/ Fórumok /

Festés

Minden ami festés! Tippek, technika, minták, színek...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.
xcraft 156482 2007. május 12. 20:44
Válasz erre
Sziasztok!
Az előbb a motoros topicba Sly160 belinkelt egy festékforrást.
Találtam egy ilyent közötük:
www.hiroboy.com/catalog/product_info.php
A kérdés: Mig 21 Bis AP Cápetihez szerintetek szerintetek jó szín?
xcraft 156481 2007. május 12. 19:13
Válasz erre
KlZ!
A lakkbenzinnel egyáltalán nem lehet akrilt kimosni. Én nitróhigítót használok, ez mindent kihoz a pisztolyból. (Idővel állítólag a tömítést is.)
Akos 156480 2007. május 12. 19:00
Válasz erre
MM akrilhoz csak a saját hígítója jó, semmi más.
wolfadam 156479 2007. május 12. 17:08
Válasz erre
Kösz a segítséget!
boriszjelszint 156478 2007. május 12. 15:35
Válasz erre
ha visszáb lapozol látod, hogy már párszor leírták itt, annál újabbat nem nagyon lehet mondani
KLZ 156477 2007. május 12. 15:04
Válasz erre
Hali! M.M acryl-t szeretnék használni. A pisztoly tisztításához elegendő lakkbenzin v alkohol? Ezekkel kilehet váltani a gyári hígítót. Vhol olvastam, hogy nem. Érdekelne, h a gyakorlatban hogy érvényesül?

Köszönet, Laci
Propellerfanatic 156476 2007. május 12. 08:30
Válasz erre
4cllow_mm
4cllow_mm
4loz_ch3
4loz_ch3
4loz_topmm
4loz_topmm
fokkerdviirf_12
fokkerdviirf_12
wingmap
wingmap

Hali wolfadam!
Itt van egy-kettő ilyen. Ezek grafikák, de elég jók. Ha meg akarod csinálni, matricába találsz ilyesmit.
Üdv
wolfadam 156475 2007. május 11. 20:31
Válasz erre
FOKKER D7-HEZ KERESEK VALAMI VILÁGOSBARNÁS+ MOZAIKMINTÁS EREDETI FESTÉST, VALAKI TUD ILYENRŐL?
Zag 156474 2007. május 9. 19:18
Válasz erre
Tray, Akos!

Köszönöm az infókat, akkor teljesen jó lesz nekem a lakkbenzin.

Zag
Akos 156473 2007. május 9. 17:54
Válasz erre
Szintetikus, lakkbenzin mindegyik jó, és hosszú ideig le lehet mosni száradás után velük. A lakkbenzin a ModelMaster akrilt nem bánja (teljes száradás után:, ami 2-3nap), mondjuk nem dobtam bele az alkatrészt...
tray 156472 2007. május 9. 16:36
Válasz erre
Zag!
A higító témában nem tudok konkrétat mondani, én a spájzban találtam valami benzines szagú löttyöt, ami kitűnően higítja :)
A második kérdésre: volt már olyan, hogy hónapokkal a festés után mostam le a MM festéket a saját higítóját használva. Ha Tamiya akril van alatta, akkor nem lehet probléma, mert az kikeményedik száradás közben, de más akrilokkal inkább tégy egy próbát!
Zag 156471 2007. május 9. 15:56
Válasz erre
Urak,

Model Master enamel félfényes feketét mivel tudok fújáshoz higítani? Gyári higítót nem szeretnék aranyáron venni, nagyon ritkán van rá szükségem, mert általában akrillal dolgozom. Lakkbenzin, szintetikus higító jó lehet?

És még egy kérdés: fújás után mennyi ideig tudom visszamosni az esetleges rossz helyre került enamelt az akril lakkal kezelt felületről? Illetve bántja-e a lakkbenzin az akril lakkot?

Nincs több hülye kérdésem egyelőre. :)

Előre is köszi

Zag
smoke 156470 2007. május 9. 14:56
Válasz erre
Ok! Köszi, benézek oda is!
Propellerfanatic 156469 2007. május 9. 12:34
Válasz erre
smoke!
Tudomásom szerint átlátszó öntőkeretből húzott szálat készítenek, és annyi. Bár én még sohasem csináltam ilyet, csak láttam. Egy csörömpös szaki biztos jobban tudja.
Üdv
smoke 156468 2007. május 9. 10:45
Válasz erre
Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogyan lehet a legegyszerűbben jégcsapokat késziteni!

ui: ha nem jo topicba irtam bocsi, csak nem találtam olyat amibe ez szerintem belefér, vagy csak átfutott rajta a szemem

Üdv.: Szabolcs
Zag 156467 2007. május 9. 09:44
Válasz erre
Bebá!

Egy pillanatig ne legyél emiatt szomorú, így tanul az ember, ha sokféle megoldást kipróbál, és maga jön rá, hogy melyik a legcélravezetőbb, természetesen nem az éppen aktuális építés alatt lévő maketten kisérletez az ember, hanem valami hulladékon. :) Remélem, sikerül befejeznem Jászberényig a makettet, de akár sikerül, akár nem, mindenképpen megyek, kiváncsi vagyok a többiek munkájára, abból is sokat lehet tanulni.

Zag
Bebá 156466 2007. május 8. 18:23
Válasz erre
Zag!
Szomorú vagyok,hogy egy tippem se jött be.Igaznak látszik az a közmondás,hogy a sok bába közt elvész a gyerek.Nehéz így eldöntened,hogy melyik ötlet,javaslat jó Neked.
Minden esetre Jászberénybe megmutatom,hogy én hogyan festem a gumi gédereket,
persze ha ott leszel.Más látni valamit és más olvasni és elgondolni.
További jó és eredményes munkát!
Üdv.
Bebá
kbx 156465 2007. május 8. 17:38
Válasz erre
Hát igen, szitáztatni kéne!
Az nem nem olcsó mulatság!
motoros 156464 2007. május 8. 17:21
Válasz erre
ezzel a nyomtatásos dologgal sokkal csúnyább matricát fogsz kapni mint az eredeti.
Nem véletlenül nem nyomtatásos technológiával készülnek a matricák.
vadgergo 156463 2007. május 8. 17:12
Válasz erre
hello

eszembe jutott egy ötlet, hogy hogyan lehet homokfúvott felületet csinálni.
1.lépés fogsz 1 leukoplast-ot leszabod méretre
2.lépés ráragasztod a felületre.
3.lépés lefested alufestékkel.
Zag 156462 2007. május 8. 16:26
Válasz erre
Kbx!

Köszi a tippeket, erre gondoltam én is, hogy legközelebb a gumicsíkokat enamel festékkel fogom lefújni, mert amúgy akrillal dolgozom, és utána H-100-zal vissza tudom mosni, ami remélhetőleg nem fogja bántani az akril réteget.

Lakkozni matricázás előtt és után is szoktam, előtte azért, hogy minél fényesebb legyen a felület, és jobban tapadjon a matrica, illetve az átlátszó részek kevésbé látszódjanak, utána meg azért, hogy a lakk védőréteget képezzen a matricák felett.

Zag
kbx 156461 2007. május 8. 16:16
Válasz erre
Részvétem a fényezés miatt!!

Én altalában a gumicsíkokat más bázisú festékkel fújom, mint az alatt a lévő, így bármikor simán vissza lehet mosni.
Ahogy valaki említette festés előtt bepanelezem a "gumicsík" és a kaszni közötti rést így biztos, hogy egyenes vonalat kapok utána, akátmilyen bénán is fúlyok:D

Ja mégvalami, ha lakkozol, akkor szerintem érdemes matricázás után tenni, mert akkor a matrica is ugyan olyan fényes lesz mint a kaszni...
Zag 156460 2007. május 8. 15:58
Válasz erre
Bebá!

A karosszériámnak semmi baja, csak ki kell javítanom, fújnom, políroznom, ez gyorsan megvan. A matricát meg pont hogy nem nagyon lehet beszerezni, illetve ha be is lehet, az is valami régi hulladék, repedezett lenne, amivel ugyanígy járnék, szóval sokkal jobb lenne, ha sikerülne a szkennelés és utána a nyomtatás. Van még néhány régi makettem régi matricákkal, lehet, hogy azoknak alapból úgy fogok nekiállni, hogy beszkennelem a matricákat és utána kinyomtatom. Az idő meg már nem olyan fontos, ha elkészülök vele a versenyig, elkészülök, ha nem, akkor meg a következőre fogom nevezni. :)

Zag
Bebá 156459 2007. május 8. 15:54
Válasz erre
Zag!
Szurkolok Neked.Egyébként Kossuth Lajos kölcsön adhatná a karosszériát és a
matricát amig beszerzed.Így még el is készülnél időre.Lehet,hogy legközelebb
az ötletért ad egy tockost az öreg fejemre.
Bebá
Zag 156458 2007. május 8. 14:32
Válasz erre
Bebá!

Akkor egy csónakban evezünk, ugyanis a ProMarkt-os Merga néhány matricáját sikerült elszakítanom (annak ellenére, hogy Microscale MI-12-vel 2x átkentem), úgyhogy most egyrészt a fényezés is haza van vágva, másrészt jó pár matrica is hiányzik, most próbálunk valami megoldást találni KossuthLajossal, hogy beszkenneljük az ő matricalapját, Photoshoppal kicsit megszerkesztem, kinyomtatom átlátszó matricalapra, lekenem MI-12-vel és elmormolok 3 miatyánkot, hogy rendesen fel tudjam ragasztani. :)

Zag
Bebá 156457 2007. május 8. 14:06
Válasz erre
Helló Zag!
Sajnos én is jól ismerem az utolsó perc "örömét".Most éppen matricázom
a mazda 787 b-met és kiderült,hogy néhány matrica alul méretezett.Nem
fedik be azokat a részeket amit kéne.Sajnos csak egy másik matrica szet-
tel tudom korrigálni a dolgokat.
Üdv.
Bebá
Gyuro83 156456 2007. május 8. 13:15
Válasz erre
Szia Zag!

Köszönöm szépen!
Zag 156455 2007. május 8. 13:13
Válasz erre
Bebá!

Abszolút nyugodt vagyok, már kezdek hozzászokni ahhoz, hogy általában a finisben csinálok valami olyan bakit, ami miatt bizonyos fázisokat elölről kezdhetek. :) De hát ez egy ilyen műfaj, ha az ember elcseszte, javítsa is ki, nem dől össze a világ, csak kicsit később lesz kész a makett.

Zag
Zag 156454 2007. május 8. 13:09
Válasz erre
Gyuro83!

Én tudom javasolni a Gunze folyékony maszkolóját, nálam eddig bevált, bár akadnak, akik bizonyos festékek esetében problémát jeleztek.

A matricázáshoz alapesetben semmi más nem kell, csak fényesre fújt felület, langyos víz, egy csipesz, egy puha rongy és persze a matrica. Amennyiben a felület megkívánja (domború, homorú, mélyedés, barázda van rajta), ajánlott matricalágyító használata, de nem ész nélkül. Én feszítőt nem használok, csak esetenként sima vízzel 1:1 arányban higított Mr. Mark Softer-t, ez eddig tökéletesen bevált.

Zag
Gyuro83 156453 2007. május 8. 12:27
Válasz erre
Sziasztok!

A Gunze folyékony maszkolóját érdemes megvenni?
Másik kérdésem a matricázáshoz feltétlenűl kellenek ezek a "matrica lágyítók,feszítők és a fixálók"?
Soha nem matricáztam még, közeljövőben szeretném megpróbálni csak be kellene szerezni a hozzávalókat.

üdv:
Gyuro
Bebá 156452 2007. május 7. 22:28
Válasz erre
Zag!
Nagyon sajnálom,hogy nem sikerült a felszedés.Nekem ez működik,vagy működött
igaz nem tamiya maszkolóval.Mint ahogy a kollégák mondják ez nem ragasztó
maradék lehet.Ha lehet csiszolni akkor nem ragasztó,képlékeny dolog nehezen
csiszolható.Minden esetre a javítások lehetőségei már megvannak.Csak nyugi.

Üdvözöllek
Bebá
Zag 156451 2007. május 7. 20:36
Válasz erre
Igen, ez lesz a megoldás, lecsiszolom, és újrafújom, bár az is lehet, hogy leáztatom róla az egész cuccot, és kezdem elölről, sajnos már megtanultam, hogy van olyan fázisa a folyamatnak, amikor már egyszerűbb és szebb eredményt hoz(hat) teljesen elölről indulni, mint utólag javítgatni...

Sib, valószínűleg igazad van, és javarészt csak minta, ami látszik a maketten, legközelebb tovább fogok várni, mint két nap, mielőtt rátenném a maszkolót.

Zag
gyurmakoma 156450 2007. május 7. 20:23
Válasz erre
zag!
én is jártam igy,szintén tamiya szalaggal.
lecsiszoltam és ujrafújtam.
az alkohol elvileg le kéne hogy szedje,de az fel is marja az akrilt.
sib 156449 2007. május 7. 20:09
Válasz erre
megint kicsit belepofa, bizti hogy az ragasztómaradék? nem a Te szavadban / szemedben kételkedek, csak megtévesztó lehet. nekem olyan volt már hogy a nem teljesen kikeményedett festékben ( lehet hoyg a 2 nap kevés volt ? ) benne maradt a maszkoló mintája. az pedig csak fizikai úton tüntethető el... ismét bocs ha hülyeségeket beszélek
Zag 156448 2007. május 7. 20:04
Válasz erre
Bebá!

Sajnos nem jött össze a "ragacs maradékok felszedése a maszkolószalaggal" akció, semmit sem szedett fel a maszkoló, pontosan ugyanolyan ragacs-csíkos maradt a felület, mint volt. Essek neki vizes 2500-ös papírral, vagy esetleg van valami anyag, amivel ezt letisztíthatnám róla, anélkül, hogy az akril fényezés sérülne? Bukebe kolléga néhány sorral alább a sebbenzint javasolta, ez használhat?

Zag
boriszjelszint 156447 2007. május 7. 17:19
Válasz erre
nekem is az van, nagyon jól viselkedik
Amon 156446 2007. május 7. 14:23
Válasz erre
Hali!

Én maszkoláshoz tesa maszkolót hastnálok. Teljesen jó.
boriszjelszint 156445 2007. május 7. 14:01
Válasz erre
Ha rám halgatsz, mielőtt a makettre rakod a ragacsot, előtte egy üveglapon, vagy az asztal alján egyszer "lehúzod", hogy ne legyen annyira ragadós
MrChef 156444 2007. május 7. 13:57
Válasz erre
Nekem is ilyen festőszalagom van. Valami 400 Ft egy nagy guriga.:-)
ugyanaz, mint a Tamiya szalag.
Zag 156443 2007. május 7. 13:45
Válasz erre
OK, Tamiya maszkoló elfelejtve, kitakaró szalagom még van is otthon, tavaly újítottam fel a lakást, maradt egy csomó minden. :)
Bebá 156442 2007. május 7. 13:32
Válasz erre
Nem,ez abnormális jelenség.Csak javaslat:felejtsd el a Tamiya maszkoló
szalagot.Festék szaküzletben a festők által használt kitaró szalagot ve-
gyél.Ez 15-20 mm.széles /több méret is van/ szalag,10-12cm.-es tekercsek-
ben kül.márkák vannak.Én ezt használom,olcsó kíváló és gazdaságos.Úgy is
maszkolhatsz,hogy papírral,vagy nylon darabbal folytatod a kitakarást.Így
csak kis felületen érintkezik a maszkoló szalag a festett darabbal.

Üdv.
Zag 156441 2007. május 7. 13:06
Válasz erre
Sib,

nem mondtál hülyeséget, de nem azokra gondoltam, azokat mindenképpen feketével átfestem. Sajnos a kasztni többi részén vannak apró, fekete megfolyások, mert óvatlan voltam, és ecsettel festettem a kimaszkolt felületre, és sajnos néhány helyen befolyt. Tanultam a dologból, legközelebb fújni fogom ezt is.
sib 156440 2007. május 7. 13:02
Válasz erre
yellow_roof
yellow_roof

Szia Zag!
Ezekre az bibikre gondolsz? Lehet hogy hülyeséget fogok mondani, de mivan ha egyszerüen panelezed az osztást ami a gumi és a kasztni között van?
Zag 156439 2007. május 7. 13:00
Válasz erre
Bebá!

OK, megpróbálom felszedni a maszkoló maradványokat, amint vége a melónak. :) Amúgy az normális, hogy ilyen maradványok maradnak a maketten, el lehet ezt kerülni valahogy?

Igen, a kasztnit még átcsiszolom, és polírozom. És valóban ProMarkt készül, elvileg Jászberénybe szántam, de most több sebből vérzik a projekt: fényezés javítása, ragasztószalag maradékok, valamint jó néhány matrica is elszakadt annak ellenére, hogy lekezeltem matricajavítóval, úgyhogy kétséges, hogy időre elkészülök vele, de azért mindent megpróbálok.

Zag
Bebá 156438 2007. május 7. 12:52
Válasz erre
Amennyiben a ragasztó maradvány feljön,alatta ugyan olyan felület lesz,mint ahonnan feljött a maszkoló szalag.Ettől függetlenül elvégezheted a polírozást.
Örülök,hogy nagyobb művelet nélkül megoldódott a dolog.ProMarkt készül?
A fényképen a karosszéria kissé szemcsésneknek tűnik,gondolom ezt át csi-
szolod és vissza polírozod?
Elviekben az acryl-ról az olaj visszamosható.Gyakorlatom nem nagyon van,
ugyanis mellőzöm a lakkozást.Egy szép fényes festés,polirozás csak pasz-
tával és egy vax réteg engem tökéletesen kielégít.Amennyibe ezeket a gumi
gédereket fújod,nem tudsz rontani.Ecsettel én sem vállalkoznék.

Üdv.
Zag 156437 2007. május 7. 10:51
Válasz erre
Bebá!

Köszönöm az ötleteket, a maszkoló szalagos megoldást mindenképpen kipróbálom. Tamiya X-18 (félfényes fekete) festéket használtam, megpróbálom a vizes csiszolópapíros-polírozós módszert. A maszkoló szalag nyomokat csiszolással/polírozással nem lehet eltüntetni? Mert gondolom, ha a maszkoló szalaggal felszedem a maradékokat, akkor azért a felületet még célszerű lehet átcsiszolni/polírozni?

A régebbi problémámat már sikerült orvosolnom, sikerült eltüntetni a színárnyalatbeli különbségeket.

Újrafesteni nem szeretném, mert tényleg baromi sok munkám van már benne, és csak kis helyeken rondítottam bele a fényezésbe, no meg a ragasztószalag maradékok vannak, de ha szépen ki tudom javítani, akkor remélem, nem kell újrafújnom az egészet, annál is inkább, mert végre sikerült eltalálnom azt az árnyalatot, amilyen a motorháztető, ami külön van, és később kell a kasztnihoz ragasztani, és az már fel is van matricázva, szóval ha lehet, elkerülném az újrafújást. :)

A jövőre nézve olyan kérdésem lenne, hogy az enamel festékek higítója hogyan reagál az akril lakkra? Azért kérdezem, mert ha a jövőben lefújok egy kasztnit akril festékkel, majd akril lakkal, és utána még kisebb dolgokat (csíkot a tetőn, oldalon, stb.) szeretnék festeni rá, akkor nem lenne célszerű azt más típusú, pl. enamel festékkel megtennem? Mert ha ott hibázok, akkor egész egyszerűen visszamosnám a festéket szintetikus higítós fültisztító pálcikával, és kész, amennyiben az nem bántja az akril lakkot. Erről mi a véleményed, működőképes lehet?

Köszi

Zag
Bebá 156436 2007. május 7. 10:33
Válasz erre
Helló Zag!
A ragasztó maradványt magával a maszkoló szalagoddal felszedheted.
Vágsz kis darabot,ketté hajtva csipeszbe,vagy két ujjad közé fogva
"feltunkolog" mintha kenyeret nyomkodnál a pörköltbe.Ha már nem vesz
fel semmit,vágj új darabkát.Nem kell beruházni.
Amennyiben matt feketét használtál azt polir pasztával /compound/ ü-
gyesen letakaríthatod.Ha más a festék,vagy nem megy akkor jöhet a csi-
szolás vizes 2500 as papirral.Festést mellőzve vissza polirozod fé-
nyesre.
Kár lenne a merciért, úgy ,hogy a más színtónusó festést is kiküszö-
bölve letakarítanám és újra festeném.Tudom az eddigi nem kevés munkád
értelmetlenné válna,úgy,hogy ebben csak Te dönthetsz!Talán egy át-
csiszolás,alapozás -lehetőleg fehér- és újra festés is eredményt hoz-
na.A jövőre nézve a karosszériára mindent ragasz fel,természetesen
ami a későbbi összeállítást nem befolyásolja és egyben fesd meg.
szia
Bukebe 156435 2007. május 7. 08:50
Válasz erre
Zag!
Ha jól tudom a sebbenzin leszedi a maradékot amit a szalag hagyott.
Bukebe
Keri 156434 2007. május 7. 07:51
Válasz erre
pilotka!
Jók a Gunze-árak!
Nem gondoltál arra,hogy árusítanod kellene a Mok-versenyen?
Keri
Zag 156433 2007. május 7. 00:14
Válasz erre
Rontott
Rontott

Sziasztok,

néhány fényezési/javítási kérdésem lenne:

1. Ha egy világos felületen sikerült feketével hibáznom, vagyis oda is került fekete, ahová nem kellett volna, az a legegyszerűbb módszer a javításra, ha finom vízpapírral lecsiszolom, és szükség esetén azt a részt átfújom? Mit javasoltok?

2. Tamiya maszkolószalagot használtam, 2 nappal azelőtti fényezésre, és a maszkoló max. 1 órát volt fent a maketten. Ahol le volt ragasztva a felület, maradt egy ragasztócsíkhoz hasonló maradék, mint a mellékelt képen is látszik. Hogyan tudnám ezt javítani? Csiszolás, polírozás?

Köszi

Zag
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384.