/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
sib 443902 2007. július 6. 22:42
Válasz erre
Egyelőre nagyon bíztatóan alakul!
...már amennyi a képekből kiderül, mer azok tényleg kihívásokkal küzdenek :)
De sebaj. A rács hogyan/miből készült?
Következő körben a hátulját is lekaphatnád!

Üdv:sib
Emerick 443901 2007. július 6. 22:11
Válasz erre
Én annyira nem értek hozzá, sok autót nem építettem ezidáig, de amit látok, az tetszik! :) A hűtőmaszk külön nagy melónak tűnik. Hogyan gyártottad le?

Üdv:
Emerick.
RaPe 443900 2007. július 6. 22:05
Válasz erre
070704_125810
070704_125810
070704_125832
070704_125832
070704_125905
070704_125905
pr1
pr1
pr2
pr2
pr3

Ez a kép sajnos nagyon szemcsés lett, de így  látszik a rácsozat "szabályossága".
A tömítés még nincs kész körülötte, azért tűnik szabálytalannak.
pr3

Brúnónak, nomeg Finunak, aki ugyanezt a makettet alakítja át, csak máshogy :)

Ez egy AMT '39 Wagon Rod volt valaha.
A mostani neve inkább Pickup Rod :)

Fogtam feldaraboltam a kocsi hátulját, és nagy elhatározásra szántam el magam.
Nem tetszett a gyári hűtőrács, gondoltam mi lenne ha nekiállnék sajátot gyártani.
Így sikerült :)

Sajnos a képek nem a legjobbak(finom voltam), volt ahol erőteljes élesítést kellett alkalmazni máskülönben nem látható a lényeg.

Kiváncsian várom a véleményeket

RaPe.
Brúnó 443898 2007. július 6. 20:16
Válasz erre
Chevy
Az a Talladega az úúú vazze!!! Meg a két Petty is úúú vazze!!!
Millen jól mutatnának a '64 Belvedere mellett:)

sib
oszt dógózzék kend azon Hámmeren, no:)
mondom én, aki alig csinált valamit a '48-on:(

Brúnó a lusta
ChevyG 443897 2007. július 6. 17:08
Válasz erre
Szia Z!

Dehát ezek NASCAR-ok!:):):P

Természetesen majd megcsinálom!

Üdv!
Zoli 443896 2007. július 6. 16:54
Válasz erre
Szia Chevy!
Ha van egy kis időd majd, lécci tegyél fel képeket a Polar Lights kocsikról, előre is köszi szépen!
z
sib 443895 2007. július 6. 16:03
Válasz erre
Hohohóóó, mindjárt más :)
Polar Lights-ok fincsik! Szép fogás.

(Képek majd vasárnap, bevárom magamat, hátha addig lesz plusz haladás.)
ChevyG 443894 2007. július 6. 16:00
Válasz erre
ChevyG 443893 2007. július 6. 15:55
Válasz erre
2007-07-06
2007-07-06

és van pár új szerzemény, amiket már régóta szeretnék.

a ELLIOTT kocsija csodálatos minőségű! Végre a revell nem csak a repcsikre figyel oda!

A Charger is jobb mint számítottam. (előszőr a Torino volt meg, és arra számítottam, hasonló, de 1 kicsit annál is jobb!

külön érdekessség, hogy a Polar Light kocsik matricáit a SLIXXX Decals csinálta!
ChevyG 443892 2007. július 6. 15:52
Válasz erre
pic 008
pic 008

én most itt tartok a monte carlo-val
ChevyG 443891 2007. július 6. 15:51
Válasz erre
sib 443890 2007. július 5. 11:17
Válasz erre
Hát az nagyon jó lenne már :)

Szép csendben én is buzerálgatom a Hummert, de leginkább egyet előre - kettőt hátra stílusban haladok. Jobb esetben kettőt előre - egyet hátra.
Sorra fedezem fel a hüjeségeket az alvázon (még mindig az alváznál tartok, 3x fél du./hónap sebességgel dolgozom:))
Ami hibákat képes vagyok kijavítani vagy feljavítani azok "eltörpülnek" az olyan hibák mellett amik javításához kevés vagyok. De azért haladok... képek hamarosan lesznek.

Üdv:Sib
ChevyG 443889 2007. július 5. 10:58
Válasz erre
:)

tegnap folytattam a chevy-t jó lenne már beferjezni a tankot és környékét, hogy haladhassak előre(fele)
sib 443888 2007. július 5. 09:56
Válasz erre
Na! Mégsem olyan rossz fej ez a Mr.Felton!
-Ami késik nem múlik.
-Jobb későn mint soha.
-Ki korán kel aranyat lel. Ja az más... :)
ChevyG 443887 2007. július 5. 09:12
Válasz erre
IMG_0145
IMG_0145
IMG_0146
IMG_0146
KG4R5802
KG4R5802

a #920 írtam, h kértem 1 gyüjtőtől részletfotókat. Ez már több mint 2 hónapja történt. Szinte már el is felejtettem, de végre Gene Felton elküldte az igért képeket!

Ez az autó az, amit körbe fotózott:

www.genefeltonrestorations.com/examples_harvick_cmc_goodwrench_29b.html

Szerencsére ezt "makettező szemmel" tette!

Igaz, nem Harvick kocsiját építem, de ez is egy 2004es Chevy.
Emerick 443886 2007. július 4. 08:14
Válasz erre
Szia Brúnó!

Egy kis tippet máris adok az elejéhez: a motorblokk összerakásánál a csatlakozás iléggé hézagos volt, és nem is tökéletesen egyforba. Picit csiszolni kellett a váltóház mindkét oldalán. Meg fénykép alapján fel lehet kicsit tupírozni a blokkot is. A futómű a felfüggesztésekkel viszont simán ment. Gond ezen kívül még a kipufogó összeilesztésénél van, de pillanatragasztóval és két pici gyűrűvel könnyen orvosolható az is. :)
Megyek fényképezni... :)

Üdv:
E.
Brúnó 443885 2007. július 4. 07:46
Válasz erre
Szia Emerick!

Örülök, hogy ezt a CJ-ét csinálod, mert így legalább megtudhatom mire kell figyelnem amikor elkezdem majd az enyémet. Nekem nem a Daisy féle verzió van meg, de gondolom ua. van mindkettőben. Kiváncsi leszek a saját készítésű műszerfalra, csörlőre, gallytörőre.

Brúnó
Emerick 443884 2007. július 3. 15:56
Válasz erre
Sziasztok!

Igen, a motor már rögzítve lett a vázra. Az egész kompletten lesz matt feketére lefújva, és amit kell és érdemes (elvileg a motorblokkal és a szűrőkkel lehet kavarni, bár olyan kikericspiros nem lesz, mint a doboz képein...), azt utána ecsettel módosítom, javítom, stb. Míg nem kerül fel a kaszni (a képen is csak a látvány kedvéért tettem fel) addig elég jól hozzáférni mindenfelől a különböző részletekhez, még a kipufogódobhoz is! Sztem lényegesen nem más ez a teknika. :) (Ha úgy látnám, nem férek hozzá a részletekhez, nem rakom össze az elemeket, hanem csak festés után rögzíteném, ahogyan azt ajánlatos/vagy szokás. ;))
A javításokat neoflexxel csináltam, ami a fehér sztirolon kevéssé látszik. Picit sárgásabb csak, de ennyi.
A kocsi teljesen egyszínű lesz, nevezetesen sötétkék, és nem ez a randa fehér. (sztem legalább 3 réteget kap majd fújással). A váz fekete, krómozottak a felnik, barnás, natúrszerű ülésekkel és vászontetővel és ha minden jól megy, egy spéci gallytörővel plussz csörlővel az orrán lesz elkészítve a Jeep. Festésre készen áll a váz, kész a hűtőmaszk a lámpabúrákkal és épp véglegesen rögzítettem a tűzfalat a motor- és utastér között. Hamarosan felkerül egy teljesen saját építésű műszerfal is. Képeket mutatok holnap v holnapután...

Üdv:
Emerick.
Zoli 443883 2007. július 3. 12:13
Válasz erre
Szia!
Bár a jármű civil változata nem tetszik, de a munkád igen (azonban a képeken nem látszanak a javítások, tömítés, csiszolás stb, viszont az nem lehet gond). Amúgy teljesen egyszínű lesz, vagy hogy fogod megoldani a festést, ha már össze vannak rakva az egyes komponensek (motor, alváz-futómű stb)?
z
gyurmakoma 443882 2007. július 3. 12:06
Válasz erre
ööö egy kérdés:
ha beteszed a mocit az alvázva már előre,hogy fested meg szépen??
Mi itt minidg külön csináljuk.
más technikád van rá??
Emerick 443881 2007. július 3. 11:57
Válasz erre
100_1243_01
100_1243_01
100_1242_02
100_1242_02
100_1241_03
100_1241_03
100_1245
100_1245
100_1246
100_1246
100_1247
100_1247
100_1248
100_1248

Sziasztok!

Itt van a kezdetet a Jeep CI építésében. Elég tetszetős készlet, talán csak a kisebb alkatrészek használhatóságába kötnék bele. A kilökőtüskék nyomai, meg a vázkeret beszívódásai könnyen javíthatóak voltak. Jelenleg az alvázon történnek végső simítások -kábelezés elmaradt, mert egy napi szenvedés után is csúnyán nézett ki- és egész jól haladok a karosszéria építésével is. (sok a sorja, de jól lehet kezelni a makett anyagát) A krómalkatrészek zöme viszont használhatatlan, szinte csak a felnik lesznek felhasználva a készletből. (eleve nem a dobozban lévő épül, hanem egy a fantázia által átalakított Jeep.)

A képek amúgy már elmaradtak a valós helyzettől, mert már sokkal több minden kész van. Azokat majd később teszem fel.

Menyire tűnik ígéretesnek? Csak bátran a véleményekkel! :)
Köszi előre is!
Emerick.

Ui.: bocsesz, ha a képek nem túl élesek. Ez a része még nem megy úgy, ahogyan kellene...
Zoli 443880 2007. július 3. 10:26
Válasz erre
Ez gyönyörű! (Inkább a másik topikba kellett volna tenni.)
z
Stefan 443879 2007. július 3. 10:20
Válasz erre
old
old
IMG_2
IMG_2
DSCF4
DSCF4
IMG_1
IMG_1
DSCF5
DSCF5
DSCF6
DSCF6
DSC_7
DSC_7
rabbit8
rabbit8
rabbit9
rabbit9
rabbit10
rabbit10

Egy kicsit off, de szeritem ide illik...
ChevyG 443878 2007. július 3. 10:07
Válasz erre
van 1 amcsi oldal, ahol (igazi!!!) NASCAR gépek eladóak.

írtam a tulajnak, h makettezek és kellene pár részlet fotó az 1ik gépről. kb jó 1 honap múlva írt vissza, h mont érkezett meg a Goodwood Festival Of Speed-ről...

képek azóta sincsenek, de nem adom fel.

legrosszab esetben mint lehetséges vásárló kérek fotókat... a szükség NAGY ÚR!!!:)
sib 443877 2007. július 2. 19:45
Válasz erre
goodwoodother---1

hemi under glass
goodwoodother---1

ez a kép nemrég készült az idei Goodwood Festival Of Speed-en.
Sajnos nem én fotóztam :(
Zoli 443876 2007. július 2. 19:38
Válasz erre
Nincs mit, én is kösz ezeket! A padló miatt sejtettem, hogy szériát nem lehet belőle építeni, de hátha. Na mindegy, előbb-utóbb csak lesz ilyen gyári kivitelű Barracuda. (Semmi gond a képek miatt, szóltál, hogy nem lesz kibontva, a lényeg így is látszik. Meg a rajzokon amúgy is rajta van minden. Az én képeim se jók, túl is kicsinyítettem, meg vaku nélkül kissé sötétek is.)
z
ChevyG 443874 2007. július 2. 19:31
Válasz erre
hug01
hug01
resized-hug02
resized-hug02
resized-hug03
resized-hug03
resized-hug04
resized-hug04
resized-hug05
resized-hug05
resized-hug06
resized-hug06

köszi a dobozolásokat, jó képek (az enyémek miatt ég is a pofám:))

szoval itt a hemi az üveg alatt:)
Zoli 443869 2007. július 2. 17:56
Válasz erre
86chevyelcamino0
86chevyelcamino0
86chevyelcamino1
86chevyelcamino1
86chevyelcamino2
86chevyelcamino2
86chevyelcamino3
86chevyelcamino3
86chevyelcamino4
86chevyelcamino4
86chevyelcamino5
86chevyelcamino5
86chevyelcamino6
86chevyelcamino6
86chevyelcamino7
86chevyelcamino7
86chevyelcamino8
86chevyelcamino8
86chevyelcamino9
86chevyelcamino9
86chevyelcamino10
86chevyelcamino10
86chevyelcamino11
86chevyelcamino11
86chevyelcamino12
86chevyelcamino12
86chevyelcamino13
86chevyelcamino13
86chevyelcamino14
86chevyelcamino14

Sajnos 4. generációs Elky makettem nincs, nem is tudok róla, hogy egyáltalán létezik-e... Az utolsó szériából viszont többféle van, a már említett 78-as Revell 24-es méretben jelent meg, az MPC pedig szokás szerint 25-ben adta ki a különböző évjáratú El Camino/Caballero készleteit. Ez az AMT dobozos is minden bizonnyal MPC szülés volt, a fehér színű műanyag és a belső csomagolás is erre utal, a kidolgozásáról nem is beszélve. Szerencsére idén új csomagolásban ismét kapható a készlet, akinek viszont a függőleges orrú változat tetszik, a neten talán még megtalálja (többszörös áron) az MPC kitjeit. Ez a változat - mint már korábban említettem - a Choo Choo Customs műve/bűne (kinek hogy tetszik), a doboz szerint a front, a géptető dudora, az oldalsó kipufogók, a díszlécek és a matricák a fő eltérések a szériához képest. Bár a részletesség és a minőség igencsak közepes, nagyjából minden megvan hozzá, kis pluszmunka viszont nem ártana neki.
z
Zoli 443868 2007. július 2. 17:34
Válasz erre
68chevyelcamino0
68chevyelcamino0
68chevyelcamino1
68chevyelcamino1
68chevyelcamino2
68chevyelcamino2
68chevyelcamino3
68chevyelcamino3
68chevyelcamino4
68chevyelcamino4
68chevyelcamino5
68chevyelcamino5
68chevyelcamino6
68chevyelcamino6
68chevyelcamino7
68chevyelcamino7
68chevyelcamino8
68chevyelcamino8
68chevyelcamino9
68chevyelcamino9
68chevyelcamino10
68chevyelcamino10
68chevyelcamino11
68chevyelcamino11
68chevyelcamino12
68chevyelcamino12
68chevyelcamino13
68chevyelcamino13
68chevyelcamino14
68chevyelcamino14
68chevyelcamino15
68chevyelcamino15
68chevyelcamino16
68chevyelcamino16
68chevyelcamino17
68chevyelcamino17
68chevyelcamino18
68chevyelcamino18

Sziasztok!
A hétvégi szünet miatt most pótolom az El Camino elmaradt részeit.
A 68-as változat az AMT jobban sikerült makettjei közül való, ez a bontásán is látszik. Az újabb kiteknek megfelelően ebből csak egy széria kocsi építhető, a külön kiadott tuning változat valószínű csak a felnik, esetleg a motor tekintetében különbözik ettől.
Folyt köv.
z
Russell 443867 2007. június 29. 11:01
Válasz erre
Köszi!

Kiváncsian várom!!!

Üdv:
Russell
Zoli 443866 2007. június 29. 10:44
Válasz erre
Tényleg elég függőlegesnek tűnt a szárny felső része, de ha csak annyira, mint az oldalnézeten, akkor az teljesen jó. És ne haragudj, ha sértő volt, nem fikáztam, csak észrevétel, építő kritika volt! Várom a fejleményeket!
z
Kumancs 443865 2007. június 29. 10:29
Válasz erre
eleonora01
eleonora01
eleonora02
eleonora02

Utálom bizonyitani az igazamat de ha muszály.
Az orrészböl meg bőven lesz csiszolva mert egy ivet kell kihozni belölle. Az hogy az eredetinél mik a viszonyitási pontok azt mindenki döncse el maga. hogy mi függöleges meg mi nem.
ChevyG 443861 2007. június 29. 08:49
Válasz erre
Nem meredek, Short Track-ra ponjó!:)

Üdv! (a belső fóliát nem fogom kibontani, csak úgy alanatúre!

Üdv!
ChevyG 443860 2007. június 29. 08:48
Válasz erre
Szegény Kumancs, még le se csiszolta!:)

Amúgy jól haladsz, Hajrá!
Zoli 443859 2007. június 29. 08:19
Válasz erre
Szia!
Köszi szépen az infot! (Ha esetleg van időd, a képeket felrakhatod, előre is kösz!)
z
Zoli 443858 2007. június 29. 08:18
Válasz erre
Szia!
Egyetértek Tóth Gáborral, kicsit tényleg sok a géptetőn a bucka, meg a szárny hátul. Utóbbi még egy NASCAR kocsihoz is meredeknek tűnik, a felső része mintha teljesen függőleges lenne. Ja és ugye nem ilyen magasan fog állni a kaszni? Amúgy jól haladsz és kíváncsi vagyok rá nagyon, főleg az elejére.
z
Kumancs 443857 2007. június 29. 05:29
Válasz erre
De majd egyszer. csak most más foglal le.

Tóthgábor

Kösz a tanácsot de már elég ideje csinálok átszabásokat ahoz hogy a végeredmény mindig paszoljon.
ChevyG 443856 2007. június 28. 23:40
Válasz erre
Zoli!

Belenéztem a Barracudába: ez kizárólag a versenygép alkatrészeit tartalmazza!

Üdv!
tóthgábor 443855 2007. június 28. 22:59
Válasz erre
eleanor2
eleanor2
eleanor3
eleanor3

Szerintem egy kicsit jobban figyelj az arányokra. A motorháztetőn brutálisan magas a toldás, a csomagtartó spoileréről nem is beszélve. Még ha csiszolsz is belőle, nekem akkor is soknak tűnik. Szerintem...
sib 443854 2007. június 28. 22:32
Válasz erre
Belőle lesz Eleanor II.?
(Vagy csak álmodtam hogy valaki itt az infón Eleanort épít?:))
sib 443853 2007. június 28. 22:17
Válasz erre
Kumancs 443852 2007. június 28. 20:24
Válasz erre
DSCN9371
DSCN9371

Kicsit jáccotam a Mustángal:)
tóthgábor 443851 2007. június 28. 10:12
Válasz erre
Russel, a színe még képlékeny. vörös- feketét akartam, de ha sikerül kikeverni valami klafa árnyalatot akkor lehet olyan lesz, vagy mittudomén, ez még ajövő szele. nem kapkodom el, de ha készlesz mutatom.
Zoli 443848 2007. június 27. 16:39
Válasz erre
Igazán nincs mit.
Azok az izék tényleg annak tűnnek.
z
sib 443847 2007. június 27. 16:17
Válasz erre
Szia Zoli!
Köszi a képeket!
A '65-ös 8.kép balra fent az a 2 miazmiaz munkavédelmi sisakok? :)
Zoli 443846 2007. június 27. 15:26
Válasz erre
Én szeretem full széles rácsokat, de ez nem tetszik. Ha olyan lenne, mint a gyári, csak rejtett lámpákkal, úgy tetszene, de ez a domború izé nem jön be.
z
gyurmakoma 443845 2007. június 27. 15:26
Válasz erre
nem,majd még megálmodom melyik.
most a 944 est kaptam elő,elkezdem átszabni a kasztniját.
meg hát a 32 est várom már..az lesz a soron következő
ChevyG 443843 2007. június 27. 15:22
Válasz erre
a Custom pofarács nagyon sokat dob6 rajta!!!
ChevyG 443842 2007. június 27. 15:21
Válasz erre
ChevyG 443841 2007. június 27. 15:20
Válasz erre
ilyenből rendeltem. pontosabban a custom szériából. kiváncsi vagyok miben különbözik (ha különbözik)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.