/ Fórumok /

Muscle Car- Hot Rod

Musclecar, Hot Rod, NASCAR, Oldtimer makettek és modellek. Minden, ami amerikai, és csak az, ami amerikai.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.
Zoli 443840 2007. június 27. 14:44
Válasz erre
Ez lenne a 86-os, ebben a kiadásban van meg nekem is: public.fotki.com/kurtains/models/elcamino/. Holnap akkor jönnek a képek.
z
Zoli 443839 2007. június 27. 14:41
Válasz erre
Zoli 443838 2007. június 27. 14:38
Válasz erre
Van, de nem tudom melyikre gondolsz. A 68-ason a lámpaházak "kockák", de bennük a búrák kerekek (www.internetmodeler.com/1998/september/first-looks/elcamino.php, holnap ezt is felrakom). A Revell gyártja a 78-ast (cgi.ebay.com/REVELL-2886-1-24-78-CHEVY-EL-CAMINO-KIT_W0QQitemZ190111608593QQihZ009QQcategoryZ2582QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem), az AMT meg most adta ki újra a 86-ost (cgi.ebay.com/REVELL-2886-1-24-78-CHEVY-EL-CAMINO-KIT_W0QQitemZ190111608593QQihZ009QQcategoryZ2582QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemex, MPC szerintem, majd ezt is felrakom holnap). Az MPC még kiadta régen a kb 81-est, illetve a GMC Cabellero-t is, de azokat nehéz már beszerezni, és drágák.
z
Kumancs 443837 2007. június 27. 14:12
Válasz erre
Na ez nem rossz deolyan nincs maketteben aminek kocka az első lámpa? Olyan a 70 es évekből való?
Zoli 443836 2007. június 27. 13:53
Válasz erre
Talán azért furcsa, mert alapból is az volt, ez teljesen olyan, mint a Biscayne (majdnem Impala), csak plató van a hátsó ülések és a csomagtér helyett.
Eddig csak sima tuning változatokról találtam képet. A drag asszem teljesen olyan, mint az alap kit, csak a géptetőn kilóg a beömlő, meg az ajtó alatt/előtt a kipufogó csövek, és hátul slick gumik vannak. Szerintem a custom érdekesebb lenne, illetve ilyen típusból bűn lenne drag változatot építeni (szigorúan magánvélemény).
z
Zoli 443835 2007. június 27. 13:35
Válasz erre
65chevyelcamino0
65chevyelcamino0
65chevyelcamino1
65chevyelcamino1
65chevyelcamino2
65chevyelcamino2
65chevyelcamino3
65chevyelcamino3
65chevyelcamino4
65chevyelcamino4
65chevyelcamino5
65chevyelcamino5
65chevyelcamino6
65chevyelcamino6
65chevyelcamino7
65chevyelcamino7
65chevyelcamino8
65chevyelcamino8
65chevyelcamino9
65chevyelcamino9
65chevyelcamino10
65chevyelcamino10
65chevyelcamino11
65chevyelcamino11
65chevyelcamino12
65chevyelcamino12
65chevyelcamino13
65chevyelcamino13
65chevyelcamino14
65chevyelcamino14

Ez pedig a 65-ös változat, amivel már sokkal kevésbé vagyok elégedett. Elsősorban az egybealjú kivitel miatt van hiányérzetem, de a motortér se sikerült olyan jól. (Ezért a 68-asból szereztem még egyet donornak, de pl az eltérő tengelytáv miatt valószínű az eredeti elemeket kell majd felhasználni, kiegészítve a 68-as darabjaival.) Viszont az tetszett, hogy ebből is építhető custom változat, ráadásul a platóra még "felépítményt" is mellékeltek. Összességében egy egyszerű makett, de rajongóknak ajánlott.
z
gyurmakoma 443834 2007. június 27. 13:32
Válasz erre
zoli!
elég furcsa dög.
nin képed a drag verziórol esetleg?
az érdekel szokás szerint :)
gyurmakoma 443833 2007. június 27. 13:31
Válasz erre
chevy
a kék revell olajos 51 assszem.
sajna nem olyan lett amit akartam.
de sebaj,jön a következő nascar!
tapadjon az az amcsi gumi!
Zoli 443832 2007. június 27. 13:20
Válasz erre
59chevyelcamino
59chevyelcamino
59chevyelcamino1
59chevyelcamino1
59chevyelcamino2
59chevyelcamino2
59chevyelcamino3
59chevyelcamino3
59chevyelcamino4
59chevyelcamino4
59chevyelcamino5
59chevyelcamino5
59chevyelcamino6
59chevyelcamino6
59chevyelcamino7
59chevyelcamino7
59chevyelcamino8
59chevyelcamino8
59chevyelcamino9
59chevyelcamino9
59chevyelcamino10
59chevyelcamino10
59chevyelcamino11
59chevyelcamino11
59chevyelcamino12
59chevyelcamino12
59chevyelcamino13
59chevyelcamino13
59chevyelcamino14
59chevyelcamino14
59chevyelcamino15
59chevyelcamino15

Hello srácok!
Ez lenne az 59-es El Camino. Pár alkatrész hiányozhat (amiket más kithet tervezek felhasználni, illetve kerekek), de a lényeg megvan. Közepes makett, de viszonylag részletesen kidolgozott. 3 változat építhető belőle: stock, custom és drag. Utóbbi kettőhöz egy 390-es(?) Caddy motort is mellékeltek, míg a tuninghoz lake pipe, tonneau tető + hidraulika, korlátok, más front és hátsó ajtó, lámpák, Centerline felnik stb tartoznak. Az utastér elég puritán, de azt leszámítva egy elég tisztességes kit, szerintem érdemes beszerezni.
z
Zoli 443831 2007. június 27. 12:18
Válasz erre
OK, köszi szépen előre is! (Engem elsősorban szériában érdekelne, azért jól jönnek majd a fotók.)
z
ChevyG 443830 2007. június 27. 12:12
Válasz erre
origi volt, de nem bírtam ki és kibontottam. nem rossz. elég kevés az alkatrész szám, de maj körbefotózom!

Chevy
Zoli 443829 2007. június 27. 11:48
Válasz erre
Szia!
A makettről nincsenek képeid?
z
ChevyG 443828 2007. június 27. 11:44
Válasz erre
ChevyG 443827 2007. június 27. 10:45
Válasz erre
ChevyG 443826 2007. június 26. 22:33
Válasz erre
csini, a kerékívek az 57es útmestert idézik. végülis GM!
sib 443825 2007. június 26. 22:22
Válasz erre
53218552-Large
53218552-Large

akkor 1 másik nem pikáp
ChevyG 443824 2007. június 26. 22:12
Válasz erre
több mint érdekes, nem is kellene customolni:D
ChevyG 443823 2007. június 26. 22:11
Válasz erre
Szeva Pajti!

Eleinte elég bizonytalan voltál, de úgylátom összeszetted a bátorságod! Az árnyalat így már nem is zavaró, gondolom a matricák miatt.

A kék milyen festék?

Felragasztottad a kasznit? (ha nem akko képet plíz!)
Külön grat, hogy ilyen rövid idő alatt képes voltaál megépíteni! (én leunokázok mire 1et összerakok. pedig vár 1 pár:D)

Üdv!
ChevyG 443822 2007. június 26. 22:07
Válasz erre
Szia Brúnó!

Szép lesz! Grat!
Full stock készül belőle?

Üdv!
sib 443821 2007. június 26. 21:51
Válasz erre
Brúnó! Ez babán néz ki!
A szöszmöszmackó flockolás nekem továbbra sem fincsi. lehet hogy csak a fotó miatt, és még mindig nem vettem, hogy kipróbáljam milyen is valójában:S
sib 443820 2007. június 26. 15:23
Válasz erre
Zoli 443819 2007. június 26. 15:18
Válasz erre
Gondolkodtam rajta, hogy én is átalakítom, és majd elkérem Tőled a másikat. De lehet, hogy a tetővel majd egy másik kocsiból építek Elkyt.
z
Zoli 443818 2007. június 26. 15:15
Válasz erre
Jó lett az alsó rács is, nem volt időpocsékolás.
z
Zoli 443817 2007. június 26. 15:14
Válasz erre
Szasz Brúnó!
Továbbra is nagyon tetszik a járgány, pláne így "egyben". Nekem viszont hiányoznak a króm díszek, sokkal látványosabb lenne a belseje úgy.
z
Zoli 443816 2007. június 26. 15:11
Válasz erre
Szia!
Én azért nem bánnám, ha az 1. után a többi generáció is nagy Chevy-ből készült volna, de a Chevelle stb is nagyon jó alap hozzájuk. Nekem talán a 4. és 5. generáció tetszik leginkább, de a többi se rossz.
Ranchero-ból meg egyértelműen a 70-es évekbeliek az igaziak.
Akkor még a héten felrakom a képeket.
z
Zoli 443815 2007. június 26. 15:06
Válasz erre
Szia Gábor!
Golf-kategória ide vagy oda, nálam valószínű csak az jöhet szóba (egy diszkrét szélesítés vagy enyhe kilógatás...); nem akarom nagyon átfaragni a kasznit. Nemcsak azért, mert félek, hogy elcseszem, hanem mert többé-kevésbé gyári állapotban lesz megépítve. Lényegében csak a TT felnik mennek rá pluszban. Rengeteg változatot néztem, de egyik se fogott meg igazán, pedig a neten is sok átépítő van már a kithez, szóval nagyon faragni se kéne.
Amúgy Neked se akartam javasolni a hátsó szélesítést, akkor már inkább a padló/kerékdob átépítést válaszd! (Bár elől ez igencsak kétségesnek látszik...)

A Camino kiteket akkor majd felrakom még a héten, talán holnap.
z
Bombraider 443814 2007. június 26. 12:40
Válasz erre
Sziatesóóó!
Nagyon zsíír lesz,színösszeállítás is nagyon eltalált lett!:)
Amúgy meg ideges lettél és meg akartad enni pálcikákkal?:D

üdv:bomböcsi
Russell 443813 2007. június 26. 09:32
Válasz erre
Szia Gábor!

Nekem nagyon tetszik! Így tovább! Alig bírom kivárni, hogy festve lássam!
Milyen színt választottál? GT csík lesz benne? Milyen színű lesz a csík, ha lesz?
Jajjj, ennyi kérdést...

Üdv, és további boldog építést:
Russell
ChevyG 443812 2007. június 26. 08:42
Válasz erre
ott a pont!!!:)

nem véletlen raktam tegnap fel, a caminós téma közben/után:)
tóthgábor 443811 2007. június 26. 08:31
Válasz erre
nagyon jól mutat a motortér, a többi is, de a motortér innen nagyon ütős.
Zoli 443810 2007. június 26. 08:22
Válasz erre
Szia!
55-ös Nomad-ból El Camino.
z
Brúnó 443809 2007. június 26. 08:11
Válasz erre
48 Ford 002
48 Ford 002
48 Ford 003
48 Ford 003
48 Ford 005
48 Ford 005

Nálam még mindig a 48-as Ford van terítéken, azzal szipkázok. Az utasteret részemről késznek nyilvánítom, nem teszek bele krómcsíkokat sem. Még egy apróság, a fűtés doboza bekerül és ennyi.
A kasznit lefújtam hétvégén, de olyan hibák jöttek elő (karcolás nyomok), hogy folyékony alapozóval át kellett kennem azokat a részeket. Aztán csiszolás, és tegnap este pedig az egészet újrafújtam alapozóval. Már nagyon remélem, hogy nem jön közbe semmi és mehet rá a rendes szín.
Brúnó
Brúnó 443808 2007. június 26. 08:03
Válasz erre
tóthgábor 443807 2007. június 26. 07:53
Válasz erre
IMG_6480
IMG_6480
IMG_6482
IMG_6482

megküzdötttem az alsó beömlő maszkjával. alig valami, de majd 5 órába tellett, hogy így sikerüljön.
Blackbird 443806 2007. június 26. 06:08
Válasz erre
Jópár hónapja amikor Metallicát hallgattam altatóként, megjelent a szemeim előtt egy gyönyörű autó, amit megpróbálok megépíteni. Eltartott egy darabig amíg megtaláltam azt a makettet, amit át lehet építeni, de most már sinen vagyok. Mellesleg még nem építettem autót, és ezt is ki akartam próbálni.
Blackbird
ChevyG 443805 2007. június 26. 02:50
Válasz erre
x
x

képrejtvény:)

1ik készülő dobozbontásomból való a kép. kiváncsi vagyok, sikerül-e valakinek megfejteni, h melyik készletről van szó:)

a készlet tartalmazza amit a képen lehet látni, és nem kicsit félrevezető:)
sib 443804 2007. június 25. 21:46
Válasz erre
A Camino 2. generációja szép letisztult, post-fecskefarok korszakbeli autó, de igazán a 3. generáció jön be, '68-'72-ig nagyon szépek. A 4-5.gen-nek elmásztak az arányai, de azért azok is jók :) ('70-80as évek bejönnek, nascarban is ez a kedvenc korszakom. az még stock car racing volt)
Ranchero meg '72-'73-'77. Tetszik hogy a plató oldala magasabban van és meg van "izmosítva".
Egy-egy képet rakhatsz fel mindegyikről, érdekelnek.
tóthgábor 443803 2007. június 25. 21:31
Válasz erre
A sárvédőszélesítést még megoldanám, van csiszolópapírom elég sok. De egy snassz sárvédőszélesítő az a II.-es Golf kategória. Nekem az. Legalábbis ők előszeretettel használták(ják). A gumikilógatás ugyancsak az Ő főművük. Egy komplett hátsórésszélesítéshez meg már nem érzek elég lelkierőt magamban. Úgyhogy ezzel sem élek, én inkább a gumiból csípek le ha mégis az kerülne fel. Mert szerintem ahogy elnéztem a 335-ös szélesség ehhez a kasztnihoz kicsit sok. Szerintem.

Az összes Camino-t felteheted.
Nekem annyira megtetszett az 51-es platós dög, hogy lehet majd megcsinálok egyet. Szerintem.
Zoli 443802 2007. június 25. 20:13
Válasz erre
Nekem alapból nem tetszett az 59-es nagy Chevy, szóval nem az Elky-vel van gondom. Illetve azzal csak annyi, hogy miért pont azt a tetőt választották? (A panoráma nem a sima buborék volt?) Elsősorban épp a vízszintes denevérszárnyak meg a macskaszemek nem tetszettek, de egy idő után hozzászoktam. Egyébként nekem jobban tetszenek a GM pick up-ok, bár a 70-től gyártott Fordok tényleg izgalmasra sikerültek.
Konkrétan milyen későbbi modellekre gondolsz? Nekem az 59-esen kívül még a 65-ös, 68-as és 86-os Camino van meg (mind AMT), ha valamelyik ezek közül érdekelne, szívesen felpakolom a képeket róluk.
z
sib 443801 2007. június 25. 19:58
Válasz erre
sib 443800 2007. június 25. 19:53
Válasz erre
1972ranchero
1972ranchero

Arra gondoltam, hogy a Chevrolet azért komolyabban vette ezt a pickuposdit, a Rancherok sokáig inkább csak levágott hátulju kombik voltak. A '69-esben szerintem pont az volt a nagy húzás hogy rendesen befejezték a kabint, így a Cami remekül passzolt a palettába. A BelAir/Impala/Biscayne denevérszárnyát is teljesen korrektül alkalmazták a platós verziónál. Az hogy ez a hátsó panoráma ablak kinek hogyan mennyire tecc, az már más kérdés... az '59-es már akkor is keményen megosztotta a közvéleményt amikor kijött.
Talán nekem is csak az extrémsége miatt kedves...
Ami igazán kéne az a későbbi modellek. Pick-up fronton Fordék nálam csak úgy '70re érték utol a GM-et, de akkor aztán odaba...tak! :)
Zoli 443799 2007. június 25. 18:29
Válasz erre
Tudom, eddig se voltál elégedett a kocsival, de a képeken nagyon jól néz ki. Nekem továbbra is tetszik.
z
gyurmakoma 443798 2007. június 25. 16:25
Válasz erre
gyurmakoma 443797 2007. június 25. 16:25
Válasz erre
napa 16 001
napa 16 001
napa 16 003
napa 16 003
napa 16 004
napa 16 004
napa 16 005
napa 16 005
napa 16 007
napa 16 007
napa 16 006
napa 16 006
napa 16 008
napa 16 008

hali
egy régi ujdonság,végre befejeztem könnyek árán a nascart.
utólag,összeragasztás után vettem észre,kihagytam egy rácsot az elején :(
ugyhogy kicsit csaltam a fotókkal.
nagyon macerás épités volt,nagyon nem ugy jött össze ahogy kellett volna.
kár érte,remélem a köv amcsi vasam más jobb lesz.
Blackbird 443796 2007. június 25. 16:14
Válasz erre
Img1370
Img1370
Img1372
Img1372
Img1373
Img1373

Lassan készül az álomautóm!
Zoli 443795 2007. június 25. 12:01
Válasz erre
Szia!
Nekem is tetszenek a személyteherautók, van is pár Elky makettem, és még a későbbiekben vennék is párat. Kicsit furcsállom, hogy az ausztrál változat után jópár évvel később jelent csak meg a Ranchero, de lehet, hogy épp a legjobbkor (akkor volt rá leginkább kereslet?), nem véletlen mozdulhatott rá a témára utánna a GM is.
Egyébként nekem az 59-es Elky annyira nem tetszik, a személyautó dizájnja se tetszett. Ráadásul az a fajta tető helyett is választhattak volna valami más fazont.
(Ha még nem lenne meg, ajánlom a Revell 66-os és az AMT 86-os Camino-ját, idén adták ki újra mindkettőt.)
z
Zoli 443794 2007. június 25. 11:45
Válasz erre
Szia!
Szerintem(!) a kisebbik az alacsony profil miatt nem igazán illene a Mustang alá, nagyobb gumival viszont teljesen jó lenne. A nagyobb pedig kissé kilóg (1-2mm), ha nem úgy teszed alá, hogy magasan álljon a kocsi. Szóval szélesíteni kellene a sárvédőt, vagy esetleg a dobot átfaragni. (Előbbit nem is merem ajánlani, mert már kész a kaszni.)
(Ezúttal se vitázni akarok, ez is csak szubjektív vélemény, és úgy válassz, hogy Neked tetszen!)
z
sib 443793 2007. június 25. 09:44
Válasz erre
50fordcoupeute

1950 Ford Coupe Ute
50fordcoupeute

Jóreggelt!
Rejtély megoldva, megint okosabbak lettünk, köszi Brúnó!
Ettől függetlenül tartom a nézetemet, szerintem toldozott-foldozott, bár Mr.Brandt megtett minden tőle telhetőt. Nyilván ez egy kutyafüle akció volt, az isten háta mögött, relatíve kevés pénzből, Dearnbornban csak évekkel később esett le a tantusz, hogy micsoda jó biznisz ez. Nekem az '59-es ElCamino az első igazán szép személyautó-pickup.
Nektek mi a véleményetek??
Keri 443792 2007. június 25. 09:14
Válasz erre
Köszi,Brúnó,most mán értöm!
Tehát akkor vesz az ember egy sima 1:24-es '51-es kupét,és megcsinálja a hátulját platósra? Az alváz ugyanaz maradt?
Keri
Brúnó 443791 2007. június 25. 07:19
Válasz erre
Szia Keri!

Ez egy Ausztrál '51 Ford Coupe Utility.
Részlet a Hot Rod Kultúra júniusi számából (Magyar újság!). A cikk írója, cerka (Árvay)

"Első ránézésre azt gondolná az ember, hogy egy pickupot lát, pedig nem. A coupe utility egy önálló kategória. Ausztráliában a farmerfeleségek a harmincas évek elejére megunták, hogy szakadt, trutyis pickupokkal kell bejárniuk a közeli városba. Ezt felismerve Lew Brandt, az ausztrál Ford tervezőmérnőke, 1934-ben megálmodta az új autókategóriát. A coupe bodyt kicsit átalakította, majd hozzáépített egy platót úgy, hogy az harmónikus egységet képezzen a fülkével. Ezáltal a jármű totál más lett, mint egy picup. Olyan, mintha a teherautó bálba készülne. Elegánsabb. Később a töbi autómárka is követte a jó példát. Hamarosan elkezdték gyártani a coupe uti-kat a "jobbkormányos" kontinensen. Az 50-es évek elejétől az USA autóipara is beinditotta a platós személyautók előállítását. Ezek lettek a sokak által kedvelt Chevy El Caminok, Ford Rancherok.
Ez az autófajta, a Utility, egy igazi ausztrál ikon."


Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173.