/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
G-funk 491051 2009. július 19. 16:04
Válasz erre
GUGEE 491050 2009. július 19. 15:13
Válasz erre
GUGEE 491049 2009. július 19. 15:11
Válasz erre
A ROC egy játék,komoly játék,de játék!
Szerinted akik átmentek f1-pilóták,a fénykorukban voltak?
Nem tudom ki monta,de igaz!Feleség,gyerek minusz két másodperc!
Egyébként az f1-es pilóták,szakírók,rajongók,szimpatizánsok 99,99% mondja,hogy a legjobb pilóták itt vannak!
Kit érdekel a maradék o,o1 százalék kötekedő,lekicsinlő véleménye!
Hát engem nem!
Most is akkora hülyeséget írtál,hogy én szégyelném magam a helyedben!
Nem is csoda,ha nem mered kiírni a nevedet!
G
Valaki 491048 2009. július 19. 13:28
Válasz erre
Jó kis vita volt :P
És ha jól emlékszem akkor sikerült is bizonyítanom az állításom a ROC eredményekkel. Ahol összemérhetik tudásukat a különböző szakágakból a pilóták. Hát itt bizony az elmúlt 10 évben csak 2szer nyert F1 pilóta.
A Boudais féle példára meg jó ellenpélda amikor a "legjobb" pilóták mennek mondjuk a DTM-be ahol még a világbajnok legjobb pilóta Hakkinen sem tudott maradandót alkotni de mondhatnám Alesit vagy R.Sumakkert akik nem bírtak a gyengébb versenyzőkkel
G
vlevi 491047 2009. július 18. 00:46
Válasz erre
Naja. Csak ezeken a pályákon, ha megy egy futam, kell 2-3 kör, mire rájövök, hogy mit nézek. Régi pályákon (Spa, Imola, Monza, ...) egyetlen pályarészletből beugrik az embernek.
trombi0001 491046 2009. július 17. 21:30
Válasz erre
Banánfalevél vagy miafranc alakú főtribün. Kínai írásjel alakú aszfaltcsík. Miről beszélünk?
Mondom én, hogy velünk van a gond, barátom! :-)
vlevi 491045 2009. július 17. 21:11
Válasz erre
vlevi 491044 2009. július 17. 21:09
Válasz erre
"Tilke-laboratóriumok"
Miaz, te is utálod a Tilke Gmbh pályáit?
Én egyenesen rühellem. Ordít róluk, hogy a mindennek való megfelelés kényszere alatt készültek, építőjátékból, amiben van négyféle elem.
Brands Hatch, Donington, Spa, Zolder, Zandvort, satöbbi. Ezek a versenypályák. Amik a táj helyi adottságaihoz készültek.
trombi0001 491043 2009. július 17. 20:27
Válasz erre
Biztos bennem van a kehe, de én jobban örülnék annak, ha a számítógépagyúak inkább sakkoznának, és helyettük, meg az éppen aktuális Tilke-laboratóriumok helyett Alesi, Arnoux, Mansell bajusszal együtt, Öreg-Villeneuve, Watson, Peterson csapatna a régi Hockenheimen, Imolában, Zeltwegben... Ja kérem, öregszem...:-)
Palesz 491042 2009. július 17. 19:35
Válasz erre
Só sem volt arról, hogy baj ha inteligens a versenyző!
Bourdaisnak sem az intelligenciáját vontam kétségbe, csak egyszerűen nem jó fejlesztő pilóta. Csak jó pilóta. Bár, van olyan fejlesztő pilóta, amelyiknek nagyon sokat köszönhet a csapat, éles helyzetben pedig soha nem tudta igazán bebizonyítani, hogy mit is tud. Pl. De la Rosa, Liuzzi, Fisichella, és talán még Barichello is ide sorolható.
Bourdaisnak ugyanúgy nem feküdt a forma1, mint Zanardinak, vagy Montoyának. Más versenyágakban azért mindketten letettek elég sokat az asztalra.
De nem elveszett gyerek ő, vagy visszamegy az immáron ismét Indycar névre hallgató szériába bajnoknak lenni, vagy rommá nyeri magát a Lemans Seriesben! :D
GUGEE 491041 2009. július 17. 15:56
Válasz erre
Csak egy pici ellentmondás van az okfejtésedben!
Szerintem éppen az a droid, aki csak nyomja gondolkodás nélkül,s nem jön rá,hogy mitöl lehetne gyorsabb!
Minnél jobb fejlesztő pilóta,annál pontosabban megértheti ,hogy mi zajlik le egy kör alatt az autóban!
Félreértés ne essék,én imádtam nézni Bourdais-t a champ-ben!
Sajnos sokat töltött ott!
A számítógépagy nálam egyenlő a magas inteligenciával!
Nem értem miért baj ha egy versenyző inteligens?
Kiss mondta egyszer,hogy a Dakar a kitartásról,az F1 pedig 2 óra szuper koncentrációról szól!
G
NGPETI 491040 2009. július 17. 10:55
Válasz erre
nemcsak a F1-ben,szerintem minden "zárt pályás körversenyen" a "számítógépagy" a nyerő... :o)
trombi0001 491039 2009. július 17. 10:52
Válasz erre
Nagyon-nagyon ott van az utolsó előtti mondat. Pontosan erről van szó a mai F1-ben.
Palesz 491038 2009. július 17. 10:38
Válasz erre
Bourdais-nak saját elmondása szerint az aerodinamikai beállításokkal volt a legnagyobb baja.
A Champcar autók is brutális technikák, de jóval egyszerűbbek, mint egy F1-es, így jóval kevesebb lehetőség is volt a beállításokra. A Lemansi autóknak pedig mindössze a hátsó légterelője állítható 12 pozícióban, így ott sem ezen van a hangsúly.
Bourdais az a típusú pilóta volt, aki beül egy kész versenyautóba, és megy. Az, hogy még emellett agyaljon is, nem ment neki. Durván fogalmazva, nem droid.
Ettől függetlenül egy nagyon jó pilóta, csak a "királykategória" nem úgy ment, mint várták tőle.
GUGEE 491037 2009. július 16. 20:24
Válasz erre
Mivel tényleg nagy a "hézag"az autók között,ezért szokták a csapattárshoz mérni a pilótákat!
Na itt bukott meg nagyon!Erre nem áll a "Jó autó "teória!
Mikor még csak tesztelte az F1-es gépet,emlékszem,hogyan áradozott a sokféle beállításról!Bezzeg a Champ-ben max két féle verzió van,s ennyi!
Ezeket majdnem szó szerint idéztem!
Az F1-ben nem csak szélsebesen kell vezetni,de inteligens is kell hogy legyél!
G
Sztanyi 491036 2009. július 16. 16:01
Válasz erre
Én nem sajnálom,majd visszamegy az USA-ba vagy elmegy LeMansozni...

Megint bebizonyosodott,hogy a Forma1-ben első a jó autó és második a pilóta!Ennyi!
GUGEE 491035 2009. július 16. 15:09
Válasz erre
Volt egy vitám "valakivel"miszerint nem a legjobb pilóták vannak az F1-ben!
Most például a NÉGYSZERES champ bajnok kullog vissza sikertelenül!
Azt még lehetett komunikálni,hogy Vettel lealázta,de az idei évet már nem!
Pedig nem volt ügyetlen gyerek,én sokat vártam töle!
G
marci 491034 2009. július 16. 14:17
Válasz erre
A Toro Rosso rövid hivatalos közleménnyel zárta le a hetek óta tartó találgatásokat, ugyanis bejelentette, a múlt hétvégi Német Nagydíj volt Sébastien Bourdais utolsó Forma-1-es versenye az istálló színeiben. A francia helyetteséről még nem döntött a csapat.
NGPETI 491033 2009. július 16. 11:16
Válasz erre
többségében egyetértek a véleményeddel,mivel volt szerencsém párszor zsűrizni,és tényleg nem egyszerű dolog
főleg mostanában lehet még nagyobb kihívás,hogy egyre több kiegészítő (vagy átalakító) kapható egy-egy maketthez

DE!
pont azért kezdtem el saját dekoros autókat építeni,mert számomra "unalmasnak" tűnt egy verseny,ahol mondjuk 3-4 db "tökegyforma" XY WRC és 2-3 pályaautó volt terítéken...
szerettem volna valami olyat magamnak a saját vitrinbe,amit más nem tud dobozból megépíteni,és nagy valószínűséggel ugyan az a dekor nem is jut eszébe senkinek :o) , csak ezekkel versenyekre már nem mentem...
Sztanyi 491032 2009. július 16. 09:49
Válasz erre
Szia,

ezzel én arra akartam utalni,hogy egy motogp moci vagy versenyautó esetében is nagyon nehéz megítélni és eldönteni,hogy ilyen nem létezett...,persze nem extrém dolgokra gondolok!Egyedi dekor,átalakított vagy más kasztnielemek,stb!

Inkább olyan dolgokra gondolok,mint a kasztnielemek színei,felni színe,egyéb alkatrészek színei,karbonos alkatrészek és annak mintázata,feljavító készletből vagy házilag gyártott feljavítások,stb!Én ezeket szoktam figyelni!Sajnos nem egy esettel találkoztam,amikor olyan munkát díjjaztak,ami egyértelműen eltért a valóságtól!

Egy-két PL.:
Mosonon volt egy RedBull-os Porsche aminek a kivitelezése magas színvonalú volt,de a sötét metálkék szín helyett egy igen fura árnyalatú festékkel festette az illető,aki egyébként nem magyar ha jól tudom!
Már több versenyen is láttam egy szintén külf-i személy 2006-os Camel Yamaha M1 mociját,amin a kasztnielemeken a kék dekor részek össze-vissza
vannak festve vagy matricázva(felváltva használt sima kék és metálkék színeket),ehhez még a konkrét motort sem kell ismerni,szembetőnő,hogy vmi nem stimmel!Szerintem a megoldás egyszerű,nem tudta mindenhova feltenni a kék matricákat és inkább festéssel pótolta.Megjegyzem ahol elindult,mindig nyert vele valamit.Én is megcsináltam ezt a dekoros mocit és tudom,hogy nem könnyű a kivitelezése.

A felvetésedre meg azt mondanám,hogy ebben az esetben egyetértek a zsűrivel,mert ha egyértemű,hogy olyan Rally autó nem létezett,akkor nem felel meg,pedig lehet,hogy a megépítés minősége kifogástalan...!
Én többek között ehhez hasonló dolgok miatt sem vállalnám,hogy zsűri legyek.Mert az a véleményem,hogy csak olyan legyen zsűri,aki vállalja,hogy felkészülten tud elbírálni egy versenygépet,legyen az Forma1,Rally,MotoGP,pályaautó vagy bármi más!

üdv
NGPETI 491031 2009. július 16. 09:16
Válasz erre
"mindig a minőségre,a színekre,a festésekre és a feljavításokra figyelek és nem arra,hogy az az adott gép létezett-e ebben a verzióban avagy sem!"

sajnos a zsűri viszont nem mindig látta így,amikor pár éve én is ezzel próbálkoztam...
nekem minden saját raliautó makettem egyedi dekoros volt!
olyanok voltak,amik sosem léteztek ilyen formában,ilyen dekorral,de több makettversenyen sem tudtam indulni velük,mivel "nem voltak valósághűek"... :o(
talán Sci-fi kategóriába belefértek volna... :o)
ezután versenyekre mindig másoknak készített,gyári dekoros autókat vittem
matton 491030 2009. július 16. 08:48
Válasz erre
Ebben teljesen igazad van! És a képek elírásáról nem is beszélve. Sajnos többször belefutottam amikor képeket keresgéltem a neten, hogy teljesen más típust irtak a kép alá mint amit láttam. Nem elég a képanyag bizonyos fokú hozzáértés is kell a témához amit meg akarsz jeleníteni. Én pl. 8 hónapig félre tettem az mp4/4 mekit mert nem volt megfelelő képanyagom a motortérről.
Raybrig_89 491029 2009. július 16. 00:06
Válasz erre
Akkor nem csak nekem tűnt úgy a kiírás ahogy:D Mikor Pesten jártam én is láttam ilyen táblákat,és röhögtem magamban:D
Sztanyi 491028 2009. július 15. 23:25
Válasz erre
Szia,

ebben igazad van,de csak a versenyautók és versenymotorok körében.Én pl sokkal jobban szeretek utcai autókat építeni,mert azokkal azt csinálok,amit akarok...és hiába mond rá bárki bármit,az olyan és kész.Ebben az esetben csak a munka minősége a mérvadó!Ha meg jól sikerül és elviszed kiállítani és esetleg versenyeztetni,akkor sem érdemes belekötni.Én amikor makettversenyeken versenyautókat,vagy motoGP mocikat nézegetek,mindig a minőségre,a színekre,a festésekre és a feljavításokra figyelek és nem arra,hogy az az adott gép létezett-e ebben a verzióban avagy sem!

Én már kezdem unni,hogy minden versenymocimnál vagy versenyautómnál a netet bújom képek után.A színeket és a feljavítandó területeket vizsgálva...
Például ma keresgettem képeket a Mclaren MP4/6-ról és találtam egy olyan képet,amin teljesen másként néz ki,mint a Fujimi által kiadott verzió.De ha jól láttam máris hírdetnek olyan feljavító készletet,amiből az is kivitelezhető lesz...
Kferro 491027 2009. július 15. 22:04
Válasz erre
Schumi7vb 491026 2009. július 15. 19:39
Válasz erre
Ha pártatlanul végzi a munkáját akkor nem,és ne feledjük a Ferrariból is milyen sikeres csapat lett az irányítása alatt.
NGPETI 491025 2009. július 15. 19:32
Válasz erre
az nem lehet "baj",hogy eléggé kötődhet egy csapathoz?
Schumi7vb 491024 2009. július 15. 19:26
Válasz erre
NGPETI 491023 2009. július 15. 19:22
Válasz erre
forma1
forma1

FING a Magyar Nagydíj?... :o)

addict.blog.hu/2009/07/06/f_ing_magyar_nagydij

szerintem a plakát olyan,mintha legalább 20 éve készült volna,amikor még nem voltak igazi színek a plakátokon és a kreativitás is kevés volt... :o(
kár érte
jabel 491022 2009. július 15. 18:14
Válasz erre
GUGEE 491021 2009. július 15. 17:34
Válasz erre
Srácok!
Én csak azt mondtam,hogy nem szabad felelőtlenül rádobálni a gépre mindent amit adnak hozzá!
Érdemes képeket nézegetni,s eldőnteni,hogy melyik verzió építhető meg a dobozban található káoszból!
Rendkívül szar érzés,ha pár hónap múlva már a kész maketten hívják erre fel a figyelmedet!
Mert ugye makettolunk nem scifit építünk!
G
trombi0001 491020 2009. július 15. 16:49
Válasz erre
Egyébként az igazi besz@rás az, hogy a gyári fotókon az összerakott, színes maketten a felirattól eltekintve jó gumik vannak, a prototípuson meg a dobozban pedig rosszak. Teljesen érthetetlen, legalábbis nekem.
trombi0001 491019 2009. július 15. 16:39
Válasz erre
Én őszintén szólva valami olyasmit várnék el, mint amit anno a Brumm csinált. Még 1:43-as gyűjtő koromban megvettem a frissen kiadott 126c2-jüket, aminek az oldalán a "Scmitthelm" feliratból hiányzott a "h" betű. Írtam nekik, rögtön visszaírták, hogy tudják, mások is reklamáltak már, ők b...ták el és egy kis türelmemet kérik. Egy hónap múlva jött postán, borítékban egy komplett matricakészlet, most már helyes felirattal, meg egy levél, hogy még egyszer elnézésemet kérik. Itt is valami ilyesmi lenne a korrekt szerintem.
Sztanyi 491018 2009. július 15. 15:58
Válasz erre
szia,

itt van a dobozbontása:www.1999.co.jp/eng/10088550

a képeken is kiderül,hogy a gumik nem jók és ezzel együtt lehet,hogy még vannak bakik máshol is...
Ete 491017 2009. július 15. 15:55
Válasz erre
Köszi, én kerestem ezt a gépet. A Gugee szakértő leírását olvasva nem is tudom... Egyébként majd meglátjuk, ha boltba kerül. Az MP4/6 már uton van nekem is, de a risztó hírek után nem is tudom mit gondoljak. Ha megjön teszek fel egy dobozbontást és kiderül.
Sztanyi 491016 2009. július 15. 15:28
Válasz erre
Nekem is van több olyan készletem,amiből többet is vettem.Vagy mert elrontottam,vagy mert meg akartam csinálni más verzióban is!
JazzZ 491015 2009. július 15. 15:07
Válasz erre
A Tamiya is bakizik sokat, pl a Lotus 102B matricázása elég gázos, és elnagyolt..Ettől persze frankó készlet;) És van belőle 3:)))
Sztanyi 491014 2009. július 15. 15:00
Válasz erre
engem ilyen mélységben bőven nem érdekel a dolog,pláne egy Ferrari...!

De ha Te mondod,biztosan így van!De nem tudhatod pontosan,hogy a japánok mi alapján építettek meg pont ilyenre...!

Gondolom azért lesznek jópáran a világban,akik megveszik majd!
JazzZ 491013 2009. július 15. 14:50
Válasz erre
De 92ben meg Hondával, és az V10 volt!
JazzZ 491012 2009. július 15. 14:48
Válasz erre
Bocsi, a 91es Tyrrell Honda V 10re gondoltam! Csak az évszám nem stimmelt:)
Az Arrows Porsche V12vel ment szerintem...
trombi0001 491011 2009. július 15. 14:25
Válasz erre
'92-ben a Honda V12-es volt ('91-ben is). Szentségtörés ezt leírni, de a hangja jobb volt, mint a Ferrarié.

De a legkeményebb a Footwork volt (talán Yamaha V12?) Szabályosan meg lehetett süketülni tőle.
GUGEE 491010 2009. július 15. 14:19
Válasz erre
Eléggé zavaros a cumó!
Igy sohasem ment a gép!
A motorborítás év eleje,a hátsó kerék Monaco,a kis V alakú szárnyak az év második fele,a hűtőnél az osztott kis fülek aszem Kínától!
A kipufi alatti bordázott rész Monaco-tól!
Pontosan olyan zagyvaság,mint a Revellnél!
G
JazzZ 491009 2009. július 15. 14:18
Válasz erre
jó a leírás! ! ! :)

De a Skálás feliratra gondoltam, hogy nem emlékszel e rá, hogy hol volt és milyen..:)

92bena Honda V10es volt, dörgős hanggal!
trombi0001 491008 2009. július 15. 13:39
Válasz erre
Én ne emlékeznék rá?
Hungaroring 1992. Első F1-es versenyem. A Ferrari 500. nagydíja, délelőtt bemutató régi F1-esekből. Amikor a rajt után a 26 3,5-ös motor elment előttünk, szabályosan rezonált a talaj a lábunk alatt és remegett a mellcsontom. Majdnem mindegyik motor 12 hengeres volt kivéve talán a Renault-t meg a Fordot. Utána kerítésmászás (akkor még nem lőttek főbe statáriálisan ilyesmiért), rohanás a díjkiosztóra, Mansell vb címét ünnepelte a tömeg. Közben mellettem húzták el a pályamunkások a Baltaarcú Benettonját, aminek a hátsó szárnya az egyenes végén levált és elrepült a főtribün felett, meg egy Larousse-t. Sosem gondoltam volna a TV alapján, hogy egy F1-es gép ennyire kicsi. A parc fermé meg csak egy drótkerítés volt, azon keresztül fényképezgettem az autókat. Emlékszem, azt hittem, valami álomban vagyok. Feltétel nélkül rajongtam a F1-ért meg a Ferrariért. Aztán eltelt 17 év...:-(
JazzZ 491007 2009. július 15. 13:27
Válasz erre
JazzZ 491006 2009. július 15. 13:02
Válasz erre
Az a Magyar hírlapos Lotus 102B volt!
Nem is emlékszel rá, hogy hol volt az autón és melyik felirat?
Szerintem amúgy 87ben volt ez inkább...
Sztanyi 491005 2009. július 15. 12:31
Válasz erre
Szia,
nekem is feltűnk az egyik képen,hogy fúrák a gumik,szóval jól elb...ták!

mondjuk engem nem érdekel,annyira mert van a bontomban 1/20-as Tamiya F1 gumim,ebből a korszakból,a felni nagyobb gond lenne,persze ha azt is elba...ták!

Amúgy sem most terveztem megvenni a készletet,hanem,majd ha kiadnak hozzá minden kiegészítőt,akkor válogatok össze majd egy komplett cuccot!Addigra,meg hátha megoldják a problémát!
trombi0001 491004 2009. július 15. 12:25
Válasz erre
Öööö...khm.
Szóval én kb. fél éve nézegettem naponta a Fujimi oldalát, meg a webshopokat, hogy mikor jön ki a gép. Senna utolsó vb autója kötelező darab.

Erre amikor már rendelném, olvasom az F1M-en, hogy páran már megkapták a HLJ-től meg az 1999-től a csomagot, és... És a Fujimi 1981-es Michelin gumikat ad az MP4/6-hoz. Simán belerakták a dobozba a 126CK gumijait. Sem a méret, sem a forma nem stimmel.

Állítólag a HLJ már tárgyal a Fujimivel arról, hogyan tervezik megoldani a problémát. Ők is, meg mindenki más is eléggé ki van akadva a dolgon. Nem csoda, 10 E forint nem kevés pénz egy műanyag makettért.

Asszem, én most kivárom, kiadják-e hozzá ingyen a jó gumikat, vagy leárazzák a készleteket. Így nem veszem meg ennyi pénzért.:-(

JazzZ!

Sajna nem találtam. '86 vagy '87 volt? Valamelyik kolléga mintha ide is dobott volna már róla képet, amikor a magyar f1-es szponzorokról volt szó.
ltom74 491003 2009. július 15. 11:46
Válasz erre
Megvan valakinek a Fujimi Ferrari 248? Azon is 'karbonos'?
Hogy lehet kijavitani a kidobotuske nyomait ilyen esetben? vagy nincs sehol?
Sztanyi 491002 2009. július 15. 11:40
Válasz erre
Aki keresete az elfogadható áron akart venni műanyag makettet nem papírt!

Mindenesetre ez egy úljabb alternatíva lesz a Revell,Studio27 és MFH után...!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.