/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
G-funk 490851 2009. július 6. 19:25
Válasz erre
már szaladok is Gyurinak megköszönni. Én úgy emélkszem hogy csak álltál ott mint az a bizonyos a meleg vízben.
Már bocsi de mintha te terelted volna a témát a hülye kis ferrari építésre. De mindegy is a képeid önmagukért beszélnek. a sorja az sorja nem is lenne mit magyarázkodni rajta
kivi vagy? bakker sokmindent gondoltam rólad de hogy plázacica legyél, ez azért mindent felülmúl :D
Apropó Gyuri, gondolom őt a baráti köröd tagjának tekinted, de tudom hogy ő is nekem ad igazat és tudom hogy ezt el is mondta neked, és tudom azt is hogy ezt nem tudod felfogni.
Schumi7vb 490850 2009. július 6. 19:18
Válasz erre
a Good Year felitatot is fújni fogod a gumira?Gumiról a sorját csiszold le,sokat számit.
Schumi7vb 490849 2009. július 6. 19:14
Válasz erre
Ügyes gyerek vagy,megint nem arra válaszolsz amire kéne,mondom megint csak a szád jár,másra nem vagy képes.Berényben úgy viselkedtél mint a beszarós kis hülyegyerek,itt a fórumon meg osztod az észt.Nagy nulla vagy.Köszönd meg Gyurinak,hogy nem szóltam be,pedig megérdemelnéd,lehet még használt is volna:D
Várom továbbra is a Ferrarit,addig viszont ne okoskodj semmi értelme.Mitől félsz?
Milyen másik topicban is járattam le magam?na mesélj nagyon kivi vagyok.
Lehet,hogy lejárattam magam,ez a te véleményed,de ahogy irtad engem sem nem tud érdekelni,nekem az elég,hogy tudják milyen emberke is vagy valójában.Megvan a saját baráti köröm,azok véleménye érdekel,valahogy te nem tartozol bele,ők is ugyan azon a véleményen vannak mint én,csak nem irják le,mert én már megtettem,és nem olyan gyávák mint te,hogy élőben meg sem mernel szólalni.
G-funk 490848 2009. július 6. 19:09
Válasz erre
szerintem jó lesz. szép tiszta munkának tűnik. Az ilyen sorjákat még festés előtt érdmes eltávolítani vagy egy éles pengével vagy polírpapírral. Általában minden alkatrészen van csak van amelyiken nem látható. Szóval érdemes végignézni mindegyik alkatrészt festés előtt. Néhány kábel tényleg kellene bele, de majd a következőbe biztos lesz :)
a lényeg hogy az összhatáés szép tiszta legyen, ne legyenek ragasztó elfolyások, festék átlógások, lekopások. aztán majd folyamatosan jön a többi plusz
Ete 490847 2009. július 6. 18:57
Válasz erre
MP 4/4 8
MP 4/4 8
MP 4/4 9
MP 4/4 9
MP 4/4 10
MP 4/4 10
MP 4/4 11
MP 4/4 11

Igen, valami hasonló módszerrel csinálom, illetve előveszek egy olyan futamot ahol az aktuális gép van. Csak vannak olyan bizonyos dolgok, ami lehet nem veszek észre. Ezért jó, ha valaki(k) felhívja a figyelmemet ezekre a dolgokra. Pl: öntési sorja és egyebek...
Ezeket a képeket tegnap csináltam, hogy legyen valami kép is.
Ui: Megint jól egymásnak ugrottatok...:(
G-funk 490846 2009. július 6. 18:52
Válasz erre
Sumi sumi,
Látom kerülöd a sorja témát. Pedig ez nagyon jól tükrözi a kvalitásaid. csinálni ugyan nem tudod de a másokban a hibát megtalálni, abban nagy vagy. Ezzel szerintem ebben a topicban is lejárattad magad. Csak hogy tudd téged sem bírnak sokan az itteniek közül. Csak rádhagyják. Élj csak a magad kis álomvilágában. Én nem állítom egy szóval sem hogy értek az F1-hez. de azért az öntőszerszám nyomát vagy egy kis sorját le tudok csiszolni. Én nem félek hogy bárki lefikázza a művem. csak van aki véleménye számít van akié meg nem. Sejted ugye hogy te melyik kategória vagy.
Jó vicc a zsűrizés? Elég sok vicces kedvű versenyszervező van kis hazánkban. Tudod a zaűrizéshez nem emberség kell hanem tudás. Ezzel megint nem azt állítom hogy én olyan sokat tudok a makettezésről vagy az autókról.
Na kapj fel gyorsan egy csiszolópapírt aztán inkább csiszolj egy kicsit, hogy legyen erkölcsi alapod megszólni mást
Schumi7vb 490845 2009. július 6. 17:44
Válasz erre
Jaj,Gergőkém!

Látom megint jöttél megvédeni magad,nem birod ki,de sebaj.
Hány F1-est is építettél?Valahogy nem látok 1 darabot sem,csak jössz okoskodni olyan témában amihez fingod sincs,de váltig állítod,hogy az a tuti,Gugee is ezen akadt ki.
Mondtam már neked többször is,hogy gyere csináld meg a 89-es Ferrarit,ha annyira profi vagy,mint ahogy fényezed magad akkor ez neked 2 hét alatt megvan,de nem,csak folyton okoskodsz.Talán félsz,hogy lefikázzuk a műved,mert olyanoknak kell megmutatnod aki nem birka módjára elfogadja amit csinálsz.Az meg,hogy zsűrinek hívnak az meg 1 jó vicc,emberileg sehol nem vagy,vedd vissza az arcod,akkor tán többen fognak szeretni,és nem csak "bábnak" fognak használni a zsürizésnél.
G-funk 490843 2009. július 6. 16:12
Válasz erre
"jó lesz,annyi kiegészítés, az öntési sorját lecsiszolhattad volna.(tudod az ördög a részletekben rejlik."
Ja hogy észt osztani, meg másokat pocskondiázni az megy, de makettezni nem ?

Ete,
Csak egy jó tanács, jól gondold meg kire hallgatsz és kire nem. Ezzel nem azt mondom hogy rám hallgass :) De elgondolkodtató hogy általában a fő fikázóst hívják zsűrinek és nem a fő dumálóst (nem akartam csúnyábbat jelzőt írni)
Schumi7vb 490842 2009. július 6. 13:16
Válasz erre
Szerencsére a főfikázós,már nem nagyon irogat ide,(ezt gyorsan le is kopogom)hangulat is sokkal jobb.1 jó tanács:mielőtt belekezdesz 1 makettbe,szerezz be minél több képet róla,googlebe beírod,millió képet találsz,jópáran megcsinálták már a makettet,szépen lementegeted 1 külön mappába,jól áttanulmányozod,azt ha késöbb valami nem tetszene,elakadsz,csak szépen előveszed a képeket és újból megnézed.
Bebá 490841 2009. július 6. 10:01
Válasz erre
JazzZ 490840 2009. július 6. 09:29
Válasz erre
Megjöttek, fel is raktam őket!
Köszönöm, nagy segítség volt!
JZ
trombi0001 490839 2009. július 6. 07:42
Válasz erre
matton 490838 2009. július 5. 18:28
Válasz erre
Ha az segít nézd meg a makettek rovatban az én mp4/4- esemet. A karbonozást és a vezetékelést egy igazi autóról készített fotóim alapján készítettem.
Ete 490837 2009. július 5. 13:42
Válasz erre
Igen, igazad lehet. Ezért jó, hogy legalább valaki véleményezi a munkáimat, mert ezekből lehet tanulni. Én egy ilyen kamikáze makettező lettem, mert az ismertetségi körömben senki nem foglalkozik ilyesmivel, igy aztán kénytelen vagyok a saját káromon megtanulni mindent. Egyszer majdcsak jó lesz! Annak külön örülök, hogy itt legalább olyan emberek vannak, akik tényleg segítenek.
Schumi7vb 490836 2009. július 5. 12:20
Válasz erre
jó lesz,annyi kiegészítés,hogy az intercooleren az öntési sorját lecsiszolhattad volna.(tudod az ördög a részletekben rejlik.)
Ete 490835 2009. július 5. 11:04
Válasz erre
Köszi! A karbonozáshoz, illetve a vezetékeléshez még nagyon kevésnek érzem magam. (Ez még csak a 3-ik makettem lesz.) Igazából azt sem tudom, mi(ke)t kell hozzá használni! A pirosat a Tam TS36-al fújtam, de valami oknál fogva a lakktól egy picit narancsosabb lett a szine. Ez egyenlőre még nekem is érthetetlen.
matton 490834 2009. július 4. 21:39
Válasz erre
Szépen haladsz vele! Karbonozni és vezetékelni nem szeretnéd? a pirosat milyen festékkel fújtad?
Ete 490833 2009. július 4. 18:40
Válasz erre
MP 4/4 4
MP 4/4 4
MP 4/4 5
MP 4/4 5
MP 4/4 6
MP 4/4 6
MP 4/4 7
MP 4/4 7

Sziasztok! Itt tart jelenleg a dolog, de van még mit csinálni rajta. Szép lassan alakulgat.
NHZsolt 490832 2009. július 3. 22:41
Válasz erre
Nem baj, a hiányzó darabok adnak mindig motivációt a kereséshez, aztán lehet, hogy valakinek pont az marad meg...
NHZsolt 490831 2009. július 3. 22:38
Válasz erre
Ha RCM-et megkérdezed, lehet, hogy adna tippet... :-)
NHZsolt 490830 2009. július 3. 22:38
Válasz erre
2009_0509ring20090041
2009_0509ring2009004...
2009_0509ring20090042
2009_0509ring2009004...
2009_0509ring20090043
2009_0509ring2009004...
2009_0509ring20090191
2009_0509ring2009019...

Bakot tolnak alá, nem erőltetik az autó rendszerét, csak rövid ideig tartják a saját emelőn általában, pl. kerékcserénél... Ahogy én láttam.
Schumi7vb 490829 2009. július 3. 11:43
Válasz erre
trombi0001 490828 2009. július 3. 11:24
Válasz erre
Még egy kérdés: A beépített emelős túraautókat, akár a '80-as években, akár most, tartják-e úgy hosszabb ideig a boxban, hogy a saját lábain áll kerék nélkül, vagy ilyenkor alátolnak valami állványt vagy sámlit? Szóval hogy a hidraulika álló motornál, például kisebb szerelési munkák közben is megtartja-e az autót, vagy valahogy "úgy tud-e maradni" felemelt állapotban?
trombi0001 490827 2009. július 3. 11:20
Válasz erre
Hát, lehet, hogy megkönnyíti a döntést, hogy tulajdonképpen fogalmam sincs, honnan szereznék Külker SC-s dekort...:-) Asszem, erre mondják, hogy "abban a pillanatban jó ötletnek tűnt..."
Ete 490826 2009. július 3. 11:19
Válasz erre
Köszönöm szépen. A többi még nagyon darabokban van. Holnap ugy gondolom, már jót fogok haladni vele. Úgy lakkozom, hogy semmi nincs összerakva. (Így legalább megspórolok egy csomó maszlolást!) Holnapra megszárad és majd összekalapálom egy egységgé, akkor teszek még fel képeket.
matton 490825 2009. július 3. 11:10
Válasz erre
Most egyéb okokból én is makettépítési szünetet kell tartanom. De nagyon szép lett a kasztni. A többi részére is kíváncsi lennék ha dobnál fel képeket.
JazzZ 490824 2009. július 3. 11:02
Válasz erre
hááát, szerintem még lesznek hiányok...de azért igy is nagy haladás lesz!
HUJBI 490823 2009. július 3. 10:34
Válasz erre
Studio27 újdonság Brawn BGP 001 (2009) a hobbyeasy-n.
NHZsolt 490822 2009. július 3. 10:20
Válasz erre
Tudom, csak ez valahogy eszembe jutott...
Így meg lesz minden, ami hiányzik a Subarudhoz?
NHZsolt 490821 2009. július 3. 10:19
Válasz erre
Bele dumálhatok?
Elkezdtél egy sort, szerintem ne hagyd abba... Nagyon ütős lesz, mikor már tízen felül lesz a narancssárga autók száma, de persze szerintem jó lenne az fotókkal is illusztrálni, ahogy gyarapodik a gyűjtemény. Úgyhogy, bár Cserkúti nagyon jó versenyző volt aktív korában, én mégis a Jagermeisteres verziót csinálnám meg a helyedben...
trombi0001 490820 2009. július 3. 10:04
Válasz erre
trombi0001 490819 2009. július 3. 10:04
Válasz erre
JazzZ 490818 2009. július 3. 09:53
Válasz erre
89-hockenheim-gf-3
89-hockenheim-gf-3

na egy jégeres F1-talicska
trombi0001 490817 2009. július 3. 09:21
Válasz erre
Ete 490816 2009. július 3. 09:10
Válasz erre
MP 4/4 1
MP 4/4 1
MP 4/4 2
MP 4/4 2
MP 4/4 3
MP 4/4 3

Sziasztok! Lassan, de biztosan készülget a 4/4-es. Nálam is volt egy kis szünet, mert bejött egy kis lakásfelújítás, de most már végre haladok. Csináltam egy pár képet, a minőségért előre is elnézést kérek. Délután lakkozás, aztán lehet összerakni. Remélem jó lesz!
JazzZ 490815 2009. július 3. 09:04
Válasz erre
Subaru matrica részletet kapok:)
JazzZ 490814 2009. július 3. 09:02
Válasz erre
Scannen0012
Scannen0012

bömcsi
NHZsolt 490813 2009. július 3. 09:01
Válasz erre
"Soha ne add fel..."
:-)

Na jó, nem dumálok, csak ezt úgy éreztem, ide írom, egy makettezőnek elve, hogy nem adja fel. De ez persze nem a postázásra vonatkozik...
JazzZ 490812 2009. július 3. 09:00
Válasz erre
Bebá 490811 2009. július 3. 08:54
Válasz erre
Zoli tegnap feladtam.Remélem ma megkapod.
B.
JazzZ 490810 2009. július 3. 08:51
Válasz erre
Az egyik Autó-Motorban szerepelt színesben a Cserkúti-féle járgány. Ha megmondod melyik évfolyam, melyik szám...szívesen bescannelem:)
trombi0001 490809 2009. július 3. 07:52
Válasz erre
DSCN3425
DSCN3425
DSCN3428
DSCN3428

Egy hét szorgos munkájának eredménye, Gruppe A 635 CSI motorja. Ez a Fujimi-féle verzió; igazi szélsőséges makett, elképesztő a részletgazdagság, de az öntés "minősége" is, ennyit még életemben nem puttyogtam és csiszoltam.

Az már biztos, hogy nem a gyári dekorral készül majd, valszeg Jägeres lesz, de játszom a gondolattal, hogy a Cserkúti-féle piros-fehér-zöld dekort kapja. Ha valakinek van esetleg fényképe arról a gépről, tudna segíteni azzal, hogy feldobja őket ide? Előre is köszi!
NHZsolt 490808 2009. július 2. 22:31
Válasz erre
Nincs gond, azt is el tudnám képzelni, csak éppen nem az a fő "csapásirány"... A Martini tetszik legjobban, de nem a rázott vagy kevert verzió, hanem főként az a martini dekoros jármű, aminek kereke van. :-)
merciboy 490807 2009. július 2. 20:57
Válasz erre
DSC00032
DSC00032
DSC00033
DSC00033
DSC00034
DSC00034
DSC00035
DSC00035

sziasztok
van egy eladó tamiya 4/5b félkészen,van hozzá utánredelt öntőkeret origi egyenesen a távolkeletről,tabu design full decal.
a megamaketten 7490ft originálltan ugyan, gyári matricával.
szerintem 5500ft korrekt,ha valakit érdekel irjon vagy hivjon
habelemihaly@gmail.com 205150067
Bebá 490806 2009. július 2. 20:38
Válasz erre
Az utolsó mondat nem-je nem kell a mondatba.
Bebá 490805 2009. július 2. 18:05
Válasz erre
Bebá 490804 2009. július 2. 18:04
Válasz erre
Csak nyugi István nem kell kapkodni! Én most fogok elkészülni egy tíz éve elkezdett pálya autóval.Persze ennyire sem nem kell elhúzni!
B.
doky3 490803 2009. július 2. 09:14
Válasz erre
Szia!

Nálam is szünet volt. Nekem a kasznin levő elemeket kell még csiszolgatnom, véko-nyítani (a padlólemez pl. iszonyúúú vastag), de pár hét? és talán én is festhetek.

Off:nálam egy KP Mig-21-es 13 éve épül, (ha kész lesz 'bizisten cikket írok róla) a bömi után lehet nekiesek megint:)).

Üdv
szp 490802 2009. július 2. 08:08
Válasz erre
Szia!

Most kezdem csak festeni a kasztnit,mert az elmúlt hetekben szünetelt nálam a makettezés.Tömítve,csiszolva van jöhet a festés.A többi résszel majd utána foglalkozom.Ott is van mit finomítani.Egyébként elég lassú makettező vagyok.Tavaly augusztus körül kezdtem egy Kawa zx-rr gp mocit ami idén január körül lett kész.A saubert akkor kezdtem,jó lenne vele gyorsabban haladni:)

Üdv
vlevi 490801 2009. július 1. 22:56
Válasz erre
Amikor pár éve volt GT futam a ringen, akkor ingyért volt, most nem tudom.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.