/ Fórumok /

Szu-22

Legyen végre egy topik a nagyvasnak is...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17.
SHBalage 442452 2008. február 26. 19:33
Válasz erre
mig23papa 442451 2008. február 26. 19:27
Válasz erre
notarius
lefordítanád mit jelent a "eufemisztikus" mint említettem vala , csak magyarul kommunikálok, ami miatt már egyre jobban kezdem magamat szégyellni :-(

Tisztelettel:
Szűcs László
Solo 442450 2008. február 26. 19:20
Válasz erre
Helló!

Engem nem zavar az angol szöveg. Sőt. Gondolom azért másolta be, hogy ne csak a rövidített magyar szöveget lássuk, hanem az eredetit is. Így a ki tud angolul az eredetiben is élvezheti. Kétlem, hogy felvágás lett volna.
Hind 442449 2008. február 26. 17:14
Válasz erre
Az Író,(vriter) tudatni szeretné velünk,hogy tud angolul.
Ezt én már csak úgy fogom föl,mintha ÍRÓ-OLVASÓ találkozón lennék,Minerva gyermekeként.

Hát nem gyönyörű az irodalom!
notarius 442447 2008. február 26. 17:07
Válasz erre
mig23papa,

te is leállíthatnád már magad, vagy levelezzetek magánban. Az egymás eufemisztikus anyázására én nem vagyok kíváncsi, de szerintem más sem igazán.

Tisztelettel:
Sisa András
mig23papa 442446 2008. február 26. 16:52
Válasz erre
sainz

Tisztelettel felhívnám a szíves figyelmedet, hogy a Mekettinfo
A magyar makettezők magazinja
Ezért ha nem okozna neked nagy gondot, a hozzászólásaidat magyar
nyelven tedd közzé. Nem minden idelátogató makettező beszél hét nyelven , mint te.
Azt már megszoktuk, hogy az írásaidból az ékezetek állandóan elvesznek. Megértjük a problémát, hisz tudjuk, hogy a nyugati világban egy hajó fedélzetén, vagy egy tehenészetben csak ilyen billentyűzet található.

Szíves megértésedet köszönve várom (várjuk) építő jellegű , magyar nyelven írt bejegyzéseidet.

Tisztelettel: egy csak magyar nyelven kommunikáló "őrült repülős"
Miggyuri 442445 2008. február 26. 05:28
Válasz erre
Az szép!
sainz 442444 2008. február 25. 21:51
Válasz erre
Despite fierce air battles raging overhead, in the afternoon Yanta and the newly-set-up local Israeli HQs was hit by a tremendous attack by several waves of Syrian Sukhoi Su-22s, in which the IDF vize-Chief of Staff, Gen. Yekotai Adam, was killed as well.

Gazelles followed in the wake of the fighter-bombers, hitting a number of M-60s and M-113s along the road from Ayn Ata to Rashayya. Given that this communication is running parallel to the Syrian border and only few kilometres away from it, the SyAAF now had it very easy to deploy an increasing number of attack helicopters. 12 Israeli tanks were reportedly hit during this attack alone and a number of other vehicles was destroyed as well.

Clearly, until today the Israelis deny any such Syrian strikes, and none of their sources mentions large tank battles in the area south and south-east of Lake Karoun: according to their reports issued to Pentagon their whole force in Lebanon suffered only four injured troops on that day. However, the following comment from an IDF/AF F-16-pilot who scored the only kill against a Syrian Su-22 of that war, on 11 June 1982, is clearly indicating what must have happened at Yanta:
- Of all the four kills I made, downing the Su-22 gave me the greatest satisfaction because I saw the horrendous results of a Sukhoi attack on our ground forces a day earlier.

Szirai reszsikerek a 82-es haboruban:

A szir Szu-22-esek csapasmerese soran eletet vesztette az izraeli vezerkari fonok helyettese is.Szepen megtalaltak a "mozdonyok" a mozgo pancelosalakulatok parancsnoksagat is.

Nem mellekesen, az IAF egyetlenegy Szu-22-est tudott leloni, holott a Fitterek tobb mint 600! bevetest repultek a haboru soran - izraeli forrasok alapjan.
cseka76 442443 2008. február 21. 17:02
Válasz erre
TomDog 442442 2008. február 21. 16:56
Válasz erre
Ittvan mégegydepositfiles.com/en/files/413052
jelszó:megamag
TomDog 442441 2008. február 21. 16:52
Válasz erre
cseka76 442440 2008. február 21. 15:40
Válasz erre
Sziasztok!

Keresek képeket ,irodalmat,festési útmutatót magyar Szu-22 UM-3K-ról.Ha valakinek esetleg van ilyen anyaga, légyszi segítsen!

Előre is köszi!
cseka76@freemail.hu
Monox 442439 2008. február 20. 12:49
Válasz erre
És még az is kiderült, hogy időközben ő lett a Pápai Bázisreptér törzsfőnöke. Az egyik legmagasabb ajtón kopogtatok tehát...
Monox 442438 2008. február 20. 12:47
Válasz erre
5 külömböző telefon után végülis annyit már sikerült elérnem, hogy Princz Zsolt őrnagy tanulmányi szabadságon van, legközelebb március 3-án lesz elérhető. Meg azt is, hogy a 89/513-600-on a 8130-as melléken lehet keresni.
Lehet, hogy hibát követtem el amikor nem kértem a helyettesét nem kértem a helyettesét...
Monox 442435 2008. február 19. 18:40
Válasz erre
SSgt_Chris!

Az az igazság, hogy előszőr rosszul néztem meg a telfonszámot, és pont a 600-at hívtam előszőr. A kissé nyugdíjas hangú néni 4:38 precig kereste de nem találta Princz Zolt őrnagyot, mint ahogyan én se ma sem... Azt hiszem mégis marad a városi központi szám. ...
Viszont, ha átsétálnál és személyesen is közbenjárnál az ügyben, az minden kétséget kizáróan mindannyiunk hasznára válna. És...előre is köszönöm!
SSgt_Chris 442434 2008. február 19. 18:02
Válasz erre
Vagy tudom még ajánlani a 89/513-600-as városi számot, és úgy kérni a Princz őrgy.-t. Amúgy meg, 2 hét múlva megyek melózni, és ha addig nincs válasz, majd rákérdezek, ha úgy jó. Végülis csak pár irodát kell sétálnom. :-)))
Solo-ékkal pár éve sikeresen lefolytattunk egy látogatást, talán most sem lesz akadálya.
De a türelem az indokolt, lévén leülniük sincs idejük, sok a felmérő- és egyéb különböző munkacsoport, ami keresztül-kasul mászkál és adja egymásnak a kilincset a C-17 miatt, elég őket kísérgetni.
mig23papa 442433 2008. február 18. 22:54
Válasz erre
Monox
próbáld meg felhívni a repteret városi vonalon 06 89 324 011 és kérd a központostól névszerint Princz Zsoltot, ha őt nem tudják adni, kérd a helyettesét ,udvariasan, de ne hagyd magad lerázni

sok sikert : mig23papa
Monox 442432 2008. február 18. 22:02
Válasz erre
Srácok!

Mondjatok légyszíves néhány dolgot arról, hogy hogyan is zajlik a bajutás! Jelzitek az igényt, fogadják, rögtön kijelőlnek egy dátumot óra/perc, utánna csak be kell jelentkezni, hogy ott vagytok...? Hogy zajlik ez a valóságban?

Tegnap óta annyi történt, hogy a megadott telószámon is keresem Princz Zsoltot, de a 4 próbából egyik sem járt sikerrel. Holnap ismét próbálom, talán esetleg valami összejön...
Cébés 442431 2008. február 17. 13:41
Válasz erre
Szu-22 Vectra
Szu-22 Vectra

Az írásodból levettem hogy fölbontottál valamit:)))
Viccet félretéve,telitöltöttem a verdát akkor indulok rögtön:)
Tényleg! Még nem is mutattam a szekeret:))
Mindenkitől bocs! Tudom ez nem egy Szu-22...
De talán a rendszám kárpótol mindenkit...hehe...:)))
Monox 442430 2008. február 17. 13:35
Válasz erre
Végül is igazatok van, veszeni való nincs...
Hát akkor izzítom a többi szálaz is.
Hind 442429 2008. február 17. 13:09
Válasz erre
Megittam a tüskét!
Ma bontottam föl a Metaxát,mert a Zsolt lelki üdvéért bekaptuk a háztájit a srácokkal.
Igyeketned kell,ha még akrsz belőle,mert lassan itt a ROB ideje,és meglátogatnak megint.
Cébés 442428 2008. február 17. 12:40
Válasz erre
Gondolták,mit akar egy Boeing-es a MIG-ek től...:)))
Ha újra "szárnyalunk" meginvitálom a harcit egy civilpályás látogatásra...
Mit szólsz? De tüske az nem lesz...legalábbis odabent nem...:)))

Cébés
Hind 442427 2008. február 17. 08:01
Válasz erre
Monox!
Nem tudom hogy miféle jótanáccsal lássalak el,de a Princ Zsolti nagyon rendes srác,talán ostromold egy kicsit.Ha nem megy akkor felhívom én őt,de garancíát sem én,sem Ő nem adhat arról ,hogy fentről nem köpnek a levesbe.

Mondjuk a CÉBÉS- belépését K.métre egy hétig szerveztem,fölfelé.Aztán megtaláltam a kiskaput.Szakmai látogatásra hivatkoztam.
Miggyuri 442426 2008. február 17. 07:55
Válasz erre
Ja, nem kioktatni akarlak, sem okom, sem jogom hozzá! Ha így értelmezted, sorry! Munkahelyi ártalom (az oktatás). :)))
Miggyuri
Miggyuri 442425 2008. február 17. 07:53
Válasz erre
Monox!
A makettes gárdával már voltunk Pápán. Eddig, minden levelünkre válaszoltak, minden telefonhívást fogadtak. Udvariasak és hozzáértők. Ez az én eddigi tapasztalatom. Ha valamit el akarsz érni, mindig van út amin előbb utóbb odajutsz. Lásd: Másfél évembe került összeszedni egy maketthez az adathalmazt, ami alapján el tudtam készíteni.
Miggyuri
mig23papa 442424 2008. február 16. 22:21
Válasz erre
Monox

azt nem mondtad hogy emailt küldtél neki
Bár visszaigazolást nem kaptál, bizonyos vagy abban, hogy elért a cimzetthez. Miből fakad ez a bizonyosság?
Ha nagyon türelmetlen lennél esetleg próbálkozhatnál az esetlegesen megadott vezetékes és mobil számon is, de szerinted ezek a próbálkozások eleve halálra vannak ítélve...
Tehát ezen információid alapján végképp nem értelek.

Ismered a következő viccet?

" Pistike tudsz zongorázni?
Nem tudom, még sohasem próbáltam"

Valami hasonló lehet a te esetedben is.
Hívd fel azt a mobilszámot, előbb utóbb valaki fel fogja venni, de csak akkor ha felhívod. :-)

Olvasd el Miggyuri 167 / 182 bejegyzését. Neki miért válaszoltak, és neked miért nem?
Monox 442423 2008. február 16. 21:39
Válasz erre
Mig23papa!

Az elektronikus levélposta nem függ (szerencsére) a Magyar Postától. Bár visszaigazolást nem kaptam, bizonyos vagyok abban, hogy elért a cimzetthez.
(Az Outlook sosem küld visszaigazolást.) A címet a Pápai Bázisreptér honlapján található, tájékoztatással megbízott egyén adataiból szedtem ki. Ha nagyon türelmetlen lennék esetleg próbálkozhatnék az esetlegesen megadott vezetékes és mobil számon is, de szerintem ezek a próbálkozások eleve halálra vannak ítélve...
mig23papa 442422 2008. február 16. 21:39
Válasz erre
PDVD_179
PDVD_179

PETI

sajnos nem emlékszem hogy kitől kaptam de van ilyen filmem is a taszári amcsi időkből
mig23papa 442421 2008. február 16. 10:56
Válasz erre
PETI 442420 2008. február 16. 06:46
Válasz erre
mig23papa!

értettem, este küldöm!
Miggyuri 442419 2008. február 16. 05:07
Válasz erre
Sikerről majd akkor merek beszélni, ha kijöttünk egy sikeres nézelődés után. :)De a dologról folyamatosan tudósítlak benneteket.
Miggyuri
mig23papa 442418 2008. február 15. 22:13
Válasz erre
Monox
amíg nem kapsz választ , nemtudhatod hogy elutasította-e a kérésedet, lehet hogy még meg sem kapta a leveledet, 5 nap alatt mit vársz a magyar postától?

kérdezd meg Miggyuri neki hogy sikerült?
mig23papa 442417 2008. február 15. 22:07
Válasz erre
PETI

ha megvan még az az elküldős levelük légyszi szkenneld be és küld el nekem a
mig23papa@freemail.hu címemre kíváncsi lennék ki volt az aki ilyen "kultúrált" levelet küldött neked, és milyen indokkal
Ákos 442416 2008. február 15. 20:59
Válasz erre
Miggyuri!
Beférnék én is? Plusz egy gyűjtő barátom? (nem színesfémgyűjtő) Ha lehet...

Solo!
Ezt a gépet szeretném megcsinálni, szerintem jól néz ki ilyen kopottan...
Monox 442415 2008. február 15. 20:22
Válasz erre
Mig23papa!

Rendes volna tőle, de én a mai Magyarország egyik legegyszerűbb elutasítási módját véltem benne felfedezni. Amit olvasom itt a hozzászólásokat, próbálok rájönni, hogy pl. Miggyuri esetében mi zajlott le és hogyan, egyáltalán mit tett, hogy beengedik a bázisra? Ezért is kezdtem azzal, hogy van-e még remény..
PETI 442414 2008. február 15. 19:47
Válasz erre
Sziasztok!

Én legutóbb (2007 őszén) a Honvédelmi Minisztériumtól kértem engedélyt, mint ahogy az szokásos ilyen esetekben és olyan konkrétan elküldtek a p***ba, hogy öröm volt hallgatni! Ez sajnos köszönhető a NATO C-17-es programjának, ami amolyan "földi halandók bejutását" jó hosszú ideig lehetetlenné fogja tenni.
lásd még: Taszár amcsi és Kmét svéd kifejezett vendégszeretetét...
mig23papa 442413 2008. február 15. 17:07
Válasz erre
Monox

a válasz nem ilyen egyszerű, mivel a gépek nem az ezred tulajdonában vannak, ezért gondolom Princz Zsolt őrnagynak is végig kell zongorázni a bürokrácia minden billentyűjét :-)
mig23papa 442412 2008. február 15. 17:05
Válasz erre
Solo

reménykedni lehet, január 30.-án írtam levelet az illetékesnek ez ügyben, de még nem nagyon mocorog a válasszal, amint többet tudok, elmesélem nektek is
Monox 442411 2008. február 15. 16:51
Válasz erre
Hétfőn írtam Princz Zsolt őrnagynak, a pápai kapcsolat tartással megbízott személynek. Igaz még csak 5 nap telt el azóta, de semmilyen válasz nem érkezett. Kérdezem: van még remény?
notarius 442410 2008. február 15. 10:35
Válasz erre
Nem lehet ilyesmire egy közös látogatást szervezni? Szerintem sokunkat érdekelne a dolog.
Cébés 442409 2008. február 15. 10:32
Válasz erre
Szia Miggyuri!

Engem is érdekelne a dolog...ha lehet róla szó...

Cébés
Miggyuri 442408 2008. február 15. 09:26
Válasz erre
Szabi! Megyünk májusban. Princz Zsolt névvel kaptam választ a látogatási kérelmemre. A bázis honlapján van elérhetősége.
Miggyuri
Cébés 442407 2008. február 15. 09:09
Válasz erre
Hátul a pályánál az egyik keritéslyukon...:)))
Szabi77 442406 2008. február 15. 07:15
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy lehet bejutni Pápára lefotózni a Migeket,Szuhojokat?
Szabi77
SIG 442405 2008. február 15. 00:17
Válasz erre
Brutál dolog így látni őket... Főleg úgy, hogy amikor leállították őket Pápán, egy fél napot fotozgattam a betonon álldigáló gépeket és egy kicsit jobb állapotban voltak a Szuhojok :( Nem gyenge, hogy mennyit zabált rajtuk az idő és én is úgy tudom, hogy néhány Szu és egy pár Mig-23-as akkor jött vissza a csinosításról...
Solo 442404 2008. február 14. 22:41
Válasz erre
Már láttam őket. A fotókat én készítettem.
Reméljük valami múzeumba kerülnek.
borisz 442403 2008. február 14. 22:15
Válasz erre
Cébés 442402 2008. február 14. 21:47
Válasz erre
Sajnos hamarosan a MIG-29-es ről készült képek is kuriózumnak fognak számítani...
Ezért próbálok róluk minél többet készíteni...
Érdekes hogy a Szuhojokat is akkor vonták ki,miután több száz milcsit költöttek rájuk...

Ha jól emlékszem...
mig23papa 442401 2008. február 14. 21:41
Válasz erre
Solo

ha látni akarod még élőben, akkor igyekezned kell, mert eladták a gépeket
Solo 442400 2008. február 14. 21:27
Válasz erre
08
08
082
082

Kicsit lepukkant , de még így is szép.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17.