/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
NHZsolt 491570 2009. augusztus 7. 14:55
Válasz erre
Emlékeim szerint ezt láttam a Stefánián ősszel, és nekem tetszett. Ha ilyen lesz a folytatás, akkor az jó előjel. :-)
Matton 491569 2009. augusztus 7. 13:37
Válasz erre
9
9

Sajnos Zsolti nem nagyon figuráztam. Az összes figurás múltam az alábbi képen látható.
NHZsolt 491568 2009. augusztus 7. 13:23
Válasz erre
Esetleg egy alacsony, de annál őszebb hajú (fő)figura, aki fehér ingben mászkál az autók között, és mindenki ismeri...? :-)
Keréknyom a rajtrácson, na meg figuraként riporter, kameraman, stb. Ezekkel nagyon mozgalmassá lehet tenni a diorámát, viszont egy figurás emberrel kell konzultálni (nem ismerem a figurás makettező "múltadat", így nem akarlak megsérteni ha már csináltál élethű embereket, szerintem az nagyon nehéz feladat) és annak instrukciói alapján megcsinálni a diorámát, mert nagyon fel lehet a színvonalat emelni azzal, ha valami élethű.
Schumi7vb 491567 2009. augusztus 7. 12:47
Válasz erre
hűtőnyilásokba kis ventillátor,szárnytakaró boritás...
Schumi7vb 491566 2009. augusztus 7. 12:26
Válasz erre
1:23... ment,izomláz azonkivül semmi komoly
Schumi7vb 491565 2009. augusztus 7. 12:25
Válasz erre
külső energia forrás(aksi vezetékkel)motor inditó,légkulcs,kocsi alá bak,elhasznált üzemanyag pótlására külön kis tartály,stb stb stb
Kferro 491564 2009. augusztus 7. 11:47
Válasz erre
Azért a TV-s helikoptert se hagyjuk ki, s akkor repülő kategóriában is indulhat. :)
NGPETI 491563 2009. augusztus 7. 10:59
Válasz erre
viszont "minden" kategóriába lehet nevezni:
versenyautó,figura,dioráma,sci-fi,stb.
Matton 491562 2009. augusztus 7. 10:53
Válasz erre
Ha versenyre viszem akkor más be se fog férni a terembe mert a komplett pályát meg kell csinálni:)
NGPETI 491561 2009. augusztus 7. 10:39
Válasz erre
nem F1,de érdemes megnézni...
www.youtube.com/watch
Utolsóból első... :o)
NGPETI 491560 2009. augusztus 7. 10:38
Válasz erre
értem,akkor sok-sok autó kell még egy halom figurával,lelátóval és lehet egy asztalnyi dioráma :o)
Matton 491559 2009. augusztus 7. 08:52
Válasz erre
Ez is jó ötlet de azt elfelejtettem leírni,hogy a rajtrácson szeretném ábrázolni a diót. Ott már nincs monitor viszont lesz még emelő, táblát tartó csaj stb. Azért köszi.
NGPETI 491558 2009. augusztus 7. 08:36
Válasz erre
monitor a versenyző elé az orra?
Matton 491557 2009. augusztus 7. 07:10
Válasz erre
Igy van vannak rallis figurák is átalakítva. A gyanta figurákat Szűcs Laci szerezte nekem azok f1 figurák. A melegítő paplant én mind a 4 kerékre akartam tenni de a te ötleted jobban tetszik. Ha a felirat felkerül a paplanokra egy kicsit visszamattítom.
Köszi az ötletet!
jos 491556 2009. augusztus 6. 23:10
Válasz erre
ezek rallys figurák, mert én még nem találkoztam F1-es figurákkal 1/24-be
jos 491555 2009. augusztus 6. 23:09
Válasz erre
a 1648-as képen lévő emberkétől sylar elvette a kéépességét, az tuti

ha én is hozzászólhatok...
a gumimelegítők nekem nem tetszenek, túl fényesek
ha tudnék makettezni én a kerekekre raknám a leszedés pillanatában (vagy úgy hogy 1ről már le van szedve, egyről éppen szedik és 2-n még rajta van)
Matton 491554 2009. augusztus 6. 22:06
Válasz erre
CIMG1647
CIMG1647
CIMG1648
CIMG1648
CIMG1650
CIMG1650
CIMG1651
CIMG1651

a képek
Matton 491553 2009. augusztus 6. 21:58
Válasz erre
Csak ,hogy hígítsam a hozzászolásokat mindjárt teszek fel egy pár képet életem első diorámájáról ötleteket az elrendezésével szívesen fogadok. a hiányosságokra még nem kell figyelmeztetnetek azokat még el kell készítenem(gumimelegító paplanra a feliretot stb.) minden ötlet érdekel.
NGPETI 491552 2009. augusztus 6. 21:29
Válasz erre
lehet tudni valamit a tesztről?
milyen időket ment,stb.?

az "egészségi állapot" és a "versenyzési vágy" összefüggéséről tudnék mesélni...
Tûzszekér 491551 2009. augusztus 6. 21:23
Válasz erre
NGPETI 491550 2009. augusztus 6. 21:22
Válasz erre
NHZsoltié,én csak dicsekedtem helyette :o)
Tûzszekér 491549 2009. augusztus 6. 21:21
Válasz erre
Szerintem inkább eszmei és egyéni értéke van mint pénzbeli de hozzáteszem nem értek hozzá .
NHZsolt 491548 2009. augusztus 6. 20:58
Válasz erre
Terveim szerint megválnék tőle, de nem tudom, milyen értéke lehet...
Tûzszekér 491547 2009. augusztus 6. 20:28
Válasz erre
Tûzszekér 491546 2009. augusztus 6. 20:03
Válasz erre
Ott a pont ! Csak a filmekben lehet szar autóval győzni :)
Tûzszekér 491545 2009. augusztus 6. 19:58
Válasz erre
Kedves Zoli !
Szeretnél te annak a bunkó autószerelőnek a helyében lenni. Megértem ha valaki nem szeret bizonyos embereket szuverin joga. De ha elfogadod a véleményem akkor azt mondanám hogy én se azért kedvelem hogy milyen ember mert ezt nem tudhatom ill szerintem te se tudod.
Schumi7vb 491544 2009. augusztus 6. 15:04
Válasz erre
Szerintem ha tudott a teszten 67 kört menni,és nemsokára megint tesztelni fog,akkor nincs nagy gond.
NGPETI 491543 2009. augusztus 6. 10:29
Válasz erre
1986
1986

ehhez mit szóltok? :o)
NGPETI 491542 2009. augusztus 6. 08:49
Válasz erre
NGPETI 491541 2009. augusztus 6. 08:47
Válasz erre
most akkor mi van?
www.vezess.hu/forma1/schumacher_megsem_vezet_massa_helyett/19978/

igaz,még tovább beszélhetünk róla :o)
rod666 491540 2009. augusztus 6. 08:20
Válasz erre
JazzZ: várjuk őket, engem is érdekel!
Matton 491539 2009. augusztus 5. 22:44
Válasz erre
Személyesen nem akartalak megbántani nem ált szándékomba, de tudod felháborít,hogy milyen cinikus gyülölettel nyilatkozol M.S.-ről! Próbáld meg elfogadni ,hogy vannak akik szeretik és azokat nagyon megbántod a véleményeiddel. Nem tisztelem félistenségként de szeretem mert a kedvenc csapatomat vitte győzelemre és ezt a csapatot kissrác korom óta szeretem. kb 1979 óta. Vannak pilóták akiket emberileg én sem csípek de soha nem írnék róluk ilyeneket mert akkor azokat az embereket is bántanám akik szeretik őket. Visszakerestem a lotusod képeit bár kb másfél órámba telt mert igenis elkerülték a figyelmem és a puhatestűek topicba csak néha szoktam ellátogatni. Bevallom nagyon tetszett amit láttam (bár megjegyzem volt olyan dolog ami kevésbé tetszett de ez nem a munkád minőségével kapcsolatos). Magamtól sosem jellemzem amúgy sem más munkáját csak ha az illető megkér rá azt is privátban teszem.
Azt nem kérem,hogy istenítsd akit gyülölsz hanem csak annyit,hogy próbálj a véleménnyilvánításadidat egy kicsit disztingválni. Bárki tudna olyanokat írni Hamiltonról vagy bárkiről,hogy nyilna a bicska a te zsebedben is. Még egy dolog amin elgondolkoztam. Alesi konkrétan mikor adott neki másodperceket mert ilyenre nem csak,hogy nem emlékszem de utánanézve sem találtam erre adatokat.

T. Mátrai György
Zoli 491538 2009. augusztus 5. 19:30
Válasz erre
Motorikusan igen. Nem véletlen vádolták csalással őket... De azért mesélj lécci, érdekel!
z
JazzZ 491537 2009. augusztus 5. 19:19
Válasz erre
Az a Benetton volt a leggyengébb az összes közül..a 94es mezőnyhöz viszonyítva kb.a középmezőny alját ütötte meg. Ha érdekel,mesélek háttérinfókat, miért is...
trombi0001 491536 2009. augusztus 5. 19:14
Válasz erre
DSCN3257
DSCN3257
DSCN3296
DSCN3296
DSCN3297
DSCN3297
DSCN3304
DSCN3304
DSCN3340
DSCN3340
DSCN3348
DSCN3348

Köszi, közben rájöttem, hogy a laptopon megvan a "WIP" is. Mondjuk ez itt tényleg nagyon off, bocs érte.
Kferro 491534 2009. augusztus 5. 18:19
Válasz erre
tn_800x600_184123_35802_DSCN3369
tn_800x600_184123_35...
tn_800x600_184123_35823_DSCN3368
tn_800x600_184123_35...

Trombi!

Engedelmeddel előkerestem az említett makettet. Szerintem jó, nekem tetszik.
Kferro 491533 2009. augusztus 5. 18:14
Válasz erre
Igen, valóban neked ment volna. :)

Persze, menedzserek kellenek egy olyan embernek, akinek annyi pénze van, mint neki (tényleg, mondtam már, hogy a versenyenként 1.000.000 Euro fizetést marhára sokallom?), de ezzel mi a baj? Gondolom, nem ad csak ki tíz millió Eurokat csak úgy, a nélkül, hogy bele ne mélyedne egy adott projektbe.

Szerinted melyik a reálisabb?

1. A Williams azért mondott nemet MS tesztjére, mert az elmúlt 15 év sérelmeit ezzel akarja megtorolni?
2. A Williams azért mondott nemet MS tesztjére, mert féltik az idei év hátralévő részeiben a mostanában egyre jobb formájuk miatti fontos pozíciókat és pontokat? Hiszen ha MS beleadja azt a pluszt a Ferrariba, ami jellemzi őt, akkor egy normál esetben induló Massa lehetséges helyezéseinél 1-2 pozícióval jobbat tud elérni.
Zoli 491532 2009. augusztus 5. 18:02
Válasz erre
Asszem ez nekem jött volna.
Szóval a lényeg, hogy a vállalkozásaihoz ő "csak" a pénzt adja, meg az aláírását. A többi a menedzserek, tanácsadók stb feladata.
A másik témát nem fogom részletezni, nézd át az utóbbi kb 15 év futamait!
z
Kferro 491531 2009. augusztus 5. 17:48
Válasz erre
"Üzletember? Ez valami vicc?"
Nem. Vagy nem hallotál például arról a vállalkozásáról, melyben 7 szállodát húznak fel, utalva a 7 VB címére?

"Williamsnek egész más okai voltak, de ne kelljen már ezt is elmagyarázni..."
Pedig szívesen venném, mert eddig én az általam felvázolt okra gondoltam.
Schumi7vb 491530 2009. augusztus 5. 17:41
Válasz erre
F2007
F2007

Fujimi is kiadja a F2007-et,már csak a 87/88-as ferrari kellene,állítólag azt is kiadják.
Schumi7vb 491529 2009. augusztus 5. 16:35
Válasz erre
őőő izé Alesi esőben másodperceket rendszeresen?ez nekem újdonság,tudod én ehez buta vagyok,f1-et sem láttam soha,futamon sem voltam soha,ezért léccciii mond már meg konkrétan hol is volt ez,annyira szeretnék okosodni:)
trombi0001 491528 2009. augusztus 5. 16:19
Válasz erre
Nem, egyáltalán nem makettezem jól. Mint már írtam is, én akkor építek, ha időm engedi, általában dobozból, minimális feljavítással. Még festékszóró pisztolyom sincs.

Hogy tettem-e fel készülő munkákról képeket: igen, pár hete az épülő 635 CSi motorjáról tettem fel, annak azóta készen van az alja, de még nem fényképeztem le. Ha gondolod, a jövő héten szívesen megmutatom, mert most a Balatonon vagyok és nem hoztam el a gépet. Aztán az "Autók stb." topikban május végén vagy június elején ott van egy Alfa GTA, amit nászajándékba építettem a barátomnak. A motorok között van 2-3 évvel ezelőtt 4-5 gépem, a motorozást akkor abbahagytam, rájöttem, hogy kevés vagyok hozzá. Most meg nem mondom, hogy ide, vagy az "Autók" közé, felraktam tavaly a készülő "Jägermeister" soromat, igaz, eddig csak 4 db-ból áll (BMW 320 Turbo, 320i Gr.5., Porsche 956, Astra DTM), abba fog tartozni a 635-ös is. Konkrétan F1-et valóban csak kettőt tettem fel ide, valamikor 2007 nyarán a Lotus 99T-t, 2008 telén pedig a 126 C2-t; nem tudom, ez érdem-e vagy bűn, de annál a biztonsági öv megoldása például Gerónak is tetszett, írt is rá kommentet. Ne haragudj, ha mindezekért nem lapozgatok most vissza, ha gondolod, keresd elő őket, szerintem épített makettek terén ennek a fórumnak az átlagát hozom; hogy te esetleg nem vetted észre őket, arról nem én tehetek. Nyilván a makettjeim minőségét nem hasonlítom például a tieidhez, de nem is az a célom, hogy versenyezzek

Hogy fikázok-e, vagy sem: sem a Te kedvedért, sem más elfogult rajongó kedvéért nem fogok istenítő hozzászólást írni senkiről, akiről nincs összességében jó véleményem, márpedig a Ti félistenetekről nincs, akkor sem, ha a tömeg legnagyobb részének jól eladta őt a média. Igen, én azt hiszem, hogy ő abban az adott tizen-egykét évben érhette el azt, amit elért, egy megnyíló német piac, egy ügyes menedzser, némi csalás (1994), önző agresszivitás, szolga csapattársak, előre kiszámított versenyek, és ha esetleg mindez nem jött be, a szabályok csavargatása, nyilvánvalóan pofátlan félreértelmezése segítségével, nem vitatva azt, hogy gyorsan tud autót vezetni. Azt meg, hogy egy nyílt fórumba megírom-e a véleményemet, már ne haragudj, de nem kívánom Veled egyeztetni a továbbiakban sem, mindamellett, hogy én az elmúlt 5 évben senkit nem hülyéztem le itt sem és más fórumokon sem.

Az is igaz, hogy ezt az ájult rajongást a saját, fent részletezett MS-képemtől eltekintve is őszintén szólva kicsit nevetségesnek tartom, ez 12-13 éves kiscsajok esetében elmegy, de hát azért, szóval...

Egyébként a múltkor valamelyik rajongótársad által, hogy a Te szavaddal éljek, "lefikázott" Alesi rendszeresen másodperceket adott a szóban forgó úriembernek esőben. Nézz utána LEXIKÁLISAN, khm, ha érdekel.
Zoli 491527 2009. augusztus 5. 15:46
Válasz erre
Egyébként én is várom a német visszatérését, egy kicsit több felhajtás és izgalom lesz, remélem. Még mindig az a véleményem, hogy nagyon jó sofőr, de nem a legjobb, és máshoz tényleg nem ért.
A provokatív hozzászólások nem véletlen íródtak úgy, ahogy.
z
Zoli 491526 2009. augusztus 5. 15:42
Válasz erre
Zoli 491525 2009. augusztus 5. 15:41
Válasz erre
Az a Benetton nem teljesen volt legális, a német manőverei pláne. Szóval nekem az a két címe mintha nem is lenne...
z
Zoli 491524 2009. augusztus 5. 15:37
Válasz erre
Na végre egy épkézláb komment! Nagyjából igaz, de azért nem teljesen. Az ő és az előtte VB-t nyertek ellenfeleit, illetve azok autóit is össze lehet hasonlítani. Na meg a sportszerűségét is... Nagyon jó sofőr, de korántsem annyira, mint ahogy istenítik. Nemcsak a számok döntenek.
z
Zoli 491523 2009. augusztus 5. 15:27
Válasz erre
Mind a kettő.
Üzletember? Ez valami vicc?
Williamsnek egész más okai voltak, de ne kelljen már ezt is elmagyarázni...
z
Zoli 491522 2009. augusztus 5. 15:22
Válasz erre
Idézőjel lemaradt, ezért is bocsánat!
z
Kferro 491521 2009. augusztus 5. 14:10
Válasz erre
Örülök, hogy szóba került Lance Armstrong. Ő nagy kedvencem, s (bár nem kerékpározok) egyfajta példaképem. Emberi tartásból olyan mércét adott, mely sok ember számára hasznos lehet.
Ugyebár nála hererákot diagnosztizáltak, ami áttéttel átterjedt az tüdejére, és végül az agyára. Sok hónapnyi kemó és szenvedés után újrakezdte az edzést, és ezután megnyert 7 Tour de France-ot.
Mindenkinek csak ajánlani tudom a "Bicikli életre-halálra" cínű könyvét, amiben leírja a történetét. S ami mellesleg Schumi egyik kedvenc könyve.

Hálás vagyok, hogy olyan korban élek, ahol láthatom a 3 nagymestert versenyezni: Schumachert, Armstrongot, Rossit.
matton 491520 2009. augusztus 5. 13:00
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.