egy tököli csapat megvette a cseh MiG-21-t ill. azt ami megmaradt a Jakból. Egyszerűen barbár volt a Földi. Ezt a gépet is úgy vágták szét a 'szakértők', hogy a kabintetőt sem lehet rögziten a orr szekción. | |||||||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 21680 | 2008. augusztus 26. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||
Ennek a Földinek is le kéne vágni az orrát, a többit meg belovasztani. | |||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 21679 | 2008. augusztus 26. 07:54 | ||||||||||||||||||||||||
Csak az orra van ott,a többit szerintem már beolvasztották. | |||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 21678 | 2008. augusztus 25. 23:47 | ||||||||||||||||||||||||
Halihó ! Ezzel most mi lett ? Nem egészen értem így az egészet. Most ilyen állapotban ott áll Tökölön ? | |||||||||||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 21677 | 2008. augusztus 25. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 21676 | 2008. augusztus 25. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 21675 | 2008. augusztus 19. 14:20 | ||||||||||||||||||||||||
Tyűű ez a Szu-22 nagyon jó lett, gratula ! :) | |||||||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 21674 | 2008. augusztus 19. 12:34 | ||||||||||||||||||||||||
elhangardetj.blogspot.com/, valahol ez alatt van egy szép vörös csillagos Mosquito IV | |||||||||||||||||||||||||||
migfun | Adatlap | 21673 | 2008. augusztus 19. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21672 | 2008. augusztus 19. 11:24 | ||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21671 | 2008. augusztus 18. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 21670 | 2008. augusztus 18. 11:23 | ||||||||||||||||||||||||
Én is! Az enyém is :) | |||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 21669 | 2008. augusztus 18. 11:20 | ||||||||||||||||||||||||
Mgevettem a Pe-8-at a Zvezdától. Hatalmas darab. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 21668 | 2008. augusztus 18. 09:29 | ||||||||||||||||||||||||
Keresek 1:72-ben néhány ritka szovjet jószágot: Kocserigin KC-20 Csetverikov MDR-6 Gribovszkij G-4 Szuhoj Szu-4 Tupoljev MDR-2 Már az is nagy segítség lenne, ha valakinek valamilyen infója lenne gyártókról, beszerezhetőségről... | |||||||||||||||||||||||||||
flagon | Adatlap | 21667 | 2008. augusztus 16. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||
További képek Tu-128 Fidler 64.IAP.Omszk 1982-83 | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21666 | 2008. augusztus 14. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||
foto.mail.ru/inbox/serga74/2 Érdemes rákeresni műholdfotón pl. Amderma repterére ahol Tu-128 állomásozott. | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21665 | 2008. augusztus 14. 22:04 | ||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21664 | 2008. augusztus 14. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||
bellabs.ru/Fotab/Gallery/Tu-128_01.html Nagy élet lehetett vele odafent északon járőrözni. Gyönyörű repülés, borzalmas életkörülmények világvégi reptereken. | |||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 21663 | 2008. augusztus 14. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||
És milyen szééép :) | |||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 21662 | 2008. augusztus 14. 21:18 | ||||||||||||||||||||||||
Tu-128-as. Mekkora egy gép volt... | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21661 | 2008. augusztus 14. 21:04 | ||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 21660 | 2008. augusztus 12. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||
Szép lett a makett! Gratula ! | |||||||||||||||||||||||||||
sainz | Adatlap | 21659 | 2008. augusztus 12. 03:37 | ||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 21658 | 2008. július 20. 13:13 | ||||||||||||||||||||||||
Makettezõ | Adatlap | 21656 | 2008. július 20. 12:35 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Igen, ehhez a tipushoz van három darab K-5 és két darab Rs 3 tipusu rakétám. Ennyim van, megfelelnek? Üdv:Viktor |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65. |