/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 491923 2009. szeptember 12. 20:42
Válasz erre
mondom,hogy NEM,az már csak a végkifejlett.
GUGEE 491922 2009. szeptember 12. 20:38
Válasz erre
http://www.youtube.com/watch?v=PrBoA1X5PpQ
ime!
g
GUGEE 491921 2009. szeptember 12. 20:27
Válasz erre
Schumi7vb 491920 2009. szeptember 12. 19:54
Válasz erre
"Fisichella nem tudta tartani a lépést Alonsoval.Az első gyözelme után folyamatosan betlizett ,mig már az egyetlen lehetősége maradt,támogatni Alonsót!
Az emlékezetes Suzukai GP-ről nekem Alonsó fantasztikus előzései maradtak meg,mig Fisicoról,hogy Kimi az utolsó körökben előzte meg!
Trullit meg azért rugták ki,mert elbénázta az utolsó kanyart a Francia GP-n!
Baric. simán elgurult az alvó Trulli mellett!"

Baromság,ennél azért több indok kell.
Tûzszekér 491919 2009. szeptember 12. 18:17
Válasz erre
Nem szeretem Renault-ot így inkább az vérezzen :)
GUGEE 491918 2009. szeptember 12. 18:14
Válasz erre
Hatalmasat fog szívni vagy a Renault vagy Piquet!
Nekem mindegy csak vér follyon!
G
Tûzszekér 491917 2009. szeptember 12. 18:11
Válasz erre
Valahogy így :) Piquet húzza a rövidebbet de ő is csak nem hivatalosan.
GUGEE 491916 2009. szeptember 12. 18:07
Válasz erre
Azt már nem mondhatják!
Van egy nyilatkozat Piquet-től!Ebben elismeri,hogy szándékosan okozta a balesetet!
Mixi-Maxi azt mondotta nem lehet semmi baja!
Nem értem,ha tényleg csak önhatalmulag ment a falnak,akkor sem kap büntetést?
Max megigérte!
Lefordítva!
Béla megkéri Tibit ,hogy lopja el az autómat.
Tibi ellopja és eladja!
Másnap elmegy a rendörségre és bejelenti,hogy tud egy autólopásról,de csak akkor beszél,ha garantálják a büntetlenségét!
Bélára nem lehet rákenni ,mert nincsen egyértelmű bizonyíték(csak Tibi vallomása)
Mindenki szabad,csak nekem nincsen autóm!
G
Tûzszekér 491915 2009. szeptember 12. 17:33
Válasz erre
Tehát azt fogják mondani hogy nem történt semmi.
Tûzszekér 491914 2009. szeptember 12. 17:31
Válasz erre
Ha jobban belegondolok akkor egyértelmű hogy nem fogják megállapítani hogy nem történt semmi illetve nem bizonyítható. A sportfogadások miatt ebből hatalmas botrány lenne . Azok az emberek akik veszítettek el kezdenék követelni a pénzüket. Ezt Börni nem engedheti meg mert csúnyán leáldozna az F1-nek .
f2d 491913 2009. szeptember 12. 17:31
Válasz erre
Amit írtál az kisértetiesen hasonlít a Ferrarira is. Lehet, hogy így lehet csak ebben sportágban nyerni?
Lassn örülök, hogy a BMW itt hagyja ezt az égész lózungot.
GUGEE 491912 2009. szeptember 12. 16:48
Válasz erre
Ebay-on és a Vaterán!
A GP shop nagyon drága!Ha van türelmed tized annyiért vehetsz ezeken az oldalakon!
G
GUGEE 491911 2009. szeptember 12. 16:45
Válasz erre
Most nagyon azon lovagolnak,hogy a sportfogadások miatt válltoztatva lett a végeredmény!
Hány esetben láttunk hasonlót!
G
GUGEE 491910 2009. szeptember 12. 16:41
Válasz erre
Én is simán el tudom képzelni,hogy Biatore benne volt!Ha benne is volt nem olyan hülye,hogy hagy maga után nyomokat.Nagyon nehéz bizonyítani az elhangzott párbeszédet!
Ezért mondtam,hogy Piquet nagy szarban van!
Trullival és Fisichellával kapcsolatban nincsen igazad!
Fisichella nem tudta tartani a lépést Alonsoval.Az első gyözelme után folyamatosan betlizett ,mig már az egyetlen lehetősége maradt,támogatni Alonsót!
Az emlékezetes Suzukai GP-ről nekem Alonsó fantasztikus előzései maradtak meg,mig Fisicoról,hogy Kimi az utolsó körökben előzte meg!
Trullit meg azért rugták ki,mert elbénázta az utolsó kanyart a Francia GP-n!
Baric. simán elgurult az alvó Trulli mellett!
Egy biztos a Renault nyakig benne volt a történtekben,de szerintem lehetetlen lesz bizonyítani!
A Piquet család lehet,hogy megszívja a végén!
Ha csapatvezető lennél alkalmaznád?Vezetni nem tud,mindig kifogásokat keresí!
G
Marci 491909 2009. szeptember 12. 15:50
Válasz erre
Nowotny 491908 2009. szeptember 12. 13:20
Válasz erre
Schumi7vb 491907 2009. szeptember 12. 13:17
Válasz erre
kérdés mi "emberi ár"de itt néz körül:
www.gpshop.hu/
Schumi7vb 491906 2009. szeptember 12. 13:15
Válasz erre
pár gondolat.

Briós mindig alo seggét nyalta,mindig ő volt a kedvezményezett mindenben.Nem csak Piquetvel játszotta ezt el hanem Trulli,Fisichella.Utóbbi kettővel jól össze is veszett,ők is megunták ezt(ők nem olyan bénák mint Piquet).Simán elképzelhető amit Piquet állit,más kérdés,hogy egyértelmű,hogy bosszúból csinálja,de ez is megérthető 1 szintig.Trulli 2004ben sokáig jobban állt a pontversenyben mint alo,meg is lett az eredménye,nem kapta meg ugyan azt a technikát,rossz taktikák stb,végén kirúgrák Trullit.2005-ben Fisichellát nagyritkán engedték versenyezni aloval,eccer meg is lett az eredménye (2005 Kanada)alo örjöngve követeli,hogy engedjék el mert ő "gyorsabb"erre a válasz-előzd meg ha tudod-nem tudta falnak is csapta mérgében.
Briós ebből tanulva soha többet nem edte,hogy alonak olyan csapattársa legyen aki felveheti a versenyt vele,de ha mégis,tett róla,hogy mégse.Szóval nem olyan ártatlan a Renault mint állitják.
Nowotny 491905 2009. szeptember 12. 13:09
Válasz erre
Sziasztok. Tud valaki esetleg olyan oldalt,ahol emberi árban lehet F-1es ruházatot venni? Köszi előre is..:))
Marci 491904 2009. szeptember 12. 13:06
Válasz erre
A force indiát, hogy otthagyta Fisico lehet megbánja mert Sutil nagyon jó időket megy.
f2d 491903 2009. szeptember 12. 11:08
Válasz erre
Nem tudom, hogy mennyire érdeke a FIA-nak ezt az ügyet teljes mélységében vizsgálni, mert ennek kapcsán nagyon sok hasonló kisebb-nagyobb eredmény befolyásoló tényező a felszínre kerűlhet. Nem beszélve arról, ha korrekten akarnak eljárni nem csak egy csapatot büntetni, akkor visszamenőleg az összeset kiesést ki kellne vizsgálniuk.
Marci 491902 2009. szeptember 12. 10:34
Válasz erre
Minden csapat és pilóta trükközik. Ez olyan mint a fociban mikor feldobja magát valaki. Szerintem sáros volt a renault de szinte midenki csal. Piquet kizárta magát. Sehol nem fogják fogadni, hogy példát statuáljanak a többi pilótának. Ha gyors lett volna akkor hosszabítottak volna annélkül is vele, hogy falnak megy. Utólag mószerólni gusztustalan pedig én nagyon utálom a renaultot:)))
GUGEE 491901 2009. szeptember 11. 22:07
Válasz erre
Szopogaqtnia kellett volna a ragasztót!
Ezek után ki fogják közösíteni a pilóták!
G
G-funk 491900 2009. szeptember 11. 22:02
Válasz erre
Úgytűnik Piké nem csak a karbonozást rontotta el , ha pillanatragasztót használt volna akkor gyorsabb lett volna :)
Viva la makettezés ! :)
GUGEE 491899 2009. szeptember 11. 21:55
Válasz erre
2008-ban apuci lenyilatkozta,hogy már az első idömérőn lenyomja Alonsót!
Nem volt ő elásva a renault részéről,magát ásta el a szereplésével!
Lehet,hogy a versenyen mindig több üzemanyaggal indult mint Alonsó,de ez az idömérőn mutatott lassúsága miatt volt!
A Q2-ben Alonsó 3-4 tizeddel mindig verte!
G
Tûzszekér 491898 2009. szeptember 11. 21:40
Válasz erre
Ez is igaz lehet akár. De ki tudja hogy egy jó autóban és megfelelő csapattámogatással mire lenne képes.
GUGEE 491897 2009. szeptember 11. 21:34
Válasz erre
Inkább az a gáz,hogy nem eléggé gyors a srác!
G
Tûzszekér 491896 2009. szeptember 11. 19:50
Válasz erre
Elnézést ! A 7320 ra szerettem volna csak bamba voltam. Én inkább azért tartom ballépésnek ( talán épp ezért lehet valós állítás ) mert vajon melyik csapat fog így bizalmat szavazni neki a jövőben. Nem lepődnék megha ezzel le is áldozott volna a versenyzői karrierjének.
Tûzszekér 491895 2009. szeptember 11. 19:47
Válasz erre
Szerintem adott helyzetben mindenki hallgatott volna . Most meg meghálálja hogy kiba...k vele .
Ete 491894 2009. szeptember 11. 19:37
Válasz erre
Érdekes gyerek ez a Piquet Jr. Ha pl 10 év múlva takarították volna el(már tvaly el kellet volna-szerintem), akkor 10 év múlva jutott volna eszébe ez a "baleset"? - Enyhén szólva is nevetséges!
GUGEE 491893 2009. szeptember 11. 19:13
Válasz erre
Az FIA elnöke, Max Mosley megerősítette, hogy a bizonyítékok feltárásáért cserébe, Piquet védelmet kapott, így abban az esetben sem kell büntetésre számítania, ha a Renault-t netán bűnösnek találják az ügyben"
Na itten van a kutya elásva!
G
NGPETI 491892 2009. szeptember 11. 16:46
Válasz erre
GUGEE 491891 2009. szeptember 11. 15:49
Válasz erre
Elgurult a gyógyszered?
A következő hozzászólásomat törölték:
A Piquet név megint szép lett
Méltó régi nagy híréhez
A továbbiakban kultúráltan szidtam a Piquet családot!
Gabikám !Szeretném ha aláhúznád a nem megfelelő szavakat!
Pont
G
JazzZ 491890 2009. szeptember 11. 14:29
Válasz erre
cache_1361953416
cache_1361953416

Hát nem lenne rosssz;)
Schumi7vb 491889 2009. szeptember 11. 13:15
Válasz erre
Schumi7vb 491888 2009. szeptember 11. 13:13
Válasz erre
úgy néz ki tényleg jön a Ferrari F1 87/88
www.hlj.com/product/FUJ09049
trombi0001 491887 2009. szeptember 11. 09:50
Válasz erre
Marci 491886 2009. szeptember 11. 08:29
Válasz erre
NGPETI 491885 2009. szeptember 11. 08:15
Válasz erre
"matrica ragasztás"... :o)

www.f1-live.hu/index.php
Gabi 491884 2009. szeptember 11. 07:49
Válasz erre
Szia GUGEE!

Moderálási szabályok:
Káromkodni, makettező társainkkal nem a megfelelő hangnemben kommunikálni nem tolerálható dolog. Pont
Próbálj normális hangnemben társalogni.
Köszönöm!

Gabi
G-funk 491883 2009. szeptember 10. 22:19
Válasz erre
Jaja, azt mondjuk könnyű :)
gyakorolnia kell még egy kicsit, lehet több lágyító kellett volan és akkor nem törik olyan könnyen :)
Matton 491881 2009. szeptember 10. 20:51
Válasz erre
G-funk 491880 2009. szeptember 10. 20:28
Válasz erre
Mit csinált Piquet, csak nem jól ragasztott vagy festett valamit?
Vagy nem a makettezésről beszéltek ? :D :P
Schumi7vb 491879 2009. szeptember 10. 16:49
Válasz erre
Azért ne feled a Renault is benne van nyakig,nem kell mindent Piquet-re kenni!Kötve hiszem,hogy csak úgy poénból falnakkenné az autót,vagy azért,hogy benyaljon alonak,hogy az tudjon nyerni.Azt kell tennie amit a főnökség mond,vagy mehet ahova akar,és mivel 2009-re nem volt szerződése hát szótfogadott,ennyi az egész szerintem.
NGPETI 491877 2009. szeptember 9. 17:32
Válasz erre
részben igazat is adhatunk a felvetésnek,de sajnos kevés F1-es makett készül,így ha csak azokról lenne szó,akkor sok más topikhoz hasonlóan már ez is "felejtésbe" ment volna... :o(

viszont itt vannak azok a makettezők,akiket ez a téma érdekel/het :o)
Schumi7vb 491875 2009. szeptember 9. 08:42
Válasz erre
várjuk továbbra is az F1-es makettedet,addig te,a fő eltévedt lélek vagy:)
G-funk 491874 2009. szeptember 9. 07:39
Válasz erre
Szia Gabi,

Jól látod a helyzetet, sok itt erre az eltévedt lélek :)

Üdv,
G
Gabi 491873 2009. szeptember 8. 20:56
Válasz erre
Sziasztok!

Nem tudom feltünt-e nektek, hogy az utóbbi időben eléggé "felhígult" a topik színvonala. Noha ez a rész alapvetően a Forma-1-es autók, pálya és egyéb versenyautók építéséről kellene, hogy szóljon, tehát a MAKETTEZÉSRŐL, természetes, hogy szóba kerül a valódi Forma-1 is. Sajnos az utóbbi időben már szinte csak ez, vagy annak is a pletykái, és nem a technikával, részletekkel foglalkozó dolgai. Az, hogy Raikonnen piás vagy milyen, egyedűl az ő dolga, ennek a témának semmi keresnivalója nincs itt.
Tehát kérném, hogy a jövőben inkább a makettezéssel, és a Forma-1-ből ehhez tartozó dolgokról írjatok, mert különben nem sok értelme van a topiknak.
Köszönöm!

Gabi
GUGEE 491872 2009. szeptember 8. 15:21
Válasz erre
Most nincs pénzem rá!
Mire leütik 100- dolcsi is lehet belőle!
Már elegem lett a kudarcokból,csak ha 150 dolcsit rá tudok szánni,akkor licitálok!
A posta is nagyon drága mostanában!
G
Schumi7vb 491871 2009. szeptember 8. 12:34
Válasz erre
Senna miatt is módosítottak pár szabályt,akkor most,neki elnézzük Schuminak nem?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.