/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
PüsiLaci 489792 2009. április 2. 18:22
Válasz erre
Egyszerüen "Sztanyi" minőség. Nagyon tetszik.
Schumi7vb 489791 2009. április 2. 17:38
Válasz erre
GUGEE 489790 2009. április 2. 15:51
Válasz erre
Viccelsz?
Ami most folyik!Még én is nyerhetek,pedig nem is indultam!
G
Sztanyi 489789 2009. április 2. 15:46
Válasz erre
Ez igaz lehet,de jelenleg erre van a legcsekélyebb sansza Haminek!Minimális annak az esélye,hogy annyit fog fejlődni az autója,hogy VB címet lehessen vele nyerni!
NGPETI 489788 2009. április 2. 15:44
Válasz erre
legyen mondjuk Kimi az első,mert Ő magától ment a korlátnak :o)
ilyen szabály is lehet még...
GUGEE 489787 2009. április 2. 15:41
Válasz erre
renault_re30
renault_re30
RENAULT RE30-2317
RENAULT RE30-2317
RENAULT RE30-2318
RENAULT RE30-2318
RENAULT RE30-2321
RENAULT RE30-2321
RENAULT RE30-2325
RENAULT RE30-2325
RENAULT RE30-2326
RENAULT RE30-2326
RENAULT RE30-2327
RENAULT RE30-2327
RENAULT RE30-2329
RENAULT RE30-2329
RENAULT RE30-2330
RENAULT RE30-2330
RENAULT RE30-2335
RENAULT RE30-2335
RENAULT RE30-2339
RENAULT RE30-2339
RENAULT RE30-2340
RENAULT RE30-2340
RENAULT RE30-2343
RENAULT RE30-2343
RENAULT RE30-2344
RENAULT RE30-2344
RENAULT RE30-2346
RENAULT RE30-2346
RE 30b 015
RE 30b 015
RE 30b 014
RE 30b 014
RE 30b 002
RE 30b 002
RE 30b 003
RE 30b 003
RE 30b 005
RE 30b 005
RE 30b 006
RE 30b 006
RE 30b 013
RE 30b 013
RE 30b 007
RE 30b 007
RE 30b 008
RE 30b 008
RE 30b 009
RE 30b 009
RE 30b 011
RE 30b 011
RE 30b 012
RE 30b 012

Szia Matton!
Ebből az anyagból már el lehet reszelgetni a roncsot!
Sok sikert hozzá!
G
NHZsolt 489786 2009. április 2. 15:36
Válasz erre
A pontok bármikor jól jöhetnek, az első évében is, a második évében is nagyon pici volt az, ami egy helyezést jelenthetett pluszban vagy minuszban év végén...
GUGEE 489785 2009. április 2. 15:04
Válasz erre
Srácok fejet hajtok!
Most már tényleg vicc az egész!
Ki fogja a FIA-t ezek után komolyan venni?
G
kbx 489784 2009. április 2. 15:00
Válasz erre
Szar az egész! Végre rendes csata volt, test-test elleni küzdelmekkel, erre ezek a majmok belekontárkodnak! Elvileg azért változtatták meg az autókat, hogy jobban tudjanak előzgetni, de ezek után ki mer bármit is bevállalni!
matton 489783 2009. április 2. 14:55
Válasz erre
Megyek Pista! Késni fogok egy kicsit mert dolgoznom kell!
Elektrolakatos 489782 2009. április 2. 14:35
Válasz erre
Elektrolakatos 489781 2009. április 2. 14:35
Válasz erre
Sztanyi 489780 2009. április 2. 13:27
Válasz erre
Pont ezt írtam én is...,nagy sz@r az egész,teljesen tökreteszik ezek a majmok a mosley makival az élen!Már egy verseny után elment a kedvem az egész évadtól!Minden versenynek két eredménye lesz ezek szerint.Egy a pályán és egy az asztaloknál.

Már csak abban bízhatok,hogy valamelyik TV meg tud egyezni a MotoGP közvetítéséről!
matton 489779 2009. április 2. 12:54
Válasz erre
Na ebből van elegem! Végre egy jó versenyt láttam és még 4 nappal a leintés után sem lehet biztos az ember a végeredményben!
Kferro 489778 2009. április 2. 11:56
Válasz erre
Így van, Hamilton nagyot ment. Tipikus példája annak, amikor valakiben megvan a tehetség ahhoz, hogy egy rossz autóból többet kihozzon, mint ami lehetséges.
Kferro 489777 2009. április 2. 11:54
Válasz erre
Igen, jobb a beállításom, és szélárnyékból kivágtam. :)
Sztanyi 489776 2009. április 2. 11:51
Válasz erre
tök mindegy,akkor is nagyot ment egy nem jó autóval...
mivel az idén nem valószínű,hogy lesz esélye a VB címre,így nem is fog neki hiányozni ez a 5-6 pont.

A lényeg,hogy megint az FIA nyert egy csapat ellen és nekik ez a fontos!
Amúgy újratárgyalják a Vettel ügyét is...!
Schumi7vb 489775 2009. április 2. 11:35
Válasz erre
épp most akartam én is betenni,megelőztél:)
Kferro 489774 2009. április 2. 11:30
Válasz erre
Hamiltont kizárták az Ausztrál Nagydíjról.

sportgeza.hu/forma1/2009/04/02/hamiltont_kizartak_az_ausztral_gp-rol/
G-funk 489773 2009. április 2. 07:40
Válasz erre
nekem is egy élmény lesz leönteni :)
Schumi7vb 489772 2009. április 2. 02:32
Válasz erre
Sztanyi 489771 2009. április 1. 23:57
Válasz erre
Teljes mértékben igazad van...!
A Yamaha már valóban a makettezés csúcs lesz,jelenleg a legkomolyabb termék a piacon(talán csak a MFH FULL DETAIL cuccit leszámítva)!Lényeg hogy átélhetem majd a nyáron...! :)
G-funk 489770 2009. április 1. 23:33
Válasz erre
ja, nekem is a régi F1 rönók tetszettek a legjobban. Meg a meganok. azokst teljesen közelről s bpxban szerlés közben láttuk kbx-el
G-funk 489769 2009. április 1. 23:31
Válasz erre
tegyük hozzá hogy ez mind csak bemelegítés a 2008-as yamahához :)
Sztanyi 489768 2009. április 1. 23:28
Válasz erre
Köszi szépen!

Fikázni lehet nyugodtan,én is fikázom másét versenyeken ha van rá ok...!
Fotók alapján nem szoktam,mivel a fotók nem adják át a teljes valóságot.Szerintem ez a F2007 is jobban mutat élőben.Kisebb-nagyobb hibák meg ezen is vannak.Viszont mivel 2 hónap alatt sikerült megépítenem egy ilyen makettot(kikapcsolódáskét majdnem kész lett időközben 2db Tamyia Skyline is) és szembesültem a ténnyel,hogy az efajta cuccok más dimenzió,mint egy Fujimi vagy Tamiya,már bele merek vágni Hamilton bajnoki autójának az építésébe,bár lehet,hogy nem leszek mégse olyan bátor és megcsinálom előtte még a LeMans Bentleyt,ki tudja... :)
JazzZ 489767 2009. április 1. 22:55
Válasz erre
matton 489766 2009. április 1. 22:53
Válasz erre
Ha életben látom fikázhatom? Qtya jól néz ki!
JazzZ 489765 2009. április 1. 22:53
Válasz erre
DSCF0045
DSCF0045

RE40 volt, iszonyat hanggal;)
Nekem is szivacsos cuccnak tűnt, de engem nem engedtek közel:)))
Sztanyi 489764 2009. április 1. 22:50
Válasz erre
F2007 110
F2007 110
F2007 111
F2007 111
F2007 112
F2007 112
F2007 114
F2007 114

Hali,

már majdnem kész vagyok a F2007-tel.már csak a kerekeket és a tőcsavarokat kell feltenni rá...,ja és a csavarokat.Egy-két helyen még korrigálni kell a festést és kész,aztán el lehet felejteni és jöhet nyáron az igazi meló a ST27 Mclaren MP4/23-mal! :)
matton 489763 2009. április 1. 22:40
Válasz erre
Csodálkozni fogsz de nem volt akkoriban egyedi ülés csak a szélessége volt a pilótára méretezve, hogy a centrifugális erő miatt stabil oldaltartása legyen.
matton 489762 2009. április 1. 22:38
Válasz erre
Igy van, de rákérdeztem. A francia csávó sokmindent elmondott a régi rönókról.
G-funk 489761 2009. április 1. 22:37
Válasz erre
ja , erre tippeltem én is. gondolom mindenkinek egyedi seggformájú volt azért az ülés :)
G-funk 489760 2009. április 1. 22:36
Válasz erre
én is voltam de nem mentem be a gépek közé. Ha jól emlékszem RE30B nem volt kint. a többi viszont jól nézet ki.
matton 489759 2009. április 1. 22:32
Válasz erre
Az eredeti autó alja amúgy tiszta alu csak egy kevlárréteget tettek rá kopásállóság végett.Ezt egy helyi "szakember" mondta nekem amikor a Renault kupán "ipari kémkedgettem"
matton 489758 2009. április 1. 22:29
Válasz erre
Az ülés teljesen merev üvegszálas anyag. Kemény és semmi szivacsos nincs benne.
Tudom mert tavaly megvizsgáltam.
G-funk 489757 2009. április 1. 22:24
Válasz erre
nekem valami kemény műanyagnak tűnik. De szerintem az is valami kevlár max nem látszik a mintája
JazzZ 489756 2009. április 1. 22:13
Válasz erre
Neeem, tök egyszerű felületek! Neked...Én elbénázok majd vele!:) Az ülés ilyen szivacsszerű kemény sz@rság, a nevét nem tudom..De utánanézek!
G-funk 489755 2009. április 1. 21:25
Válasz erre
ok köszi :)
de legalább az ülés nem az. a többi nem tűnik bonyolult felületnek
matton 489754 2009. április 1. 20:53
Válasz erre
A fényképet nem felejtettem el csk még nem volt időm foglalkozni vele. hamarosan felteszem. Ezzel a matricával kisérletezem. egy kis smoke+selyemmatt lakk. Biztató az eredmény.
Schumi7vb 489753 2009. április 1. 20:05
Válasz erre
379
379

Gyuri!

ehez a matricához mit szólsz?
PüsiLaci 489752 2009. április 1. 19:06
Válasz erre
Semmit!
Csak a makettezés felé próbáltam terelni a dolgot.
+ senkinek sem akarom megmondani, hogy mit csináljon, még egy 10 évesnek sem.
Schumi7vb 489751 2009. április 1. 18:35
Válasz erre
Mások is ezen a véleményen vannak,csak rádhagyják,mondván úgy sem fog megváltozni,mert nem képes rá.Meghallgatják amit mondasz de nem örülnek a stilusodnak.Attól,hogy nem vagy képes felfogni a dolgokat,és szent léleknek állitod be magad,hát csináld,nem különösebben érdekel.Ha képes leszel megváltozni,elsőként fogok gratulálni,javaslom vegyél példát Bebáról.
Gabi 489750 2009. április 1. 18:30
Válasz erre
87 körülről Piquet autóján (asszem akkor a Williamsnél volt) Skála logó is volt, de ha jól emlékszem csak a magyar nagydíjon.
Gabi
G-funk 489749 2009. április 1. 18:25
Válasz erre
sumi, hogy van az hogy csak te szajkózod hogy fikázok? hogy van az hogy többen is mondják hogy a fikázásom segített nekik a fejlődésben?
én nekem nem kell kijönnöm semmiből, mert nem vagyok benne. Attól még hogy nálad elakadt a lemez nekem ez nem okoz különösebb lelki válságot :)
Schumi7vb 489748 2009. április 1. 18:19
Válasz erre
Az a baj,hogy te fikázol,és nem látod be!Ha normális stilusban alkotnál véleményt,akkor nem lenne semmi gond,de ezt már megbeszéltük ne kezd megint,mert nem jössz ki jól belőle.
G-funk 489747 2009. április 1. 18:08
Válasz erre
Nalátod akkor csak hasonlítunk valamiben :)
Te ahoz ragazkodsz hogy az F1 pilóták a legjobban én meg hogy nem. Egyikünk sem tudta meggyőzni a másikat (persze ez nem változtat azon hogy nekem van igazam :))

Ha meg építesz makettet és kíváncsi vagy a véleményemre akkor elmondom akámilyen bunkó paraszt is vagyok , hameg nem akkor nem. ne higgy suminak hisz nem tudja mit beszél, nem szoktam fikázni!
Üdv,
G
GUGEE 489746 2009. április 1. 17:56
Válasz erre
Mi rosszat írtam?+ nem vagyok már 10-éves,hogy megmond mit csináljak!
G
Schumi7vb 489745 2009. április 1. 17:53
Válasz erre
1
1
2
2

ilyen közvetités kellene idehaza is
PüsiLaci 489744 2009. április 1. 17:27
Válasz erre
Srácok,
Mi lenne ha hagynátok ezt az egészet és maketteznétek.
A többit hagyjuk Mosonra, ott leülünk egy üveg sör vagy bor mellé, ki mit szeret.
Az elvakultabbak ihatnak üdítöt is, vagy azok akik vezetnek.
Én tisztelem és becsülök mindenkit a munkájáért, még akkor is ha az nem hibátlan.
Megmondom őszintén, én mér Bercibácsitól ilyeneket se nem hallottam, se nem láttam leírva, peddig Ő igazán Mester. Vegyen mindenki példát róla és legyen szerényebb!
Bercibácsitól előre is elnézést kétrek, hogy engedélye nélkül példának állítottam.

Laci
GUGEE 489743 2009. április 1. 17:10
Válasz erre
Srácok!
Szerintem öntsünk tiszta vizet a pohárba!
Mindannyian nem vagyunk már gyerekek,ezért kevés az esély rá ,hogy megváltozzunk!
Akivel vagy akikkel én itt összevesztem a forumon,az mindig azért történt,mert az én értékerendemben első helyen szereplő dolgok lettek fikázva!
Ez még nem lenne baj,de kifejezett kérésre sem maradtak abba!
Én soha nem mentem fel mondjuk a csörömpösökhöz és nem szóltam be ott senkinek!
P.L.Miért építesz Shermant amikor egy F1 -es halálra veri Silverstonban!
Vagy mondjuk Szücs Lacit oldalakon keresztül gyözködném,hogy hülyén néznek ki a Martinis autok,építsen más festéssel!
Nyugodt,inteligens embernek tartom,de valószínüleg elküldene a picsába!
Ha haverok,sorstársak vagyunk,tartozunk egymásnak annyival,hogy nem megyünkj el a másik hibái felett!
Ezért fikázzuk néha a másik munkáját!Ez viszi előre a makettek minőségét!
Mert ugye az a célunk,hogy a másiknál szebbet ,jobbat alkossunk!
A vitatkozásnak is az lenne a cálja,hogy megygözzük a másikat az igazunkról(vélt igazunkról)
Én toleráns embernek tartom magamat,makacsnak a végtelenségig de toleránsnak!
Nehezen adom be a derekamat,de az ÉSZ érvekkel nem tudok mit kezdeni,engednem kell!
Szeretek és fogok is még vitatkozni veletek,de a bugyuta beszólásokkal viszont nem todok mit kezdeni,ideges leszek töle!
Ezért elnézést kérek töletek a jövöben és a multban is!
Szerencsére kész a lakás és én is leköthetem magamat a makettekkel!
Hamarosan én is jelentkezem munkáimmal,s várom az építő fikázásotokat!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.