/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
faber77 552771 2014. február 1. 20:04
Válasz erre
Szia.

Ma megkerestem a kerekeket és sajna rossz hírem van.
Az összes gumi be van repedezve így szerintem használhatattlan!
Nem tudom mi történhetett vele mert müanyag tasakban van és semmi nem érte.

Sajnálom hogy nem tudtam segíteni!

Üdv
Klemi 552625 2014. január 31. 09:43
Válasz erre
Szia.
Azt megköszönném a részleteket meg e-mailben megbeszéljük!
klemi85@gmail.com
faber77 552542 2014. január 30. 16:19
Válasz erre
Szia.
Nekem megvan ez a makett megépítve de már bontva!Megkeresem a gumikat azok tuti megvannak!

Üdv
Klemi 552503 2014. január 30. 09:59
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem Keresem revell Ferrari F2005 maketthez gumiabroncsokat illetve matrica lapot!

elérhetőségem: klemi85@gmail.com
NHZsolt 552135 2014. január 26. 17:45
Válasz erre
Egy kérdésem van azokhoz, akik szépen dolgoznak, és néha vállalnak olyan munkát is, amit nem maguknak csinálnak meg.
Van néhány pályaautó makettem, amire sajnos nincsen időm, módom, hogy megépítsem, de szeretném a vitrinben látni azokat. Eretnek gondolat, de szerintetek van olyan makettező, aki ebben segítene nekem, és megépítené az autókat olyan szépen, hogy azok valóban örömet szerezzenek a vitrinben nekem?
És ha igen, hogyan tudom ezt "meghálálni"...?
Mert én nem akarom, hogy a dobozban álljanak a szekrényben, és várják a napot, amikor neki tudok állni makettezni, hanem jó volna látni őket készen, szépen...
faber77 551909 2014. január 24. 17:33
Válasz erre
Szerintem inkább őrültnek nevezzük!

De kalap le elötte!Ez aztán a makettezés!Igazi mestermű!
zuito 551906 2014. január 24. 17:06
Válasz erre
Akárki csinálta,őt hívják profi makettezőnek!
Sztanyi 551905 2014. január 24. 17:03
Válasz erre
Köszi az infót Gyuri!
Bíztam benne, hogy más fajta,mert nekem is megvan.
Legalábbis úgy emlékszem, hogy megvettem hozzá.
A Red Bull-hoz tuti megvan és megvettem az MP4/4 és a Lotus 97T-hez is és azok nagyon sz*r*k.A mintája szép, de olyan mintha nem ragadna normálisan és lágyítót is erősen kell használni hozzá. Például az MP4/4 cookpit-jéhez biztosan mást fogok használni, a turbó kéményére pedig szerintem nem is lehet felrakni. De majd kipróbálom...!
üdv
Automakett.hu 551866 2014. január 24. 07:51
Válasz erre
És ez 1/43 ! A kit egyébként MFH de ez nem hiszem, hogy levonna az értékéből, sőt... Nekem is megvan 1/24-ben de még az összeállítási rajz is egy külön tanulmány. A mellékelt Williams sajna 2013-as kaszni de igen, ha lesz belőle makett akkor rajta lesz a kívánságlistámon.
NHZsolt 551861 2014. január 24. 07:27
Válasz erre
Ő is csak találta valahol... :-) Nem tudom, ki ez a makettező, de nagyon tud valamit.
Matton 551860 2014. január 24. 07:25
Válasz erre
Ez fantasztikus! Gratulálok az ismerősödnek! Jó lenne ha kiadnák kittben egyszer az új williamset legalább Laci megint f1-et építhetne:)
NHZsolt 551847 2014. január 23. 23:26
Válasz erre
porsche kit 1
porsche kit 1
porsche kit 2
porsche kit 2
porsche kit 3
porsche kit 3
porsche kit 4
porsche kit 4
porsche kit 5
porsche kit 5
porsche kit 6
porsche kit 6
porsche kit 7
porsche kit 7
porsche kit 8
porsche kit 8

És ha már fotók, egy ismerősöm küldte nem rég email-ben...
NHZsolt 551846 2014. január 23. 23:13
Válasz erre
williams 2014
williams 2014

Williams 2014...?
Matton 551837 2014. január 23. 22:10
Válasz erre
Szóval természetesen nincs harag. Sokat gondolkoztam,hogy zárt vagy nyitott kasztnival építsem meg. Mert sajna a modern autókban semmi látványos nincs a motortérben(ezért szeretem a régi autókat építeni lásd előző oldal Mclaren Sőt ezeket élvezettel faragom át a magyar nagydijjas verzióra). És baromi kevés a referencia. A legtöbb 2012-es képpel az a baj, hogy nem a 2012-es autó van rajtuk. Megpróbáltam de nem elég látványos makett méretben. A változatosság kedvéért most egy evo 7-be kezdtem bele komplett motortérrel(a motortér mindig is a gyengém volt mint autóvillamosság szerelő ezeket mindig látványosnak találtam)na jó ez nem önéletrajz.Szóval az RB6-os red bullba is azért vonakodom belekezdeni mert szinte semmi nem látszik a motorból. Azt viszont kijelentem,hogy soha nem ütöttem a hasamra hanem referenciafotók alapján dolgoztam. Ebből az a tanulság, hogy a modern kori autóimat zárt motortérrel fogom építeni mert alig van benne látható vezeték. Na erről ennyit.

Petya! A matricaszett eléggé mérethelyes csak borzalmasan merev. Az autót eléggé sokat kell melegvizezni mert eléggé el van deformálódva itt-ott a kasztni.És faragni is kell rendesen mert illeszkedési hiba is van dögivel.
zuito 551810 2014. január 23. 20:35
Válasz erre
Nos Tamás szerintem mindent leírt!
Automakett.hu 551797 2014. január 23. 19:23
Válasz erre
faber77 551792 2014. január 23. 19:13
Válasz erre
Üdv.

Igaz a válasz nem nekem szólt de remélem nem baj ha reagálok én is. :)

Bevallom nekem tetszik mind a két munkád!
Ha már adott a lehetőség hogy ennyire"nyitható" az F1-es kasztnija akkor érdemes ennyi "extrát" belevinni!Igen mutatós és szép!

A Gyuri féle 2012-es Ferrarival szerintem csak az a "probléma" hogy ha már nincs kidolgozva egy kicsit jobban a motortér(ha már adott a lehetőség a levehető burkolatokkal)akkor már azzal az egy darab vezetékkel nem vacakoltam volna!:)
Gondolok itt arra hogy az az egy darab vezeték szerintem többet ront az összképen mint használ. :)
Ha én építettem volna és nem akarnék veszödni a motortérrel akkor inkább "zárt" állapotban hagytam volna a borítást!
Gyuri remélem nincs harag ezért! :D

Tény hogy mindenki úgy építí a makettjét ahogy szeretné és akarja!
Mindenkinek szíve joga azt tenni a makettel amit akar.
De szerintem a kritika lehet építő jellegü is!És itt leginkább arrol van szó!

Gondoljunk bele ha egy "kezdő" makettező aki kezd belekostolni ebbe a hobbiba és letesz egy munkát ahol csálén állnak dolgok,nem szép a fényezés akkor azt agyondicsérjük csak hogy ne sérüljön az önérzete?
Szerintem finom kritikával csak a javára válnánk és csak szebb munkát csinálna mert tanulna belőle.

Persze az sem jó ha pl. az adott makettbe minden eggyes részletet szeretnénk megcsinálni!Ahogy te is írtad sokmindent beletettél de lehetett volna még mit csinálni.
Van egy nagyon tapasztalt makettező barátom akinek a szavával szeretnék élni!
"A kevés néha több"!

Üdv
Sztanyi 551782 2014. január 23. 18:32
Válasz erre
Mclaren MP4-6 028
Mclaren MP4-6 028
Mclaren MP4-6 029
Mclaren MP4-6 029
Williams FW16 001
Williams FW16 001
Williams FW16 003
Williams FW16 003

Sziasztok.
Erről a két Fujimi F1 autómról beszéltem. Hiába csináltam meg "sufni" tuning-al pár dolgot a motortérben, a valóságtól nagyon messze van és még a motorborítókat sem tudom rátenni egyikre sem. Szóval rengeteg mindent lehetett volna még belepasszírozni...
Nekem is van pár olyan autóm, aminek nyitható az ajtaja, de engem speciel nem érdekel.
Ha nyílik megcsinálom valamennyire az ajtót is, de ugyan úgy megcsinálom ha zárva marad akkor is. Ha van motortere egy utcai autónak,akkor az nyíljon, de az ajtókat ugyan be nem ragasztom, de simán becsukom.
Zuito,egy dologban nem értek egyet veled. Én már jó pár motort megépítettem Top Studio feljavítóval(szimplával és extrával egyaránt) és sufni tuninggal is. Állíthatom, hogy ég és föld a különbség. Ja és a komoly feljavítókkal se úgy van, hogy felrakjuk rá és de klassz a gép. Pluszban bevált sufni tuningokkal is ki kell egészíteni a szuper feljavítókat is.
Persze mindenki úgy csinálja, ahogy akarja csak a végeredmény jó legyen.
üdv
faber77 551770 2014. január 23. 17:17
Válasz erre
Üdv

Én csak annyit szólnék az egészhez hogy teljessen eggyetértek Zuitó és Automakett hozzászólásával!
Sajnos sokszor én is azt veszem észre hogy ma a makettezés abból áll hogy mindent megvesznek az emberek hogy "többet" adjon a végeredmény!
Úgy gondolom pénzért bármilyen kiegészítő megvehető de a kreativitás,ügyesség nem!
És ez ami hiányzik a makettezésből!
Isten lássa lelkem senkit nem akarok sem piszkálni sem fikázni DE!

Sok szép makettet láttam már és remélem fogok is de sajnos azt veszem észre hogy lusták az emberek referencia anyagot keresni az adott makettről amit építeni akar!
Természetesen nem célozni szerettem volna senkire mielött sértődés lenne belőle de pl. az itt épült 2012-es Ferrariról is azt olvastam hogy nem sok referencia kép található,de érdekes módon én 10-15 perc kutakodás után találtam egy oldalt ahol nem kevés és igen részletes referencia képeket lehet találni!Külön elnézést Matton Gyuritól hogy csak most osztottam meg a képeket! :)
Láttam már nem egy ügyeskezü makettezőt aki "suftni" tuningal dopta fel a makettet és be kell vallani szebb volt mint bármilyen kiegészítő!És azt sem kell elfelejteni hogy ha referencia képek alapján építenek egy autót akkor találkozhatunk nem egy dologgal amit a kiegészítők nem adnak hanem házilag kell megcsinálni!És ezek rend szerint hiányoznak mert senki nem áll neki!

Zuitó példáját én sem értem végre adott egy makett(Simil'r focus)amin végre adott a lehetőség hogy nyitott ajtóval részletesen lehessen megépíteni,de érdekes a megépített makettek kb 80%-a csukott ajtóval készül,gondolom nem akar veszödni a részletekkel!Vagy nem tud?

Remélem nem bántottam meg senkit,nem volt szándékomban csak ezt szerettem volna elmondani!

Üdv
zuito 551767 2014. január 23. 16:54
Válasz erre
Mindenki úgy csinálja meg persze a megvásárolt készletet ahogy akarja!
De...!
Kérlek ne gondold hogy téged vagy bárkit csesztetni szeretnék,de azt gondolom hogy vannak azok az emberek akik ahogy te fogalmazol sufni tuningot csinálnak(a jobbaknak még sikerül is) és vannak akik meg megveszik a drága kiegészítőket és beszerelik,hogy aztán dagadjon a mellük mert hogy milyen élethű..
Kinek nagyobb a diadala az ügyes faragónak,vagy a gazdag srácnak?
Persze ez nézőpont kérdése mert van azért olyan dolog amit egyszerűen nem lehet faragással megoldani.
Azt viszont nem értem PL:
Similr Focus nyitott ajtóval megcsinálható(és elég gagyi a minőség)majd azt látom a külföldi fórumokon,hogy elkezdik bezárt ajtóval megépíteni...
Basszus értem én hogy egyszerübb,vagy esetleg még jobban is tetszik de ugyan az az ember két lappal meg arrébb az egybeöntöttet meg kivágja!
Tehát nem mondhatom hogy nincs meg hozzá az ügyessége vagy a tudása!
Sztanyi 551750 2014. január 23. 15:10
Válasz erre
Szia Laci!

Gondolom meg lehetne látványosra csinálni, frankó kipufogó festéssel és pár elektro dobozzal és kábelekkel/csövekkel. Viszont félő, hogy utána hogyan lehetne rátenni a kasztni elemeket, szóval eléggé meg kellene tervezni a feljavító csomagot. Nekem pl a Fujimi Mclaren MP4/6 és a Williams FW16 esetében nem sikerül rátenni a motorborítót, pedig a lehetséges feljavításoknak a töredékét csináltam csak meg.
Én sufni tuninggal nem állnék neki az biztos, ehhez a tipushoz ha lenne valami klasz feljavító akkor sem biztos, hogy megvenném,mert számomra tényleg nem látványos. Maximum az arany fólia tetszik a hengerfejeket borító részen.Ezért írtam, hogy inkább kitalálok valamit a fix rögzítéssel kapcsolatban majd.Arra már láttam egy jó ötletet valahol.

üdv,Sztanyi
Automakett.hu 551737 2014. január 23. 13:41
Válasz erre
Ismét lesz Martini dekoros F1-es autó!

A legfrissebb hírek szerint a Martini lesz a Williams F1 Team új főtámogatója, mely idén visszatér a Forma-1-be.

A Martini egy világhíres italmárka, mely korábban már vállalt szerepet a királykategóriában. A Diário Motorsport jelentése szerint a több mint 150 éves márka egy jubileumi visszatéréssel fogja megünnepelni az új partneri megállapodását a Williams istállóval, mely úgy tűnik, hogy technikai és anyagi oldalon is elindult a gyors fejlődés útján. A csapat korábban úgy nyilatkozott, hogy időközben a gárda hosszú távú jövőjét is sikerült biztosítaniuk pénzügyi fronton, melynek erősen köze lehet a Martinihez.

A bejelentés Jerezben, az első téli teszten lesz a következő héten. A csapat így a Martini Racing érkezésével Martini Williams F1 Team néven futhat tovább.
Automakett.hu 551723 2014. január 23. 12:03
Válasz erre
"Én pont azért az enyémen máshogy fogom megoldani és inkább lemondok a motortérről. Úgy sem túl látványos."
Szerintem a mellékelt fotók alapján elég látványos ha meg van csinálva... Mármint a 2012-esé is.
Sztanyi 551718 2014. január 23. 10:43
Válasz erre
Szia Gyuri!
Szerintem nem lett rossz,de nem hinném, hogy ez a legjobb elkészült maketted.
A festés és a fénye a fotók alapján rendben van, de nekem a felnik túl krómosak, de lehet hogy csak a vakú miatt...
A felnie biztos, hogy mattabb volt.
Ha jól látom megvetted hozzá a Studio27 karbon matrica csomagját is.Jó volt vele dolgozni?
Nekem az a Fujimi F1 autóknál a legnagyobb kínom, ahogy ennél az autónál is, hogy a motorborítót nem lehet rendesen ráilleszteni. Én pont azért az enyémen máshogy fogom megoldani és inkább lemondok a motortérről. Úgy sem túl látványos.

Ja és hogy mennyire nehéz megcsinálni élethűre egy motorteret az az alábbi linken jól látható. Profi munka, versenyt is nyert vele az építője és olyan anyagokat használt, amiket én meg nem is láttam, de kérdés hány %-ban sikerült megépítenie a eredetihez képest.
www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php

üdv,Sztanyi
Automakett.hu 551508 2014. január 20. 20:07
Válasz erre
Szerintem megint a japók cserélték össze a képeket:-) Mert ezen 2012-es a felirat.
Automakett.hu 551507 2014. január 20. 20:06
Válasz erre
Hát az biztos, hogy jó nagy különbségek vannak. Mármint két évjárat között...
Automakett.hu 551506 2014. január 20. 20:03
Válasz erre
faber77 551479 2014. január 20. 19:09
Válasz erre
Ferrefi=Ferrari
Gulgi=Gugli=Google

Mielött Zuito beszolna!

:D :D :D
zuito 551478 2014. január 20. 19:08
Válasz erre
Fáber!
Mi az a Ferrefi meg gulgi?
faber77 551477 2014. január 20. 19:01
Válasz erre
Üdv.

Hát én kérek elnézést! :D

Nem sokat járok F1 téren ezért nem tudtam segíteni!
Bár eső után köpönyeg itt az oldal ahonnan a képek vannak!
Elvileg Ferrefi F1 2012 topic:

www.f1technical.net/forum/viewtopic.php

De gulgi a te barátod! :D :D
Matton 551472 2014. január 20. 18:47
Válasz erre
Hogy őszinte legyek nem vagyok biztos benne, mert vannak jegyek ami fellelhető a 2012-es és a 2011-es verzión. Téged meg az isten áldjon meg, ilyen képeket nem tudtál volna hamarabb feltenni?
faber77 551465 2014. január 20. 17:52
Válasz erre
Üdv Laci.

Ezek a képek egy 2012es ferrari topicban volt onnan vettem!
Ha a makett 2012-es autó akkor ez az autó!
:D
Automakett.hu 551464 2014. január 20. 17:44
Válasz erre
Szerintem ez nem is ugyan az az autó. Ebben sokkal több kütyő van és a kipufogó színe is teljesen más arról az arany izéről nem is beszélve ami nem is tudom, hogy micsoda.
faber77 551452 2014. január 20. 16:32
Válasz erre
gpchina2012venerdi243
gpchina2012venerdi24...
Ferrari-Formel-1-Budapest-GP-Ungarn-26-Juli-2012-19-fotoshowImageNew-11f48921-615846
Ferrari-Formel-1-...

Üdv.

Találtam még egy két képet.

Én ezeken sem látom bár lehet tényleg a szemem rossz!
:)
faber77 551438 2014. január 20. 15:06
Válasz erre
original
original

Üdv.

Énezt találtam a 2012-es autó motorteréről.
Itt nem látni ilyen kábelt,vagy csak az én szemem rossz!
:D :D :D
Matton 551409 2014. január 20. 12:32
Válasz erre
Nekem is egy barátom szerezte a képet. Bár mms-ben küldte át de meg fogom mutatni. Bár az állandó kapcsolat a fedcompival állandónak kell lennie nem hinném ,hogy bekapcsolnak egy wifi adatátvitelt. mert ha egy pillanatra rossz jelet küld az adó onnantól lehet,hogy az egész versenynek lőttek. Bár nem kivánom most a lambdaszonda működését részletezni.
Automakett.hu 551390 2014. január 20. 09:53
Válasz erre
upF2012
upF2012

Igen, csakhogy az MP4/13 egy 1998-as autó, lassan 16 éves technológia.
Zuito!
Én lennék nagyon boldog, csak tudtommal több mint tíz éve a Ferrari motorteréről nem jelent meg publikus fénykép. Szerintem ha a hátsó fék hőmérsékletét távmérővel oldják meg (nem tudom, hogy infra vagy lézer) akkor a kipufogóét?
nezelod 551387 2014. január 20. 09:37
Válasz erre
Szia Gyuri !

A szokásos szép Ferrari, szépen megépítve. Gratulálok !
A dróthoz nem tudok hozzászólni a Ferrari esetében, de rémlik még az MP4/13 McLaren idejéből valami hasonló, külön rögzítés nélküli megoldás , igaz a valóságban az inkább egy vékony fémcső volt, ha minden igaz.

Üdv.
zuito 551382 2014. január 20. 08:13
Válasz erre
Gyuri!
Nekem megér annyit hogy a Laci szarvát letörjük,rakjad fel azt a képet,had lássa!
Matton 551371 2014. január 19. 22:34
Válasz erre
Laci! Bár tudom,hogy az a rohadt drót ott nem mutat valami jól, de sajnos ott van és így van ott. Egyébbként egy lambdaszondához kapcsolódó kábel. A méretét nehéz volt meghatározni mert eléggé rossz felbontású kép alapján csináltam. Abban nem vagyok biztos,hogy ide is optikai kábel megy -e vagy hagyományos. De a kép alapján egy rögzítés nélküli merev kábelt láttam, ebből gondolom,hogy optikai lehet. A vastagságát illetően egy 2010-es motorkép alapján próbáltam meghatározni. Bár nem kizárt, hogy tévedek a méretet illetően, de ezt a méretet találtam a kép alapján a legvalószínőbbnek.
Automakett.hu 551022 2014. január 17. 07:24
Válasz erre
Nem szeretnék megint én kötekedni, de a Te esetedben kivételt teszek. Nagyon böki a szemem az a kettő "drót" amit beépítettél. Nem nagyon tudom hová tenni. Ha valami érzékelőnek a kábele akkor szerintem nagyon vastag, ha más akkor mi? Egy biztos, kizárt, hogy a motortérben 2012-ben rögzítés nélküli lengőkábelek legyenek! Olyan erőhatások vannak, hogy ez a "drót" 10 percig sem bírná nyúlás nélkül szerintem. Nem értek hozzá, azt se tudom, hogy igazam van-e, de a józan paraszti eszem azt mondatja velem, hogy kizárt, hogy ez így lenne az életben. Nem akarok csak kötekedni de az, hogy szép munka, nálad alap, így erről minek szót ejteni.
Matton 551009 2014. január 16. 21:41
Válasz erre
Persze.Ő is a ferrari történelem része.
vlevi 551008 2014. január 16. 21:17
Válasz erre
Képes voltál ezt a rettenet orrmányú valamit megépíteni?
:-)
Matton 551001 2014. január 16. 20:47
Válasz erre
CIMG6856
CIMG6856
CIMG6857
CIMG6857
CIMG6859
CIMG6859
CIMG6860
CIMG6860

Nem szeretném az Urak társalgását zavarni. De ha megengedik feltenném a legújabb tákolmányomat.
zuito 550974 2014. január 16. 17:11
Válasz erre
faber77 550964 2014. január 16. 15:28
Válasz erre
Én kérek elnézést sysqo!

Megyek leáztatom a makettot!

:D :D :D
Automakett.hu 550947 2014. január 16. 12:50
Válasz erre
Kicsit féltem a "beszólásomtól" de amíg viccelődtök meg kötekedtek addig nincs gond:-)
Egyébként a "vok" az megvan, egy kínai edény de mi az a "pilcsi" ?
zuito 550939 2014. január 16. 11:34
Válasz erre
Ha van "vok",meg lesz "pilcsi" bár ez olyan "furi" "akko" van "makettot" is:):)
sysqo 550934 2014. január 16. 10:59
Válasz erre
Te csak menj és áztass! Ez egy építős topik! :)))
faber77 550927 2014. január 16. 10:19
Válasz erre
De finnyás lettél Laci!
Mi az hogy nincs ilyen szó?Ott van leírva!

És különben is te is szoktál otthon makettolni nem?

:D :D :D

Megint csak a kötekedés! :D :D :D

Olyanok vagytok na!

:D :D :D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.