/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
rrobbie 491355 2009. július 29. 20:07
Válasz erre
a király visszatér!
Matton 491354 2009. július 29. 20:05
Válasz erre
Apropó te ,hogy álsz a ferrariddal?
drsp 491353 2009. július 29. 20:04
Válasz erre
Kedves "fajtársak"!
Végre egy felkavaró hír, a formula 1 állóvizén. :)
Forza Schumi, jobbulást Massa!
Matton 491352 2009. július 29. 19:59
Válasz erre
Év végéig helyettesíti Massát!
Matton 491351 2009. július 29. 19:59
Válasz erre
Schumi,Gugee! Megyünk valenciába?
bigboy 491350 2009. július 29. 19:55
Válasz erre
Bocs elragadtattam magam,de mióta nem volt ,Schumi,mindig bealudtam a 20-25 körök környékén.Üdv bigboy
bigboy 491349 2009. július 29. 19:50
Válasz erre
Huh ,az anyja mindenit megint élvezni fogom a F1-et.üdv bigboy
Schumi7vb 491348 2009. július 29. 19:44
Válasz erre
pont most akartam én is betenni,de igy is HURRÁÁÁ!
bavida 491347 2009. július 29. 19:43
Válasz erre
GUGEE 491346 2009. július 29. 18:37
Válasz erre
Ebben tévedsz!
Aero szempontból talán a legjobbat most a Red Bull csinálta!
G
kbx 491345 2009. július 29. 18:27
Válasz erre
Tudtommal a Red Bull sem gyárt autókat ;) Az már kapásból +4 autó:)
vlevi 491344 2009. július 29. 18:24
Válasz erre
Nekem személyszerint jobban tetszett a "régi" rendszer, amikor a gyárak nem hivatalos csapatként voltak az F1-ben, hanem privát csapatok versenyeztek, és legfeljebb a motor és egyéb alkatrészek jöttek nagy gyártóktól.
Akkor, amikor a Renault megvette a Bennettont, később az Ilmor motoros McLarenből Mercedes lett, eltűnt a Jordan, Minardi, Arrows és még sorolhatnám, az nekem nem nagyon tetszett. Mára szinte már csak a Williams maradt, nomeg a Force India, ami nem kimondottan gyári csapat. És persze idén új csapatként a Brawn, ami persze egy Honda, Mercedes motorral :)
doky3 491343 2009. július 29. 13:52
Válasz erre
www.f1hirek.hu/hir/Hivatalos__A_BMW_kiszall_a_Forma-1-bol_az_ev_vegen_200907291014

Szomorú vagyok...
Ez méginkább erőt ad a Sauber csiszolgatásához.
Rizmajer_Jozsef 491342 2009. július 28. 21:30
Válasz erre
ÉS az edzés után a sok F1-es szerelő, sok lencsibaba, sok teszem-veszem ember, mind elment vért adni Massának, mert Mo-on vér hiány van. Egy belosztályon 5 ágyból ketten várnak napok óta. Hát akkor mi lehet egy sebészeten?
Kicsit demagógra sikeredett, de érintett vagyok feleségileg.
Legfeljebb ezentúl Rizmajer a demagógus leszek!
lucky 491341 2009. július 28. 18:08
Válasz erre
Nowotny 491340 2009. július 28. 18:08
Válasz erre
Schumi7vb 491339 2009. július 28. 18:04
Válasz erre
meg is halt 50 egynéhány évesen...
Schumi7vb 491338 2009. július 28. 18:03
Válasz erre
ennyi erővel én is elvezethetném!
JazzZ 491337 2009. július 28. 14:06
Válasz erre
1840
1840

FW09B a neve...már Honda turbómocival
GUGEE 491336 2009. július 28. 14:02
Válasz erre
Shumi mit szólnál Palik Lacihoz?
A gyakorlásokat megúszná a Box-ban valami hibát mimelve!
A kvalifikácion elfüstölné a motort!
Versenyen az első kanyarig tuti jó lenne,mi meg nemzeti hősként ünnepelnénk!
Na akkor mekkora arca lenne?
G
JazzZ 491335 2009. július 28. 14:00
Válasz erre
Szerintem sokkal érdekesebb ennél az ovis szarakodásnál, hogy SzűcsLacinál lesz ilyen :
cgi.ebay.com/KAWAI-1%2F20-F1-HONDA-F1-MOTORIZED-FULL-DETAIL_W0QQitemZ220445413260QQcmdZViewItemQQimsxZ20090706
marci 491334 2009. július 28. 13:58
Válasz erre
James Hunt a nőket is űzte rendesen csak Ő, ha verseny volt akkor összeszedte magát.
GUGEE 491333 2009. július 28. 13:58
Válasz erre
Nagyon nagy arc!
Olvastam valahol,hogy a mcmercinél sokszor megadta magát a motorja!
Na azt a motort nem nagyon kellett vizsgálgatni,mert Kimi bosszúból mindig összekutyulta a hibás motort!
Amikor szétszedték ,úgy nézett ki mintha összeturmixolták volna!
G
atis76 491332 2009. július 28. 13:52
Válasz erre
Ja, meg cikkeztek arról is hogy annyira nyugodt a pali (mármint a piás), hogy az első futama előtt úgy ráncigálták ki az ágyából mert elaludt. Lehet,hogy bevodkázott előtte és csak szimplán kiütötte magát. :)))
Atis
atis76 491331 2009. július 28. 13:48
Válasz erre
Helló!

A piálást ha jól emléxem még James Hunt űzte előszeretettel. Raikkönen csak folytatja a hagyományokat.:)
GUGEE 491330 2009. július 28. 13:47
Válasz erre
Szerintem is elkezdte keresni a jobbik énjét Kimi!
Ha Shumi,Alonsó véletlenül minden F60-as tapasztalat nélkül,partiba lenne vele!
G
GUGEE 491329 2009. július 28. 13:38
Válasz erre
Vaazeek!
Én azt hittem ,hogy a majom ösök miatt hívják igy Hamiltont!
El kell olvasnom újra az előző 200 oldalt mert eddig tévhitben éltem!
G
marci 491327 2009. július 28. 13:32
Válasz erre
Eggytértek Sztanyival. Hamilton az akiben van tűz is a tehetség mellett. Vettelt vártam volna, hogy Shumi utódja lesz de sajnos van olyan amikor fél versenyen át beragad valaki mögé és nem is nagyon erőlteti. Amúgy pokolian gyors.Massát birom ,szerintem őbenne meglenne a vakmerőség de talán a képességei egy hajszállal elmaradnak, hogy világklasszis legyen. Csitát képességei világklasszissá teszik, de attól még utálom. Hiányozna ha nem lenne, mert izgalmassá teszi a versenyt. Egyébként azért hívják csitának mert térdig ér a keze. A piás is jó lenne ha nem másnapos. Ne feledkezzünk meg Buttonról sem aki gyors és előzésekbe is azonnal belemegy. Most, hogy jó autó van alatta bizonyítja tehetségét.
GUGEE 491326 2009. július 28. 13:32
Válasz erre
Jól van Marci!Elmondom mi bánt!
Szereted Hamiltont,ez rendben van!Mikor olvastad,hogy én mindenféle jelzökkel illetem!
F1-es világbajnok,ezért tisztelem!Nem szeretem,de tisztelem!
Túl egyoldaluan nézed a dolgokat,ne haragudj ,de néha butaságokat beszélsz!
Alonsót én szeretem,hibáival eggyütt,s ezért nem tűröm el ,hogy csitának nevezd!
A 2007-es év nagy bukás volt Alonsónak,Hamiltonnak és főleg a Mcmercinek!
Nem tudhatjuk ,hogy mit igértek Alonzónak a szezon elején, most már soha nem tudjuk meg!Távlatból már teljesen érthető,hogy egy Angol csapatnál Angol versenyzőt favorizálnak!Csak arra vártak,hogy kiderüljön versenyképes-e!
A bilit Hamilton borította ki,amikor a Magyar nagydíjon nem adta vissza Alonsó extra körét!A feltartás csak válaszlépés volt!Innen tisztán látszott,hogy már nem nyerhet,mert a Mcmerci felső vezetése teljesen az angol Hamilton mellé állt!
Ha hagyták volna,hogy Alonsó megnyerje a 3. vb cimét,Hamilton tanult volna még egy évet,nem követte volna el a nyomás alatt a sok hülyeséget amit elkövetett!
2008-ban nyugottan ráengedhették volna Alonsóra,lássuk ki a jobb!
Semmi mást nem kérek töled,csak egy kis toleranciát a másik kedvencével kapcsolatban!
Köszi előre is!
G
atis76 491325 2009. július 28. 13:01
Válasz erre
Én birom a piást is, egy kis szint visz az életünkbe.:)))
Schumi7vb 491324 2009. július 28. 11:24
Válasz erre
nem akarok beleszólni,mindenki tudja aloról a véleményemet,Gugeeval volt is vitánk ebből,de meg tudtuk beszélni normálisan!Ezt várom most is mind két résztől.
Schumi7vb 491323 2009. július 28. 11:21
Válasz erre
nekem is!én lennék a legboldogabb ha visszatérne,és alázná a többieket,főleg a piást...
atis76 491322 2009. július 28. 05:54
Válasz erre
Sztanyi 491321 2009. július 27. 22:45
Válasz erre
Szia,

Igen vannak ilyesmi jelzők mindenkire és nem csak a F1-ben,más szupersztár sportolóknál is!:)

Nekem is mint mindenkinek megvannak és megvoltak a kedvenceim.Én úgy állok hozzá,hogy kissrácként beleszerettem Sennába,aztán miután meghallt már nem rajongok senkiért,de mindig vannak akiknek szurkolok.Aki a Mclarenben vezet annak egyértelműen,mindegy ki az.Igen én Alonsonak is tudtam drukkolni,hogy legyen benne világbajnok,mert semmi bajom vele.A jelenlegi mezőnyben a legkomplexebb versenyző pilóta.Kimit is csípem,azért amilyen mindent egybe véve.Sumit mindig is utáltam,de mindig elismertem a nagyságát és Hakkinennel nagyon komoly csatákat vívtak.Viszont szimpi a Rosberg,a Webber,a Vettel,a Button,a Trulli is.

Most egyértelműen Hami a favoritom.Ahhoz elég régóta nézek F1 versenyeket,hogy lássam a benne rejlő klasszist.Lehet belőle olyan nagy bajnok,mint Sumi,Alonso,Hakkinen,Senna,Prost.Szerintem megvan benne minden lényeges tulajdonság.Ez még csak a 3.szezonja és már 2szeres VB győztes lehetne,ha nem lenne ennyire fiatal.Csibész,ravasz,ügyes,bevállalós és talán már kezd okosodni is.Talán nem véletlen,hogy 3-ból két Magyar versenyt nyert meg és tavaly is volt sansza a defektig.
Egy összehasonlítás a Magyar GP győztesekről,ami az egyik legtechnikásabb pálya!

Senna 3db
Sumi 4db
Hami 2db

Szóval el kell ismerni,hogy sokat hozott a jelenlegi F1-be.Nem nyafogott,hogy a két szupi autója után kapott egy "ocskavasat",hanem minden futamon kinyomta a szemét,akár a 16.helyen is.Aztán amikor kapott egy jobbat,akkor rögtön megelőzött 5 autót a rajtnál a Német GP-n és ki tudja mi lesz,ha be tud fordulni defekt nélkül az első kanyarba.Most a Magyar GP-n meg meg megismétni rögtön a jó rajtot és dobogós helyezésért támad és ELŐZ a pályán,nem vár a BOXban előzésre.Jelenleg Alonson kívül nemsok ilyen van a mezőnyben...

üdv
Rizmajer_Jozsef 491320 2009. július 27. 22:40
Válasz erre
Nem veszekszünk!
Alonso legalább kapott kereket, igaz az egyik lerepült, miután kiderült, hogy megint sunyizik. Mikor én megmondtam, hogy majd másfél év múlva elmegyek nyugdíjba, onnantól kezdve semmilyen fiz. emelést, jutalmat sem kaptam. Bocs, kaptam tételes leltárt. Biztos nem direkt volt,de azért a műszakiak sem felejtenek.
Rizmajer.
marci 491319 2009. július 27. 22:28
Válasz erre
Végtelenül sajnálom,hogy a szövegértésed ilyen gyenge! Ha tudnál rendesen olvasni talán rájöttél volna, hogy amit én írtam annak az a lényege, hogy Piquet képességű versenyzőt tudok csak elképzelni csita mellé, aki nem jelent rá semmi veszélyt. Ugyanez érvényes Kovalainenre is. Massa, Hamilton, stb. kaliberű versenyző nem fog csitával sokáig egy istállóban megmaradni. És valahogy nem igazán díjjazom ha sértegetnek, főleg úgy, hogy én egyik írásomban sem személyeskedtem.
trombi0001 491318 2009. július 27. 22:11
Válasz erre
Lehet, hogy ma kötekedős kedvemben vagyok, de Csitának szerintem is Alonsót hívjuk. Hamilton eposzi jelzője "Szopottgombóc", de kizárólag azért, mert az.

Asszem, azt nem kell különösebben részleteznem, ki volt a "Baltaarcú".
trombi0001 491317 2009. július 27. 22:02
Válasz erre
Valami lehetett a levegőben vasárnap délután, mert én szóról szóra így jártam...:-)
Amúgy a legújabb hírekhez (eltiltás a boxmunka során történ hibázásért) csak azt tudom szólni, mint a Jay és Néma Bob visszavág c. klasszikusban a vadőr: Ájdon fákin bilívit!

Egyúttal szerény javaslatom az lenne, hogy valamennyi csapatnak, akinek autója az elmúlt 60 szezon során bármikor balesetet szenvedett, meghibásodott vagy bárki megítélése szerint nem mefelelően lett felkészítve akármelyik versenyre, visszamenőleg töröljék az összes eredményét, a jó édes veszélyeztető anyukájukat nekik!

F1 2009...
kbx 491315 2009. július 27. 16:57
Válasz erre
Én be is aludtam a közepén, az utolsó 17 körre sikerült felébrednem:))
G-funk 491314 2009. július 27. 16:31
Válasz erre
meg amikor a miniszter nyilatkozott hogy aláírták a szerződést Börni meg ott vakarászta a tökét :)
Sztanyi 491313 2009. július 27. 16:04
Válasz erre
Hello,

ezt olvastátok,érdekes...
www.f1hirek.hu/hir/A_Renault_tavalyi_koltekezesevel_rekordot_dontott_az_F1-ben_200908271405

az volt a hétvégi verseny legjobb jelenete,amikor a főnök hazament kb 30 körrel a vége előtt:)
Amúgy alig vártam már,hogy vége legyen és jöjjön a MotoGP.

Ez a F1 verseny is csak az első boxkiállásig volt részben izgi,aztán egy nagy nulla,beálltak a távolságok és mindenki csak autókázott!
GUGEE 491312 2009. július 27. 15:11
Válasz erre
Nem marci,te buta vagy!
Csitának Hamiltont szokták hívni!A "ki az a shumi" pólót pedig a saját szerelője vette fel poénból!
Ha vetted volna a fáradságot,és utána nézel,akkor tudhatnád hogyan indult a szezon!
Piguet lenyilatkozta,hogy Ő gyorsabb Hamiltonnál,s az első időmérőn le fogja nyomni Alonsót!
Csak hát nem számolt a vezethetetlenség határát súroló autóval!Amit Alonso(a tapasztalatánál fogva)valahogy tudott kezelni!
Erre a hozzászólásodra nagyon illik a mondat!
Bölcsebb lett volna ,ha semmit nem irsz!
G
marci 491311 2009. július 27. 14:40
Válasz erre
Ne sértegess! Ha nem tetszik a hozzászolásom akkor elfogultnak titulálhatsz. Te imádod csitát én utálom. Elismerem versenyzői képességeit de amikor felvette a "ki az a Shumi" feliratú pólót az undorító volt. Amit meg Hamiltonnal csinált az időmérőn az is. Fenntartom az állításom, hogy nem bírja elviselni ha jobb a csapattársa. Ha a Mclarennél Piquet lett volna a csapattársa még most is ott lenne. Otthagyta Briattorét, majd nyafogva sértődötten visszament. Most év közben cserbenhagyja ha beülhet a piros autóba. Én elfogult vagyok de nem buta. Tudom, hogy a pénzől szól és a karierről de ebben az emberben semmi jellemet nem érzek. Ha a ferrari csapathoz fog kerülni megbontja majd a csapategységet.
G-funk 491310 2009. július 27. 10:12
Válasz erre
a távoli képeken nem mindig látszik, de sokszor szoktak ismételni egy-egy látványosabb fékezést. Főleg az durva amikor a hátulja már az egyenseben a féktávon kanyarodik.
Amúgy ezek az első gumik így vannak kifejlesztve hogy az ilyen erejű fékezésekkor ellaposodnak és mégjobban tapadnak. A hátsó féket nem is nagyon használják, annak csak amolyan stabilizáló szerepe van, azért is az kicsi fémtárcsa míg az első nagy karbon tárcsák.
GUGEE 491309 2009. július 27. 04:29
Válasz erre
Eddig tényleg nem tünt fől!
A motorfékkel lehet ,hogy hülyén fogalmaztam!
Féktávokon,kanyarokban nekem nem igazán tetszik a motornak a hangja!
Jók a versenyek,sok az előzés,de nekem valahogy jobban tetszik az f1!
Most már figyelni fogom fogom a féktávokat,csak nem értem,hogy nem hiányzik nekik a hátsó gumi tapadása?
G
G-funk 491308 2009. július 26. 23:00
Válasz erre
rs20062008329920132798898289.jpeg
rs200620083299201327...
rs2006200692512585171005475757.jpeg
rs200620069251258517...

hát nemtudom milyen példára gondolsz, kép vagy video. de a legtöbb nagyobb féktávon amit lassú kanyar követ elemelkedik a hátsó kerék. nem véledlenül vannak ott azok az óriási karbon fékek elöl.
És hát hogy mire kell a motorfék. ha az elsővel fékezel az elje megy el ha a hátsóval akkor a hátsó olyan ez mint a bicikli, szóval csinján kell bánni a fékkel
GUGEE 491307 2009. július 26. 22:22
Válasz erre
Lehet,hogy én nem láttam eddig,de tudnál mutatni erre példát!
Én eddig csak azt láttam,hogy oldalt csúsztatják(ki nem hagyok egy versenyt sem)!
Kigyorsításnál sokszor láttam elemelkedni a kereket,még a rázón is!
De egy kerékkel,pláne az elsőn féktávon még nem láttam!Illetve csak akkor,ha nagy bukás volt belőle!
G
GUGEE 491306 2009. július 26. 22:17
Válasz erre
Marci!
Olvastam eddig KB három hozzászólásodat!Buta vagy az f1- hez,de nagyon!
Szerencsére nincsen beleszólásod a dolgok menetébe!
G
marci 491305 2009. július 26. 21:47
Válasz erre
Alonso ne üljön ferrariba. Meggyalázza azt a szép autót. Remélem Massa mielőbb felépül és versenyezhet. Alonsó különben sem jönne ki vele neki csak egy lényegesen gyengébb pilóta felelne meg csapattársnak. Megint elkezdene ocsmánykodni mint Hamiltonnal tette.
Schumi7vb 491304 2009. július 26. 20:07
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.