/ Fórumok /

"Vörös" szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülampőgépek makettezésével foglalkozó,"orosz megszállá"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelampőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.
T.Csaba 549387 2013. december 31. 17:29
Válasz erre
És egy ilyen leszállásnál fent maradnak a póttankok?
migi 549375 2013. december 31. 15:58
Válasz erre
Szia Laci
Azért is írtam hogy kissé zavaros ,
üdv: migi
Rumcájsz_52 549374 2013. december 31. 15:51
Válasz erre
Szia migi
Ez nem is MiG-15, hanem -17F, meg a póttank és a késantenna pozíciója se korrekt. Szilveszterkor pezsgővel elmegy :-)
Üdv R.
migi 549371 2013. december 31. 15:14
Válasz erre
zsocate 549370 2013. december 31. 15:07
Válasz erre
Legalább a pilóta benne van a kabinban?
sanyi 549358 2013. december 31. 13:09
Válasz erre
No problem, az a lényeg, hogy festés a legújabb divatot követi...
pintair 549343 2013. december 31. 11:27
Válasz erre
zsury 549341 2013. december 31. 11:19
Válasz erre
Basszus...ezek mindegyike bármely múzeum sztárja lehetne!
pintair 549339 2013. december 31. 11:15
Válasz erre
safonovohangar002-23
safonovohangar002-23
safonovohangar002-24
safonovohangar002-24
safonovohangar002-25
safonovohangar002-25

Érdekes állapotú múzeumi Hurricane... az a főfutó akna av lemez...
pintair 549338 2013. december 31. 11:09
Válasz erre
migi 549293 2013. december 30. 21:32
Válasz erre
simg0453
simg0453
simg0458
simg0458

Kicsit érdekes helyen vannak a póttartályok
PETI 549289 2013. december 30. 20:52
Válasz erre
21

11
21

Kemény a papa... :)
migi 548660 2013. december 22. 16:41
Válasz erre
Muzzy 548653 2013. december 22. 15:58
Válasz erre
Egyes források szerint 202 db P-47-est kaptak a szovjetek a lend lease keretében.Ebben volt gerinces és buborékkabinos változat is vegyesen. A tengerészeti légierő kapta meg, főleg északon repülték a nagy hatótávolság miatt, a szovjetek nem szerették, szerintük nehézkes volt vadászgépnek.
Többnyire hagyományos USA festéssel kapták, bár vannak olyan infók, hogy egyes gépeket átfestettek szovjet szürke/szürke színekkel. Van egy jó kép hasraszáltt P-47-ről, de nem emlékszem, hogy az gerinces, vagy buborékos.
Muzzy
migi 548580 2013. december 21. 17:49
Válasz erre
Látod viszont olyan púpos kabintetejű hogy lett volna arról fogalmam nincs ,
migi 548578 2013. december 21. 17:34
Válasz erre
AMLD4820
AMLD4820
AMLD4821
AMLD4821
RuskieP47
RuskieP47

Akkor most már normális méretben .
migi 548576 2013. december 21. 17:29
Válasz erre
AMLD4820
AMLD4820
AMLD4821
AMLD4821

És mindkét változathoz is létezik matrica is ,
magyaralba 548573 2013. december 21. 16:55
Válasz erre
1_3
1_3
1_5
1_5

wings palete-n ezek vannak... de egy szovjetek álltal repült szövetséges gépekkel foglalkozó kiadványban is láttam róla fotókat... szóval, igen repülték mind a két változatot, a penge hátút is meg a buborék tetőset is... de hogy milyen mennyiségben kaptak belőlük arra válaszolni nem tudok...
migi 548572 2013. december 21. 16:54
Válasz erre
Szia Zsolt
Volt nekik Malcolm kabinos P-47 D , gogle képkereső , van fönt fotó és makett is mert megnéztem , de ha jól emlékszem Vadász Pista is csinált valamelyik újságban ilyen gépet ,
decente 548569 2013. december 21. 16:43
Válasz erre
Sziasztok!

Megint kérdeznék, rögtön kettőt is:

Szerintetek került az oroszokhoz Malcolm kabinos P-47D?
Ha igen, festéssel alá tudja támasztani valaki ezen állítását?
Úgy alakult, hogy egy 1:48-as Hasegawa Razorback-et átlátszó keret nélkül szereztem meg, az utánrendelt vákuumos pedig Malcolm lett, figyelmetlenségből.
Ha valakit érdekel cserére hajlandó vagyok!

A Yak-3-as kinyitott féklapok belsejét milyen színnel fessem és mennyire nyissam ki?
Az Eduard Weekend-be rakom be a maratott fészket éppen, de nagyon kevés anyagom van az orosz repülésről.

Előre is köszönöm a segítséget!

Zsolt
PETI 548260 2013. december 17. 21:04
Válasz erre
Rumcájsz_52 548239 2013. december 17. 18:57
Válasz erre
Szia sanyi
Vörös volt, aztán kék-sárga lett (ukrán), a végén meg megvették a Jimmyk (állítólag kettőt).
Üdv R.
SzuhÁkos 548238 2013. december 17. 18:57
Válasz erre
sanyi 548235 2013. december 17. 18:36
Válasz erre
Ez most vörös?
www.airport-data.com/aircraft/photo/000443823.html
Gondolom látjátok az amerikai azonosítót a stabilizátoron.
Rumcájsz_52 547657 2013. december 10. 18:08
Válasz erre
Szia cenci
Szuperjó felvétel, köszi!
Üdv R.
cenci2 547641 2013. december 10. 12:34
Válasz erre
pintair 546943 2013. november 30. 11:16
Válasz erre
migi 546933 2013. november 30. 08:23
Válasz erre
125558
125558

Egy számomra szenzációs kép , nagyon tetszik ,
PETI 544926 2013. október 31. 19:18
Válasz erre
Ezt is belinkelem. Elég meggyőző a képek alapján.

www.britmodeller.com/forums/index.php
PETI 544925 2013. október 31. 19:15
Válasz erre
Egy kis segítség a 48-as Su-24-est építő kollégáknak...

zone-five.net/showthread.php
www.lindenhillimports.com/komplektzip.htm
Levix 544446 2013. október 25. 21:48
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Su-34 repülése több kamerával!
PETI 542215 2013. szeptember 21. 19:45
Válasz erre
Kubinkára
PETI 542214 2013. szeptember 21. 19:45
Válasz erre
RC modellező kollégák kicsit beszabadultak Kuninkára játszadozni... :)

https://www.youtube.com/watch
Muzzy 542090 2013. szeptember 19. 11:14
Válasz erre
Szia Pintair!
Félre ne érts, nem kötözködni akartam!
Az Eduárd I-16-osai nekem is megvannak, de még én sem mentem bele részletesen a típusok közötti különbségekbe. Meglepett, amit a csűrőről írtál, de részben igazad van, volt ilyen megoldás, csak nem a késői, hanem a korai típusokon :)
A rajzokat én már kétkedve kezelem, pontos rajzot nem sokat láttam még, ezért is vannak fenntartásaim amikor azt mondják, hogy egy makett nem illeszkedik a rajzra (mi a garancia, hogy a rajz jó!)
Ezért is említettem, hopgy az 5 tipusnál a rajz nem jó (kabintető).
Az általad feltett rajzok alapján, hogy a korai 10-es típuson nem volt féklap, kétkedve kezelem, de ki tudja ezt ma már megmondani?
A scalemodels jó lap, csak nincsenek tematizálva a dolgok, típusismertető jelleggel, ezért Massimo honlapja érthetőbb, átláthatóbb.
De van írott anyag is, Maszlov kiadványa elfogadhazó kiindulási alapnak tűnik. (álltalam belinkelt link is ezt tartalmazza)
Muzzy
pintair 542064 2013. szeptember 18. 20:22
Válasz erre
I-16_001
I-16_001
I-16_002
I-16_002
I-16_003
I-16_003
I-16_004
I-16_004
I-16_005
I-16_005

Szia Muzzy!

Bocs, előkerültem! Nos, a tipusnak nem vagyok nagy részletes bubusa, így csak azt tettem fel, amit én is leszedtem a hálóról úgy, ahogyan feltettem, magyarul. Már nem tudom honnan. Mázsányi újságom is van dobozokban, és netes digit gigák egyaránt. Azokból szedtem össze keveset decente-nek. Tehát, amit feltettem, annak pontosságáról nem győződtem meg előtte, bíztam benne, h rendesen lefordította alkotója. Bírom valamelyest az orosz nyelvet, de soha nem álltam neki Ratát altipusra bontva lefordítani. Ha úgy gondolod, hogy ezeket javítani kell, akkor elfogadom, természetesen, hiszen forrást jelöltél meg.
De még teszek fel ide rajzokat, azok a Modelar-ból valók.
Muzzy 542053 2013. szeptember 18. 17:23
Válasz erre
Szia Pintair!
A scalemodels.ru honlap alapján jutottam erre a linkre, itt az szerepel, hogy a 24-es tipusnál a féklapok mechanikus működtetésűek lettek, az ülés mögött bal oldalt volt a működtető kar.(Введены посадочные щитки с механическим управлением. Рукоятка располагалась слева за сиденьем пилота.)

i16fighter.ru/variants/type-24.htm

Viszont azt találtam, hogy az általad említett csűrő megoldást a 4-es és 5-ös típusnál használták, a 10-es típus már levegő működtetésű féklapokat kapott, majd ezt váltotta a mechanikus működtetésű a 24-es típusnál.

Самолет первоначально имел механизм зависания элеронов — при этом элероны, опускаясь вниз, в дополнение к своим основным функциям играли роль закрылков во время посадки. Начиная с И-16 тип 10, истребитель оснастили уже упомянутыми посадочными щитками. Первые партии машин имели механизм выпуска щитков пневматический — впоследствии замененный на механический

Muzzy
skywarior 541981 2013. szeptember 17. 18:40
Válasz erre
022
022
167
167

Peru
decente 541953 2013. szeptember 17. 15:29
Válasz erre
Köszönöm a segítséget!

Zsolt
Muzzy 541952 2013. szeptember 17. 15:23
Válasz erre
Kedves Pintair!
Az I-16 Type 5 rajz tévesen a már rögzített kabintetőt ábrázolja, mint a Type 10-eknél.
Légy szíves mond meg, hogy honnan van ez az adat?
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték,

Erre utaló megjegyzésre nem emlékszem.
Köszönettel
Muzzy
Muzzy 541949 2013. szeptember 17. 14:43
Válasz erre
Decente!
Itt is érdemes megnézni, igaz angolul van
mig3.sovietwarplanes.com/i16/i16.htm
Muzzy
pintair 541948 2013. szeptember 17. 14:36
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541947 2013. szeptember 17. 14:36
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541946 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541945 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541944 2013. szeptember 17. 14:28
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
decente 541922 2013. szeptember 17. 07:03
Válasz erre
Sziasztok!

Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej.

Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard.
Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van.
Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok.

Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is.

Előre is köszönöm!

Zsolt
zoli1989 539365 2013. augusztus 9. 22:29
Válasz erre
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :)

russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278
russianplanes.net/id115334
vandork 538285 2013. július 26. 10:22
Válasz erre
_MG_6589

A szovjet repültér titkai múzeum Mi-24-ese előtt
_MG_6589
_MG_6826

A találkozó résztvevői a kunmadarasi reptéeren
_MG_6826
_MG_7109

résztvevők egy része egyenruhában a Mi-24-es előtt
_MG_7109
_MG_7091

Vándor Károly, a múzeum alapítója jelent Pável Belenyin alezredesnek, az 1. gárdaezred utolsó epk. helaettesének a nyílt napon a Szovjet repültér titkai múzeum előtt.
_MG_7091

a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők!
www.soviet-airforce.com/
Regal 537303 2013. július 11. 07:46
Válasz erre
Szia Sárkányos!

köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-))
Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak...
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 537278 2013. július 10. 19:32
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65.