/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
jos 490600 2009. május 26. 14:17
Válasz erre
elsőre kisvakond nadrája jutott eszembe, ott volt szétrakva ennyire a cucc a réten
NGPETI 490599 2009. május 26. 14:12
Válasz erre
A1Grouplow
A1Grouplow

érdekes :o)
NGPETI 490598 2009. május 26. 14:12
Válasz erre
077539
077539
440792
440792
556584
556584
559105
559105
891876
891876

fantáziáltak...
NGPETI 490597 2009. május 26. 12:30
Válasz erre
sajnos minden fórum "sajátossága" idővel az lesz,hogy "név és arc" nélküli emberek,egy nick mögé bújva bárkit,akár durván is leszólnak...

más makettes fórum,ami pár éve jónak indult,pont ezért ment tönkre,és elpártoltak onnan az addig ott fórumozók :o(
pedig véleményt lehet/ne kultúráltan is írni!

ez az a topik,ami tényleg nemcsak makettekről szól,ezért még fontosabb lenne,hogy más véleményét tisztelje mindenki...

lehet versenyzőket,csapatokat,autókat szeretni és kevésbé szeretni,de ezt okosan is le lehetne írni,"bántás nélkül",hogy másokat ne alázzon meg senki,és akkor nem kellene "ütközni" sem...

reméljük,addig nem jut el a fórum,hogy moderálni kelljen,bár volt már tudtommal kitiltott "felhasználó" :o(
Schumi7vb 490594 2009. május 26. 11:40
Válasz erre
szerintem amihez semmi közöd,főleg amiről semmit nem is tudsz,(főleg nem a G-Funkkal folytatott eszmecsere folytán)nem kéne beleszólnod,főleg úgy nem,hogy eddig 1 mukkot sem irtál.Nem veszem támadásnak,véleményt irtál,mint ahogy én is azt teszem,és teszem ez után is.
JazzZ 490593 2009. május 26. 11:36
Válasz erre
A Honda 'csak' a kasztnit kezdte el fejleszteni. A motor ugye Merci, a váltó saját gyártmány. Az autó tervezésénél pedig mindig onnan indulnak ki, kasztnit csinálnak a motor-váltó egység köré. Na itt most fordítva volt, ezért is nagy szám, hogy itt tartanak:)
Schumi7vb 490592 2009. május 26. 11:34
Válasz erre
ennek annyi a rövid története,hogy Schumi 1999-es baleseténél használták ezt a kasznit,de a Ferrari helyrehozta,de versenyen többet nem használták.Késöbb 1 gazdag ürge megvette,és bemutatókon autókázott vele,csak az volt a gond,hogy a javitás nem birta a rázkódást és a képen látható módon széttört.
Schumi7vb 490590 2009. május 26. 11:30
Válasz erre
papíron ő a jogutódja,mint ahogy a Jordan utóda a Force India.
jos 490589 2009. május 26. 10:39
Válasz erre
ilyen kultúrált véleményt is régen olvastam.
egy szépen kivitelezett makettel is felér.

én úgy gondolom ez a fórum túlmutat a makettépítésen.

én is bevallom vettem jópár makettet, de az építés korai fázisában rájöttem, hogy én csak a gyűjtőszenvedélyemnek akartam eleget tenni.
ezért az építéssel már régen felhagytam, de ezen a fórumon a szívehez közelálló dolgokról van szó.

kérek én is mindenkit (Gábort is) szeressük egymást gyerekek...
Palesz 490588 2009. május 26. 10:35
Válasz erre
Ezeknek a képeknek valószínűleg semmi köze a bajnoki sorozathoz! Valami sokpénzes "nagytudású" nyilván megvett egy régebbi F1-es Ferkát - ahogy azt gyakran szokták a gyűjtők - és egy nyíltnapon szakszerűen összetörte!
schumifan 490587 2009. május 26. 10:07
Válasz erre
Kedves Schumacher!

Már egy ideje figyelem a fórumot, sokáig gondolkodtam, szóvá tegyem e egyáltalán véleményemet, de mostanra megérett a döntés bennem. Azt gondolom, szép dolog, hogy szabadon mindenki elmondhatja a véleményét, de felhívnám figyelmedet néhány dologra, melyekre esetleg odafigyelhetnél.
Kérlek fontold meg, helyes e mások által kedvelt versenyzőkről csuklóból odavetve becsmérlően, sőt kifejezetten sértően nyilatkozni. Tedd ezt ezért is, mert híven bizonyítottad már, bizony neked is rosszul esik, ha számodra rokonszenves versenyzőt "bántanak". Most csak a JV párbeszédre utalnék, de számomra már többszörösen bizonyítottad, hogy trágár szavakkal, helyesírási hibákkal buzgón kikövezett "kinyilatkozásaid" nem ütik meg a többi fórumozó szépérzékének alsó határát sem. Az, amit korábban Gfunk-kal műveltél, messze túlmutat a kultúra általam ismert és elfogadott határain.
Kérlek légy továbbra is lelkes MS rajongó, de tartsd tiszteletben mások véleményét is.
Ahogy eddig megismertelek, biztos vagyok benne, támadásnak veszed írásomat, de többek csitító hozzászólása is felbátorított, amikor e sorokat leírtam.
Amúgy pedig jó építgetést mindenkinek,
Üdvözlettel: sfan
Marci 490586 2009. május 26. 08:45
Válasz erre
A honda hosszú évek óta rengeteg pénzt költött és nem ment semmire! Majd jött Brawn és két év után győztes auzó. akkor mi ha nem az ő munkája? Ugyanez van a toyotánál csak nekik nincs zsenijük.Ja és a honda úgy volt a 18. éveken át , hogy a költségvetése ugyanakkora volt mint a ferrárié és még a saját fiókcsapata is megelőzte. Ezért is száltak ki. A gazdasági válság meg egy eredménytelen csapat sok volt nekik. Annyit hallották, hogy jó az autó, és nem lett belőle semmi, hogy már nem hitték el és kiszáltak. Ha valaki biztosítja őket, hogy bentlesznek az első ötben maradtak volna. Nem tartom kizártnak, hogy jövőre visszavásárolják magukat horror pénzért. A f-1-nél nincs jobb reklám. Sajnos öngólt lőttek. Az is igaz, hogy a honda motorja nem tudni milyen lett volna.
Marci 490585 2009. május 26. 08:36
Válasz erre
Ez mikori kép? Teszt közben törhetett össze.
rod666 490584 2009. május 26. 08:29
Válasz erre
Samee: arról szerintem ne beszélgessünk, hogy a Brown GP-autók mennyire Brown mérnöki munkáját dícsérik. Félre ne érts: nagy koponya, de a mostani kocsiját a Honda kezdte el fejleszteni, a legkorábban, és a legtöbb pénzből. Így azért nem nehéz. De jó a csapat, és nagyon jó Button is -végre összejött neki valami- de ez nem kizárólag Ross érdeme, hogy a team itt tart.
Villeneuveről meg annyit, hogy nálam egy szinten van Ralf Schumacherrel. A családnevéből próbál megélni. Szerintem ez gáz.
Aces 490583 2009. május 25. 22:57
Válasz erre
0815halfedferrari2
0815halfedferrari2
0815halfedferrari1
0815halfedferrari1
FerrariF1Crash
FerrariF1Crash

Komoly képek:)
JazzZ 490581 2009. május 25. 20:41
Válasz erre
628
628
145363
145363

A Lola az Indy-s alvázra dobta rá a Ford Zetec mocit! ! És volt kb 1 hónapjuk F1es autót faragni belőle, még szép hogy nem működött. És ha igaz, saját váltót használtak..
Sz@r volt, úgy ahogy van. Viszont nagyon szép is egyben:)
JazzZ 490580 2009. május 25. 20:26
Válasz erre
na de hogy? Sehogy...A BAR a Tyrrell cuccait egy az egyben kikukázta, más ország,más gárda. Jó, azt értem hogy jogutódja elvben, papíron.
A Minardi - TorroRosso az OK, maradt mindenki (egy darabig), a helyszín is nagyjából..De ez igy erős volt, hogy Tyrrell a Brawn elődje..
vlevi 490579 2009. május 25. 19:56
Válasz erre
Pedig amíg az IndyCar-ban versenyzett, addíg nekem egy nagyon szimpatikus fiatal srác volt. Szó szerint fiatal srác, addíg a legfiatalabb Indy500 győztes volt.

De, mint már korábban mondottam volt, Indyből F1-be átruccanó pilótáknak nem sok babér terem...
Schumi7vb 490578 2009. május 25. 18:04
Válasz erre
Schumi7vb 490577 2009. május 25. 18:00
Válasz erre
rövid kérdés J.V. mit is ért el amikor nem a legjobb autó volt alatta?miért is rúgták ki mindenhonnan?Miért sem kell senkinek,bármilyen kategóriát nézünk?
A többire hagy ne válaszoljak,nem jösz ki jól belőle,csak annyit,hogy látszik,hogy 15 évig mig versenyzett a mester te duzzógós kisfiúként ültél a tv elött,és mérgelődtél,hogy az aktuális kedvenced miért olyan béna.
Samee 490576 2009. május 25. 17:46
Válasz erre
Hi.

Érdekes; mióta hálisten lelépett azóta senkinek se sikerült huzamba sok VB-t nyerni(Alonsonak is csak 2 ment... sajna) és végre megint izgalmas a Forma-1. Ha ez volt az ára akkor nagyon örülök neki
Talán most már nem a cipészről szól az egész; és kiegyenlített lett a kűzdelem?
Épphogy nyerni. Hmm nem tudom; nem sorolnám az épphogy nyerés kategóriába ha valaki inkább kilök hogy ha már ő nem lehet világbajnok akkor Te se legyél. Azért úgy utolsónak lenni egy vb-n h elveszik a pontokat... ennyit a sportszerűségről.
Csak egy Todt nevű hadnemondjammi kellett és máris térdre borult előtte még a FIA is. Amikor ő lelépett Misikének is hirtelen nyugdíjba kellett menni.
Az egész bandában Brown ért valamit. Az idei szezonon is látszik; hogy azért ő ott van tervezés terén. Meg persze szegény 2-dik számúnak visszaminősített pilóták akiket megaláztak miatta... megint csak sportszerűség.
Gondolom az is az elfogadható kategóriába tartozik amikor az osztrák államot sikerült megsérteniük az "előreengedési taktikával". Szóval sok volt már a számláján, és ideje volt lelépni.

A cikket is ki tudja; h mi motiválta bár eléggé a szerző hozzá nem értése (amire JazzZ kolléga rávilágított) és részrehajlásra fűti. Nem beszélve Rosset adott esetbeli sértődöttségéről. Szóval messziről jött ember azt mond amit akar, meg nem minden esetben az számít, hogy mit mond; hanem h ki mondja...

Egyik kutya másik eb, lényeg a lényeg, végre volt egy kis izgalom (Bár kezd uncsi lenni ez az idény is).

SAm
Zoli 490575 2009. május 25. 17:44
Válasz erre
Szerintem ez a cikk szóra sem érdemes, nem kell vele foglalkozni, szánalom... Villeneuve pedig elsőre is megnyerte volna a címet, ha hagyják, de a briteknek brit világbajnok kellett.
z
Palesz 490574 2009. május 25. 17:41
Válasz erre
Érdekes ez a cikk! Bár van benne 1-2 dolog, amit elég nehezen tudok elképzelni... Jókat mond, de érezni benne az önsajnálatot, hogy ő mekkora király csávó volt, csak mindig kitoltak vele...
Arra a MasterCard-os Lolára emlékszem, nagyon szép autó volt! Csak ezek szerint nem lehetett vele váltani... :DDD
Schumi7vb 490573 2009. május 25. 17:13
Válasz erre
szegényke a legjobb autóval épphogy meg tudta nyerni a vb-t,mindenki kiröhögte.Mindenkivel összeveszett,kivágták mint macskát szarni mindenhonnan,97 óta önerőből nem nyert semmit,és időnként feltünik hülyeséget beszélni,hogy az embereknek eszébe jusson ki is az a J.V.,egyébként a kutyának nem jutna eszébe ez a lúzer.
Samee 490572 2009. május 25. 16:58
Válasz erre
Üdv

Tény és való, hogy nem volt egy agyontömjénezett valaki akinek mindig a legjobb autót rakták a feneke alá. Szegénynek még állandó hátvédje se volt, aki adott esetben előreengedte; ha elbaltázott vmit (egyenesen vette be a kanyart etc...). Jah és nem volt szabad neki mindent. Így csak 1 vb címre futotta.

SAm
Schumi7vb 490571 2009. május 25. 16:48
Válasz erre
attól még Villeneuve 1 kis gyökér volt világ életében.
Schumi7vb 490570 2009. május 25. 16:47
Válasz erre
F1-ben sosem tudtak maradandót alkotni.
Schumi7vb 490569 2009. május 25. 16:46
Válasz erre
JazzZ 490568 2009. május 25. 15:12
Válasz erre
" Lola szintű csapatocskák"

A világ legnagyobb versenyautó gyára;)
JazzZ 490567 2009. május 25. 15:10
Válasz erre
A Tyrrel a Brown elődje? ? ? ! ! !
Samee 490566 2009. május 25. 15:09
Válasz erre
Üdv.

Tartalmilag egyetértek néhány hozzászólóval; de stílusban semmiképp.
Azért nem is tudom h ki akart kit kilökni h ne legyen világbajnok...
Innentől talán a baromon is el kellene gondolkodni...

SAm
JazzZ 490565 2009. május 25. 15:00
Válasz erre
A kommentárok alatta borzasztóak...
Schumi7vb 490564 2009. május 25. 14:22
Válasz erre
érdekes cikk,főleg a Villeneuveös rész,igaza van,tényleg barom.
www.formula.hu/f1/ricardo-rosset-kitalal---avagy-a-sereghajtok-sorsa-c26690.html
NHZsolt 490563 2009. május 25. 07:45
Válasz erre
Kép 097
Kép 097
Kép 128
Kép 128
Kép 136
Kép 136
Kép 146
Kép 146

Egy ismerősöm is fotózott párat Szegeden, ezt érdekesnek tartom a képei közül...
Mindig csodáltam az aerodinamikai megoldásokat, azokat a nagyon finom kis íveket, amiktől jobb az autó.
Marci 490562 2009. május 22. 19:28
Válasz erre
Most olvastam csak el a cikket. Teljesen igaza van annak aki írta. Ha te ezt nem így látod akkor nem a magyar közvetítést nézed!
Marci 490561 2009. május 22. 19:19
Válasz erre
Palik és csapata néha eltalálja ki is ül az autóban. A halálom az mikor azt mondják "elveszi a gázt". Hogyan feleségül? Vagy előzéskor pl" elment Raikonnenek".Borzasztó és a többi találgatásról és okfejtésről ne is beszéljünk. Sajnos sokszor nézem külföldi adón a futamot ha van rá lehetőségem. Próbáltam lehalkítani is, hogy ne haljam, de úgy sem az igazi. Palikról mint emberről pedig az a véleményem , hogy hátbaszúrta az MTV-ét, pedőg ők csináltak belőle ismert embert. Egoista, nagyképű majom. Nagy napja lesz a magyar közvetítéseknek ha a beszédhibás csapatával eltünik.
Marci
Schumi7vb 490560 2009. május 22. 18:44
Válasz erre
1
1

na,megy az egyezkedés
Schumi7vb 490559 2009. május 22. 18:42
Válasz erre
jabel 490558 2009. május 22. 17:46
Válasz erre
r10_53
r10_53
r10_55
r10_55
r10_56
r10_56
r10_58
r10_58

Hát mégis befejeztem. Sajnos nem lett tökéletes, de úgy érzem, hogy ha több időt fordítottam volna rá, akkor sem biztos hogy jobb lett volna. Végül is mikor vettem, akkor is tudtam, hogy mi vár rám, ez van. És szerintem még egész vállalható lett a végeredmény.

Még 1x köszönöm Bercibácsinak a lehetőséget, régi szerelem volt ez a kocsi!
NGPETI 490557 2009. május 22. 16:24
Válasz erre
- szerintem (és szerintem vagyunk még páran így ezzel) bármilyen viszonyban is lehetnek,bunkóság egy élő tv-adásban valakivel így beszélni és lejáratni,ahogy Ő "Gyulánnkal" teszi
PL sem "okosabb"...
viszont sok pénz van mögötte,tehát biztos,hogy maradni fog... :o)

- "hozzáértése" egyre kevesebbnek tűnik ("elnézi",hogy épp kit mutatnak,stb-stb.)
ami eleinte "viccesnek" tűnt,az sajnos komoly...

"Palikot lehet szeretni és utálni"
van egy cikk és egy lista (A Nagy Irritáló Lista),ahol kevesen előzik meg...

"ő azért már letett vmit az asztalra."
Mire gondoljunk ezzel? Riporterként,vagy versenyzőként?

egyébként a cikk végén sok hozzászólás van,mindkét tábor részéről,érdemes azt is elolvasni!
f2d 490556 2009. május 22. 15:51
Válasz erre
Végre valaki már lemerte ezt írni. Ha valaki ténylegesen nézi az RTL Klubos közvetítéseket, akkor az tudja miről van szó, és tudja, hogy a cikk egy kicsit sem ferdít, sőt csak egy nagyon pici hányadát tárja elénk paliklaci hozzá nem értésének és modortalanságának.
Raybrig_89 490555 2009. május 22. 15:27
Válasz erre
Teljesen egyetértek azzal,amit mondtál..

Egyetlen dolog van amiben talán a cikk írója mellé tudok állni,az a Czollner égetése..nem tudni,hogy milyen viszonyban vannak,és tényleg vicc szinten megy-e az egész,de mindenképpen megalázó Gyula szemszögéből,még ha vicces is olykor-olykor
Palkó 490554 2009. május 22. 15:13
Válasz erre
Ez igazi fikázós, gagyi cikk.A cikk írója szeretne Palik helyében lenni.Igazi magyar hozzáállás.Kiváncsi lennék ő hogyan közvetítene élőben egy futamot.A videók meg direkt úgy vannak vágva, hogy Palik idiótának nézzen ki.

Szerintem ez az ember és a cikk amit írt sokkal szánalmasabb.
Palikot lehet szeretni és utálni, de ő azért már letett vmit az asztalra.

Üdvözlettel:

Kurtán Pál
kurtan.pal@freemail.hu
Palesz 490553 2009. május 22. 14:32
Válasz erre
"Paliklaci monnyon le!" :D
Egy érdekes írás...
www.vezess.hu/forma1/palik_laszlo_monnyon_le_vagy/18903/
Schumi7vb 490552 2009. május 22. 14:19
Válasz erre
ki jön Berénybe?
Sztanyi 490551 2009. május 22. 09:13
Válasz erre
Szia,

konkrétan melyiket?Nekem lenne egy a MP4/13 tamiya 1/20.Újrakiadott verzió és van hozzá egy csómó extra.

SMS karbon csomag
SMS maratás
SMS West&Test matrica csomag
stb

ha érdekel írj mailt.
peter.stankovics@gmail.com

üdv
Marci 490550 2009. május 22. 08:20
Válasz erre
1/20-as Mclarent keresek.

kazinczyzoltan@zelkanet.hu
Sztanyi 490549 2009. május 21. 23:59
Válasz erre
Mclaren MP4-23 005
Mclaren MP4-23 005
Mclaren MP4-23 004
Mclaren MP4-23 004
Mclaren MP4-23 003
Mclaren MP4-23 003
Mclaren MP4-23 002
Mclaren MP4-23 002

Hali,

elkezdtem a Mclaren MP 4/23-at,de ez a ST27 cucc a MFH Ferrari F2007-hez képest elég gagyi.

PL:
ha a MFH F2007 egy Fujimi vagy Tamiya szint,akkor ez egy tipikus AMT vagy Revell!

Pár kép az első lépésekről.
Sztanyi 490548 2009. május 21. 23:54
Válasz erre
Ezt elég jól sikerült összehoznia:)
Marci 490547 2009. május 21. 16:03
Válasz erre
Ok köszi a segítséget!

Már csak venni kell.Akkor 1/20-ban kezdem :))! Melyik gyártótól érdemes venni? Nem akarok elsőre drágát. Főleg a festéstől félek még nem festettem fényes felületet. Ha van valakinek olcsón eladó az írjon nekem.

Köszi : Marci
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.