/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Zoli 445181 2007. október 22. 09:15
Válasz erre
Szia!
Szerintem jobban járnál, ha a 68-asból építenéd meg a Tábornokot, annak nem burkolt a teteje. Ja és a felnik, esetleg matricák stb miatt érdemes lenne megvenni azt a béna AMT kitet is. A színek miatt ne aggódj, nem volt egységesítve a dolog. Olyan kocsit használtak, amilyen épp kéznél volt, és a forgatás előtt fújták át a nem narancs színűeket azzal, amit épp találtak. A felszereltség is teljesen változó, csak a külsejére koncentrálj!
z
Zoli 445180 2007. október 22. 09:08
Válasz erre
Sziasztok srácok!
Sib, eszméletlen a műved, nagyon kíváncsi vagyok a végére. Jut eszembe, ha esetleg nyitott kocsit építesz, tudok hozzá adni ponyvatartó "vasakat" stb műgyantából. Egyébként ha még nem írtam volna, minden elismerésem a munkádhoz. (Nekem is van pár 35-ös, amit csak gyárira - katonaira - fogok megcsinálni, de tuti nem fogom így egyiket se feljavítani...)

Brúnó, a Te járgányod alapból nagyon tetszik, és a rácsok is jók lettek szerintem.

Kumancs, olvasva a "szentségtörést", először nem tetszett, de a képeken nagyon jól mutatnak a külföldi cuccok rajta. Elől viszont a két lépcsőt át lehetne faragni egyre, így nekem kicsit erős, de inkább nem vitázom, a Te izlésed szerint építsd! A kerekek szerintem pont jó méretűek.
z
Brúnó 445178 2007. október 21. 21:35
Válasz erre
Ez a háló egy Ebersprecher nevű, kamionoknál használt szárazlevegős állófűtő berendezés izzítógyertyájának a védőhálója volt. Többrétegű hengeres alakú, elég kemény anyag, bár ollóval simán vágható.
Amúgy kicsit nagyobbra hagytam a méretét, hogy szoruljon a helyén, valszeg ettől girbegurba. Még tudok finomítani rajta.
Brúnó
sib 445177 2007. október 21. 20:53
Válasz erre
na ezért mondtam hogy nemeccerű...
én lehet hogy belevágnék, de engem már betegnek nyílvánítottatok párszor, szóval én nem ér :)
tóthgábor 445176 2007. október 21. 20:51
Válasz erre
na igen ehhez szerszám kell...ene. nem feltétlenülanélkül is lehet vele küzdeni, viszont a szerszámot megcsinálni lehet annyi idő, hogy kár vele vesződni. ha puha az anyag nem gond, viszont ha kicsit szívósabb akkor fémből kell. de puha anyaghoz is alu vagy bakelit. szerintem.
sib 445175 2007. október 21. 20:43
Válasz erre
...kérdés, tudja-e ezt ez a háló? tényleg, ez milyen háló?
sib 445174 2007. október 21. 20:40
Válasz erre
félre ne érts, én imádom a nagy felniket! :)
sib 445173 2007. október 21. 20:39
Válasz erre
gerillagrill
gerillagrill

Brúnó,
arra gondoltam, hogy a rácsot lehetne mélyhúzni vagy mi, hogy ne egy sík cucc legyen (kicsit girbegurba is ahogy látom ;)) hanem a széle picit domborodjon, és belenyomuljon a nyílásba. Perforált lemezeknél szoktak ilyet csinálni pl. Dodge Viper I. motorháztetején látni ilyet. Ez eddig nem tűnik bonyolultnak, de tekintve hogy a nyílások előtt és mögött nagyon cingár az anyag, a negatív szerszámot is külön le kéne gyártani, meg persze a pozitívat is, és innentől kezdve "elgurult a gyógyszerem!" szitu :)
Remélem elég értelmetlenül fogalmaztam.
S
Kumancs 445172 2007. október 21. 20:34
Válasz erre
Ezekre legalább ilik
és kell is ekora. szépek
sib 445171 2007. október 21. 20:23
Válasz erre
relatív :)
anno Szűcs Laci 28mm mondott csak a felnire, 32mm gumival.
ez ugye kb. 26" ami a valóságban nem nagy (de csak azért, mert vannak nagyobbak). Makettnek is csak azért nagy mert jobbára ennél kisebbeket láttam csak.
Brúnó 445170 2007. október 21. 20:18
Válasz erre
Sib,
elméletileg az eredeti műanyag rácsozat is mélyebben volt, ezért hagytam vastagon a lemezt. Sajna hiába kerestem képeket arról a részről, semmit nem találtam:(
Az ötlet jöhet, ne tartsd vissza.
Brúnó
Kumancs 445169 2007. október 21. 20:15
Válasz erre
sib 445168 2007. október 21. 20:02
Válasz erre
Ez az a nagyon nagy, 5 féle? (persze nincs olyan hogy nagyon nagy felni:))
Kumancs 445167 2007. október 21. 20:01
Válasz erre
Hát öszinte leszek én szeretem a group buildot.
A felni Szücs Lacitól van. Még pár darab van neki. Szerintem nagyon komolyak.
szucslaszlo67.tar.hu/
Kumancs 445166 2007. október 21. 19:58
Válasz erre
Hát ha már igy megdicsérted ez a te készleted. Már nemki is estem.
A toldatok müanyg kicsit szentségtörés. Elég nemzetközi a vas.
Az orra egy Micu Eclips-é, A küszöbök egy 3-as BMW. A kimarás saját. a faramég alakül.
sib 445165 2007. október 21. 19:57
Válasz erre
Hali srácok!
Igazán várhattatok volna egy pár évet, csinálhattunk volna egy jó kis group build-et!(nekem is van egy Ford pickup-om (Brúnó jóvoltából, thankx B-boy!)) :D

Viccet félretéve, szép kezdések, csak így tovább!

Kumancs: milyen feenyi?
Brúnó: kicsit vékonyíthattad volna a "lemezt" mielőtt kivágtad. Vagy utólag megtetted? Lenne 1 ötletem mivel lehetne feldobni ezt a rács dolgot, de nem egyszerű, szóval csak akkor mondom ha érdekel :)

Sib
Brúnó 445164 2007. október 21. 19:45
Válasz erre
Szia Kumancs!

Hmmm...egész jól néz ki. A kiegészítések hogyan készültek? Milyen anyag?

Brúnó
Brúnó 445163 2007. október 21. 19:43
Válasz erre
Szia Gabcsi!

Ebben a kérdésben szerintem Finu lenne a legilletékesebb, bár mostanság nem szokott idelátogatni.

Brúnó
Kumancs 445162 2007. október 21. 19:27
Válasz erre
DSCN9660
DSCN9660

Ha már F sorozat és ha már mindenki átszabott a hétvégén akkor énis beálok a sorba.
F-150 De kicsit megbolonditom a DUB utcai csicsás stilusban. Majd késöbb jönek a részletesebb képek.
Brúnó 445161 2007. október 21. 18:56
Válasz erre
F350
F350
F350 1

a pirossal jelőlt részeket kellett kivágni. először furóval kigyengítettem, majd tűreszelővel a végleges méretre csiszoltam.
F350 1
F350 2

ilyen lett a kivágás után...
F350 2
F350 3

a rácsot beleszabtam és pillragasztóval rögzítettem...
F350 3

Jó nagyot Uraim!

Belekezdtem a következő makettembe, ami nem más, mint egy Ford F-350 pickup. Ez nem egy "szokásos" pickup, ez egy Heavy-duty (nehéz teherbírású) hátul ikerkerekes gép. Az eredeti gép motorja sem semmi, 7.5 literes benzines, vagy dízel (nagyobb, mint anno a 4 hengeres IFA motorja volt:D).
Pár feljavítást, átalakítást, és némi tuningot is viszek majd bele. Természetesen a fejleményekről folyamatos képes beszámoló lesz.

Brúnó
Gabcsi 445160 2007. október 21. 18:17
Válasz erre
Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek, aki már rakott össze '69-es Chargert (REVELL-kitből) és Lee tábornokot készítette el belőle! Kellene pontos kaszni szín, esetleg színkeverési arány, vagy színkód, valamint egyéb kiegészítő turpisságok. Köszi!
sib 445159 2007. október 21. 17:20
Válasz erre
Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

Kiegészítés a fuelcaps/probléma #1-hez:
Így utólag úgy látom, lehet, hogy jobb lett volna kikanyarítani a betöltőt. Kevesebbet ugyan nem kellett volna szabni-varrni, de két hosszú egyenes mentén lehetett volna toldani. Persze most már mindegy...
Brúnó 445158 2007. október 21. 16:58
Válasz erre
Szia Sib!

Remek munka, jól mutat már a szárazpróbán is. Kiváncsi leszek az átépített tetőre.

Brúnó
tóthgábor 445157 2007. október 21. 14:59
Válasz erre
ChevyG 445156 2007. október 21. 14:48
Válasz erre
Mester!
Ámulok és bambulok!
Csak így tovább! (úgy értem ragadjon a ragasztó!:))
sib 445155 2007. október 21. 14:26
Válasz erre
fuelcaps

Probléma #1: A sárvédőt pofonegyszerűen lehetne hosszabítani, ha a tanksapka nem lenne ott. Egy ferde vágással és egy paralelogramma toldással. A sapit meg akartam tartani, kioperálni viszont nem volt kedvem, így maradt a kacifántos vágás. Hogy véletlenül se unatkozzak, a baloldalon is így csináltam, pedig ott nincs sapi :D

Probléma #2: Az Italeri 2x hátrébb rakta a betöltőt mint kéne, ami a kis ívű, viszonylag szögletes kerékkivágást nagy ívüvé tette. Ezt persze nem nehéz orvosolni. A fotón valamiért szarul néz ki, de a valóságban okés az ív.
fuelcaps
oldalak

A félszemű csodaszarvas :)

A szegecseket (szó szerint) leborotváltam. Egyrészt rossz helyen vannak, másrészt szerintem túl nagyok, ahhoz viszont túl kicsik hogy az eleve hiányzó és a csiszolás közben eltűnteket pótoljam. Még némi finomítás szükséges...
oldalak
dryfit

Szárazpróba. Némi Frankenstein beütéssel :)
Csak hogy lássam már nagyjából egyben. Az illeszkedések sajnos kihívásokkal küzdenek... A fülke nem ponyvás lesz, és nem a hátsóajtónál lesz vége ofkorsz.
dryfit
tűzfaltalanság

A következő lépés, az eleje. Az olaszok mintha elfelejtették volna befejezni az utastér homloklemezét, belátni a motortérbe :S Ezúton üdvözlöm őket!
tűzfaltalanság

Sziasztok!

Az oldalak.
Sajnos a héten a ragasztóisten nem fogadott kegyeibe, a hátsó rövid függőleges ragasztásokkal meggyűlt a bajom (pedig figyeltem: zsírtalanítás, oldószeres ragasztó, 12 óra száradás sablonban) de azért a végére sikerült összehozni. Az osztásokat is elba...ltáztam kicsit, valahogy helyre kell őket pofoznom.
Duma - a szokásos helyen - a képek alatt

Üdv: Sibito from Customville
tóthgábor 445153 2007. október 20. 20:54
Válasz erre
ja ablaktörlő témához. most készíttetek műgyanta másolatokat egy tamiya makett lapátjáról. ha meglesz felteszem ide, ha jó lesz, kérhettek a sráctól ti is. a formát úgyis megtartja.
tóthgábor 445152 2007. október 20. 17:29
Válasz erre
a szárazkarter pont így működik. A Harley több mint 100 éve ezt használja. Vagyis a kezdetektől. Az hogy mennyivel jobban hűl mint amúgy, az erősen függ a tartály elhelyezkedésétől, formájától... Egy kis olajpumpa visszanyomja a tartályba a blokk aljából a meleg olajat, fel a tartályba, és a Harley-nál a gravitáció segíti vissza a blokkba. Egyszerű a rendszer mint a plafon.
sib 445151 2007. október 20. 15:52
Válasz erre
hahó!
Ha megy az angol, itt van némi infó a szárazkarterről: en.wikipedia.org/wiki/Dry_sump

Lényegében annyi hogy az olaj nem a blokk alatti olajteknőben "tárolódik" hanem 1 külön tartályban. Jobban hűl, több fér bele, a motor lejjebb kerülhet ->alacsonyabb súlypont...
Ha hüjeséget írtam javítsatok ki.

Sib
Russell 445150 2007. október 20. 15:15
Válasz erre
Na, ügyes voltam, eltüntettem, amit eddig klimpíroztam...

Szóval:

Szia sib!

Az ablaktörlők valóban kicsit zavaróak, de mivel szinte az összes Corvette-emen ilyen megoldás van, megbékültem - nem könnyen - vele.

Az izémizék, a napellenző, meg a futómű esetén valóban szebb és elegánsabb lenne külön, de engem nem zavarnak, a végeredmény szempontjából nem kardinális kérdés ez. Szerintem festés után ugyanolyan, mintha külön adták volna.

A linkeket köszi, már mentettem is pár képet!
Jó tett helyébe: www.corvetteimages.com

A szárazkartellel meg nem tudok mit kezdeni. Te ismered ezt a rendszert? Talán Elektro el tudja mondani...

Üdv:
Russell
Raybrig_89 445149 2007. október 20. 13:36
Válasz erre
Szia!

Szabad kérdeznem mi pontosan a makett neve,hol lehet beszerezni és kb.mennyi az ára? Előre is köszi!
Russell 445148 2007. október 20. 11:03
Válasz erre
Szia!

Köszi a választ, képeket kérünk!

Üdv:
Russell
vadgergo 445147 2007. október 20. 10:40
Válasz erre
"csomagtartó"
"csomagtart

Drágám hova tegyük a csomagokat?
(Ezt találtam a neten!!!)
Brúnó 445146 2007. október 19. 21:44
Válasz erre
Üdv köztünk!

A Mercury forrása: www.fantastic-plastics.com/
Képek jöhetnek.

Brúnó
tóthgábor 445145 2007. október 19. 21:43
Válasz erre
üdv LB. ránkfér egy kis erősítés, főleg ha még építesz is, nem mint itt a sok lustaság:)
sib 445144 2007. október 19. 21:38
Válasz erre
most látom, a ReliableResins-nél nincs túl sok felni, itt van még valami:
public.fotki.com/MarcNellis/reliable-resin-ebay-pics/
sib 445143 2007. október 19. 21:31
Válasz erre
Üdv itt LeslieBear! (LaciMaci?:))

Dragster kerekek (+gumi) itt:
thepartsbox.com/complete/index.php és itt:
www.reliableresin.com/parts_wheels.html

Engem érdekelnének a fotók, jöhet néhány!

Chevy! az első linken láttam MoonCapeket is.

Sib
tóthgábor 445142 2007. október 19. 21:18
Válasz erre
Russel, korábban kérdezted lesz-e GT csík a Mustang-om oldalán. mostmár határozottan állítom hogy lesz, a maszkoló már megvan hozzá.
LeslieBear 445141 2007. október 19. 21:18
Válasz erre
Halihó Fiúk!

Én itt új vagyok, bár kb. 35 éve vettem először a kezembe modellt(mekettet).Repülőt, hajót majd harckocsit építettem és mostanában kaptam rá az ami autókra (Nascar, Showcar, Dragsterek és némi stock). Igaz, hogy inkább 1/64-es fém autók képezik a gyűjteményem alapját a kisebbik gyerekemmel kb 1000-1100 db autónk van. De mint régi makettező már meg van az első kb. 20 db 1/24-1/25-ös dobozom.
A Bruno által mutogatott 49-es Mercury beszerzési helye izgatna.

Hali Tóthgábor!

A mooneye felnihez milyen hozzáférési lehetőség van??

Általános kérdésem: 1/24 Drag-hoz hátsó kereket pluszban honnan lehetne beszerezni.

Előre is köszönöm a segítséget!

üdv,

Tóth László(toth.leslie@citynet.hu)

ui. érdekelne-e Tieteket egy-két fotó a gyüjteméynemből (1/64-es szépségek)??
Zoli 445140 2007. október 19. 18:11
Válasz erre
sib 445139 2007. október 19. 15:57
Válasz erre
egyébként erősen töröm a fejem, hogy mit lehetne kihozni a C6-ból, mert nagyon csábító készlet, és nagyjából az autó is tetszik. (én ugyanis nem építek gyári állapotút:))
sib 445138 2007. október 19. 15:53
Válasz erre
Nos, mint mondtam, az élethűségről nem merek nyilatkozni, fotók alapján pláne nem.
Ami nem tetszik az igazából mind olyan dolog, ami más maketteken is előfordul(hat), de tekintve hogy a kit többi része nagyon szép részletes, ezt a néhány dolgot igazán megtehették volna Revellék. Vagy ez már maximalizmus lenne? :)
A következőkre gondolok:
-az ominózus motortér 2 oldalára öntött izémizébiszbaszok - lehetnének külön alkatrészek
-az ablaktörlő is lehetne külön
-viszont van napellenző (!) de lehet, hogy jobb lett volna külön adni
-nekem a padlólemezre öntött fél futómű sem szimpatikus
(utóbbi 2 dolog szubjektív)

dry sump = szárazkarter ha minden igaz.
A motor szerintem sem fekete, A Z06-ban ugye LS7-es van, az fémszínű, fekete szívórendszerrel és piros (mű)szelepfedelekkel
img.netcarshow.com/Chevrolet-Corvette_Z06_2006_800x600_wallpaper_1d.jpg
img.netcarshow.com/Chevrolet-Corvette_Z06_2006_800x600_wallpaper_1e.jpg

Ugye, mondanom sem kell, ha építed: képeket képeket képeket! :)
Sib
Russell 445137 2007. október 19. 13:30
Válasz erre
Üdv sib!

A C6 Z06-osokban az akkumulátort a motortérből átrakták a csomagtartó térbe egy kis csapóajtó szerűség alá, mert a motortérben a helyét elfoglalja a "dry sump oil reservoir" tartály. Bocs, hogy így írom, de a leghalványabb gőzöm sincs arról, hogy milyen olajtartály is ez. Tehát a maketten az akkunak nem szabadna látszódnia. A Revellék meg nem vacakoltak vele, adják a sima C6 motorterét, amiben benne van az akksi szépen ráöntve. Ezt el kell távolítani, és egy tartályt belefebrikálni.
Hát ennyi. A többi nekem nagyon tetszik, szépen látszódnak az alap C6 és a Z06 különbségek. Ugyan a motort és a hajtásláncot feketére akarja festetni, ennek még nem néztem utána. A sima C6-on ugye alu színű.

Nagyon kíváncsivá tettél! Neked mi nem tetszett? Hátha valami elkerülte a figylmemet...

Üdv:
Russell
sib 445136 2007. október 19. 11:49
Válasz erre
Szia Russell!

Mit értesz az alatt, hogy nagyon pici csúsztatás?
Én igazából csak átfutottam 1-2 dobozbontást róla. Van néhány dolog ami nem tetszik, de összeségében jónak tartom, mint makett (fotók alapján persze). A "hitelességét" viszont nem vizsgáltam meg.

Sib
Russell 445135 2007. október 19. 11:38
Válasz erre
Üdv!

Ráadásul Brúno barátom a Szűcs László segítségével legutóbb szerdzsózott C6 Z06-omat emlegette!
Mármint ugye nem a sima C6-ost. Sajnos a Z06 csak az amerikai Revelltől szerzhető be, ezért folyamodtam Szűcs László segítségéhez.
Jujjjujjj kategória!
Van benne egy nagyon pici csúsztatás, de egyébként én személy szerint 90-95%-os makettnek mondanám.

Üdv:
Russell
ChevyG 445134 2007. október 19. 10:03
Válasz erre
Még sajnos várok alkatrészeket Jaffától.

Minimális tömitgetésen sorjázáson, stb -n vagyok túl.
sib 445133 2007. október 19. 10:01
Válasz erre
Hi!
Van már valami fejlemény esetleg? (Kati ügyben)
Ha lesz -> muti képet mindenképpen!
ChevyG 445132 2007. október 19. 09:09
Válasz erre
még nem vagyok biztos benne, h moon lenne jó a kocsin. menyibe fájna?
tóthgábor 445131 2007. október 18. 23:17
Válasz erre
sib 445130 2007. október 18. 22:05
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.