/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Zoli 444114 2007. július 23. 10:56
Válasz erre
Jó, de a képek lehetnének nagyobbak és élesebbek is.
z
Charger 444113 2007. július 23. 10:43
Válasz erre
Tényleg jó kis oldal!
Amatõr 444112 2007. július 23. 10:18
Válasz erre
Igaz, hogy egy 1/1- ben épít, de érdemes megnézni.
www.cmclassics.com/restorations.html
Charger 444111 2007. július 23. 10:16
Válasz erre
Stefan 444110 2007. július 23. 09:17
Válasz erre
kagylo_eredeti
kagylo_eredeti
kagylo_faragott
kagylo_faragott

Na, de legyen valami szarabb kép is :)
Egy picit (már megint csak egy kicsit) foglalkoztam a Mustanggal.
A kagylóülést faragtam, meg elkezdtem megcsinálni a biztonsági öveket.
Stefan 444109 2007. július 23. 09:14
Válasz erre
Nagyon király lett a láng. Érdekes, hogy autókon pont fordítva szokták a színezés, mint az igazi lángokon. Elvileg a világosabbal kezdődik a láng és kívűl, ahogy hűl, ott sötétebb, vörösebb. De ez szerintem nem hiba, csak észrevétel, mert sok helyen láttam, hogy így csinálják.
Brúnó 444108 2007. július 22. 19:51
Válasz erre
Szia Finuccsi!
Nagyon jó lett az átalakítás, így már sokkal jobb.
A másiknál jók lettek a lángnyelvek, de tényleg kellenek a vékony csíkok a szélére. Az hálás munka lesz, nem irigyellek érte.
Brúnó a Légszűrő
Zoli 444107 2007. július 22. 16:47
Válasz erre
Szia!
Nekem is tetszik a festés, nagyon jók a színek. A lángnyelvek szélén tényleg lehetne javítani, remélem sikerülni fog, hajrá!
A rod kivágott ablaka a B oszloppal együtt is nagyon jó lett, meg a csomagtér fedél is tetszik. Ja és terv is jó, várom a folytatást!
z
ChevyG 444106 2007. július 22. 11:15
Válasz erre
Szia!
Grat!
Nekem nagyon teccik! főleg, hogy az ablakból is kicsapnak!

Üdv!
Finu 444105 2007. július 22. 10:57
Válasz erre
A tükröt egyszerű megcsinálni, sablont csinálsz és forgatod. Én ezt rárajzoltam a maszkra és kivágtam.
Az átmenetet így akartam volna hagyni, de a rojtos szél miatt kapja a hajszálcsíkot.
Finu 444104 2007. július 22. 10:43
Válasz erre
Bélés? Közép, vagy sötétbarna? Flokkold be az ülsét, fesd be sötét színre, ha megszáradt pár árnyalattal világosabb, de jó sűrű festékkel kend át a flokkolás tetejét. Ha jól elmélkedem egy kopott plüssszerű valamit ki lehet így hozni.
gyurmakoma 444103 2007. július 22. 10:42
Válasz erre
uh,frankó lesz a lángnyelv.
ezen már én is gondolkoztam,de még nem mertem belevágni.
az átmenetet a kék és a láng közöt mivel tünteted el??
látom nem tükör a két oldalon a láng,ugy sokkal nehezebb megcsinálni?
Finu 444102 2007. július 22. 10:38
Válasz erre
r1
r1
r2
r2
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
m1
m1

No, némi frissítés amcsi fronton.
Rat: kialakult a végleges kép, mit szeretnék összehozni belőle. Fekete alváz, mattfekete kaszni, lemezfelni fehérbetétes gumival. Az ablakokat kivágtam és készül a csomagtér fedele is.
Exwoody: nem is én lennék, ha nem lett volna valami fiaskó vele... Nemértem miért, néhhány helyen beszívódott a lakkozás a putyizás körvonalánál. Mindez polírozás közben... Visszacsiszoltam, maszkoltam és ez lett belőle eddig. A "fodrokat" még el kell tüntetni és kap fekete hajszálcsíkokat is. Nem a legprofibb, de első probálkozásra ennyire számítottam.
kerekháromszögkoma 444101 2007. július 22. 10:37
Válasz erre
ha valakinek van tippe azért a bélésre,szivesen venném.
vagy pl üléskoptatásra meg hasonló.
nem akarom elbaltázni a dolgot nagyon
Finu 444100 2007. július 22. 10:15
Válasz erre
Ez eddig nekem tetszik Kerekháromszögkoma! Csak így továbbb!
gyurmakoma 444099 2007. július 21. 19:41
Válasz erre
sib!
a sárvédő még a jövő titka mindenképp.
a csiszolástól tényleg parázok,mert nem akarom elcseszni,elég sok meló van már benne..
sib 444098 2007. július 21. 19:37
Válasz erre
Szerintem csiszold, hadd szakadjon! Persze csak finoman ...és saját felelősségre :)
sib 444097 2007. július 21. 19:36
Válasz erre
Szia Légszűrőmester!

Sárvédő pro 1: olyan szerintem volt hogy időnként versenyeztek egy géppel, aztán amikor nem, akkor meg visszacsavarozták a sárvédőket. Igaz ez esetben kicsit "durva" lett volna a kismackós festése utcára, a civilben családi verdákra általában csak lemosható rajtszámot mázoltak ... vagy nem jól tudom?
Sárvédő pro 2: A rat rod elhanyagolt, rozsdás, koszos, kopott gépet jelent, így szerintem simán belefér 1-2 kisebb horpadás.
Sárvédő kontra: Fotó alapján nagyon rojtosak lettek a sárvédők, "saláták", szerintem nem jók. Ne haragudj Gyurma!
gyurmakoma 444096 2007. július 21. 14:54
Válasz erre
köszi főnök.
a sárga egyébként matt,de igazából azt is vissza akrtam koptatani,de foggalmam sincs,hogy hogyan kéne :)
ha viszont adok egy matt fekete bélést neki,akkor teljesen elveszik a belső,amugy is kicsik az ablakok nagyon.
a sárvédők meg gyakorlatilag talonban vannak,mert ugye amég nem áll össze az alváz meg a felfüggesztés,addig nem tudom hogy felférne egyáltalán a kerekektől.
az előre virsli hátra böszme gumi az stimm,de mintás lesz mind,nem slick.
a matricákat nem tudom megcsiszolni sajna,mert igy is helyenként a szélén felette a fene,hiába lakkoztam kétszer már.
ha csiszolom,szakadni fog...
Brúnó 444095 2007. július 21. 14:46
Válasz erre
Szia!

Most, hogy már tudom miről van szó, jöhetnek az észrevételek.
Az a sárga belső szerintem mehet a levesbe, abszolut (vodka?) nem jó. A Tan szín sokkal elfogadhatóbb lenne.
Amennyiben ez egy volt versenyautót szeretne mintázni, akkor felejtsd el a sárvédőket is. Anno mindent leszereltek róla, hogy minél kisebb legyen a súlya. A másik amiért ne tedd fel a sárvédőket az az, hogy bármilyen rat-ről is legyen szó, sosem tesznek fel törött, gyűrőtt, hibás alkatrészeket. Ezek az emberek büszkék az autóikra, de ilyen alkatrészt nem használnak fel, ha netán összetörik, azonnal cserélik. Szóval a sárvédők szintén leves.
Felni és gumi kérdése. Felni az szinte mindegy, bár az igazi egy lemezfelni lenne.
Gumik. Előre vékony, akár fehérfalú is mehet. Hátra valami szélesebb, nagyobb átmérőjű és akár sima felületű is mehet.
Festés. Maga az alapötlet jó, kicsit bátrabban is visszacsiszolhatod. Az sem lenne baj, ha a matricákból is pár helyen "lekoptatnál", az sokat dobna az összképen.
A sárga hűtőmaszk viszont nagyon rendben van, azt nagyon eltaláltad.
Részemről így hirtelen ennyi, a többi rajtad áll.

Brúnó
gyurmakoma 444094 2007. július 21. 13:22
Válasz erre
ford 32 010
ford 32 010

persze,megkoptatom majd.
valószinű be is folyatom a mintát valamivel.
ilyen lesz az eleje.
a rácsot akartam még kicserélni,de elég gatya a hűtőrész,nem lenne túl szép átláthatóan sajna :(
sib 444093 2007. július 21. 13:19
Válasz erre
a gumik futófelületét koptasd majd meg rendesen ;)
gyurmakoma 444092 2007. július 21. 13:15
Válasz erre
ford 32 009
ford 32 009

itt egy pillanatkép
gyurmakoma 444091 2007. július 21. 13:11
Válasz erre
az még nem derült ki.de van 3 sor gumim és 2 felni változatom már.
ha összeállta szárazpróbára,akkor derül majd ki melyik illik rá
gyurmakoma 444090 2007. július 21. 13:10
Válasz erre
a sárga belteret direk terveztem hozzá,az meg a modernebb oldalt mutatja megint.
sib 444089 2007. július 21. 13:08
Válasz erre
sib 444088 2007. július 21. 13:04
Válasz erre
Helló Mr. Kerekháromszög! :) (Brúnó Te kis diplomatikus:))
Nekem a színösszeállítás bejön, kopott koszos rozsdás szürke test, sárga nózival.
A dekor viszont nagyon eltűnt és a sárga beltér is soknak tűnik.
Hajrá!
gyurmakoma 444087 2007. július 21. 12:37
Válasz erre
hali!
"ami nálunk kerek, az nálad háromszög:"
ez tetszett...
igy megfogalmazni hogy nem vagyok normális,ez ötös :)))
szóval,rat rod lesz amit épitek.
a matrica egy valamikori versenyautó dekorját szimbolizálná,ezért is koszolom annyira be,hogy alig látszódik.
amiben eltérek a hivatalos rat rodtól,az az,hogy uge nem minden lesz kopott.
vannak ugye a trendi rat rodok,amiket feljavitanak,fényes motor,felni,hűtőmaszk elöl.
ezt a vonalat próbálom követni.
a sima rat stilus,nagyon nem lett volna mutatós egy ekkora kis autón sajna.
várom a véleményed mindenképp,csak keményen
Brúnó 444086 2007. július 21. 09:23
Válasz erre
Szia gyurmakoma!

Mielőtt még nagyon mellényulok az észrevételeimmel, megkérnélek rá, hogy légyszi írd le mi az elképzelésed. Tapasztalatból tudom, hogy ami nálunk kerek, az nálad háromszög:D
Nehéz megállni, hogy ne írjak most, de inkább kussolok míg nem tudom miről van szó:D

Brúnó
gyurmakoma 444085 2007. július 20. 19:30
Válasz erre
ott van az,csak elbujt a kosz mögé :)
sib 444084 2007. július 20. 19:27
Válasz erre
gyurmakoma 444083 2007. július 20. 19:07
Válasz erre
ford 32 008
ford 32 008

hi
kicsit lakkoztam,koszoltam a kasztnit.megcsináltam az alváz és a hányók alapját.
plusz a hűtő kerete megkapta a szint,meg a bélés is.
Zoli 444082 2007. július 20. 10:25
Válasz erre
Stefan 444081 2007. július 20. 07:38
Válasz erre
Akkor hiába szenvedtem neked a videóvágással :)
Na, sebaj, majd más okul belőle:www.youtube.com/watch
vadgergo 444080 2007. július 19. 17:52
Válasz erre
gyurmakoma 444079 2007. július 19. 17:26
Válasz erre
ford 32
ford 32

nah,igy alakult. kicsit hajtottam rajtuk.
majd fújni kell..
Zoli 444078 2007. július 19. 17:11
Válasz erre
Ez igaz, tényleg elég lenne csak kicsit megpofozgatni a sárvédőket. Illetve a kasznit is lehetne horpasztgatni kissé, csak kérdés, hogy a festék bírja-e?
z
sib 444077 2007. július 19. 16:57
Válasz erre
gyurmakoma 444076 2007. július 19. 16:56
Válasz erre
a sárhányókat kicsit meglágyitom lánggal mindenképp,hogy rozogább legyen
a csiszoláson még gondolkozom.de ha a kasztni nem lyukas sehol,akkor meg gáz,ha csak a sárhányó olyan..nem valósághű annyira
Zoli 444075 2007. július 19. 16:54
Válasz erre
Még én sem csináltam, csak okoskodok. Szóval szerintem lyukadásig kéne csiszolni az anyagot belülről, a lyuk szélein meg ahol rozsdafoltok vannak, valami finom porral szemcsésedést kéne imitálni, ennyi. Nem hiszem, hogy nehéz lenne Neked, de azért ne rögtön a maketten próbáld ki a technikát!
z
gyurmakoma 444074 2007. július 19. 16:51
Válasz erre
nyugi,ez még hosszú folyamat.
lakkozás után csomó mindent ujra kell majd csinálnom,mert el fog veszni pl a por értéke is.
meg a neheze még most jön.
a többi részével nem vok sehol
Kumancs 444073 2007. július 19. 16:50
Válasz erre
Nagyon kemény. Még elbirna egy kis koszt. Aszem bele kéne tényleg huznom.
gyurmakoma 444072 2007. július 19. 16:46
Válasz erre
kösz.
a rohadáson még gondolkozom,
igazából még nem csináltam,azért nem is tudom hogy kéne nekiállni.
horpadást meg szintén
Zoli 444071 2007. július 19. 16:44
Válasz erre
Szasz Gyurma!
Nekem nagyon tetszik így is, de egy kis horpadás, rohadás még elfért volna rajta. (Tudom, már megbeszéltük.)
z
gyurmakoma 444070 2007. július 19. 16:40
Válasz erre
ford 32 007
ford 32 007
ford 32 006
ford 32 006
ford 32 005
ford 32 005

üdv.
ma kicsit pusztitottam a matricákon,felvittem egy kis port.
később lakkozom az egészet,aztán kap még helyreigazitó kis port.
Zoli 444069 2007. július 19. 16:08
Válasz erre
Lásd előző kommentet! Első generációs, az biztos, de hogy melyik évből, azt meg nem mondom. (A képet meg akárhogy nevezhetik.)
z
Zoli 444068 2007. július 19. 16:06
Válasz erre
Tudom, hogy az eredeti 69-es, csak azért írtam, hogy hiányzik az orra, mert a többi cuccot viszont rátették. Egyébként annyira nem is béna a szárnnyal, mint a 69-es, talán még jobban is néz ki így a hátulja, mint anélkül.
z
Charger 444067 2007. július 19. 15:39
Válasz erre
Tomty kilk a képre és nézd meg a kép nevét 66!!:),de ezen ne vesszünk össze ugyanaz!XD
Jah és 1970es daytona sohasem volt,ugyanis csak500db-ot gyártottak69ben hogy a chargernek is legyen egy nascar változata!
Tomty 444066 2007. július 19. 15:23
Válasz erre
Ez egy 67-es Charger. Ráhekkelve a 70es daytona szárnya.
Charger 444065 2007. július 19. 15:22
Válasz erre
Az egy dolog,de az igazi daytona 69es évjáratú!!ez itt 66os teljesen más modell!!(66os->fastbeck formára alapozott,mig a 68,69,70 coke bottle-t)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.