/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
G-funk 489244 2009. március 15. 14:14
Válasz erre
Én ismerem Zsoltot, meg Gábort is, valóban rendes srácok.
Feldühítettel? Vagy csak fáj az igazság?
Én is elárulok valamit. Én nem annyira bírom a rally. Régen még igen, de most már vicc amit csinálnak a vb-n.
És én nem írtam semmire hogy az a legjobb. Mindennel csak cáfoltam hogy az F1 a legjobb. De ezt te képtelen vagy belátni.
Elismerem hogy az F1 a legdrágább autósport és a legfejlettebb technika is ott van. És biztos jobb kört megy egy F1 auto mint egy skyline. De az egyszerűen nem igaz hogy az F1 pilóták a legjobbak. (Látsd előző x év ROC győztesei)
JazzZ 489243 2009. március 15. 14:08
Válasz erre
"de Mattonon kívül nem sokan építenek itt...,ez miért van?Pedig én kiváncsi lennék a többiek F1-es makettjaira is... "

Én spec.építgetek, de szart. Azt meg minek mutogassam? Nincs meg az eszközbeli háttér sem, sem az, hogy valami inspiráljon jobbat építeni. Bár a tavalyi renyó napok óta mintha árnyalatnyit javult volna a szintem egy ovishoz képest. Pedig ott makett nem volt egy darab se, csak néhány lelkesítő szó..Az első verseny amire elmentem, tavaly a Stefániá-n ami volt, meglehetősen lesújtott. Rádöbbentem, hogy ez igazi VERSENY, minden velejárójával. A makettezés nekem HOBBIt jelent, szabadidő elfogalást, semmiképp nem versenyre gyártást.
Amikor a Brabham BMW motorját csináltam, szinte hallani véltem a turbó ordítását, a wastegate kerepelést, a visszaváltások utáni kipuff csattogást, és a félméteres lángokat egymás után. 'Életre kelt ' a kezemben amit csináltam. Engem ez bőven kielégít. Én előbb vagyok F1 megszállott, mint makettező, erről nem tehetek:)
Szerencsére vannak (remélem..), akik a kezükbe veszik a tökömet és megszorítják, hogy igenis kéne és lehet is fejlődni. Ha egy igazi 'hús-vér' turbóval elbánok, akkor kicsiben is mennie kéne..
Na, ennyi:)
GUGEE 489242 2009. március 15. 13:34
Válasz erre
Látod Zsolt ez egy értelmes embernek a hozzászólása volt!
Veled szivesen vitatom meg a dolgot!
Neked elárulom csak titokban ,imádom a rallit is,majdnem minden videot láttam Hillclimb-ről!
Kedvencem a régi Zöld pokol!G-funk-ot nem ismerem,de nem is szeretném megismerni!
De szerintem te is azon a véleményen vagy,hogy nem az F1 topikban kell fikázni az f1-eseket!
Badarság a motoreröt a fékeket és az aerodinamikát más szériákhoz mérni!
Föleg úgy ahogy G-funk teszi!Ez dühített fől, de nagyon!
Szivesen veszek minden más videót!
G
G-funk 489241 2009. március 15. 12:21
Válasz erre
SzucsLaszlo67 489240 2009. március 15. 12:03
Válasz erre
Jó hogy látni sok képet erről az autóról, mert én is gondolkozom rajta, hogy megcsinálom. Várom már a fotókat a motorjáról.
VAN EGY NAGY MARTINI MATRICA AZ ORRÁN !
SzucsLaszlo67 489239 2009. március 15. 12:01
Válasz erre
Sztanyi!
Köszi, ez nem Tamiya hanem OTAKI. A züld szalag saját gyártmány, színre fújt 0.4 mm-es maszkoló szalag.

KossuthLajos!
Köszi a dícséretet. Ez az autó azért is ritkaság mert elvileg egy RSR de mivel amerikában versenyzett kissebb motor volt benne és pirosra festették. Nem is találtam még róla eredeti képet.

Egyébként egy gagyi villanymotoros autó volt, utastere se volt szinte semmi, viszont az alját viszonylag szépen kidolgozták.
KossuthLajos 489238 2009. március 15. 11:15
Válasz erre
Szép a jószág Laci. Főleg a furcsaság benne, hogy a Martinis autókat általában fehérben szoktuk meg, ez pedig egy kicsit különc. De nagyon szép. Várom a család többi tagját.
Sztanyi 489237 2009. március 15. 11:11
Válasz erre
Laci,jobb a napfény.

Lakkoztad is a kasztnit?Ez milyen makett,vmi régi tamiya?
Az első lámpákon a zöld szalagok,az matrica,vagy Te csináltad?
Sztanyi 489236 2009. március 15. 11:08
Válasz erre
F2007 055
F2007 055
F2007 056
F2007 056
F2007 057
F2007 057

Tegnap este ismét sikerült pár lépést tenni a Ferrivel.

Én az ehhez hasonló viták helyett,inkább az F1-es makettjeiteket nézném,de Mattonon kívül nem sokan építenek itt...,ez miért van?Pedig én kiváncsi lennék a többiek F1-es makettjaira is.Én már 5éve nem építettem F1-es autót,de nem rossz érzés,hogy újra ilyen makettet készíthetek el...

Az autós,motoros topikban rendve vannak készülő és befejezett makettek,de itt szinte semmi.Ha ez csak beszélgetésekről szól,akkor bocsi.
SzucsLaszlo67 489235 2009. március 15. 10:58
Válasz erre
HPIM4866
HPIM4866
HPIM4868
HPIM4868
HPIM4869
HPIM4869
HPIM4870
HPIM4870
HPIM4871
HPIM4871
HPIM4872
HPIM4872
HPIM4873
HPIM4873
HPIM4875
HPIM4875

Matton!

Azt hittem a fekete háttér jó lesz de tévedtem. Csináltam most "napfénynél" pár képet, remélme így jobban látható minden.
Egyébként megint jó volt látni a műveidet, szeretm nézegetni őket ! :-)
SzucsLaszlo67 489234 2009. március 15. 10:56
Válasz erre
HPIM4866
HPIM4866
HPIM4868
HPIM4868
HPIM4869
HPIM4869
HPIM4870
HPIM4870
HPIM4871
HPIM4871
HPIM4872
HPIM4872
HPIM4873
HPIM4873
HPIM4875
HPIM4875

Matton!

Azt hittem a fekete háttér jó lesz de tévedtem. Csináltam most "napfénynél" pár képet, remélme így jobban látható minden.
Egyébként megint jó volt látni a műveidet, szeretm nézegetni őket ! :-)
NGPETI 489233 2009. március 15. 10:06
Válasz erre
én sem "fikázni" szerettem volna a F1-et!
én is nézem,mert minden évben várom,hogy megújul és érdekesebb lesz egy-egy módosítás v. szabály miatt

azt "hiányolom" az F1-ből,hogy túl sok a technika (bár sokaknak pedig ez a csúcs,ami érthető,mert ettől a "legjobbak" az autók) és kevésbé kerül előtérbe az emberi tényező (kivéve,ha a csapat hibázik,mert az rögtön látszik)

tényleg mindegyik szakágnak megvan a maga varázsa,ezért is nézi sok-sok ember mindet,összehasonlítani pedig szinte lehetetlen,bár érdekes lehetne...

és egy személyes tapasztalat a végére (nem hasonlítani akarom magamat a nagyokhoz,de elgondolkodtató lehet):
sok évig szlalom- és sprintversenyeken indultam,ahol nincs lehetőség "pályabejárásra",csak gyalog!
na,ezután menjél két mért körből gyorsan,amiből csak egy számít az értékelésben a végén
aztán lehetőségem adódott egy amatőrnek nevezett (bár 4-5 éve versenyzők nem feltétlenül amatőrök) gokartbajnokságban versenyezni
a pályákon keveset mentem,de mindig volt pályarajzom,hogy legalább fejben lehessen kicsit még készülni
ott derült ki igazán,hogy mennyire számít az,hogy hányszor tudsz menni egy pályán
minden futam előtt 4-5 menetet mentem,ezután verseny
a kategória 6-ba az időmérőn mindig befértem,de...
a versenyeken nem tudtam "nagy csodákat" művelni,mert mentem,ahogy tudtam (és ahogy jól is esett),sok improvizációval,olyanok ellen,akik centiről centire ismerték a pályát
hiába mentem magamhoz képest minden körben 2-4 tizeden belül...
ezután év közben volt egy futam,ahol évek óta nem járt senki,nem ismerték az aszfaltot
nekem megint volt pályarajzom,és mi történt?
nem volt edzési lehetőség,csak a futam reggelén lehetett menni 2-őt!
a futamon 1 tizeddel kaptam ki attól (és második lettem),aki előző nap este már edzett a pályán
itt vált világossá,az ellenfelek "agyontréningeznek" mindent,és attól gyorsak,hogy "ezret" mennek,szinte gép módjára tudnak mindent,de az improvizáció nem megy nekik...
JazzZ 489232 2009. március 15. 09:18
Válasz erre
Végre:)

Hozzátenném én is az okosságomat..:) Amiben "jobb", bár ez relatív egy F1es pilóta, az a fizikai felkészülés. Egyik autósportban se érik ilyen mértékű erőhatások a szervezetet, és ilyen időtartamban! Amitől egy F1es versenyautó 'jobb', az a biztonság. Elég megnézni Kubica kanadai buktáját, 75G-vel lassulni..nem próbálnám ki:)
De Zsoltnak és szp nicknek:) van igaza maximálisan! A TU-144 is repcsi meg az F117A-is. Csak másra használják őket...
Amúgy a legjobb pilóta ÉN vagyok , bármibe is ülök bele :)))
NHZsolt 489231 2009. március 15. 09:07
Válasz erre
Egy picit azt hiszem, bekavartam a cikkel és a video-val. Nem bánom, mert sokan már csak azért is megnézték, és egy kicsit elgondolkodtak rajta, meg az az után gerjedő eszmecserébe.
Az én véleményem: A Forma 1 az autósport csúcsának tartott ág, az is. Nagyon profi technika, pilóták, csapatok, hihetetlen sok pénz. Két óra van arra, hogy a versenyző megmutassa a precizitását, bátorságát, ügyességét, és a csapat azt, hogy mit tudnak elektronikával, fejlesztéssel hozzá tenni a sofőr vezetési tudásához. Egy top pilóta ezredeket hoz az autóból és ez számít ott, de ha 42km-t kellene murván menni, és ott lenne néha a másodperc törtrészével eltérő idővel a többi élmenő, akkor azért más lenne a helyzet.
De más műfajban meg más a csúcs, és soha sem lehet ezeket összevetni, egy kalap alatt említeni. Mert mindegyikhez más-más ember kell, más tudással, mentalitással, precizitással, stb. Nem véletlen, hogy nem vándorolnak a világbajnokok egyik szakágból a másikba, és nyernek ott is össze mindent.
A ralis az erdőben sokszor (most Svédországban a jeges havon is) 200-as tempóval megy, igaz, a kanyarsebessége kisebb, mint a forma autóké, de azt se felejtsük el, hogy nincs bukótér, nincs szűz és sima aszfalt, hanem ott mennek, ahol éppen sikerül. Nincs betanult néhány kanyar, improvizáció szinte minden, amit csinálnak, mert két felírásból mennek, azt azért ne mondja senki, hogy abból profin le lehet tesztelni a pályát, és fel lehet készülni a mezőny által okozott változásokra is.
Le Mans azért más, ott nem két órát kell vezetni, hanem megosztva (és beosztva az autót, kímélve mindent, ugyanakkor gyorsan menve) 24 órát, azt sem lehet összevetni egy 300km-es versenyre kalibrált autóval, versenyzővel. Itt már azért nem csak az egyéni teljesítmény számít, hanem erősebben csapatmunka van.
Az amerikai bajnokságokkal nem vagyok igazán tisztában, csak néha látok egy-egy versenyt. Érdekes az oválpálya, például, még izgalmasnak is mondható, mert ott test-test ellen mennek, és ne kis tempóval. De az is más műfaj, mint a többi, így azt sem lehet igazán összehasonlítani egyikkel sem.
Más forma bajnokságokban nincsen ennyi pénz, ilyen fejlesztés, és talán most vannak felnövekvőben azok a pilóták, akik később majd F1-ben mennek, minden esetre az az iskola.
Sokszor eljátszanak emberek a gondolattal, ki milyen lenne a másik szakágban, néha egy-egy versenyző meg is próbálja a másik sportágat, de kiemelkedő eredményt csak az ér el, aki kivételesen tehetséges, olyan meg azért nem túl sok ember van a mai autósportban. (sem) Viszont van nagyon sok profi és jó teljesítményű ember, aki a saját "szakirányát" fejlesztve egyre jobb abban, amit csinál.
Szóval szerintem nem lehet összevetni száz százalékosan ezeket, de annyit azért gondolok, hogy ha valaki a mai forma 1-es mezőnyből modern autóval odaállna a hegyi verseny rajtjához, és felszaladna, minden kiderülne. Tartok tőle, nem érezné magát olyan jól, mint a bukóterekkel övezett és összesen kb. 10-15 kanyarból álló pályán. De lehet, hogy gyorsabb lenne, ha mindezeket ki tudná zárni és csak az útra koncentrálna...
szp 489230 2009. március 15. 08:18
Válasz erre
Sziasztok! Érdekes volt végigolvasni ezt a kis "eszmecserét":)Különböző emberek,különböző felépítésű és szakágú autókat vezetnek,eltérő stílusú pályákon,teljesen más körülmények között.Ráadásul eltérő szabályrendszerben.Ezek után pilótákat rangsorolni...Bocsi,hogy beleszóltam:) Üdv
G-funk 489229 2009. március 15. 00:14
Válasz erre
ez egy 10km -s szakasz amin kb 4 perc az ideje. ez átszámolva 150 km/h átlag. Tehát asszem maradhatunk annyiban hogy az egyenesben jóval 200 felett ment ;)
G-funk 489228 2009. március 14. 23:56
Válasz erre
amennyiben belátod hogy nem az F1 pilóták a legjobbak
Bebá 489227 2009. március 14. 23:50
Válasz erre
GUGEE 489226 2009. március 14. 22:52
Válasz erre
Egy "nem tudom csak tippeltem" is megteszi a vita lezárása érdekében!
G
GUGEE 489225 2009. március 14. 22:50
Válasz erre
Kinyögnéd végre,hogy az F3000 -es a videon pontosan mennyivel ment?
Ez volt az alap kérdés!
G
G-funk 489224 2009. március 14. 22:48
Válasz erre
Bocsi a többiektől a sok off-ért, de annyira bírom az ilyen "beszélgetéseket" :)
Aces 489223 2009. március 14. 22:47
Válasz erre
Én annyit tennék hozzá hogy több F1-es pilóta is bizonyított már rally-ban is!
De szerintem egyik szériát sem lehet egymáshoz hasonlítani! Mindegyiknek megvan a maga különlegessége!
Ez a szép az autósportban.
Csak ennyit akartam:)
G-funk 489222 2009. március 14. 22:45
Válasz erre
Te, látom te kevered a szezont a fa*onnal. Nem az volt az alap kérdés hogy melyik a gyorsabb. Szerintem az a gyorsabb autó amelyik gyorsabban tud menni.(általában ezt egyenesben mérik mert ott könnyebb). Nem az volt a kérdés hogy melyik autó tud rövidebb idő alatt megtenni egy kört.
Lehet hogy én korlátolt vagyok, de te meg egy elvarázsolt világban élsz.
Azt írod nem ismered a rally de azért állítod hogy az F1 pilóták a legjobbak. Össze-vissza írkálsz. Látod hogy mindenre volt válaszom ezért rögtön máshogy értelmezed a kérdés és úgy állítod be hogy én írok h*lyeséget. Egyszerűen tudtam gyorsabb autót mondani és tudtam nehezebb szakágat mondani ahová jobb pilóták kellenek. Ennyi.
Viszont egy dolog elszembe jutott amiben a legjobb az F1. A legtöbb szabályváltoztatás biztosan nálunk van minden évben :P

u.i. nem ismerem a chip magazint
GUGEE 489221 2009. március 14. 22:35
Válasz erre
Ha végig olvasod amit eddig írtál,van némi ellentmondás a gondolatmenetedben!
Részemröl vége!
U.I.Még mindig nem bírtál kinyögni egy tényt vagy egy ész érvet,adatot!
G
GUGEE 489220 2009. március 14. 22:32
Válasz erre
Hát látom igazán korlátolt egy elme vagy!
Ha azt mondom ennek a nőnek szép körte melle van ,Ugye te elkezded keresni a körtét a bluzába?
Én azt mondtam hagyom magam meggyözni ész érvekkel!Te eddig egyet nem mondtál!
4WD -nek mi köze a sebességhez!Nem értek a rallihoz ezért nem is mondtam,hogy nem kellenek tökös gyerekek hozzá!
Én nem ismerem a chip magazint,de te látom igen!
Figyelj!Nem véletlenül valami videójátékból szerezted az infókat?Ott ovi módban tényleg gyorsabb a SKYLINE az F1-nél!Könnyebb a pályán tartani,mert még ovi módban is egy kicsit kell tudni hozzá!
G
G-funk 489219 2009. március 14. 22:21
Válasz erre
Vagy mondjuk inkább úgy hogy oda nem vesznek be akárkit. Kell egy kis gyakorlás F1-ben hogy bírják a strapát a nagymenők közt :P
De azt sem mondtam hogy a Lemans pilóták a legjobbak.
De a magyarázatod amit írtál hogy miért is az F1 pilóták a legjobbak ugye te sem hiszed el? :) Mert pl rallyban azért kell jó pilótának lenni hogy egyáltalán végimenyj a pályán ne ess le a szakadékba, ne zúzzál be az erdőbe, ja és a nézőket se nyírd ki akik a pálya szélén vagy akár a pályán szurkolnak.

Ja és én is nézem az F1-et de azért még a földön járok ;)
G-funk 489218 2009. március 14. 22:15
Válasz erre
Apukám, melyik versenyen kell a plafonon menni?
Annyira nem érdekelnek a szaklapok. Gondolom te is a Chip magaznin meg az ilyesmikre gondolsz. Mert az F1 nem más mint számítógép verseny. az egész autó egy nagy számítógép és a versenyeket is számítógépek tervezik meg (meg Ross Brawn) hogy ki mikor mit csináljon. És ha minden összejön akkor a boxban talán sikerül megelőzni a másikat.
G-funk 489217 2009. március 14. 22:12
Válasz erre
Schumi7vb 489216 2009. március 14. 21:55
Válasz erre
matton 489215 2009. március 14. 21:54
Válasz erre
Schumi7vb 489214 2009. március 14. 21:53
Válasz erre
Azért is baromság amit beszélsz,mert pár éve a champcar ellátogatott a Kanadai pályára,és úgy 5-6 másodpercel mentek gyengébb köröket mint az F1-esek.
GUGEE 489213 2009. március 14. 21:51
Válasz erre
matton 489212 2009. március 14. 21:51
Válasz erre
Eléggé szorul amúgy is de vékony kétoldalas ragasztó tökéletes. Ja és nem látható
GUGEE 489211 2009. március 14. 21:50
Válasz erre
Barátom én úgy tudom,hogy pont az F1-ből kiszuperált pilóták nyomják a Lemans-t!
Legalábbis nagy hányaduk!
F1-be már nem oda még igen!Akkor hova is kell a jobb pilóta?
G
Schumi7vb 489210 2009. március 14. 21:49
Válasz erre
GUGEE 489209 2009. március 14. 21:44
Válasz erre
Ez gyors volt!Kivánhatok mék kettöt!Az eggyik a jövő heti lottószám a másik már nem is olyan fontos!Sajna most néztem!1:24-ben csak a 100,101-es van meg!A gunze csinálja a 99-et de azzal nagyon sok a meló!
G
matton 489208 2009. március 14. 21:43
Válasz erre
Gondolom az első futóművel az a gondod,hogy közrefogja egy elem. Azt külön raktam fel és leszedhető tehát nem akadályoz mikor rá akarom tenni a komplett kasztnit
Schumi7vb 489207 2009. március 14. 21:40
Válasz erre
a futóművet a kaszni lefestése után raktad be,vagy ahogy a leírás írja?
GUGEE 489206 2009. március 14. 21:40
Válasz erre
Csak még annyit,hogy istambulban a 8-as kanyart Fernando Alonso 260 körül vette be!
A champcar meglepödnék ha 210-220 körül be tudná venni!
A híres SKYLINE-d az 1000 LE-vel 150-nél felborulna!
Csak még egy adalék,hogy ne írj hülyeségeket máskor!
Az F1-es Toppilóták azért a világ legjobbjai,mert a csapatok nem engedhetik meg maguknak,hogy a fejlesztésekből nyert ezredeket ne autózzák ki !
Ezért keresnek annyit!
Nagyon tetszik a videó,de mert úgy néz ki mintha,attól még nem az!
G
matton 489205 2009. március 14. 21:38
Válasz erre
CIMG0225
CIMG0225
CIMG0226
CIMG0226
CIMG0228
CIMG0228
CIMG0231
CIMG0231
CIMG0280
CIMG0280
CIMG1008
CIMG1008

Csak mert nagyon szeretnéd!
Schumi! Előfurok egy fészket a vezetéknek és abban rögzítem.
Schumi7vb 489204 2009. március 14. 21:27
Válasz erre
hiába tud végsebbeségben annyit mint az F1-es,ha lószar a kanyarsebessége.Na ez a Tény.
Schumi7vb 489203 2009. március 14. 21:25
Válasz erre
jó azt tudom,de kifúrtad,vagy hogyan rögzitetted a vezetékeket?
GUGEE 489202 2009. március 14. 21:19
Válasz erre
Matton !
Még a Lotuszról (sárga)Képeket!Vele álmodtam annyira szép!
Ha bele döglök akkor is megveszem 1:24-ben!
G
GUGEE 489201 2009. március 14. 21:16
Válasz erre
Apukám tanulmányozd légyszi a szaklapokat mielött hülyeségeket beszélsz!
Látszatra megy bőven kétzszáz fölött,vagy le is van írva valahol.hogy pontosan mennyi?
Az indycar champcar több szezonon át is ugyan olyan kocsikat használPL: LOLA B2K!
Mostanában nyugdíjazták!Szerinted mennyit fejlesztettek rajta?
SKYLINE ha értenél hozzá(de nem értesz) nem az egyenesekben döl el a verseny,hanem a kanyarokban!Leszorító erő kell hozzá!
Az egyetlen autó(széria) aszem az Enzó ami fel tud gyorsulni annyira,hogy ne essen le a plafonról.Az f1-es ezt kétszáz körül tudja!
Ha tudod pontosan,hogy a videon mennyivel ment azt szivesen veszem,de a hülyeségeidre nem vagyok kiváncsi!
G
matton 489200 2009. március 14. 21:09
Válasz erre
CIMG1094
CIMG1094

Nem tudom elérni fényképezővel mindig takarásban van. Semmi extra feketére van festve és 7 vezeték megy bele.Helyesbítek 1 bele 6 pedig belőle. Ja és itt az első futómű.
G-funk 489199 2009. március 14. 21:00
Válasz erre
indycar, champcar, lemans ... (főleg a régebiek) De még egy rendesebben megpiszkált skyline is agyonvágja az F1-et :P

De nem az a lényeg hogy melyik a leggyorsabb, hanem ami másik dolog amit állítasz: szerintem minden éppeszű ember belátja hogy sokkal nehezebb pl. egy rally veresny ,vagy egy Lemans 24h mint a F1. Szerinted melyik f1 versenyző tudna mondjuk végigmenni egy Finn rallyn úgy hogy ne a susnyásba kössön ki, ja és hogy ne csak az 5 kategóriváal gyengébb autókat előzze meg. Míg azért egy pályaversenyzés sokkal könnyebb.
Én nem állítom hogy F1 pilóták nem jók, de azért messze nem a legjobbak.
Nem célom a meggyőzésed mert ezek tények tehát nem olyan dolog hogy szerintem vagy szerinted
Ja és az az autó messze 200 felett megy főleg az egyenebb részeken.
GUGEE 489198 2009. március 14. 20:41
Válasz erre
Tehát halgatlak!
Melyik pályaautó gyorsabb az F1-nél?
G
Schumi7vb 489197 2009. március 14. 20:33
Válasz erre
gyújtáselosztóról is tudnál képet csinálni?
G-funk 489196 2009. március 14. 20:33
Válasz erre
Na azért ez így messze nem igaz. max a marketing és PR-ja a legjobb. meg max a legdrágább.
Itt van azért két igen szimbolikus video.
F1 (a vége felé van a lényeg)
www.youtube.com/watch
Egy másik autósport (itt is a közepe után válik izgivé)
www.youtube.com/watch
Sztanyi 489195 2009. március 14. 20:22
Válasz erre
F2007 051
F2007 051
F2007 051
F2007 051
F2007 052
F2007 052
F2007 054
F2007 054

Köszi,de nincsen ebben semmi extra,csak pár dolgot csinálok meg rajta.

Most lett kész a hátsó rész,még a kipufogók hiányoznak róla.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.