/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 485322 2008. március 17. 15:14
Válasz erre
Az "elvétel" lényege, hogy a pilótákat (és a nézőket) ne kilógó belekkel lássuk a tv-ben, és egyáltalán nem a "fejlődés" akadályozása a cél.
Kferro 485321 2008. március 17. 14:45
Válasz erre
Ez egy érdekes dilemma. Vannak, akik a fejlődés hívei, akik azt szeretnék, hogy ne fogják vissza a fejlesztéseket olyan dolgokkal, mint barázdált gumi, elektronika lebutítása, a fodulatszám maximalizálása...stb. Mások meg az F1 minél nagyobb uniformizálását szeretnék elérni, amikor is pilóták tehetségén és nem a jobb technikán és a több pénzen múlik a siker. Csakhogy egyik sem megoldás. Szerintem.

Én azon a véleményen vagyok, hogy engedélyezni kellene más csapatok számára a kasztni eladását, s felemelni a létszámot 22-főről mondjuk 30 főre, plusz az aerodinamikát úgy kialakítani, hogy szélárnyékból is lehessen támadni, s az első szárnyon keletkező leszorítóerő olyankor ne csökkenjen 40-60%-kal, mint mostanság.
Sztanyi 485320 2008. március 17. 13:34
Válasz erre
Szerintem meg gáz,amit évről-évre csinálnak a Forma1-el!
Az autósport csúcsának,annak is kellene lennie,minden hangsúlyozom,minden technikai újdonságot bele kellene rakni és nem elvenni belőle.Ha így megy tovább,akkor az utcai autók is sokkal modernebbek és komolyabbak lesznek és nem csak a Luxus sportautókra gondolok...!

ultra gáz lenne ha a váltót is levennék a kormányról,amikor talán már egy a KIA-ban is van,vagy lesz ilyen kapcsoló...röhely:)
Kferro 485319 2008. március 17. 12:50
Válasz erre
Hát igen, ez több mint valószínű. :)
Remélem, azért az évadot nem az fogja jellemezni, hogy Hamilton elhúz a mezőnytől, s simán nyer. Szeretem, ha van miért izgulni.
G-funk 485318 2008. március 17. 12:38
Válasz erre
Azért szerintem fordított esetben nem lett volna ilyen őszinte Hamilton mosolya :)
Kferro 485317 2008. március 17. 12:14
Válasz erre
Hirtelen nem értettem, hogy mit akarsz itt a kormányváltással. :D
Schumi7vb 485316 2008. március 17. 12:14
Válasz erre
akkor célba érnének vagy hárman...
NGPETI 485315 2008. március 17. 12:01
Válasz erre
...még a "kormányváltó" helyett a "hagyományos" váltót kellene visszahozni és lenne itt még meglepetés... :o)
Kferro 485314 2008. március 17. 11:48
Válasz erre
Igen, az Indexen olvastam, hogy arról álmodtak még gyerekkorukban, hogy egymás mellett fognak a dobogón állni.
Ritka az ilyen barátság az F1-ben.
JazzZ 485313 2008. március 17. 11:38
Válasz erre
Schumi7vb 485312 2008. március 17. 11:36
Válasz erre
nagyon jó haverok,régóta ismerik egymást...
Kferro 485311 2008. március 17. 11:12
Válasz erre
Az nagyon tetszett, ahogy Hamilton és Rosberg összeölelkezve ugráltak. :) Ritka az ennyire őszinte érzelemnyilvánítás az F1-ben.
Jos 485310 2008. március 17. 11:03
Válasz erre
Kferro 485309 2008. március 17. 10:38
Válasz erre
Félre ne érts, az egyik kedvencem. :)
Jos 485308 2008. március 17. 10:36
Válasz erre
Azért Hamiltont ne hibáztassuk már, mert nem csinált hibát.
Kferro 485307 2008. március 17. 10:10
Válasz erre
"A "világbajnok" sem tud mit kezdeni a jószággal.Siralmas volt amit ma művelt."
Nem értek egyet.
Kimi nagyon jól ment, főleg, ha azt vesszük, hogy honnan is rajtolt, s mennyi üzemanyaggal. Két igen éles helyzetben hibázott, szerintem ez megbocsátható. Massa bakija már inkább tartozik a ciki kategóriába, bár tapaszatalatból mondom, hogy a rajt is egy más tudatállapotot idéz elő.
Hamilton pl. azért ment szinte tökéletes versenyt, mert egyszer nem került valódi éles helyzetbe.
Elektrolakatos 485306 2008. március 16. 21:02
Válasz erre
matton 485305 2008. március 16. 20:55
Válasz erre
Aradebil 485304 2008. március 16. 20:49
Válasz erre
Elektrolakatos 485303 2008. március 16. 20:40
Válasz erre
Engem még majd a sanghaji esti verseny érdekel nagyon ! :D

Egyébiránt valóban sokat javult az új szabályokkal a verseny.
RCM 485302 2008. március 16. 20:18
Válasz erre
Félre értesz,ilyen jó versenyt évek óta nem láttam!!
Kiváncsi leszek az első esőversenyre!Ha az mondjuk a következő lesz és a fiúk még nem szoktak hozzá az autókhoz, akkor befejezi 3 majd a versenyt?
Elektrolakatos 485301 2008. március 16. 20:15
Válasz erre
Én mindezek ellenére jónak láttam a mai futamot...nem szabad elfelejteni,hogy nem az első idény mikor nehézkesen indul és késöbb alakul ki!
RCM 485300 2008. március 16. 20:12
Válasz erre
Hi!
Sok kiscsávó hozzá szokott,hogy kanyarból ki és állunk a gázon aztán ha gond van, majd az elektronika megoldja!Hát most nem!
A Massában én sokat látok,de ez az első kanyar balhé...
A "világbajnok" sem tud mit kezdeni a jószággal.Siralmas volt amit ma művelt.
De mentségére nem csak Ő.
Elektrolakatos 485299 2008. március 16. 20:08
Válasz erre
RCM 485298 2008. március 16. 20:05
Válasz erre
Sziasztok!
Ma végre megint AUTÓVERSENYT láttunk!!!
Sok ifjú titánnak át kell értékelnie azt,hogy "tudok F1 autót vezetni".:-)
GUGEE 485297 2008. március 16. 17:55
Válasz erre
Megtenném ,csak egy kis időt kérek!
Küldjem el neked emilben?Jövő héten megoldom!
Megjött a maratásom a f89-hez,majd azt is lefotózom!!
G
Schumi7vb 485293 2008. március 16. 12:45
Válasz erre
az hát,mindenből lehet szépet csinálni,csak idő,tehetség,pénz,türelem kérdése.De ennél a makettnél alapvető bajok vannak,a készitője nem tud festeni...
még gondolkodom rajta,mindkettő szupi...
Schumi7vb 485292 2008. március 16. 12:42
Válasz erre
ha én korlátolt vagyok,akkor ez igaz a hőn szeretett alókádra,újságirókra,laudára,stb...érdekes módon ők is ugyan ezt mondják mint én.akkor ki a korlátolt?
Sztanyi 485291 2008. március 16. 12:32
Válasz erre
ez tényleg rossz,de maga az autó is.ez a revell 1/24-es makettje?Szerintem.

ha 3-5 ezer ft a difi a két makett között,akkor a MFH-t válaszd!
GUGEE 485290 2008. március 16. 12:30
Válasz erre
22e3_1
22e3_1

Ez a gyerek is azt irja,hogy profi összerakás!
G
GUGEE 485289 2008. március 16. 12:24
Válasz erre
Schumi7vb 485287 2008. március 16. 12:20
Válasz erre
semmi gond,lényeg,hogy megkaptad...
matton 485286 2008. március 16. 12:13
Válasz erre
Igen megkaptam. Látod milyen bunkó vagyok még meg sem köszönzem neked.
Utólagosan nagyon szépen köszönöm
matton 485285 2008. március 16. 12:12
Válasz erre
Ebben teljesen igazad van! Ez nekem is feltűnt a honlapjuk olvasása közben.
Schumi7vb 485284 2008. március 16. 12:11
Válasz erre
jaa jut eszembe:megkaptad az ábrákat amiket küldtem?
Schumi7vb 485283 2008. március 16. 12:10
Válasz erre
na igen,dee ha összehasonlitom a munkámat mások alkotásaival akkor le tudom vonni a következtetést,hogy hol is állok valójában.Ők úgy állitják be a dolgot mint ha profik lennének és tudnának mindent és magyaráznak,miközben nekik lenne tanulnivalójuk.
matton 485282 2008. március 16. 11:58
Válasz erre
Nézd meg azt a honlapot. Tapasztalatlan gyerekek készítették magyaráznak festésről ,ragasztásról stb. Szerintem nem volt senki akitől tanulhattak volna. Egyszerűen csak lelkesek és szerintem ecseten és ragasztón kívűl nincs más szerszámuk
Schumi7vb 485281 2008. március 16. 11:53
Válasz erre
én azt nem értem,minek tette közzé,én kapásból vágnám be a fékfolyadékba ázni,és utánna szépen újrakezdeném...
Schumi7vb 485280 2008. március 16. 11:50
Válasz erre
szerintem az ha előlem kiesik 5-6 autó,és ezáltal leszek 4.dik az nem más mint mázli,mivel nem saját erőből küzdötte fel magát.Ha ez nincs,szépen becammogott volna 9-10nek.
matton 485279 2008. március 16. 11:47
Válasz erre
Szia Gugee neked legalább egy kicsit jó napod van Alonso szereplése által. További szép napot és kellemes ünneplést.
matton 485278 2008. március 16. 11:45
Válasz erre
ezeket én is láttam már ahol ezeket találtad van ott még egy merci is azt is ecsettel festették higítás nélkül. Szegény autó az is borzalmasan össze van kenve
GUGEE 485277 2008. március 16. 11:22
Válasz erre
GUGEE 485276 2008. március 16. 11:20
Válasz erre
Srácok!
Öszinte részvétem!!
GO ALONSO!!!
G
Schumi7vb 485275 2008. március 16. 10:37
Válasz erre
borzalmas
borzalmas
borzalmas2
borzalmas2
borzalmas3
borzalmas3

vitatkoznék,láttam már nagyon ronda F1-es makettet...pl ez:
Schumi7vb 485274 2008. március 16. 10:33
Válasz erre
olyan 3-5 ezerrel lehet olcsóbb a 641/2 mindennel együtt.
Sztanyi 485273 2008. március 16. 09:06
Válasz erre
Van benne igazszág,amit mondasz...,de hogy egy Tamiya 1/20-asból ilyen szintüt tudjál építeni,ahhoz sok guba kell a kiegészítőkre.Meghát egy tamiyát bárki meg tud építeni,még 1/12-ben is.Egy Studio27,vagy MFH F1 már más tészta...
Egyébként,mennyiért tudnál szerezni 1/12-es Tamiya 1990-es Ferrarit.Szerintem árban nem sokkal olcsóbb,mint egy ilyen,de amíg ezek kb 600-900g-os dobozok(kb 2000yen EMS-sel),az 1/12 Tamiya Mclaren legalább 1,5 kiló és 5400Yen az EMS-ra.Tehát nem lenne olcsóbb.Meghát ennek helyet is kell találni a szobában.Én inkább a MFH-t választanám és ők legalább nem csak a múlttal foglalkoznak,hanem naprakészek is.
Schumi7vb 485272 2008. március 16. 08:57
Válasz erre
ezzel csak az a baj,hogy malájzia nem fekszik a ferrariknak...
Schumi7vb 485271 2008. március 16. 08:57
Válasz erre
Barrichellót kizárták, Räikkönen utólag pontot szerzett

Rubens Barrichello és a Honda jókora ostobaságot követett el az Ausztrál Nagydíjon, bár minden bizonnyal nem szándékos volt, hogy a brazilt akkor hívták be a bokszba, amikor zárva volt a bejárat. Mindenestre drága árat fizettek a figyelmetlenségért.

A japán csapat meglepően jól szerepelt Melbourne-ben, hiszen Barrichello akár negyedik is lehetett volna, de egy figyelmetlenség miatt (akkor állt ki tankolni, amikor a safety car a pályára hajtott, ilyenkor pedig tilos behajtani a bokszba) kapott 10 másodperces stop and go büntetéssel visszaesett a 6. pozícióba.

A tavalyi katasztrofális évad után ez is örvendetes lett volna, ám a hondások nem örülhettek túl sokáig, a leintés után nem sokkal ugyanis a versenybírók kizárták a brazilt, ezzel ugrott a 6. helyezés.

Ez egyben azt is jelenti, hogy Nakadzsima Kazukié lesz a 3 pont, a verseny vége előtt 3 körrel kiálló Bourdais két egységgel gazdagodik, és az eredetileg 9. helyen rangsorolt, bár a célvonalon át nem haladó, de a verseny 90 százalékát teljesítő, ezért értékelhető Kimi Räikkönen is feliratkozhat a pontszerzők listájára.
Sztanyi 485270 2008. március 16. 08:46
Válasz erre
azt nem csodálom:(
én viszont jól mulattam:)
Elektrolakatos 485269 2008. március 16. 08:43
Válasz erre
névtelen
névtelen

Ne csüggedjetek!

Jó idénynek nézünk elébe!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.