/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
doky3 490546 2009. május 21. 15:39
Válasz erre
Sziasztok!

Ki tud valaki segíteni F-1 övekről készült fotóval (csatok, hogy, hol fűzik stb)?
Konkrétan BMW-Sauber-ről van szó.

Doky
GUGEE 490545 2009. május 21. 11:56
Válasz erre
Mindegy melyiket választod!
Egy idő után mind a két méretben drága lesz a gyarapodás!
Én 1:24 párti vagyok,de osztom Shumi véleményét,hogy 1:20 a szerencsésebb választás!
Habár igen drága,de most úgy látszik a komoly gyártók 1:20-ra álltak rá!
Azért 1:24-ben is van 1-2 érdekesség amit 1:20-ban nem találsz meg!
G
GUGEE 490544 2009. május 21. 11:50
Válasz erre
Köszi!
Az elég nekem.hogy nem hasonlít!
G
Schumi7vb 490543 2009. május 21. 11:45
Válasz erre
JazzZ 490542 2009. május 21. 08:21
Válasz erre
Várjál, a B190ről nehéz képet szerezni...:)
Nem hasonlít amúgy..
Marci 490541 2009. május 21. 08:02
Válasz erre
Akkor mit ajálnsz, mivel kezdjem? Szeretném ha a gyűjteményem egy méret lenne.
matton 490540 2009. május 20. 21:32
Válasz erre
Ábel! Ne kapkodd el nem éri meg! Én is újj autóval készültem Berénybe de nem leszek kész vele. Kb 5 óra munkával "összecsaphatnám" de azt nem akarom. Szépen haladsz de ne kapkodd el!
GUGEE 490539 2009. május 20. 21:06
Válasz erre
Örök dilema a méretarány!
1:20 vagy 1:24!
1:20-ban naprakészebb a kinálat,de drága!
':24-ben a Revelleken lehet tanulni.Ha túljutsz rajtuk,már megmaradsz makettezőnek,ha elvérzel rajtuk ,könnyen feladhatod!
A komolyabb kit-ek 1:24-ben is drágák!
Ha keverni akarod a méretarányt,nem lesz homogén a gyüjteményed!
Ez csak az én véleményem,halgass meg másokat is!
Az 1:12 látszólag nagy,könnyűnek tűnik,de igazából szerintem a legnehezebb!
G
GUGEE 490538 2009. május 20. 20:58
Válasz erre
jabel 490537 2009. május 20. 20:04
Válasz erre
DSCF1669
DSCF1669
DSCF1670
DSCF1670

Már majdnem kész...
lett volna

igaz nem lett tökéletes, a végén nagyon összeadódott a makett és a kiegészítő pontatlansága, de a középső szárnytartó(vmik) felső és alsó része épphogy egymáshoz ér, pedig legalább félig takarniuk kéne egymást. a kerekeket is mulatságos felrakni ezzel a pattintós módszerrel(nincs fent-nincs fent-törik-fent van) persze a szárnyak oldalsó tartóit is letörtem a végén, pedig már össze volt csiszolva, és fényezve is volt. visszaragasztottam, de gyönyörűen látszik a körvonala.

lehet h hnap még felteszem rá az apróságokat, és mehet berénybe, de nem tudom h össze tudom e hozni normálisan.
pedig már majdnem...
JazzZ 490536 2009. május 20. 20:04
Válasz erre
B188_build_133
B188_build_133
B188_build_136
B188_build_136

a 188as motorja!
Marci 490535 2009. május 20. 19:52
Válasz erre
Méretarány 1/24. Azt hiszem ez alegelterjedtebb. Rengeteg tetszik nem tudok választani, majd a kínálatból kiderül.
JazzZ 490534 2009. május 20. 14:22
Válasz erre
gyártmány, típus, méretarány, márka? Vagy mindegy?
5-6 ezer alatt nem fogsz kapni..
Marci 490533 2009. május 20. 13:35
Válasz erre
Forma 1-es versenygépet vennék.

Marci

kazinczyzoltan@zelkanet.hu

Most először próbálkozom majd autókkal. Ezért elsőre nem akarok drága modelt
NGPETI 490532 2009. május 20. 12:04
Válasz erre
az a szép,hogy volt szó az "üdítőről",Palik beszélt sokat az F1-ről (meg persze magáról),most végre előkerült a Nascar autó híre is a köztudatba,de még mindig semmi hír a Skodáról,ami a háttérben volt végig (igaz,egy vágóképen látszott)...
NHZsolt 490531 2009. május 20. 09:26
Válasz erre
JazzZ 490530 2009. május 20. 08:09
Válasz erre
A B188nak Cosworth DFR motorja van, a B190nek Ford HB...Külsőre a szelepfedél és a gyújtás nagyon más..A váltó 'ránézésre' tökugyanaz!
Hétvégén nyomok fel róla képeket!
A Gunze B188-nak akarsz motort?:)
GUGEE 490529 2009. május 19. 18:27
Válasz erre
JazzZ!
Talán tudsz segíteni!
A B188 és a B190-es motor-váltó hasonlított egymásra?
G
Schumi7vb 490528 2009. május 19. 16:59
Válasz erre
NGPETI 490527 2009. május 19. 16:55
Válasz erre
NGPETI 490526 2009. május 19. 16:52
Válasz erre
de ugye a makettben nem volt "magyar reklám"?
JazzZ 490525 2009. május 19. 16:04
Válasz erre
bartels1990lotushongarije
bartels1990lotushong...

ezt meg csak úgy:)
NGPETI 490524 2009. május 19. 15:50
Válasz erre
NGPETI 490523 2009. május 19. 15:49
Válasz erre
JazzZ 490522 2009. május 19. 15:26
Válasz erre
Segítsetek légyszi! !

Árult valaki 1/20as Pirelli fújósablont! Ki volt az, nem tudjátok véletlenül?...
G-Funk talán..?
Köszi
JZ
NGPETI 490521 2009. május 19. 10:48
Válasz erre
akkor most "jól megdícsérik" majd... :o)

így nem csoda,hogy a BMW-s főnök "kicsit" ideges volt
vlevi 490520 2009. május 19. 10:36
Válasz erre
Safety car saga folytatódik : fiawtcc.com/Read_News.asp

Ezek szerint semmi keresnivalója nem volt még akkor a SC-nak a pályán!
Angolul nem tudóknak : A cikk szerint SC lett volna mindenképpen, de csak éppen elkezdék a SC kiküldésének folyamatát, azaz intézkedtek a sárga zászló lóbálásról, és a SC felirat kirakásáról. A SC vezetője ekkor még nem kapott utasítást arra, hogy kimenjen a pályára.
vlevi 490519 2009. május 19. 02:08
Válasz erre
De azt azért nem tudom észrevettétek-e, hogy jóhénány pályabíró elég bénán lóbálta a zászlókat. Vízszintesen lengették jónéhány helyen, amiből viszont a kocsiból szinte semmi sem látszik.
A SC-ra nem vonatkozik az, hogy a boxból kijövet nem lépjük át a záróvonalat?

Szegény Engstlernek esélye sem volt, az a kanyar (Race07 játékban néztem) egy beláthatatlan padlógázas kanyar, korrigálási lehetőség nélkül. Szóval vagy beveszed padlógázon az ideális íven, vagypedig bármit korrigálni akarsz, akkor a falon kötsz ki.
Palesz 490518 2009. május 18. 22:05
Válasz erre
Itt egyértelműen a pályabírók és a SC vezetője hibázott! Engstler és Menu is azt mondta, hogy szimpla sárgazászlót lengettek nekik. Engstler hozzátette, hogy akkor tették ki a SAFETY CAR táblát, amikor a ronccsal elcsúszott a pályabírók előtt, és ez a videón is tisztán látszik!
Állítólag szerencse, hogy a safety car utasai sérülésmentesen megúszták, szerintem inkább az a szerencse, hogy Engstler és csapat nem verte félholtra a vezetőt! Mert megérdemelte volna...
NHZsolt 490517 2009. május 18. 21:40
Válasz erre
Szabálykönyv, sárga zászló...
"Veszély jelzésére szolgál, és kétféleképpen lehet a versenyzőknek bemutatni, a következő jelentéstartalommal:
-Egy zászlót lengetve: Lassíts, ne előzz, és készülj fel irányváltoztatásra! Veszélyforrás van a versenypálya mellett, vagy részben a versenypályán.
-Két zászlót lengetve: Lassíts, ne előzz, és készülj fel irányváltoztatásra, vagy megállásra! Egy veszélyforrás a pályát részben vagy teljesen eltorlaszolja."
www.youtube.com/watch
0.31-nél úgy tűnik, na meg az elején is, hogy gyakorlatilag a boxutcából keresztbe kihajtott a biztonsági autó, nem maradt a jobb oldalon, míg felgyorsít legalább egy kicsit, ami egyértelművé teszi a hibát... A videót megnézve pont a legelején van a pályabíró, aki az utolsó pillanatban kezdi a SC táblát mutatni és egy zászlót lengetni a boxkijárat előtt a külső íven. Nos, az én véleményem az, hogy a sportbírók hibáztak, nem kicsit. Szerencse, hogy "csak" ekkora lett a baj.
Monox 490516 2009. május 18. 21:00
Válasz erre
Olvastam egy jó szöveget egy újágban. Így szólt a hír:

A Forma1-es Ferrari csapat főnöke elzavarta a szerelőit, és magyar cigányokat fogadott fel helyettük, mert azok háromszor gyorsabban szerelik le a kerekeket. Később megbánta döntését. Igaz, hogy a szokásos 10 másodperc helyett három másodperc alatt cserélték a kerekeket, viszont a maradék hét másodperc alatt átfestették a karosszériát, átütötték a gyári számot, és eladták a kocsit a Hondának.
GUGEE 490515 2009. május 18. 19:18
Válasz erre
Kép 658
Kép 658

Shumi!
Azt észrevetted,hogy még a kigyó szémébe is benne van a B&H!
Beszarás!
G
NGPETI 490514 2009. május 18. 13:17
Válasz erre
SC = reklámautó :o)

a videó szerint (és az "események" is erre utalhatnak) szinte mindenhol sárga zászló volt...
NHZsolt 490513 2009. május 18. 07:12
Válasz erre
Gratuláció a safety car vezetőjének. :-( Egy ilyen betegággyal nem hiszem, hogy szabadna azonnal középre húzódni beláthatatlan helyen, ilyen tempóval, ráadásul az időzítés sem volt megfelelő... (Ám ha zászlóztak már előtte, és a SC tábla is kint volt, akkor a BMW-s sem okosan cselekedett...) A SC nem lehet olyan gyors, mint a mezőny, nem is az a célja, de hogy egy ilyet használjanak, az azért elgondolkodtató.
vlevi 490512 2009. május 17. 22:25
Válasz erre
Azért zárásként az utolsó kör is piros zászlós volt :)
NGPETI 490511 2009. május 17. 21:15
Válasz erre
sok "karcmentes" autó nem maradt...

www.youtube.com/watch
emerson 490510 2009. május 17. 21:07
Válasz erre
láttam nagyon érdekes verseny volt!
"sport történelmi"még senki nem rohant bele a safety car-ba.De nem csak ezt a két autót nullázták le a versenyen.
NGPETI 490509 2009. május 17. 20:51
Válasz erre
NHZsolt 490508 2009. május 17. 19:46
Válasz erre
Aki látta a tv-s beszámolókat, a TV2-ben csak elmondták, hogy a Red Bull két pilótája bemutatót tartott, míg az RTL Klub-on P.L. nyilatkozott... :-)
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/red_bull_parade_hangrobbanas_a_dom_teren/2099366/ www.formula.hu/f1/vettelek-paradeztak-szegeden-c26549.html
GUGEE 490507 2009. május 17. 16:05
Válasz erre
JÉÉÉ!
Voltak martinis festésű autók?
G
SzucsLaszlo67 490506 2009. május 17. 15:56
Válasz erre
HPIM4998
HPIM4998
HPIM5001
HPIM5001
HPIM5002
HPIM5002
HPIM5004
HPIM5004
HPIM5005
HPIM5005
HPIM5006
HPIM5006
HPIM5007
HPIM5007
HPIM5008
HPIM5008

Sziasztok sorstársak!
Hosszú hallgatás után ismét lefárasztalak benneteket egy martinis autóval.
Olyan ritkák nálam :-)
Schumi7vb 490505 2009. május 17. 15:28
Válasz erre
A WTCC 2.dik futamán az egyik BMW-s úgy 150-el belerongyolt a SC-ba!Nem gyenge!
NHZsolt 490504 2009. május 17. 11:51
Válasz erre
Majd az RTL Klub F1-es adásában lesz egy kicsi "öntömjénezés", mert nem hiszem, hogy kihagyja Palik a lehetőséget. Egyébként az utca emberének nagy élmény egy ilyen, aki közelebb van ehhez picit, annak az autók és a hangok azok, de a "közlekedés" silány lesz. (Budapest, Dózsa György út, pár éve, a hang és az autó megérte, de amit műveltek, az szenvedés volt a bemutatón, mondjuk ez az én véleményem)
JazzZ 490503 2009. május 17. 09:36
Válasz erre
Én biztosan megyek, el is cseréltem a szombati munkanapomat köv.hétre. Úgyhogy a Renó napon vagy délután megyek vagy vasárnap.
Csalódást max a 102B-vel fogok okozni:))
Schumi7vb 490502 2009. május 17. 08:58
Válasz erre
Matton!

tudom kérdeztem már,de milyen pirossal is fújtad a Ferrari 126 c2-őt?
rolye2 490501 2009. május 16. 22:41
Válasz erre
Nem hiszem,hogy adja a TV.13:00-15:00-ig vannak kiírva a bemutatók.
Bebá 490500 2009. május 16. 21:28
Válasz erre
Ne okozzatok Mattonnak csalódást!
GUGEE 490499 2009. május 16. 20:43
Válasz erre
De jól vagy informálva!
Véletlenül a barátom adta kölcsön az egyik Mclarenes szerelőnek az autóját arra az időre mig itt volt az F1!
Érdekes, egészen mást mondott.
De én neked hiszek!Csak nehogy a FIA tudomására jusson ez az információ!
Azt ajánlom tartsd magadba!
G
Marci 490498 2009. május 16. 19:13
Válasz erre
Alonso soha nem emelkedett Shumi szintjére. Akkor a ferrari egy fokkal gyengébb volt. Utána meg azért lett világbajnok mert lefizették a mercédesz szerelőjét akit ki is vágtak itt magyarországon a szálloda 10-ik emeletéről. Alonsó rengeteget csalt szerelők lefizetésével.
JazzZ 490497 2009. május 16. 17:52
Válasz erre
DSCF0017
DSCF0017
DSCF0018
DSCF0018
DSCF0019
DSCF0019
DSCF0021
DSCF0021

Addig is ezt tákolom;) Még minden külön van, csak a kép kedvéért dobáltam össze! !
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.