/ Fórumok /

Trabant

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12.
Gabusch 153078 2010. január 7. 18:06
Válasz erre
Szerintem előbb bele kéne tenni a lámpát és úgy megnézni, hogy mutat.
Tibcsi 153077 2010. január 7. 18:01
Válasz erre
A frisslevegő cső lehet, hogy azért rövid, mert a kép csak amolyan szárazpróba... csak összedobtam, hogy lássam az összhatást (és hogy lefotózhassam :)).
pulcsi 153076 2010. január 7. 17:53
Válasz erre
Szia!
Arra gondolsz,hogy lámpabili?10-es kulcsal lehetett meghuzni a helyére.A hosszu frisslevegő csövét rövidellem ,a váltokar meg 1:1-ben is csak ha 2cm lehetett és aluminium.Lehet tenni rükverclámpa kapcsolot a váltókar végébe.
Pulcsi
sziklakks 153075 2010. január 7. 17:49
Válasz erre
425233_06842_trabant601_m
425233_06842_trabant...

Azért egy kis különbséget vélek felfedezni.:D
Gabusch 153074 2010. január 7. 17:21
Válasz erre
Mi a bajod a lámpa körüli lemezzel? Teljesen jónak tűnik. Ilyen trapézos volt, volt szerencsém leszedni párszor.
Tibcsi 153073 2010. január 7. 15:21
Válasz erre
A kormányművet polírozható acéllal festettem, de még nem políroztam fel. Meg amúgy is koszos, lehet sötétebb. :)
sziklakks 153072 2010. január 7. 15:13
Válasz erre
A kormánymű túl sötét szerintem.
Most nézem csak,hogy a lámpa körüli lemez milyen rossz.
Az gömbölyű emlékeim szerint.:S
Egyre jobban óckodok a trabi építéstől,ha ennyi gond van vele.:S
Tibcsi 153071 2010. január 7. 14:57
Válasz erre
Revell Trabi

Az új Revell Trabi motortere. Gyárilag sem rossz
Revell Trabi

Belefogtam a Karácsonyra kapott Trabimba. Bár nem tökéletes, de a gyári motortér is elég meggyőző. Most fényképeztem le, mert most már látszik valami belőle. :)

Még csak a legszükségesebb dolgok vannak ragasztva, csak a fotó kedvéért állítottam össze. (meg én is kíváncsi voltam már nagyon, hogy mit alkotott a Revell...:)) :)

A motortér alkatrészeinek színét inkább fotó alapján válasszuk ki, mert a Revell javaslatai elég viccesek. :))
Ronin 153069 2010. január 6. 22:24
Válasz erre
Nálam is tört fehér/ vajszínű volt a plafon, nekem úgy tűnt mindha valami rücsipisztolyal felhordott gumiszerű réteg lenne.
Satyak 153068 2010. január 6. 22:18
Válasz erre
akkor bocsi. Az enyém már sufni tuningos volt mikor vettem.A mennyezeten 5mm es hungarocel volt és azon a piaci ülléshuzat. A hengerek közti terelőlemezt már én vettem ki hogy a levegő jobban cirkuláljon.Télen izzadtunk bent mint állat. :D
Sennás 153067 2010. január 6. 22:11
Válasz erre
Jó ez igy elég nem kell tulbonyolitani. Köszi.
sziklakks 153066 2010. január 6. 22:09
Válasz erre
A szart volt natúr!Nagyon vékony világos vajszínű bevonat volt rajta!A műbőr,és viaszos vászon közötti anyagból!Olyanból mint ami a napellenzőn,és az oldalkárpiton!
Sennás 153065 2010. január 6. 21:57
Válasz erre
Nem volt rajta az a sárga szar mint a padlón?
Satyak 153064 2010. január 6. 21:56
Válasz erre
MInt a funér lemez. :D:D mert az volt.Ala NATÚR.
Sennás 153063 2010. január 6. 21:52
Válasz erre
Bakker!mindig elfelejtek valamit a plafon-mennyezet? az milyen színű?mint a padló?
Satyak 153062 2010. január 6. 21:52
Válasz erre
GYujtással nekem sem.pedig én a hagyományosat szerettem. De valahol az alkatrészek közt még ott van egy tirisztoros is.
Sennás 153061 2010. január 6. 21:51
Válasz erre
Jó a sztori!Tényleg ki fogja ezt a sok vackot legyártani?A kólás flakkonal az a baj átlátszó azt miből lehetne megcsinálni.Üveg{öntökeretből}?
Gabusch 153060 2010. január 6. 21:49
Válasz erre
Igen, tudom. Nem is volt problémám a gyújtással soha, pedig állítólag azzal mindenki szívott, akinek a hagyományos volt.
Satyak 153059 2010. január 6. 21:45
Válasz erre
mert a tied már tirisztoros gyujtású volt. ez meg a hagyományos megszakítós.
Satyak 153058 2010. január 6. 21:44
Válasz erre
Mi amikor jártunk Romcsiba tankolni akkor egy fél literes kólásflakonbol öntöttem az olajat a tartájba, és arra csurig a benzint. Kő kemény 24 litert :D:D:D
Volt hogy miután beleöntöttem, a román kutas röhögve mondta hogy elfogyott a benzinjük.50 méterrel arrébb ott volt a másik kút.Én meg röhögve mondtam neki:Sebaj legalább nem jönnek ide a szúnyogok. Értetlenül nézett hogy mire célzok ezzel. De miután Trabi indult és köd előttem, FÜST mögöttem, rájött :D:D:D:D
Gabusch 153057 2010. január 6. 21:40
Válasz erre
Az a fekete vacak biztos, hogy a gyújtás, ebben nincs és az enyémben is ott volt.
Gabusch 153056 2010. január 6. 21:38
Válasz erre
sziklakks 153055 2010. január 6. 21:37
Válasz erre
pff
hol van az már!A legjobb ha jól emlékszem akkor a habfürdős kupak volt,az kúp alakú volt.:D
Sennás 153054 2010. január 6. 21:34
Válasz erre
Keresd meg azt az üres flakkont!Fotozd le!
Sennás 153053 2010. január 6. 21:32
Válasz erre
0c-orig
0c-orig
07-orig
07-orig
fc-orig
fc-orig
e3-orig
e3-orig
ed-orig
ed-orig
27-orig
27-orig
40-orig
40-orig
47-orig
47-orig
5f-orig
5f-orig
6f-orig
6f-orig
da-orig
da-orig
2a-orig
2a-orig
11-orig
11-orig
7a-orig
7a-orig
8f-orig
8f-orig
e1-orig
e1-orig
73-orig
73-orig
97-orig
97-orig
trabant601_a
trabant601_a
a8-orig
a8-orig
P1010982
P1010982
36803
36803

Ez van.
sziklakks 153052 2010. január 6. 21:25
Válasz erre
Hát igen.Velünk a Bulgár benzinkutas "tolt"ki,amikor mutogatta,hogy ez kell bele(kiderült tiszta benya volt),ment is mint a rakéta, 60 km után meg kikönyökölt a hajtókar a blokk oldalán.Irány Szófia motort venni.Érdekes történet volt...:D
Gabusch 153051 2010. január 6. 21:24
Válasz erre
Igen, elvileg van fent emilcímem. De szerintem többen örülnének, ha ide linkelnéd be.
Továbbá citroméles a címem, az meg utálja a nagy csatolmányokat.
Gabusch 153049 2010. január 6. 21:21
Válasz erre
Sennás 153050 2010. január 6. 21:21
Válasz erre
Küldjem át azokat a kék-képeket?
Satyak 153048 2010. január 6. 21:21
Válasz erre
IMG_0002
IMG_0002

csak megerősíteni tudom az elmondásodat.Engem sem hagyott soha az úton,pedig volt pár érdekes "alkotása". Rendszerint a kuplungja szállt el.Ezért mindíg volt egy tarcsi kuplung a csomagtartóban.Apámmal sokszor felemlegetjük mikor húsvét napján öltönyben az út szélén cseréltünk kuplungtárcsát.:D
De pl a csatolt képnél sem hagyott az úton, Csak a hangja növekedett meg. :D
Gabusch 153047 2010. január 6. 21:19
Válasz erre
Szerintem a motorba kellett betölteni benzint a légszűrőn át, de én ezt sosem gyakoroltam. Hasonló okból valami féktisztítóspray-t is lődöztek bele egyesek.

A tankba olajat kellett tölteni, ha nem volt keverék a kúton. Pl. Nyugaton. Jónéhány érdekes arckifejezést őrzök emlékezetemben Olaszországból, amikor ezt a remek produkciót bemutattam. :)
Ehhez is kellett a tankműszer, hogy a megfelelő arányt be tudd állítani.

A tank mellett valóban az ablaktörlőmotor van.
PüsiLaci 153046 2010. január 6. 21:17
Válasz erre
Srácok,
Egyszer már feltettem ide a következő kérdést. Volna e valakinek egy A4 méretü eredeti Trabi üléshuzata, amit beszkennelnék és így lehetne elég valósághű matricát gyártani.
Sennás 153045 2010. január 6. 21:16
Válasz erre
Megörülök sehol egy keresztnév!Én úgy gondoltam lehetőleg egy kocsiról gyűjtök fotót mert ahány ház annyi szokás és ha sok fotó lesz belezavarodok 1 legyen de az FASZA! Találtam egy jó állapotú kéket arrol leszedtem 20 fotót azzal körbe van fényképezve kívül-belül az elég.
Ete 153044 2010. január 6. 21:13
Válasz erre
Basszus, ezek a szerszámok nálam is nélkülözhetetlen felszerelések voltak:))
Sennás 153043 2010. január 6. 21:11
Válasz erre
Most szolok megvételre keresek 10-13 kulcsot,kombi fogót,drótkefét stb... 1:24 MÉRETBEN!
Gabusch 153042 2010. január 6. 21:11
Válasz erre
Sennás 153041 2010. január 6. 21:07
Válasz erre
Kibaszol velem!Ennyi mindent hogy gyártsak le{vagy beszerezni}.De igazad van.Mit kellet önteni a tankba keverni vagy mi?Olyan régi flakkon nincs még valakinek?Fotozza már le légyszi!
Ete 153040 2010. január 6. 21:04
Válasz erre
Sziasztok! Én is elnyűttem 3 trabit, igaz az utolsót 1997-ben adtam el. Azért szép emlékek fűznek hozzájuk... A tankműszer gyári helye a trafók és tank melletti tűzfal között van. Ott kellett a vezetékköteg mellé "bedugni". A 3-dik képen is látszik a sárga trabin. A motoron lévő műbőr burkolat a téli hideg miatt volt rajta. Így valamivel később hűlt le (mint a vizes motoroknál a hűtőközeg, tartotta meleget) , nyáron meg nem ártott levenni az esetleges túlmelegedés miatt.
sziklakks 153039 2010. január 6. 21:01
Válasz erre
Nekem a tank mellett volt a pálca.Ja!és mindenképpen kötelező felszerelés egy drót végén lévő közepes méretű kupak,amivel benyát lehetett kimerni a tankból,és azt egyenesen a "torkába"önteni ha nem indult a bestia..:D
És persze egy gyertya kulcs,13-mas,10-es villás,egy kombinátfogó,csavarhúzó,drótkefe,és egy kis drót.Ha ez megvolt nem volt elháríthatatlan hiba..:P
Lakótelepieknek pedig lakat pánttal a tankra!haha
Sennás 153038 2010. január 6. 20:55
Válasz erre
A tank mögött szembe az a hengeres az mi?Az az ablaktörlőmotor?3. kép
Sennás 153037 2010. január 6. 20:49
Válasz erre
Amik nekem vannak felteszem mert már lövésem sincs honnét szedtem le őket
Ronin 153036 2010. január 6. 20:48
Válasz erre
Szerintem ugyan azt tudja mindt az anyaföld. Ápol, s eltakar...:) Talán még annyi, hogy óvja az ember kezét a forró motortól, ha a gyertyapipákkal babrál. De csak tipp. Esetleg a motortérben lévő tank miatt van, hogy felfogja a kifröccsenő benzint, hogy az ne a blokkon fojjon végig? De én is csak találgatok.
Szerintem ólomfóliából, vagy valamilyen krémes tubus falából símán legyártható.
Sennás 153035 2010. január 6. 20:47
Válasz erre
Trabant_Engine_Block
Trabant_Engine_Block
7a-orig
7a-orig
trabant601_m
trabant601_m
trabant-601-motor2mpsasv517821
trabant-601-...

Az a baj már nem emlékszem milyen sorredbe vannak fent a képek.SHIT!Talán az elsőn van amin látszik az Tankműszer?Jo hogy szoltál nekem nemigen jutott volna eszembe.Meg ott látszik az a fekete doboz amit irsz.A revelen rajta van csak ki kell festeni meg bevezetékelni.A motorokon meg látszik menyi fajta féle BŐR van.
Gabusch 153034 2010. január 6. 20:38
Válasz erre
Ha vannak linkek főleg belső fotókra, be lehetne ide tenni párat szerintem. Nagy segítség lehet, mert eléggé elfelejtettem már, mi volt benne és hogyan.
Gabusch 153033 2010. január 6. 20:35
Válasz erre
Fesd feketére a blokkot és koszold, mert poros volt mindig, mint a franc. Ha nagyon korrekten akarod, akkor a kép alapján puttyból csinálj rá egy gyűrődést. A tartóbolhák elhelyezkedésére sajnos nem emlékszem.
Gabusch 153032 2010. január 6. 20:30
Válasz erre
Az egy gyári borítás volt, műbőr, meg talán üveggyapot. A Trabi motorja /definitionem túlhűtött volt, a ventillátor pedig direktbe volt kötve a motortengellyel, így állandóan pörgött, ha kellett, ha nem.
A csatolt képeken a légszűrő szívócsonkja nyári állásban van, a tank alól szívja a hidegebb levegőt. Télen el kellett forgatni kb. 90 fokkal, hogy a meleg kipufogó fölül szívja a levegőt. Nem tudom, ezt lehet-e állítani a maketten, de ha valaki pl. havas diorámába akarja tenni, akkor erre is figyelni kell.

Szintén a képekre utalva, a trafók mellett balra van egy fekete doboz, az talán az elektronikus gyújtás (opcionális felszerelés volt), de erre nem esküszöm meg, mert sajnos nem az enyém volt a kocsi, amit fotóztam.

A "tankműszer" egy kb. 30 centi hosszú, fél centi vastag és 1 centi széles műanyagdarab volt, skálával. Nívópálcaként kellett bedugni a tankba és elég korrekten mutatta, hogy hány liter benzin van még benne. Ezt a tank fölött a lemez és a merevítőrúd között volt szokás tárolni.
Sennás 153031 2010. január 6. 20:24
Válasz erre
Szia.De minek fűt-hűt mire jó?A revellen rajta sincs hogy tegyem fel?
Ronin 153030 2010. január 6. 20:20
Válasz erre
A bőrburkolat gyári cucc. Nekem mindkét Trabimon fent volt.
Ronin
Sennás 153029 2010. január 6. 20:18
Válasz erre
Laca! 1299Ft.Még egy volt belőle.400ml jó kiszerelés.Finom munkához persze nem jó de telibefújni igen. SZÓRÓPISZTOLYNAK NINCS PÁRJA!
Sennás 153028 2010. január 6. 20:14
Válasz erre
Gabusch!Figyú már néztem rengeteg képen a motoron van valami "BŐR" búrkolat az gyári cucc?Vagy csak télen volt fent?De majd mindegyik motorteres fotón látom.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12.