/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 487690 2008. november 5. 11:45
Válasz erre
KossuthLali!

Ajánlom ezt a srácot, írj neki! Van elérhetősége az oldalon!
www.sh-modeling.de/
JazzZ 487689 2008. november 5. 10:01
Válasz erre
3 menetet mentünk, 5000be került...8perces egy menet
Kferro 487688 2008. november 5. 09:37
Válasz erre
Tovább olvastam, s bizony a közös gokartozás jó ötlet.

Az IndexF1 tagjai (amiben én is benne vagyok) szoktak maguknak szervezni ilyen közös gokartozásokat. Ott aztán komoly időmérés folyik, s ennek megfelelő értékelés. PL. itt lehet látni: gokart.indexf1.hu/
Kferro 487687 2008. november 5. 09:33
Válasz erre
Én világ életemben "utáltam" a szimulátort,mert szerintem nem eléggé valósághű,csak egy jó "játék",így talán az én hibám,hogy nem PS-en nevelkedtem...
Szimulátor alatt nem a Need For Speed szériát, s hasonló társait kell érteni, hanem minimum F1C, rFActor, Life for Speed.
Az én életemből speciel a PS kimaradt, lévén, hogy eléggé benne vagyok 3. X-ben. :)

nem tudsz kárt okozni,így nem kell vigyázni sem
Valós fizikai kárt valóban nem. De: voltam részese online ligának, vettem részt jó pár lanon, s bizony, igencsak vigyázni kell a másikra. Képzeld el, hogy utazol sok száz kilométert, hogy versenyezz egy jót, s már a rajtnál valaki kilök. Alig hiszem, hogy ez örömteli esemény volna, sem annak aki elszenvedte, sem annak aki okozta. Ez utóbbi esetben a bűntudat különösen maró érzés.

".ha F1-ben nem tudnak megfelelően beállítani egy versenyzőnek egy autót,akkor ott komoly hibák lehettek már a tervezéskor :o("
Erre csak azt tudom mondani, hogy olvass szaksajtót. Ne csak az internetes oldalakat, hanem pl. F1Racinget.
NGPETI 487686 2008. november 5. 09:18
Válasz erre
JazzZ 487685 2008. november 5. 08:37
Válasz erre
JazzZ 487684 2008. november 5. 08:36
Válasz erre
tegnap voltam ott...:)) Jó a pálya, az autók is, csak...
5000 volt fejenként, ezért 3szor 8percet mehettünk! 8 autójuk van...
KossuthLajos 487683 2008. november 5. 07:18
Válasz erre
GUGEE!
Igen, tudom, hogy rafkós tud lenni az e-bay, de ha az ember be akarja szerezni, akkor nagyon úgy tűnik, hogy nincs más lehetőség.

matton!
A sörözéses megoldás jónak tűnik.
NGPETI 487682 2008. november 4. 22:03
Válasz erre
talán a legjobb fedett budapesti gokartpálya jelenleg (nem fizetett reklámok!) a Silverkart (X. Kozma u.),és mi még az Eurocentert is szeretjük

a Material Centerben van egy új pálya,de nem ismerem

nyitott pályát ilyenkor már nem javaslok... :o)
matton 487681 2008. november 4. 21:25
Válasz erre
Fortélyos terv! Mintha csak én kovácsoltam volna!
GUGEE 487680 2008. november 4. 21:24
Válasz erre
Én is benne vagyok!
Aki legjobban összetöri magát,veszünk neki közösen egy kit-et!
G
GUGEE 487679 2008. november 4. 21:22
Válasz erre
Kép 365
Kép 365
Kép 363
Kép 363

Srácok!
Kellenének képek a f89-es hűtőjéről!
Köszi
G
Schumi7vb 487678 2008. november 4. 21:22
Válasz erre
Aki tud valahol 1 jó gokartpályát az megszervezhetné!
GUGEE 487677 2008. november 4. 21:17
Válasz erre
A Club-m,Wave,Studio-27(1:24-ben),Hasegawa,Entex,Rosso,Doyusa,Protar cégek már nincsenek vagy nem gyártanak f1-est.
Sajnos az,hogy 100 dolcsi körül ment el,nem jelenti azt ,hogy mondjuk 120-ért az enyém lett volna!
Egyszer egy 120 dolcsin álló Lotus 78-ra rátettem az utolsó percben 210 dolcsit!
Pofára estem!
G
matton 487676 2008. november 4. 21:07
Válasz erre
sajnos skypomnincs de telcsin bármikor hívhatsz vagy a bójain egy sör mellett eszmecserét folytathatunk.
KossuthLajos 487675 2008. november 4. 21:05
Válasz erre
Ebben az ügyben nagyon szívesen konzultálnék veled, mert mindenképpen szeretném betenni a Senna sorba.
matton 487674 2008. november 4. 21:04
Válasz erre
Foggalmam sincs.Viszont a renault kupán alaposan körbe tudtam fényképezni(kisirtam,hogy megengedjék) Sokat tanulmányoztam a képeket és nem találom lehetetlennek bár nem lesz könnyű.
JazzZ 487673 2008. november 4. 21:01
Válasz erre
Mi meg fordítva vesszük fel a sisakokat:))) De jó az ötlet a közös gokart, támogatom!
Úgy kéne, hogy akadályként kiraknánk pár kész makettet a pályára! :DDD
KossuthLajos 487672 2008. november 4. 21:01
Válasz erre
matton!
Nincs ennek a Club M nevű cégnek (aki gyártja a Lotus 98 átalakítót) valami honlapja, vagy oldal ahol lehet kapni a termékeit?
matton 487671 2008. november 4. 20:57
Válasz erre
Bár húzós az ára de ebben az esetben azt hiszem bevállalnám.Addig is marad a tamiya átalakítás. Ha belekezdek majd rakok képet úgyis,hogy hogyan haladok vele.Mémi rutint már szereztem ezzel a kitt-tel mert egyszer már megépítettem.
matton 487670 2008. november 4. 20:53
Válasz erre
Gyerekek! Ez a gokartozás nagyszerű ötlet! Kitomboljuk magunkat a pályán utána elsörözünk és "hozzáértő" eszmecsrét folytatunk.És ha valaki az utolsók közt végez nyugodtan rá lehet fogni a rossz gumikra vagy a gyengébb motorra az én és sumi7vb esetében a testsúlyra:)))
KossuthLajos 487669 2008. november 4. 20:50
Válasz erre
Nincs ennek a Club M nevű cégnek (aki gyártja a Lotus 98 átalakítót) valami honlapja, vagy oldal ahol lehet kapni a termékeit?
Schumi7vb 487668 2008. november 4. 20:13
Válasz erre
közös gokartozásba én benne lennék!
KossuthLajos 487667 2008. november 4. 19:34
Válasz erre
Úgy tudom, hogy már nem nagyon lehet kapni, csak e-bay. Nekem mindegy, hogy milyen F1-es autó csak Senna-s legyen.
GUGEE 487666 2008. november 4. 19:03
Válasz erre
Szerintem nem tudta vagy nem akarta megvenni ezt a kit-et!
De erről Mattont kéne megkérdezni!
G
GUGEE 487665 2008. november 4. 19:01
Válasz erre
Matton bácsinak kerestem!Ö szeretne egy kis időt eltölteni a barkácsolással!
Én is tervezem a Lotuszok megvételét,de én inkább a külső megjelenésre megyek rá !
Persze 1:24-ben!
Addig elvagyok a Ferrerikkal!
Van belöle vagy harminc darab!
G
KossuthLajos 487664 2008. november 4. 19:00
Válasz erre
Természetesen igazad van, csak azért volt benne olyan hangvétel is, ami nem feltétlenül kellene. Amúgy egy jó kis gokartozásban én is benne lennék. Sosem próbáltam még komolyan.
GUGEE 487663 2008. november 4. 18:56
Válasz erre
GUGEE 487662 2008. november 4. 18:55
Válasz erre
Lehet ,hogy két malomban örlünk!Vezettem már sok jó és szar verdát is!
Most terepjáróm van,s nem szoktam 30-cal mászkálni a terepen!
Az alulkormányozottság fogalom!Ezen nem kell vitatkozni,s azon sem szerintem,hogy egy 1000 LE-s gép is lehet ilyen!
Ha meg tudnám mondani,hogy miért lép fel ez a jelenség,akkor most nem itt ülnék.Valószínüleg nagy becsben tartanának a Ferrárinál vagy a Mcmercinél!
Mivel nem tudok beülni egy f1-es autóba ezért játszom szimulátoron.Nem szabad lebecsülni az élményt és a tudást amit egy ilyen játék ad!
Nem egy bajnok került már át a gép elől az autóba!
A röhejes vagy kifejezést ezekért mondtam neked.
Aszem 2007 Francia GP-n tudnám neked elmondani ,hogy én mit értek ez alatt!
A célegyenes utáni hosszú elnyújtott jobbos kanyart Hami és Alonso totálisan eltérő módon vették be!(Hami volt itt az ügyesebb)
Alonsónak a kanyar közepe felé vissza kellett vennie a gázból,mert sodródott kifelé!
Tolta az autója kifelé az orrát !
Itt nem lehet megrántani a kormányt vagy a gázra lépve befordítani az elejét,ahogy azt én alacsonyabb sebességnél tenném!
Egy ív van,azon végig kell menni.Csak tippelni tudok miért tolta az elejét a kocsi!
De mondtam már,ha tudnám, a saját RADICAL SR 8-asomban ülnék!Szivesen vinnélek vele egy kört!
Addig is maradok a szimulátornál!
G
NGPETI 487661 2008. november 4. 18:39
Válasz erre
:o)

nincs köztünk semmi baj!,sem harag,sem utálkozás,csak beszélgetünk,mégha nem is mindig vagyunk egy állásponton,de hát ezért vannak a fórumok...

sőt,két makett között gokartozni is elmehetünk páran :o)
rrobbie 487660 2008. november 4. 18:33
Válasz erre
A bűn igazi, de a bünti nem lehetett az. Mert megszűnt volna a versenyhelyzet a Forma-1-ben. Akkor pedig oda a cirkusz, amit a népnek biztosítani kell!
Igen, a tavalyi autóra épült az idei McLaren, a tavalyi pedig a Ferrari dokumentumokra. Az, hogy máshogy működik más gumikon az nem jelent semmit. Azóta el lehetett indulni egy jó vonalon -amit addig nem találtak - és a ferrari dokumentumok áttanulmányozása után megvilágosodtak. Én úgy hívom: Heuréka-efektus. Ennyi!
KossuthLajos 487659 2008. november 4. 18:28
Válasz erre
GUGEE!
NGPETI!

Remélem itt fejezitek be. Az alul- és túlkormányozottságról persze lehet elmét cserélni, de tudjátok mire mondtam.

GUGEE!
A Lotus-os képeket találtad valahol, vagy te is átmentél mazohistába? Te is 98-ast faragsz?
NGPETI 487658 2008. november 4. 18:03
Válasz erre
Kferro,GUGEE!

Én világ életemben "utáltam" a szimulátort,mert szerintem nem eléggé valósághű,csak egy jó "játék",így talán az én hibám,hogy nem PS-en nevelkedtem...
(a szimulátor nem hangos,nem "büdös",nem rázkódik,nem érzed a fizikát és nem adja vissza azt az érzést,amikor tényleg "autókázol" bármivel,mert nincs tétje,nem tudsz elesni,nem tudsz kárt okozni,így nem kell vigyázni sem) :o)

gokartozáshoz viszont elég sokat volt szerencsém,és hobbiból még most is csinálom!
az elmúlt pár év alatt jónéhány szemét "beállítású",szétütött gokarttal mentem,és ültem tényleg komoly versenygépben is,így láttam pár dolgot,amit szimulátornál ülve sajnos sosem tapasztalhat meg az ember

kívánom,hogy legyen lehetőségetek legalább egyszer bármilyen versenyautóba ülni,mert sok mindent át fogtok értékelni még akkor is,ha csak visznek egy kört és nem Ti vezethettek,de legalább menjetek el gokartozni,mert tényleg nagy élmény!

én senkit nem szerettem volna sem piszkálni,sem megbántani,de...
...ha F1-ben nem tudnak megfelelően beállítani egy versenyzőnek egy autót,akkor ott komoly hibák lehettek már a tervezéskor :o(

nem zártam ki annak lehetőségét,hogy kissé alulkormányozott legyen egy hátsókerekes autó (főleg szimulátoron),de a mai napig az általam legszánalmasabbnak tartott "elesési hiba" az,amikor egy hátsókerekes autóval orral esnek be valahova
(ez az alulkormányozottság átka /ami inkább elsőkerékmeghajtásos autókra jellemző/,és sokkal nehezebben korrigálható,mint a túlkormányozottság! egy ideig tök jó,hogy befordul,de a határai sokkal alattomosabbak és "meg fog lepni")

"Röhejes vagy néha!"
ezt pedig "köszönöm" Neked G,"jól esett",főleg úgy,hogy személyesen nem is ismerjük egymást...
KossuthLajos 487657 2008. november 4. 17:58
Válasz erre
GUGEE 487656 2008. november 4. 17:57
Válasz erre
Matton szeretne a Tamiya lotus 99-ből (honda) 98-at berhelni(renault)!
G
KossuthLajos 487655 2008. november 4. 17:50
Válasz erre
GUGEE 487654 2008. november 4. 17:03
Válasz erre
Nézted a LOTUS képeket?
G
GUGEE 487653 2008. november 4. 17:02
Válasz erre
bocsánat alulkormányozottsággal!a többi stimmel!
g
matton 487652 2008. november 4. 17:01
Válasz erre
Azt kérte Zoli,hogy tegyek fel képet bármiről.Hát ez volt kéznél.
GUGEE 487651 2008. november 4. 17:00
Válasz erre
matton 487650 2008. november 4. 16:52
Válasz erre
trabant60121
trabant60121

Kérésed számomra parancs:
GUGEE 487649 2008. november 4. 16:47
Válasz erre
Ne haragudj ,ha megkérdezem!Te tudod miről beszélsz?
Azt mondod szimulátoroztál és nem találkoztál túlkormányozottsággal!
Milyen módban játszottál,mert OVODÁS móddal még nem találkoztam!
Röhejes vagy néha!
G
matton 487648 2008. november 4. 16:33
Válasz erre
Ha a mcmercit befejezem 3 autót szeretnék elvinni kiállítani.
JazzZ 487647 2008. november 4. 09:51
Válasz erre
Srácok, Gugee, matton, schumi9vb!

A Bolyai-ra nem hozunk össze valami F1-es randit!
Kferro 487646 2008. november 4. 09:50
Válasz erre
Ha jól emlékszem épp te írtad, hogy gokartoztál és szimulátoroztál. Én gokarttal nem foglalkoztam, de szimulátorral igen sokat, így igenis van olyan, hogy egy F1-es autó tolja az orrát.
Anno Montoya is azért boldogult nehezebben a Mclarennel, mert Ronék Kimire szabták az autót, s Juan-PAblo nem boldogult a korábbi, jellemzően túlkormányzott Williams utáni teljesen más autóval.
JazzZ 487645 2008. november 4. 09:05
Válasz erre
Makettezni valaki?

Az adatlopásba beleköpnék azért, hehe... Maximális showtime volt a népnek, ették is rendesen. Ha van igazi bűn , van igazi bünti is...marha egyszerű..
A McLaren ellopta tavaly a tavalyi Ferrari dokumentációját? Minek? Az idei Mclaren a tavalyira épült, ergo épp az ellentétje a Ferrarinak az építési módban idén is, tavaly is...Lásd ugyanazon gumikkal ellenétetesen működnek...Hol van akkor a hasonlóság?

Matton, tegyél fel légyszi képeket BÁRMIRŐL!:)))
NGPETI 487644 2008. november 4. 08:34
Válasz erre
"Aki meg Kimi rámenősségét vitatja: higgyétek el, hogy van még Kimiben tűz. Várjuk meg, hogy jövőre az év elejétől egy olyan autó kerül a feneke alá, ami jellemzősen alulkormányzott, hiszen Kiminek inkább az fekszik."

nem bántom Kimit,de ez nem hangzik jól...
furcsa lenne,ha egy "1000 lóerős" hátsókerekes autó tolná majd az orrát,mint egy kitcar :o)

ez inkább valami olyasmi "kifogás szerű",mint amikor a rali VB-n mondja egy versenyző,akit sz..rá vertek az ellenfelek,hogy: -"rossz gumit választottunk..." ;o)

Kimi szerintem is nagyon jó versenyző!,de valamiért "nem akar" nyerni (kár)
GUGEE 487643 2008. november 3. 18:15
Válasz erre
img_2789
img_2789
img_2794
img_2794
img_2802
img_2802
img_2811
img_2811
img_2831
img_2831
img_2838
img_2838
img_2867
img_2867
img_2868
img_2868
img_2911
img_2911
img_3164
img_3164
img_0550
img_0550
img_0551
img_0551
img_0552
img_0552
img_0554
img_0554
img_0563
img_0563
img_0583
img_0583
img_0584
img_0584
img_0593
img_0593
img_0651
img_0651
img_0670
img_0670
img_0673
img_0673
img_0674
img_0674
img_0845
img_0845
img_0864
img_0864
img_0868
img_0868
img_0870
img_0870
img_0872
img_0872
img_0874
img_0874
img_0878
img_0878
img_0879
img_0879
img_0881
img_0881
img_0883
img_0883
2728837678_faf9118c03
2728837678_faf9118c0...
2728847692_c3971cb0e9
2728847692_c3971cb0e...

MATTON!
Lotus 98 átalakítás!
Ahogy olvastam létezik egy transkit is!
G
NGPETI 487642 2008. november 3. 17:06
Válasz erre
rrobbie 487641 2008. november 3. 16:24
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.