/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
pintair 554684 2014. február 24. 22:55
Válasz erre
ru-aviation.livejournal.com/2903408.html

látványos letájussaja masinka
pintair 554604 2014. február 23. 23:04
Válasz erre
cenci2 554590 2014. február 23. 20:39
Válasz erre
https://www.youtube.com/watch?v=Sk6hBKKMmXQ#t=136

https://www.youtube.com/watch
cenci2 554589 2014. február 23. 20:36
Válasz erre
https://www.youtube.com/watch?v=9qSdHhik7aU#t=318

https://www.youtube.com/watch
cenci2 554588 2014. február 23. 20:36
Válasz erre
Gyönyörű felvételek : https://www.youtube.com/watch
Taylor2 552984 2014. február 3. 19:40
Válasz erre
Át tudod küldeni a konkrét linkjét? Érdekelne!
migi 552983 2014. február 3. 19:34
Válasz erre
Nem erre gondoltam , hanem van ott olyan oldal is ami Magyar gépekről készült képeket tartalmaz .
Taylor2 552980 2014. február 3. 19:19
Válasz erre
Egyik kép sem itt készült. Kelet német az összes.
A képek fölé vannak írva hogy hol és mikor készült a fotó.
De valóban vannak olyan gépek amik repültek hazánkban.
migi 552978 2014. február 3. 19:04
Válasz erre
Taylor2 552976 2014. február 3. 19:02
Válasz erre
Nem figyeltem. Melyikre is gondolsz?
migi 552974 2014. február 3. 18:46
Válasz erre
Láttad mennyi hazai kép van az oldalon , érdemes rákeresni .
Taylor2 552969 2014. február 3. 17:38
Válasz erre
NDK-ban is zajlott az élet. :)

forums.airshows.co.uk/viewtopic.php
Taylor2 552965 2014. február 3. 16:37
Válasz erre
Hogy visszaadták azt nem tudtam. Viszont szovjet szemszögből biztos nem jött túl jól a pilótának ez a húzása. :)
migi 552963 2014. február 3. 16:29
Válasz erre
1976. szeptember 6-án Viktor Ivanovics Belenko szovjet pilóta egy MiG–25P repülőgéppel Csugujevka katonai repülőtérről Japánba szökött és repülőgépével sikeresen leszállt Hakodate nemzetközi repülőterére. A repülőgépet a Szovjetunió visszakövetelte, de csak 67 nap után adták vissza, szétszerelve, így azt az amerikai hírszerzés alaposan megismerhette.
migi 552962 2014. február 3. 16:21
Válasz erre
Miből gondolod hogy szerencsétlenül járt ?
Taylor2 552961 2014. február 3. 16:17
Válasz erre
migi 552469 2014. január 29. 20:07
Válasz erre
129017
129017

Ezt a füst mintát csinálja meg valaki utána
PETI 551934 2014. január 24. 20:59
Válasz erre
sajti 549850 2014. január 5. 10:28
Válasz erre
Legalább olyan látványos, mint az ára!
PETI 549844 2014. január 5. 09:06
Válasz erre
1

1
1
2

2
2

Érsekújváron láttam összerakva. Nem gyenge...
migi 549842 2014. január 5. 07:51
Válasz erre
amo72016
amo72016

Sziasztok
És még makett is van belőle .
Taylor2 549841 2014. január 5. 07:32
Válasz erre
Tibcsi 549839 2014. január 5. 07:28
Válasz erre
Tibcsi 549838 2014. január 5. 07:24
Válasz erre
Taylor2 549836 2014. január 5. 06:58
Válasz erre
1538925_10152126318354648_2062538386_n
1538925_101521263183...

Sziasztok!

Ezt a képet találtam a neten.

Tudja valaki, hogy milyen gép van a két MiG között?

Üdv: Taylor2
Miggyuri 549755 2014. január 4. 06:05
Válasz erre
Légierő "Moszkvai" Gárda Szállító Brigádja
zoli1989 549752 2014. január 3. 23:52
Válasz erre
_IGP4334
_IGP4334
_IGP4335
_IGP4335
_IGP5086
_IGP5086

Na elsőre nem sikerült képekkel illusztrálni...
zoli1989 549751 2014. január 3. 23:50
Válasz erre
Azért az ukránok sem mennek a szomszédba egy-két jelvény miatt. Bár az tény hogy az oroszok verhetetlenek ilyen témában. :)
PETI 549740 2014. január 3. 20:11
Válasz erre
Szép nagyon! Az oroszoknál sok szép ilyen jellegű dolog van a gépeken. Jól tolják!
migi 549738 2014. január 3. 19:43
Válasz erre
Miggyuri 549737 2014. január 3. 19:36
Válasz erre
Észak-Kaukázusi Katonai Körzet
migi 549722 2014. január 3. 17:57
Válasz erre
127524
127524

Jó ez a Címer rajta , tetszik ,
PETI 549721 2014. január 3. 17:49
Válasz erre
Bizony, ez érzékelőkkel teletömött "fullánk" lehet. Jellemzően rajta van a kormánygépeken mostanában. Az ukránon is van, viszont az oroszoknál nem sok Tu-134 lehet ebben a feladatkörben. Aztán ki tudja, de hivatalosan inkább Il-96, Il-62.
PETI 549720 2014. január 3. 17:48
Válasz erre
migi 549707 2014. január 3. 16:31
Válasz erre
127523
127523

Ez viszont szép , érdekes a hátulján az a érzékelő ? antenna ? de lehet hogy ez kormánygép ?
PETI 549656 2014. január 2. 21:36
Válasz erre
Ott a pont Zoli! Bizony, ezek a kiképzők jelenleg is a harciasabb madárkákra.
migi 549640 2014. január 2. 20:18
Válasz erre
tesztpilota 549638 2014. január 2. 20:16
Válasz erre
Sziasztok!
Nem emlékszem már pontosan hogy hol,de olyat olvastam e gépekről hogy ezekkel oldották meg a bombázó személyzetek éves repült órák "szinten tartását" olcsóbb üzemeltetés melett?
zoli1989 549635 2014. január 2. 20:12
Válasz erre
Ezek UBL változatú Tu-134-esek, mind a mai napig ezen történik a bombázó személyzetek oktatása Tu-22 és Tu-160 típusokra.
migi 549631 2014. január 2. 20:09
Válasz erre
Szia Gabi
Én is ilyesmire emlékszem ,
búza 549627 2014. január 2. 19:56
Válasz erre
Szia Laci!
Emlékeim szerint nem csak a kúpot tesztelték, hanem a rendszerek üzemeltetését, a lokátort is, illetve igy képezték ki a személyzeteket annak kezelésére.
Üdv. G.
migi 549621 2014. január 2. 19:24
Válasz erre
Szia Gabi
Jó pár ilyen gép van , de lehetséges ,
üdv: migi
SIG 549620 2014. január 2. 19:23
Válasz erre
Szia Laci bácsi !

Ha jól tudom, ezen tesztelték a Tu-22M3 orrkúpját.

Üdv...

Gábor...
migi 549619 2014. január 2. 19:18
Válasz erre
107666
107666
108834
108834
112501
112501

Köszi , akkor ezek is valamilyen kiképző gépek lehetnek ?
cenci2 549618 2014. január 2. 19:10
Válasz erre
Tu-134
Tu-134
256110
256110
256344
256344
tu-134_title
tu-134_title
Tupolev Tu-134 Crusty - Tu-134
Tupolev Tu-134...
day04_032
day04_032

A légierő Tu-134UBS-t bombázó trénerként használták .
Freddy 549600 2014. január 2. 17:12
Válasz erre
Felségjelnek igen, de nem lehet, hogy valamelyik légitársaság logója?
migi 549591 2014. január 2. 15:34
Válasz erre
an12001-5
an12001-5

A háttérben lévő TU-134 eseken nem szokatlan méretűk azok a csillagok ?
cenci2 549576 2014. január 2. 13:36
Válasz erre
SU-25
SU-25

Pocsolyába léptem...
Freddy 549563 2014. január 2. 10:29
Válasz erre
,,Írják,hogy valamikor beszakadt a tető és megrongálódtak a kiállított cuccok.Lehet,hogy a javítás sikerült így?"
Ami valószínűleg nem is az első javítás volt, ha jól értettem, ezek nagyrészt itt-ott (gyakran évtizedekkel a háború után) megtalált roncsok voltak.
AndrásH 549558 2014. január 2. 09:32
Válasz erre
Ja, bocsi, azt hittem, általánosságban kérdezed.
Megnéztem a képeket. Ez a valami igen csak messziről, félszemmel, hunyorogva (se) hasonlít egy Hurricane-ra :)
Átnézve a linkelt albumot, más gépeken is felfedezni vélem az aranykezű lemezelő restaurátor mester munkáját, de a Hurricane-utánzat az alja. A szárny talán eredeti, de a törzsből nem sok minden, és a mester igen csak lazán követte a tervrajzokat a hiányzó alkatrészek legyártásánál.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.