/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
mig-29 493879 2010. május 28. 18:18
Válasz erre
F1 Formula One 1 NEW Orange Arrows Team Polo Shirt 1
F1 Formula One 1 NEW...

Sziasztok4

Kicsit nem ide tartozó de rendeltem az e-bay-ról egy Orange Arrows pólót xxl méretben de sajnos nagy lett. Mivel nem olcsó visszaküldeni ezért el szeretném adni ha valaki megvenné. Nem akarok rajta keresni ezért az ára: 5000Huf ennyiért vettem én is.
vlevi 493878 2010. május 26. 16:56
Válasz erre
Pont most néztem én is. De ilyen jen árfolyam mellett nem vállalom be :(
2.50 a jen, hogy rohadna meg az összes befőttjük.
Nemsokkal ezelőtt még 2ft körül volt.
Igaz, hogy azelőtt pedig 1.50-1.60 :(

És egy dolog még hiányzik, a John Player Special felirat :(
Még egy hónap, és a Tabu Design kiadja...
GUGEE 493877 2010. május 26. 16:55
Válasz erre
Alonso emellett egy új kasznit is kap, ugyanis a 283-as kódjelű karosszériában olyan nagy kár keletkezett a Monacói Nagydíj harmadik edzésén történt balesetben, hogy többé már nem használható.
Ezt a Török GP előzetesében írják!
Kérdezem én,akkor mi a FA...OMMAL ment a Monaco-i versenyen?
G
szucslaszlo67 493876 2010. május 26. 13:29
Válasz erre
TAM20060_Lotus Type 79 1978
TAM20060_Lotus Type...
10114361a8
10114361a8
10114361a9
10114361a9
10114361a10
10114361a10
10114361a11
10114361a11
10114361a12
10114361a12
HSGFG3_Lotus79 `1978 German GP Winner
HSGFG3_Lotus79 `1978...
10114584a
10114584a
10114584a2
10114584a2
10114584a3
10114584a3
10114584a4
10114584a4
10114584a5
10114584a5
10114584a6
10114584a6
10114584a6
10114584a6
10114584a9
10114584a9
10114584a10
10114584a10
10114584a11
10114584a11
10114584a12
10114584a12
10114584a13
10114584a13
TAM12635_Lotus Type 79 1978 Photo-Etched Parts Set
TAM12635_Lotus Type...
10114362a
10114362a
10114362a2
10114362a2
10114362b
10114362b

Megjelentek!
jabel 493875 2010. május 26. 11:25
Válasz erre
Szia!
Tamiya gumi, a revell kuka :D csak a rajtalevő festék miatt nem látszik h fényes
vlevi 493874 2010. május 25. 22:48
Válasz erre
Akkor legalább ennyi előnye van a revell fényes gumijainak. Jól megy rá a matrica.
Mert a Tamiya gumi alatt sajnos fénylik.
matton 493873 2010. május 25. 21:29
Válasz erre
Nagyon szép munka! Gratula! A felni tényleg 5-ös
jabel 493872 2010. május 25. 20:36
Válasz erre
gumira sima matrica, majd jól felhígított revell matt feketével átkentem, illetve megcsiszoltam a futófelületet.
vlevi 493871 2010. május 25. 20:33
Válasz erre
Gumikkal mit műveltél?
Baromi élethűek lettek azokkal a koszos felnikkel, és szutykos Goodyear feliratokkal!
jabel 493870 2010. május 25. 18:54
Válasz erre
DSCF6100
DSCF6100
DSCF6102
DSCF6102
DSCF6105
DSCF6105
DSCF6108
DSCF6108
DSCF6111
DSCF6111
DSCF6113
DSCF6113
DSCF6115
DSCF6115

Sziasztok!
Kész van a belseje a gépállatnak, illetve a kerekeket is megdolgoztam kissé. Imádom ezt a kocsit, már így karosszéria nélkül is sztem az egyik legjobban eltalált forma(bukókeret, v8 stb...) Maga a makett is szép darab, bár van rajta hiba bőven, de így látatlanban is azt mondom h keresztbe veri a c6-r-t. Egyedül a kerettel kellett csúnyán megküzdeni, gumival kellett összeszorítani, hogy a helyén maradjon, remélem egy gyengébb pillanatában nem ugrik szét az egész eleje a kocsinak. Szóval: Vannak hibái. de IMÁDOM!
ferrara88 493869 2010. május 24. 19:39
Válasz erre
Hello!
A bajom az, hogy most építek egy Ferrari F1-2000-est és amit adnak hozzá matricát biztonsági övként azzal annyira nem nézne ki jól, ahogy eddig képeken láttam, viszont maratást csak ezért külön nem akarok venni. Tehát az lenne a kérdésem, hogy, hogyan lehet egy 5 pontos biztonsági övet legyártani házilag?
jabel 493868 2010. május 20. 22:56
Válasz erre
Egy kis programajánló vasárnapra
www.dension.hu/
jabel 493867 2010. május 20. 19:22
Válasz erre
DSCF6090
DSCF6090
DSCF6093
DSCF6093

Haladtam egy kicsit a géppel. Itt-ott van még rajta mit finomítani, de jön a hosszú hétvége, remélem kész lesz a beltér (+még a teleszkópokat le kéne gyártanom)
szucslaszlo67 493866 2010. május 20. 14:19
Válasz erre
Jabel!

Ez a kosz töbnyire a kopó gumi, kátránypor és kipufogó korom keveréke. A Tamiya Weathering készletek tökéletesen alkalmasak ezek imitálására.
automakett.hu/termek/tamiya_87085_weathering_master_set_c.html
GUGEE 493865 2010. május 19. 14:58
Válasz erre
Van most egy pontos adat!
Bari kormánya 30 000 EU az-az KB 8 000 0000 forint!
Üzenem GYULÁNAK,egy közvetítés nem a nagyottmondásoktól lesz jó!
Héder Barna emlékezetes hülyesége is a fülembe cseng még!
Palik 170-nel borult fel a Dakaron!
A terepjárósok csak röhögtek a Palikon,no meg a Barnán!
Kitaposott útról bal első defeftel,balra lehúzódni a mély homokba!
Jé vajon miért borúlt fel?
G
GUGEE 493864 2010. május 19. 14:47
Válasz erre
http://www.youtube.com/watch?v=tlZlthtcYaA&feature=PlayList&p=93394091C9AFBBE2&playnext_from=PL&playnext=1&index=56
Ha minden igaz itt van!
G
GUGEE 493863 2010. május 19. 14:36
Válasz erre
Két malomban örlünk!
Régebben három autó állt a versenyen a garázsban.A harmadik autó be volt állítva ugyan arra a beállításokra,mint ha versenyezne.
Mivel a két pilóta nem egyforma(testméretek),vállasztani kellett,hogy kire szabják az autót.
Nagyon emlékezetes pillanat volt,amikor Montoya autója nem indult el a felvezető körre!Kiugrott az autóból,be a tartalákba,s mire körbeértek,Ő is a mezöny után tudott menni!
Most két autója van egy csapatnak,minden elemből három darab(lehet több is)van autónként.
Kasznit,ami magába foglalja a cookpit-et azt nem tudom mennyit hoznak.
A lényeg az,hogy két gépet vesznek át egy nap.
Tehát hiába sikerült volna átépíteni a motort,a FIA nem vette át a kasznit,nem lehet versenyezni vele!
Ha lenne tartalék autó(régebben)csak átült volna Alonsó,s tiz perc mulva már körözött is volna tovább!
Most jut eszembe,a motor is mindegy,mert úgyis ki-be rakogatják!
Az,hogy Alonsó 284-es vagy a 3332765-0s kasznival megy tök semleges információ!
G
krampli 493862 2010. május 19. 08:00
Válasz erre
Akkor nem értem, miért problémáznak azon, hogy ki mivel fog menni, mert Alonso Monacoban felkent karosszériája totálkáros lett:

"A csapat egy nappal a versenyt követően már a maranellói főhadiszálláson ülésezett, ahol a gárda technikai szakemberei megállapították, hogy az Alonso által használt 283-as kasztni totálkárosra tört a szombati baleset során, így azt nem tudják használni a szezon további részében. A hivatalos közleményből kiderül, hogy az istálló egyelőre még nem döntött arról, Alonso és Massa melyik kasztnival áll rajthoz a következő versenyen."
GUGEE 493861 2010. május 18. 20:47
Válasz erre
Hozhatnának 10 karosszériát is,de a FIA versenyzőként egyet vesz át!
G
GUGEE 493860 2010. május 18. 20:46
Válasz erre
Nincsen tartalék autó!
Ennyi!
Régebben motorral állt a garázsban,az egyik versenyzőre beállítva.
Most azért beszélnek karosszériáról,mert a motort-váltót át kell építeni!
G
krampli 493859 2010. május 18. 19:32
Válasz erre
Egy pillanatra visszakanyarodnék a szabályokhoz, ezt elmagyarázná valaki, aki tudja milyen szabályok vannak a karosszériára:
f1center.hu/hirek/olvas/Alonso_totalkarosra_torte_ferrarijat_4063.html
NGPETI 493858 2010. május 18. 08:05
Válasz erre
teszteld vízfestékkel,aztán próbáld élesben... :o)
www.freeweb.hu/nemethdekor/makett/makett008.jpg
(annak idején Rácz Robi készítette nekem a sarat)
jabel 493857 2010. május 17. 20:57
Válasz erre
vlevi 493856 2010. május 17. 20:46
Válasz erre
De ne az autón próbáld ki, hanem valami más sárga műanyagdarabon.
vlevi 493855 2010. május 17. 20:45
Válasz erre
40.11-es pont. Szerintem ez kavart be.
"As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line."
Azaz. Amikor a SC bejön a boxba, a sárga zászlót és a SC táblát bevonják, és helyette zöld zászlót lengetnek. Ezt addíg lengetik, amíg az utolsó autó át nem halad a vonalon.

Tehát a versenybírók, és a pályán dolgozók sem hibáztak, a zöld zászlót lengetni kell ilyen esetben. Mindenenesetre ritka hülyén néz ki.
vlevi 493854 2010. május 17. 20:42
Válasz erre
Szerintem híg mattfekete sok rétegben ködölve.
jabel 493853 2010. május 17. 20:01
Válasz erre
lemans-2001-gen-th-0440
lemans-2001-gen-th-...

Sziasztok!
Ezt a retket szerintetek hogy lenne érdemes felküldeni a kocsira? Fékpor vagy mi lehet?
NGPETI 493852 2010. május 17. 19:06
Válasz erre
ismét egy jó példa arra,hogy az asztal mellett döntsenek pontokról és eredményekről,idióta,nem egyértelmű szabályok miatt... :o(

ha ez a szabály tényleg így van,akkor minek ment ki a SC az utolsó körben,miért nem futottak be mögötte,és miért "zöldzászlóztak"?
lassan megint érik a száguldó-"cirkusz" jelző...
krampli 493851 2010. május 17. 17:14
Válasz erre
Bocs, MS csapata kezelt félre:-)
krampli 493850 2010. május 17. 17:13
Válasz erre
Azért egy dolgot az eset kapcsán tisztázni kell. Egyik pilóta sem hibázott. SC csapata félrekezelt egy szabályt. A pontosítások kedvéért a részleteket megtaláljátok a linken a 25. oldalon. Aki nem tudna angolul, annak összefoglalva: 40.7: A SC kijön, az első SC vonaltól lehet előzni. 40.13: Amennyiben a SC az utolsó körben jön ki, a versenyt SC mögött befejezettnek kell tekinteni, ezután már előzni tilos. Ez a jelenlegi eset. Amit magam sem értek, az a zöld zászló használat. De lehet, hogy így szabályos. A versenyző a zöld zászlóra versenyez reflexből.argent.fia.com/web/fia-public.nsf/65EE8F15945D0941C12576C7005308AE/$FILE/1-2010%20SPORTING%20REGULATIONS%2010-02-2010.pdf
trombi0001 493849 2010. május 17. 11:53
Válasz erre
Talán emlékeznek rá itt néhányan, hogy nem én vagyok az, aki olyanokat ír a baltaarcúról, hogy "minden idők legnagyobbja" meg hasonló marhaságok.
De! Ezt az esetet nem is értem és most az egyszer azt hiszem, neki van igaza. SC kiment, zöld zászló volt, miről beszélünk?
Az mondjuk biztos furcsa érzés, ha az egyenlőknél egyenlőbb már nem ő, hanem valaki más, és most éppen ő az elszenvedője annak, aminek 10 évig kedvezményezettje volt.
Amúgy meg Alonso is egy senkiházi. Egy ilyen képességű versenyző ilyen autóban ne mutogasson még a lassabb ellenfélnek sem, hanem előzze meg, ha tudja, ha meg nem tudja, akkor így járt. Mit képzel magáról ez az ember? Egy kis sport iránti alázatot tanulhatna néhány nagy öregtől.
vlevi 493848 2010. május 16. 23:17
Válasz erre
SC kimegy, zöld zászlót lengetik, mi kell még egy versenyhez? Megint van egy marha szabály, ami csak az ilyen esetek szivatására van. Pont olyan, mint ami pár éve volt a SC-os boxutca bezárás. Azt szerencsére eltörölték.
GUGEE 493847 2010. május 16. 22:05
Válasz erre
Azt sem értettem igazán,hogy Di Garasos miért keménykedett annyira.
Majdnem összetörte a gépet az alagútban,Trutyli meg Glock jól csinálta.
Nem álltak félre ,küzdöttek egy kicsit,s korrekt módon nem támadtak vissza a lehetetlen helyzetből.Nem cikázgattak,nem rángatták rá az autót Alonsóra.
Azt mondom.hogy a végén az utolsó körökben tökös dolog lett volna,mondjuk a pontszerzésért ezt csinálni.Na de akkor,mi értelme volt?
G
GUGEE 493846 2010. május 16. 22:00
Válasz erre
Mi a véleményetek Shumi büntetéséről?
Tudjátok nagy Alonsó fan vagyok,de azt érzem,hogy Shumi most tért vissza!
Nekem tetszett,mi a fa..ért nem figyelt Alonso!
Habár olvastam,hogy Ő is próbálkozott volna Hamival,de rászóltak ,hogy nem lehet.
Nekem akkor is tetszett,tökös volt!
G
GUGEE 493845 2010. május 16. 21:55
Válasz erre
Szerintem elértették,én 4.5 millát még elhiszek!
2003-ban egy komplett motor volt 150 000 dollár!
G
Schumi7vb 493844 2010. május 16. 21:36
Válasz erre
Igen,de azokon a kormányokon még sokkal több mindent lehetett kapcsolgatni,a mostaniak már le vannak butitva.
ferrara88 493843 2010. május 16. 21:34
Válasz erre
Találtam egy oldalt ahol 40000$ ír, bár ez még egy BMW-Williams kormány még...
http://www.f1complete.com/content/view/1282/283/
Sennás 493842 2010. május 16. 21:14
Válasz erre
Azalatt a pár év alatt így felmentek az árak?Ezek átszámolva 48Milláról beszélnek.
GUGEE 493841 2010. május 16. 21:06
Válasz erre
Valahol van egy filmem,abban Montoya mutogatja a kormányát.
Akkor volt a Williams-nél,a rozmár orrú autóval ment.
Átszámítva 10 mila volt az ára!
G
Sennás 493840 2010. május 16. 20:33
Válasz erre
Akkor megint nagyot mondtak a csókák. Lehet igazad van f2d akkor vagy faragnak fából vagy bontóba néznek neki egyet.
f2d 493839 2010. május 16. 20:28
Válasz erre
Ez jó. Csak egy kormánykerék használható egy évadban. Akkor mostantól Barrichello kormány nélkül fog menni?:-DDD
Schumi7vb 493838 2010. május 16. 20:21
Válasz erre
HUJBI 493837 2010. május 16. 20:15
Válasz erre
Sennás 493836 2010. május 16. 19:45
Válasz erre
Szeva mindenkinek.Aki látta a mai futamot emlékezetes a Barrichellos baleset illetve utána a mozdulat a kihajított kormánnyal.A "fiúk "azt mondják 150.000FONT!Ez helytálló adat?
Schumi7vb 493835 2010. május 16. 19:37
Válasz erre
Nemtudom 1978 első pár futamán volt fehér,(gondolom utánozták a Ferrarit)azt átváltottak a kék dekorra.
GUGEE 493834 2010. május 16. 18:39
Válasz erre
Azért ne hagyjál hülyén meghalni!
Miért volt kétféle festés?
G
Schumi7vb 493833 2010. május 16. 17:09
Válasz erre
Döntöttem fehér matrica lesz rajta,részben azért mert csak azt lehet kapni,a gyári kék meg kuka...
doky3 493832 2010. május 14. 21:01
Válasz erre
Köszi, hasonló képeim vannak nekem is, abból főzök ami van:)
GUGEE 493831 2010. május 14. 20:13
Válasz erre
BMW_Sauber_F1_06_-_box_-_Pit_Lane_Park_2007
BMW_Sauber_F1_06_-...
vill_bmw_montr_2006
vill_bmw_montr_2006
d06ger1253-500x328
d06ger1253-500x328

Még pár kép!
G
GUGEE 493830 2010. május 14. 20:10
Válasz erre
BMW_Sauber_F1_06_rear_side
BMW_Sauber_F1_06_rea...

Ezen a képen pontosan látszik,hogy miről beszéltem!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.