/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
ChevyG 448948 2009. február 12. 20:46
Válasz erre
ez a "defektes"?

Sikerült megoldani? (asszem a magnummal is gondod volt)

üdv
Kumancs 448947 2009. február 12. 20:22
Válasz erre
Kéne egy bontás, vagy jó képek az aljáról. Felfügesztések , motor.
jabel 448946 2009. február 12. 20:21
Válasz erre
ChevyG 448945 2009. február 12. 20:12
Válasz erre
Szia!

Nagy kedvencem a típus!

Jól haladsz, full dobozból építed?

Ezt a konkrét készletet nem ismerem, milyen minőségű?

(az alvázra rá van minden öntve?)

üdv
ChevyG 448944 2009. február 12. 20:11
Válasz erre
Szia Levi!
Te egy gééép vagy! (sőt, látom még az asztalra is volt időd firkálni!:DDD)

Dobozból követed el, vagy van valami egyedi 5let?
üdv!
ChevyG 448943 2009. február 12. 20:08
Válasz erre
Kumancs 448942 2009. február 12. 19:58
Válasz erre
Üdv.
Megvan valakinek a Rewell Corvett 06os?
kryss 448941 2009. február 12. 19:26
Válasz erre
Ja, aztán megnéztem az adatlapodon a képeket... Nagyon szépek az autók. Ahogy látom, nem szorulsz tanácsra igényesség tekintetében. Főleg nem tőlem, aki még csak a harmadik kocsiját csinálja. :-)
novakgabor 448940 2009. február 12. 19:24
Válasz erre
Igen, lásd adatlap !
Nincs mindegyik feltéve, van kb mégegyszer ennyi készen. Amúgy cool lesz a masina. A felnik honnan vannak ha meg szabad kérdezni ?
Lessie 448939 2009. február 12. 19:09
Válasz erre
Szega novakgabor

Szerintem is elég csicsa az erőmű a verdában,de ehhez a custom megjelenéshez ez megy.Szintén autókat építgetsz?

Üdv.
kryss 448938 2009. február 12. 18:14
Válasz erre
Szerintem meg kell törekedni a minél jobb eredményre, de (és ez nagyon fontos) mindenkinek a saját gyakorlottsága és lehetőségei függvényében!
Azt értem ezalatt, hogy amint egyre rutinosabb lesz valaki, annál feljebb is kell tennie a lécet saját maga számára. Ezzel szemben az anyagi lehetőségek viszont sokszor lefelé kell módositsák az elvárást, sajnos. De meg kell tenni, amit lehet.
:-)
szp 448937 2009. február 12. 17:04
Válasz erre
Szia! Eddig úgy gondoltam,hogy nem kell agyonrészletezni,feljavítani egy makettet ahhoz,hogy szép és mutatós legyen és az ember elégedett legyen magával és a szemlélő is szépnek,jónak találja.De látva olyanokat amik megszólalásig hasonlítanak az igazira egy kicsit összezavarták bennem a makettezés iránt táplált érzéseim.De igazatok van,addig jó míg leköt,örömet okoz.Ha valaki dícsér az még jobb:)Így hát elépítgetek,festegetek,a tökélyre való törekvést pedig megtartom későbbre:) Üdv
Kockabob 448936 2009. február 12. 08:20
Válasz erre
novakgabor 448935 2009. február 12. 06:29
Válasz erre
MSZL !

Számomra elég ismeretlen dolgokat pengetsz, azt hiszem jól fog jönni az a könyvcím, várom ! :)
novakgabor 448934 2009. február 12. 06:26
Válasz erre
Hi Lessie !

Ez a motorblokk alternatíva nekem is megvolt valamelyik autómhoz, de azóta se raktam be, mert nem igen értem mi micsoda rajta. Szerintem ez egy 4 karburátoros de nem kompresszoros, csak csicsa takarós tuning blokk nem ? Vagy mi ? Szerinted ?
novakgabor 448933 2009. február 12. 06:22
Válasz erre
Helló Urak !

Köszönöm mindenkinek a válaszokat NASCAR témában. Én nem tudok és nem is akarok igazságot tenni a részletezés témájában, csak a saját véleményemet szeretném mellé tenni mint félig laikus.
Az István által emlegetett '57 BelAir-nél tanultam meg egy fontos dolgot makettezéssel kapcsolatban. Ha az ember elkezd építeni egy autót és "übertökéletesre" akarja megcsinálni, szépen telik az idő, fogy a pénz, szaporodnak az ősz hajszálak és a végén a lecsukott motorháztető alatt eltűnik az egész. Így arra jöttem rá, hogy addig érdemes bonyolítani egy témát, amíg az ember örömét leli benne, mert ha évekig készül és a makett alap árának többszöröse benne van és még a mindíg fiókban lapul,... hát ezt a dolgot én meguntam. Az mindenkinél változó kinek hol a határ pénzben, időben, nekem ez a konkrét autó az álom - ez megért ennyit. Egy TurbineCar-t már biztos dobozból (se :)) építenék meg.
A NASCART meg ki fogom próbálni, most már csak azért is !
Levi 448932 2009. február 11. 22:24
Válasz erre
Lessie 448931 2009. február 11. 22:02
Válasz erre
Hali legytek szivesek értékelni ezt a műanyag vasat, még alakulóban végleges formája!KÖSZI!
Lessie 448930 2009. február 11. 21:59
Válasz erre
IMG_0801
IMG_0801
IMG_0802
IMG_0802
IMG_0794
IMG_0794
IMG_0795
IMG_0795
IMG_0797
IMG_0797

Sziasztok!
Levi 448928 2009. február 11. 17:08
Válasz erre
2008_03060004
2008_03060004
2008_03060002
2008_03060002
2008_03060003
2008_03060003

Sziasztok!

NASCAR előt tartok egy kis pihenőt és adig megcsinalom ezt!
Mar a kaszni fenyezve!

Üdv!
ChevyG 448927 2009. február 11. 16:50
Válasz erre
Szerintem ess neki annak a stocknak és fejezd be. hidd el, hogy akár szeretnéd, akár nem az nem lesz életed legszebb NASCARja. és van egy söröm rá, hogy a Viagrás kocsi sem az első autója volt a muksinak...
Először építs egyet dobozból, max a kábelek többségét pótold.

üdv
szp 448926 2009. február 11. 15:48
Válasz erre
Szia! Nem arra gondoltam,hogy egy utcai,széria autó megépítése nem igényel akkora melót,vagy nem lehet annyira részletezni mint egy versenygépet.Egy utcain is van mit kidolgozni,minél jobban részletezni,megmutatni.Mondjuk a jelenlegi szintemen én még nem mernék belevágni egy olyan szintű építésbe,feljavításba,mint a 6-os autó.Eddig egy nascar masinát építettem,amit még be sem fejeztem,de látva a képeket el is ment a kedvem tőle egy időre.Ha nekikezdek mégegynek,azt olyanra szeretném.Ugyhogy már most elkezdem gyűjteni a háttéranyagot,a tapasztalatot no meg egy "kis" pénzt is:) Üdv,szp
ChevyG 448925 2009. február 11. 11:11
Válasz erre
Novák Gabi!
igényt tartok a képekre (így meg lesz a következő 10 évre való háttér:D)

Szp!
Ez abszolút hozzállás kérdése! Egy full gyári autót is fel lehet hozni a képen lévő szintre (M.Martin)

üdv
Levi 448924 2009. február 10. 21:55
Válasz erre
http://www.modelcargarage.com/gallery/folderview.asp?folder=NNL+East+2003
szp 448923 2009. február 10. 21:54
Válasz erre
Szia!Igen Levi,legalább így.Bárki építette,ez ultradurva lett:)Igaz Mark Martin nem tarozik a kedveltjeim közé,bár nagyszerű pilóta:)
Levi 448922 2009. február 10. 21:35
Válasz erre
dsc00517
dsc00517
DSC00518
DSC00518
DSC00520
DSC00520
DSC00519
DSC00519

szia!
például igy?
mszl 448921 2009. február 10. 21:09
Válasz erre
A legnehezebb az hogy minden autó egy kicsit más és más még versenyről versenyre is, mert külön szabályok és javaslatok vannak a pályánkénti fékhűtőcsövekre, szellőző nyílásokra a kisablakokon... és nagyon kevés fotót fogsz találni még a neten is, ami kellő részletességgel mutatná az autó belsejét. Mert inkább csak versenyközbeni fotók vannak az autókról. A motortér feljavításáról ne is beszéljünk, mert a sok nagynyomású fémszövettel borított flexibilis csövek és csatlakozóik feljavítása eléggé zsebbe nyúlós project.
HA tudsz szerezz be egy két jó könyvet a Nascar technikai hátteréről. Holnapra megnézem a könyveim címét ami nagy segítségedre lehet a feljavításokban. Részletesen leírják az első szélvédő klippszeinek méretétől fogva a szellőző csövek, bukókeret csöveinek méretét, Rugófajták, gyújtásrendszer felépítése, olajhűtési rendszer...
MIt miért kell fehérre festeni, általában minden fehér ami az autóról baleset következtében leszakadhat, a motorháztető, "csomagtés fedél" biztosítóköteleinek követelményei, üzemanyagtank...
Nagyon hasznos könyv.
szp 448920 2009. február 10. 20:52
Válasz erre
Üdv! Nem akarom ChevyG-megbántani,de szerintem húzósabb,mint egy utcai autót megcsinálni.Szerintem még a versenyautók makettjeiben is a nehezebb munkák közé tartozik.Ezzel pedig a te kedved nem akarom szegni,mert láttam az 57-es nagy bel air-ed és szerintem csodákra lennél képes,ha egy nextel autóba belekezdenél.Ezekben a brutál masinákban szinte semmi nincs eltakarva,elfedve(kábelek,levegő-,üzacsövek,bukócsövek szivacsozása,trafók,ablakmerevítések,állítórudak...)Pont ezekért szerintem nagyon frankó kis makett lehet a végeredmény.Én most egy 2004-es autón,a 20-ason melózok,amit kb 4-éve kezdtem el,de tervben van egy újabb is,amit már sokkal részletesebben szeretnék megmakettezni.Szerintem nyugodtan vágj bele:) chevyG mégegyszer bocs:)
novakgabor 448919 2009. február 10. 20:40
Válasz erre
már meg is van. aki meg szeretné kaparintani, keressen meg privát csatornán (e-mail)
novakgabor 448918 2009. február 10. 20:25
Válasz erre
jó, akkor majd én !
novakgabor 448917 2009. február 10. 19:33
Válasz erre
WOW!
Le kéne szedni mindet !
Van rá jelentkező ? :) aztán oszd meg és uralkodj.torrent.hu
ChevyG 448916 2009. február 10. 19:13
Válasz erre
www.palat.com.br/cars.html

Szuper hátterek!
Levi 448915 2009. február 10. 15:33
Válasz erre
Levi 448914 2009. február 10. 15:32
Válasz erre
kbx 448913 2009. február 10. 14:19
Válasz erre
Komoly lett, várom már hogy egyben lássam az autót!
ChevyG 448912 2009. február 10. 14:19
Válasz erre
Hozé 448911 2009. február 10. 14:15
Válasz erre
P2050151
P2050151
P2050153
P2050153

Aszem elkészült a MonteCarlo belseje. Igyekeztem a film alapján dolgozni, csak az ülések nem hasonlítanak, de az direkt van.
ChevyG 448910 2009. február 10. 13:59
Válasz erre
Szia!
Szerintem kb ugyan az mint az utcai gépek készítése, viszont itt nem lehet, nem illik "kamuzni". referenciák alapján érdemes dolgozni.
válasz emilbe küldök árlistát képekkel.

üdv!
Levi 448909 2009. február 9. 21:35
Válasz erre
2008_03110001
2008_03110001
2008_03110014
2008_03110014

Szia nova!
nekem ami szivatos volt az a matrica!amugy nem volt vele gond!
a szélvédőkel nincs gond ha jol tudsz ragaztani a papir szalagal!
Nekem ez volt az első és nem tűnt neheznek és tetszenek is!
ChevyGvel beszelj neki meg van pár készlete!
Varom a munkad hogy neked hogy sikerül az első majd mar ugyis van egy közös autonk!

Üdv!
novakgabor 448908 2009. február 9. 21:23
Válasz erre
Bár én még nem raktam össze NASCAR-t, de számomra mindenképpen kedvcsináló - tetszik !
Főként tőled Levi, így friss élmények miatt, de úgy általában mindenkitől kérdezném, mi a legnehezebb (legszivatósabb) része ennek a stílusnak ? A matricázás, vagy a szélvédők festése, vagy a feljavítások elkészítése ? Gondolom a készlet gyártója itt is sok mindent befolyásol, de a végeredményt gondolom itt sem ez határozza meg nem ? Esetleg akik többet építettek, ajánlhatnátok nekem egy készletet ami kezdésnek jó lehet, mert mindenképpen bele szeretnék kóstolni (először a finomabbik felébe !:) )
Levi 448907 2009. február 9. 18:02
Válasz erre
2008_03040011
2008_03040011
2008_03040010
2008_03040010
2008_03040013
2008_03040013
2008_03040001
2008_03040001
2008_03040002
2008_03040002
2008_03040003
2008_03040003
2008_03040004
2008_03040004
2008_03040008
2008_03040008
2008_03040016
2008_03040016
2008_03040014

Gyurmakomátol van a 8as!!
2008_03040014
2008_03040015

Gyurmakoma és az én első NASCARROM!!
2008_03040015
2008_03040018
2008_03040018

Sziasztok!
Itt vannak a végleges képek!
És egy társa amit nem én csinaltam!
De már van kettő készleten ami hamarosan elkészül!

Üdv mindenkinek!
Levi 448906 2009. február 9. 12:21
Válasz erre
sziasztok!

Köszi!
ez meg nincsen teljesen kész!
ma este lesz befejezve!
majd rakok fel képeket!

Üdv!
Csempész 448905 2009. február 9. 11:28
Válasz erre
Kockabob 448904 2009. február 9. 08:47
Válasz erre
Szia
Gratulálok nagyon szép lett!
üdv:
András
ChevyG 448903 2009. február 9. 04:51
Válasz erre
Szia!
Szuper lett, grat! (főleg, hogy első NASCAR!)
üdv!
kékfény 448902 2009. február 8. 01:43
Válasz erre
Szia Lalipapi!
Szép lett a gép gratulálok!
Egy korábbi írásodban írtad, hogy a villogó saját készítés írnál róla egy kicsit bővebben a manyi78@t-online.hu címre? Előre is köszi.
Üdv: Kékfény.
Levi 448901 2009. február 7. 13:14
Válasz erre
2008_03010011
2008_03010011
2008_03010012
2008_03010012
2008_03010013
2008_03010013
2008_03010014
2008_03010014
2008_03010015
2008_03010015
2008_03010016
2008_03010016
2008_03010017
2008_03010017
2008_03010018
2008_03010018
2008_03010019
2008_03010019

Sziasztok!
Én ma haladtam egy kicsiket!
Már csak az ablakok hiányoznak!

Üdv!
Levi 448900 2009. február 6. 08:38
Válasz erre
Halihó fiuk!
Ki hogy áll a NASCARral nekm egy het mulva kész van!
Legalábbis remelem!

ÜDv!
Kockabob 448899 2009. február 5. 19:41
Válasz erre
Szerintem ez még csak a kezdett,lesz még min csodálkoznunk.
Amatõr 448898 2009. február 5. 18:28
Válasz erre
:)
Az oroszok már a spájzban vannak!

még egy kis többjalopnik.com/photogallery/gazbuild/
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.