/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
SzucsLaszlo67 489192 2009. március 14. 19:43
Válasz erre
Kösz.
Az oldalamon sok kép van róla és sok kép az eredetiről:
www.tar.hu/szucslaszlo67/Sajat/M_TAM24010.htm
JazzZ 489191 2009. március 14. 19:40
Válasz erre
hmm, menny(e)i Porsche! ! !

(a Moby Dick-ről csinálsz közeli képeket?..Köszii)
SzucsLaszlo67 489190 2009. március 14. 19:07
Válasz erre
HPIM4856
HPIM4856
HPIM4860
HPIM4860
HPIM4861
HPIM4861
HPIM4862
HPIM4862
HPIM4863
HPIM4863
HPIM4865
HPIM4865

Én is elkészűltem egy újabb Martinis autóval.
A sok F1 mellett így pár kép pálya autóról is.
Tényleg, hogyan kell leírni pályaautó vagy pálya-autó vagy pálya autó ?
GUGEE 489189 2009. március 14. 19:06
Válasz erre
Mi van már ugratni sem lehet?
G
Egyébként mi az az öngyújtó?
Schumi7vb 489188 2009. március 14. 18:55
Válasz erre
ja,és az első futóművet,hogy raktad be?
Schumi7vb 489187 2009. március 14. 18:41
Válasz erre
Gyuri!

A Ferrari 126 c2-ről tennél fel képeket,a gyújtáskábelezésről,benzincsővekről,főleg az érdekel,hogy hogyan oldottad meg,mert gyárilag nincs kábel.Köszi!
JazzZ 489186 2009. március 14. 18:36
Válasz erre
Woow! Látom, nem kerülte el semmi a figyelmedet;)
Sztanyi 489185 2009. március 14. 16:51
Válasz erre
Szia,

jó kis meló...

na én ezekkel nem fogok foglalkozni,csak simán felmatricázom majd a JPS-re és ráragasztom a kasztnit... :)
Sztanyi 489184 2009. március 14. 16:49
Válasz erre
F2008-38
F2008-38
F2007 045
F2007 045
F2007 046
F2007 046
F2007 048
F2007 048
F2007 048
F2007 048
F2007 050
F2007 050

Hali,

egy újabb lépés a F2007-tel.Elkészült az ülés és bent is van a kasztniban.Bekerültek még a hűtők és a benzintank is.Ma a felfüggesztésekkel folytatom,holnapra talán ezek is készen lesznek...

az első képen a MFH honlapjáról való kép az F2008 üléséről,a többi az enyémről.

üdv
Bebá 489183 2009. március 14. 16:47
Válasz erre
Mostmár talán van annyi időd,hogy megnézd a postádat.
matton 489182 2009. március 14. 16:37
Válasz erre
Gondolom mindenki látott már öngyújtót (20 forintos nem volt a zsebemben)
A tamiya gyártotta én csak átalakítottam:)))
GUGEE 489181 2009. március 14. 16:32
Válasz erre
És aki nem dohányzik az hogyan tudja elképzelni,hogy mekkora a müszerfal?
A turbóhűtőt te csináltad?
G
matton 489180 2009. március 14. 16:23
Válasz erre
átszabott cockpit
átszabott cockpit
Szélvédőpróba
Szélvédőpróba
az újj müszerfal
az újj müszerfal
a töltőlevegő hűtője és levegőcsatornái
a töltőlevegő hű...

Ma vendégség volt nálunk nem haladtam a lotussal de az idáig elkészült dolgokról itt vannak az ígért képek
GUGEE 489179 2009. március 14. 14:40
Válasz erre
Srácok azé má ne kezdjük el fikázni az f1-et!
A világ legjobb pilótái vannak ott!Ez tény ,nem én állítom!
Az autók is a világ élvonalában vannak,nincsen náluk gyorsabb járgány a pályán!
Baró a felvétel,de egy f1-es még durvább lenne,még gyorsabb!
A bőven 200 fölöttbe én kételkedem!Nem engednék,nem állnának autók a padkán!
Lehet,hogy eléri a 200-at de,hogy bőven túlhaladja azt kétlem!
Hagyom magam megygőzni,de előre mondom nehéz lesz!
G
NGPETI 489178 2009. március 14. 09:50
Válasz erre
ez hiányzik a mai F1-nek nevezett "szoftverbajnokságból"...
ilyenekkel le lehetne ültetni az embereket a tv elé! ;o)

ÉÉééés:a hely adottságaiból adódóan úgy gondolom,hogy valószínűleg nem ment előtte többszáz kört,mint ahogy a körpályás versenyeken szoktak :O)
rrobbie 489177 2009. március 13. 22:02
Válasz erre
Nálam ez az "ANYÁD!" kategória! :D Van egy két olyan rész benne, hogy nem hittem a szememnek... Durva, de nagyon!
NHZsolt 489176 2009. március 13. 21:08
Válasz erre
:-) Az igazi vezetés része szerintem a váltás is...
matton 489175 2009. március 13. 20:48
Válasz erre
Raybrig_89 489174 2009. március 13. 20:47
Válasz erre
...És még kormányváltó sincsen:)
NHZsolt 489173 2009. március 13. 20:40
Válasz erre
Elnézést kérek mindenkitől, hogy nem Forma 1. De...

www.youtube.com/watch
És a video beharangozója a www.vezess.hu oldalról:

A Forma-1 kapcsán folyamatosan hallani a biztonsági fejlesztésekről,
mégis sokan a veszélyességet hangoztatják. Amikor az F1 biztonságról
sírnak le kéne játszani nekik Lionel Regaltól egy belső felvételt.

Az alábbi videó színtiszta adrenalin. Lionel Regal hajt Mugen-Honda
motorral szerelt Reynard F3000-esével. Azért elég durva, ahogy pár
méterre a fáktól bőven 200 km/óra feletti tempóval hajt a francia Mont
Ventoux hegyén, nincs 10-12 méter széles pálya, nincs bukótér, még
korlát is alig. A tempó viszont komoly. Persze Regal nem akárki,
hiszen 2005, 2006, 2007 után 2008-ban is bajnoki címet nyert autójával
Franciaországban.
KossuthLajos 489172 2009. március 13. 20:26
Válasz erre
Értem. De ha jól látom a képletből, akkor minél több autó van a vitrinben, annál kevesebb por fog beleférni.
GUGEE 489171 2009. március 13. 18:36
Válasz erre
Ugyan az a rendszer az ajtónál!Máshol nekem is jól zár!
Ennyi pénzért nagyon jó!
G
Schumi7vb 489170 2009. március 13. 17:57
Válasz erre
ezt jól elmagyaráztad!
Nálam nincs akkora hézag!
GUGEE 489169 2009. március 13. 17:34
Válasz erre
Shumiból előtört a ferrari rajongó!Italeri red-re van fényezve,s ez tetszett meg neki!
Mattonnak s az enyémnek ugyan olyan ajtaja van mint Shumi vitrinének!
Most jön az egyetemi szint!
(Matton vitrin×P) +( GUGEE vitrin×P) = (Shumi vitrin×P)

P= porozódási eggyüttható
Ha hozzávesszük ,hogy Matton és GUGEE vitrinében sokkal több a kész autó mint Shumiéban,még rosszabb a helyzet Shuminál!
A porozódási eggyütthatót(P) szorozni kell az ajtónyitogatási eggyüttható négyzetével!
G
KossuthLajos 489168 2009. március 13. 17:04
Válasz erre
Köszönöm az egyetemi szekciónak a felhomályosítást.
Bebá 489167 2009. március 13. 16:46
Válasz erre
GUGEE 489166 2009. március 13. 16:23
Válasz erre
Csak annyira,hogy ha nem nyitod ki az ajtót nem tudsz belenyúlni!
G
KossuthLajos 489165 2009. március 13. 16:21
Válasz erre
Schumi7vb 489164 2009. március 13. 16:02
Válasz erre
Schumi7vb 489163 2009. március 13. 15:59
Válasz erre
GUGEE 489162 2009. március 13. 15:31
Válasz erre
Ha véletlenül az exHonda nyer az idén futamokat,uram bocsá megnyeri a VB-t,mindenki a HONDÁN fog röhögni!
Nem bírták a japók kivárni a sikereket!
Az atomfizikus Brawn bácsi kiszámolta,hogy érdemes megvenni a lökött japánoktól a csapatot 1 azaz egy euróért!
Hasonlít Mozes kivonulására a fáreotól!
G
GUGEE 489161 2009. március 13. 15:19
Válasz erre
A McLarennél nyíltan elismerte a csapat vezetése, hogy az új autó egyelőre gyenge, és esélytelen a futamgyőzelemre.
Mondottam ugye ,hogy elbaszták!
G
KossuthLajos 489160 2009. március 13. 15:07
Válasz erre
KossuthLajos 489159 2009. március 13. 15:06
Válasz erre
Smu!
Dobj már fel egy képet a te szekrénykédről, lemaradtam róla. Köszi.
GUGEE 489158 2009. március 13. 15:05
Válasz erre
GUGEE 489157 2009. március 13. 15:04
Válasz erre
JazzZ 489156 2009. március 13. 13:43
Válasz erre
Afene...! ! !
Ultizni előbb megtanulok, mint makettezni:))
Amúgy grat.hozzájuk, jó helyre kerültek;)
matton 489155 2009. március 13. 13:10
Válasz erre
Különben meg legyél nyugodt nem ám csak "úgy" kaptam őket!
Nyugodt lehetsz felőle!
ULTIN NYERTEM! :):):):):)
matton 489154 2009. március 13. 12:53
Válasz erre
Sztanyi,Drsp! Baromi szépek lesznek! Végre látok szép F1-es gépeket baromira kíváncsi vagyok rájuk élőben is!
matton 489153 2009. március 13. 12:51
Válasz erre
Schumi7vb 489152 2009. március 13. 12:23
Válasz erre
ezzel a vitrinnel az a baj,hogy nagyok a hézagok,és baromira fog porosodni,én ezért vettem a másik fajtát,és mellesleg stabilabb is.
JazzZ 489151 2009. március 13. 08:41
Válasz erre
Beteg dolog ennyiért szerintem..:) Én a bartelra szavaznék!
JazzZ 489150 2009. március 13. 08:41
Válasz erre
Az érmek és a trófa mire fő?:))
drsp 489149 2009. március 13. 08:16
Válasz erre
Sztanyi 489148 2009. március 12. 23:37
Válasz erre
F2007 027
F2007 027
F2007 028
F2007 028
F2007 029
F2007 029
F2007 030
F2007 030
F2007 034
F2007 034
F2007 035
F2007 035
F2007 036
F2007 036
F2007 037
F2007 037

Hali,

én is haladtam tegnap,meg ma a F2007-tel.
drsp 489147 2009. március 12. 23:20
Válasz erre
IMG_8050
IMG_8050
IMG_8055
IMG_8055

alakulgat...
matton 489146 2009. március 12. 22:38
Válasz erre
vlevi 489145 2009. március 12. 22:19
Válasz erre
GUGEE 489144 2009. március 12. 20:26
Válasz erre
matton 489143 2009. március 12. 19:23
Válasz erre
CIMG1074
CIMG1074
CIMG1075
CIMG1075
CIMG1076
CIMG1076
CIMG1077
CIMG1077
CIMG1078
CIMG1078

Tegnap én is beintéztem egy vitrint magamnak. Mivel ismerlek benneteket mint a rossz pénzt, kérdésekre előzetesen válaszolva Sumit megviselte az Eperjesi szállítás és a renoválás fáradalmait piheni ki amíg szárad a ragasztó azért fekszik.(holnap a helyére kerül)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.