/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
cagatattoo 494644 2011. március 10. 22:39
Válasz erre
engem f1 pálya érdekelne...
matton 494643 2011. március 10. 18:43
Válasz erre
Szia szp! Az f 60-as motorterét nem érdemes kidolgozni. Mert csak annyit tudsz feljavítani rajta, hogy némely típusnál hővédő lemezzel borították be ergo nem látszik a motorból semmi. Amúgy az egész feljavítás kb 4 vezetékből áll. Tehát nem valami látványos. Én megcsináltam ezeket aztán többek véleményére hallgatva úgy állítom ki, hogy a motorburkolatot nem veszem le. Mert sokkal látványosabb az autó ha egyben van. De keresek neked képet az archivumomban róla.
Nezelod: Nagyon szép így egy kép alapján de ezen sajna a belső tér nem látszik. (pedig kíváncsi lennék rá)
nezelod 494642 2011. március 10. 01:05
Válasz erre
AMG Mercedes DTM 2009
AMG Mercedes DTM...

Hali !

Ez lenne készülőben. A fotóért bocs ,ha az autó szebb lesz majd a képen is javítok :)
Köszönöm az észrevételt, ezt már máshol is olvastam, de az ellenkezőjét is. Úgyhogy még próbálkozom vele, ha már ez van itthon :)
vlevi szerintem leírta a jó megoldást, mert úgy tűnik jelentős hígítás után a Gunze is kemény lesz. De ez majd kiderül, ha újra maszkolok. (Végül sajna lemostam mert volt ahol nem lett szép).

Üdv: nezelod
szp 494641 2011. március 9. 19:18
Válasz erre
Sziasztok!

F60-hoz keresek motortérről képeket.Kutatok már egy ideje és jól jönne egy kis segítség.Szeretném ezt a részt is feldobni de amíg nincs hozzá elég háttér addig
neki sem kezdek.

Üdv
Marci 494640 2011. március 9. 18:42
Válasz erre
a mclaren elején van egy r2-es. lol
vlevi 494639 2011. március 9. 17:55
Válasz erre
Viszont a Zero (és más 2k-s) lakk annyira kemény, hogy szegény polírpaszta alig bír vele. Cserébe viszont ha jól felhígítja az ember, akkor alig kell polírozni. Egyszerűen zupper.
jabel 494638 2011. március 9. 11:23
Válasz erre
Szia!
Tapasztalatom szerint a gunze akrilja(főleg a sima üveges)nekem sosem keményedett ki teljesen jól polírozhatóra (igaz most már a zerohoz viszonyítom, az egy más világ)
gaborka 494637 2011. március 9. 09:27
Válasz erre
Uhh bocsánat nem is a leválás volt a probléma...

c[ ]
gaborka 494636 2011. március 9. 09:27
Válasz erre
Bocsánat hogy beledumálok, de a Gunze 2 nap alatt elvben át kell keményedjen. Szerintem inkább az alatta levő felület nem volt zsírtalan teljesen (érdemes letörölni benzinnel festés előtt) vagy az alapozó nem volt teljesen kikeményedve.

c[ ]
nezelod 494635 2011. március 9. 01:02
Válasz erre
Szia !

Köszönöm a szakszerű és kimerítő választ !
Alighanem rájöttem a titok nyitjára : én vagyok pancser :) Valószínűleg a festék még nem volt kellően megszáradva/megkeményedve. Nagyjából 2 napot száradt vagy még annyit sem (Gunze akril).

Üdv: nezelod
matton 494634 2011. március 8. 16:29
Válasz erre
Tamiya maszkolót használok! A kritikus részeken flexibilis maszkolószalagot szoktam használni. Amikor üveges tamiya festéket használtam ott velem is előfordult, hogy nyomot hagyott a szalag, de spray-nél sohasem. (ha kikeményszik rendesen Kb4-5nap)
Ilyen esetekben a palack tartalmát át szoktam fújni a pisztolyba és úgy festek. A maszkolásnál ilyen esetben nagyon körültekintőnek kell lenni mert ha nem simogatod fel a felületre rendesen akkor hajlamos aláfolyni.
nezelod 494633 2011. március 8. 09:48
Válasz erre
polírozó
políroz

Szia !

Szép ! Főleg elsőnek :)
A polírozásból nekem is kijutott mostanság csak más okból kifolyólag.
A maszkolószalag nyomot hagyott a fényes fehér felületen. Pedig Tamiya szalag volt sokszorosan legyengítve. 2500-as vízes papír aztán polírpaszta, majd a Gunze féle super fine 8000-es polírozó hosszadalmas alkalmazása segített ahogy matton is írta.

Tényleg matton a Te Benettonod nagyon szép. Megkérdezhetem milyen maszkolót használsz ami nem hagy nyomot ? Vagy te is polírozol maszkolás után ?
Vagy én vagyok a pancser ?

Üdv : nezelod
matton 494632 2011. március 8. 08:08
Válasz erre
Akkor ne aggódj polírozd tovább vissza fog jönni a fénye! Ez amúgy is hosszú folyamat rengeteg munkát igényel.

Jól haladsz Zolika! De most jön a neheze! A piros meg a kék.
Sztanyi 494631 2011. március 7. 23:32
Válasz erre
Szia,nekem is teszik.Mutatós autó,szerintem jól választottál elsőre.Így a fotókon nem is látszanak a rossz részek.
JazzZ 494630 2011. március 7. 20:45
Válasz erre
hdavid113 494629 2011. március 7. 18:46
Válasz erre
Ez a része meg is történt,először 2000-es vizessel, majd 2500-al is. A matricák széle egyáltalán nem látszik, szép egységes matt felülete volt csiszolás után, valamit a polírozáskor ronthattam el, most olyan a fényezés mint a 10 éve szabad levegőn álló kocsiknak.
matton 494628 2011. március 7. 16:30
Válasz erre
Ha elég lakkot fújtál rá akkor vizes 2000-es papírral csiszold fel. erre azért van szügség, hogy a lakk sima legyen és ne domborodjon ki a matricák és az alkatrészek széleinél. A csiszolópapírt nem rányomni csak óvatosan simogasd a felületet vele. Utánna polírpasztával felfényesíteni a felületet. Hosszadalmas lesz de a végeredmény miatt megéri. Amúgy nagyon szépen sikerült Gratulálok!
hdavid113 494627 2011. március 7. 09:36
Válasz erre
lotus1
lotus1
lotus2
lotus2
lotus3
lotus3
lotus4
lotus4
lotus5
lotus5
lotus6
lotus6
lotus7
lotus7
lotus8
lotus8
lotus9
lotus9
lotus10
lotus10
lotus11
lotus11

Sziasztok.
Első makettem itt, és egyben első F1-es kitem.
Tamiya 1:20 Lotus79 Tamy fotómaratással és MSM matricákkal. A lakkozást 2K lakkal csináltam, és valamit borzalmasan elronthattam, polirozás után nem jött fel a fénye és karcos maradt. Kijavítani a matricák miatt viszont már nem tudtam sajnos. Erre mondjuk mondhatnátok okosat :)
remélem a többi része nem lett annyira rossz.
NHZsolt 494625 2011. március 2. 17:19
Válasz erre
Konkrétan ez nem az, amit keresel, de ilyenekre is rá lehet akadni, csak szerencse kell hozzá. Ez egy fotós ismerősöm facebook oldalán volt, de talán ad ötletet, hogy miként lehet tovább nézelődni...
www.autosportfoto.sk/images/gallery/f1-velka-cena-madarska-2010/10hu-graphic-08.jpg
jabel 494624 2011. március 1. 16:01
Válasz erre
matton 494623 2011. február 28. 22:51
Válasz erre
146_0801_02_z+nurburgring_nordschleife_circuit+the_green_hell
146_0801_02_z+...
9980917
9980917
hamilton_w25_nurburgring_2009-4
hamilton_w25_nurburg...
nickheidfeld_bmw_nurburgring_nordschleife_2007_08
nickheidfeld_bmw_nur...
nordschleife1
nordschleife1
nordschleife5
nordschleife5
Nordschleife_record_3
Nordschleife_record_...

Szia Ábel. Saját archivumomban ennyi képet találtam szemmagaságból fényképezett nordschleiferől.
vlevi 494621 2011. február 28. 21:12
Válasz erre
capture_2011-02-28_21-09-18
capture_2011-02-...
capture_2011-02-28_21-10-04
capture_2011-02-...

Mennyire kell valódi fotó?
Race07 fel van telepítve, abból bármilyen 1680x1050-es screenshotot csinálok neked.
jabel 494620 2011. február 28. 20:08
Válasz erre
sziasztok!
Egy kis segítségeteket képném, hátha valakinek akad egy két bit a vinyóján ami segíthet rajtam. Nagy felbontású fotókat keresek versenypályákról, lehetőleg üres pályát az aszfalt közepéről szemmagasságban fotózva. (Tudom @&@##meg, de hátha:)) Még jobb lenne ha ezek a képek a Nordschleife-n, Le Mansban vagy Laguna Secában készültek.
GUGEE 494618 2011. február 27. 22:06
Válasz erre
Tényleg csodás darabok!
Kár,hogy sok a dupla-tripla darab!
G
JazzZ 494617 2011. február 27. 21:10
Válasz erre
20110227284
20110227284

Folytatódott a tákolás:
NHZsolt 494615 2011. február 26. 23:38
Válasz erre
Van egy kép a pasiról, amint a modellek mellett áll. Nos, az nem egy olcsó raktárkészlet, látva a gyártókat... :-)
És nem kérdés, hogy fanatikus, de nagyon jó érzés lehet beülni a vitrinek közé, nézni a sok makettet.
NHZsolt 494614 2011. február 26. 23:12
Válasz erre
Meg van egy cikk is sok új képpel a pasi gyűjteményéről. Nem rossz...
www.vezess.hu/vezetunk/valas_utan_forma_1/29297/
trek84 494613 2011. február 25. 12:38
Válasz erre
DSC02286
DSC02286
DSC02287
DSC02287
DSC02290
DSC02290
DSC02291
DSC02291
DSC02292
DSC02292

Most ez készülget.
Kisebb nagyobb átalakítással.
Bebá 494612 2011. február 24. 20:28
Válasz erre
Schumi7vb 494611 2011. február 24. 18:20
Válasz erre
1
1
2
2

haladgattam
szucslaszlo67 494610 2011. február 24. 11:20
Válasz erre
szucslaszlo67 494609 2011. február 23. 11:57
Válasz erre
FUJ090740_Team Lotus 97T Belgian GP
FUJ090740_Team Lotus...
FUJ090740_2
FUJ090740_2

Hamarosan kapható
Bebá 494608 2011. február 22. 23:22
Válasz erre
No itt kezdődik, vagy végződik az F-1 őrület?
JazzZ 494607 2011. február 22. 21:14
Válasz erre
Rohadék benetton, ménem bírt egyféle mintázatot kitalálni? !
NHZsolt 494606 2011. február 22. 18:32
Válasz erre
Vagy a csaj csak ennyit hagyott Neki a vagyonból... Minden esetre fanatikus, azt nem titkolhatja. És a kollekció így nagyon ütős.
matton 494605 2011. február 22. 15:36
Válasz erre
3391180128_ec1f5d5473
3391180128_ec1f5d547...
3391180128_ec1f5d5473
3391180128_ec1f5d547...
5306485710_7de2d1eb79
5306485710_7de2d1eb7...
benettonford_b192_1992-6
benettonford_b192_19...
imagesCASHS7AE
imagesCASHS7AE
jék
jék
P1308561
P1308561
Schumacher_driving_for_Benetton_at_the_1992_Monaco_Grand_Prix
Schumacher_driving_f...

Talán mégis jó helyen van az a tetves matrica!
JazzZ 494604 2011. február 22. 14:55
Válasz erre
A hátsó szárny így nagyon tuti :) ) )
szucslaszlo67 494603 2011. február 22. 14:39
Válasz erre
Ki nem szarja le, hogy hol az a matrica? Akkó is jó néz ki ! :-)
Nincs két egyforma autó még az azonos altípusokban sem.
Ha már itt tartunk a gumiról is hiányzik némi felirat, kevesebb szárnya van mint kéne, sőt a fotón az ürge benne ül az autóban nem pedig rugdossa a kormányt...
JazzZ 494602 2011. február 22. 13:59
Válasz erre
Mondjuk ez tény, hogy nem volt két futam, ahol egyforma lett volna a design! Nem csak a Benettonnál... :) 93 meg még durvább év volt ilyen szempontból..:)

Remélem egyszer tudok ilyen szépet csinálni! ! !
matton 494601 2011. február 22. 13:48
Válasz erre
A pincében van a könyv amiből csináltam ott viszont az illesztésnél kezdődik. De majd teszek fel róla képet.
JazzZ 494600 2011. február 22. 13:39
Válasz erre
_1
_1

Gyurii, ez nagyon állat! ! !
A UnitedcolorsofBenetton felirat az oldalán viszont sokkal előbb kezdődik!
Így e:
matton 494599 2011. február 22. 13:30
Válasz erre
CIMG1534
CIMG1534
CIMG1537
CIMG1537
CIMG1538
CIMG1538

Csak,hogy makettezzünk is. pár kép a készülő benettonról.
Lac_us 494598 2011. február 22. 11:14
Válasz erre
Igen, ilyenem nekem is van! :)
Kicsit már foszlik, mert 7 évet töltött a hátsó ablakban az autóban, de megvan.
Egy kedves ismerősöm vette nekem, Senna sírjának környékén vannak árusok.
Schumi7vb 494597 2011. február 22. 09:53
Válasz erre
Na jó elírtam,vagy még most is:)
matton 494594 2011. február 22. 09:16
Válasz erre
100_2475
100_2475

Ha már Sennánál tartunk. Ezt szerezte nekem meg magának ETE barátom!
JazzZ 494593 2011. február 21. 21:13
Válasz erre
20110220275
20110220275
20110220277
20110220277
20110220278
20110220278

Fúr-farag
Mexx 494592 2011. február 21. 21:11
Válasz erre
a legnagyobb gond az élekkel van ugyanis a revell nem ismeri az éleket hanem jó némethez hűen mindent lekerekít ezért olyan gázosak a panelezések is
kbx 494591 2011. február 21. 20:59
Válasz erre
Ezek szerint jól jött ki a válásból:)
SENNÁS 494590 2011. február 21. 20:54
Válasz erre
Home%20%289%29
Home%20%289%29
Home%20%2838%29
Home%20%2838%29
Home%20%2862%29
Home%20%2862%29
Ferraris%201.20%20%282%29
Ferraris%201.20%20%...

Van egy csávó Brazíliában most vált el a feleségétől és gyorsan vett 1400DB! 1:20 F-1 makettet és már 500DB megépített belőle.HÚÚÚ..
kbx 494589 2011. február 21. 20:46
Válasz erre
Szerintem meg az a baja a Revell F1 autóknak, hogy az összes olyan alkatrész, aminek hajszál vékonynak kéne hogy legyen, aránytalanul vastag, szerintem ettől olyan játékautós a kinézete! Meg a panelvonalak is elég gázosak... szerintem...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.