Nerhaftbence | Adatlap | 474097 | 2011. március 5. 17:51 | ||
Heló Gábor!egy kérdésem lenne éspedig hogy honnan szerezted a "cigiző" katonákat?Válaszodat várom;és előre is köszönöm! | |||||
cilus | Adatlap | 474095 | 2008. június 10. 13:55 | ||
Nagyon ottvan!Nem szeretném lenyúlni az otletet de én is hasonló diorámát fogok késziteni, picit máskép. | |||||
Péter | Adatlap | 474094 | 2007. augusztus 24. 20:41 | ||
Nagyon tetszett a munkád, szépen kidolgoztad a repülőgép roncsolódásait.Én is szívesen foglalkozom ezzel a témával 1/72 arányban. gratulálok! | |||||
Zolee | Adatlap | 474093 | 2007. augusztus 15. 15:12 | ||
Gratula! Szép munka! Zolee | |||||
MattHeafy | Adatlap | 474092 | 2007. augusztus 10. 13:55 | ||
Fodi! Az nekem is megvan Profipackban, én mongol festéssel fogom megcsinálni:) Gábor! Nagyon szép dioráma, gratulálok! Matyi | |||||
muzzy | Adatlap | 474091 | 2007. augusztus 10. 13:45 | ||
Szia Gábor! Nagyon szép a diorámád, főleg, hogy ha jól értem, 1/72-es! Azért néhány apróság. Ne menj el meseírónak! Az általad elképzelt helyzet több sebből vérzik, ezért inkább készíts sok hasonló szép diorámát, csak ha költesz hozzá egy sztorit, azt nézesdd át valakivel, aki ért hozzá! Kezdjük azzal, hogy ha a motor besül, akkor a légcsavar sem forog, ugyanis nincs közöttük kuplung (tengelykapcsoló) - a dugattyús motorokat a földön a légcsavarral szokták átforgatni. Ha leáll a motor, a légcsavart vitorlába állítják, hogy a legkevesebb ellenállást okozza, ebben az esetben nem, vagy csak nagyon alacsony fordulatszámon forog (ugyanis a dugattyús motortnak van belső ellenállása), és a földdel való érintekzéskor egy lapát törik el, vagy hajlik hátra. Minhárom lapát ilyen mérvű hátrahajlása azt jelzi, hogy a motor nagy teljesítményen járt a becsapódáskor. Nem a szél tartja a levegőben a szárnyat, hanem a felhajtóerő, ami a közegben való mozgás sebességének négyzetével arányos. Tehát kis sebességnél nem termelődik elegendő felhajtóerő, ézért van az, hogy a jobb szárny leér a földre. Amíg a gép a bal keréken gurul, addíg nem jobbra fog kitörni, (ugyanis a pilóta balra csűr és balra lép annak érdekében, hogy minél tovább a levegőben tarthassa a jobb szárnyat)akkor rádlizik be (pördül be a földön), amikor a jobb szárny leér a földre, ekkor hirtelen megnő a fékezési erő a jobb oldalon, és ezért pörög be jobbra. A letört jobb szárnyrész darabja szerintem nem vágódik előre ilyen mértékben. Ugyanis ha a jobb szárny közepén találja el a gép a fát, akkor a leszakadt rész jobbról vágódik előre a tehetetlenség miatt, gyakorlatilag a fát jobbról megkerülve kellene a végleges helyére kerülnie. A roncsdarabokat is inkább a képhez közel helyezném el. Még egyszer a fotók alapján nagyon szépen kidolgoztad a diorámát, csak egy kicsit nézz jobban utána a történteknek. Ha csak azt írod le, hogy a Balatonból kiemelt gép, illetve a a fotó alapján készítetted a diót, nem is szóltam volna, azonban a körítés sok hibát tartalmaz. (ha kéred, szívesen átnézem a legközelebbi repülős sztoridat, ugyanis repülőmérnök vagyok.) További sok sikert! Muzzy Keszthelyi Zoltán | |||||
tray | Adatlap | 474090 | 2007. augusztus 9. 20:53 | ||
Nagyon profi, a makettek, a figurák, és főleg a növényzet! Csak gratulálni tudok, kihoztad a maximumot ebből a méretarányból! (Na jó, egy dolgot találtam, amibe bele tudok kötni: a féllánctalpas mögé nem ártott volna lánctalpnyom.) | |||||
Hickory | Adatlap | 474089 | 2007. augusztus 9. 20:34 | ||
Gratula,további sok ilyen munkát kívánok! | |||||
Amon | Adatlap | 474088 | 2007. augusztus 9. 20:32 | ||
Hát minden elismerésem! Naggyon szép munka. Csak kár hogy 72-es, de ez az én gondom. Nagyban utazok. Csak így tovább!!! Hajrá!!! Üdv: Amon | |||||
Fodi | Adatlap | 474087 | 2007. augusztus 9. 20:27 | ||
Nagggyon keméény! :) Jó lett, tetszik. Rám is vár egy Eduard Il-2 a szekrényben, szeretnék diorámát csinálni belőle, de nem összetört gép lesz belőle az biztos. Az bonyi. :) |