/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 488341 2009. január 13. 14:57
Válasz erre
Én is csak átraknám a motorját egy másik gépezetbe...
GUGEE 488340 2009. január 13. 14:30
Válasz erre
Én magával az 1:20-as kit-tel nem tudok mit kezdeni!
Nekem a Gunze Benettonok vannak meg 1:24ben!Csak azok a részek érdekeltek volna amik az én autómnál el vannak nagyolva.
Ezért mondtam,hogy ha kölcsön adod mondjuk egy hétre,beszállok lével!Megvenni nem akarom!
G
JazzZ 488339 2009. január 13. 14:08
Válasz erre
GUGEE 488338 2009. január 13. 13:53
Válasz erre
1982 francia Gp Első két sor RENAULT!
JazzZ 488337 2009. január 13. 13:28
Válasz erre
Prost vagy Arnoux lesz belőle? Orr-szárny nélkül létezett RE30? !
JazzZ 488336 2009. január 13. 08:25
Válasz erre
Nekem is motor miatt kéne...! Vedd meg tőle, nekem van tartalékban egy, amiből b189 lesz egyszer:))
Kferro 488335 2009. január 13. 07:26
Válasz erre
Ez a sisakkamerás onboard videó kibeba..ott jó! Jó helyre van téve a kamera (nem úgy, mint DC utolsó futamán), nagyon átjön a feeling, és így sokkal brutálisabbnak tűnik egy F1-es autó, mint a hagyományos, merevkamerás felvételeknél.
Azonban gondolom, hogy ez csak egyfajta próbálkozás volt, esetleg ebből is akarnak tapasztalatokat szerezni az új autóról. Nem hiszem, hogy a közvetítések alatt látnánk hasonlót, pedig ez nekem nagyon hiányzik...
GUGEE 488334 2009. január 12. 22:20
Válasz erre
Kép 469
Kép 469

A névnapi ajándékom!
Ferrari 2002,Williams FW23(1:24 Hot Wheels)
G
GUGEE 488333 2009. január 12. 21:57
Válasz erre
JazZZ!
Adok bele zsét a Benettonba!
A motorját szeretném lemásolni!
Ha gondolod megbeszélhetjük.
G
GUGEE 488332 2009. január 12. 21:38
Válasz erre
A kivánságod lehet,hogy hamarabb megvalósul mint hinnéd!
Már kezdik pedzegetni az olcsó turbó motorokat,s azthiszem a mostani autók már szélesebbek mint egy évvel ezelött!
Nem plusz 20 LE-röl beszélünk hanem 80Le-röl!
G
Schumi7vb 488331 2009. január 12. 20:44
Válasz erre
ha én lennék a fő-fő góré,akkor bezony visszahoznám a turbó motorokat,2m széles autókat,lényegében hasonlót képzelnék mint a 80-as években,persze néhány változtatás után.Viszont a Kers nem hülyeség,gombnyomásra +20 Le előzésnél nem rossz.
Bebá 488330 2009. január 12. 20:39
Válasz erre
A Porsche még várat magára,mint a Lotus.Ez egy japán Le Mansi Mazda lesz.
Schumi7vb 488329 2009. január 12. 20:37
Válasz erre
ez viszont teccik:))www.youtube.com/watch
JazzZ 488328 2009. január 12. 19:15
Válasz erre
Nem kombináltam, csak reméltem hogy Porsche lesz:) Mi lesz amúgy, szabad tudni előre?
GUGEE 488327 2009. január 12. 18:51
Válasz erre
Várd ki a végét!
Valami azt súgja,hogy az idei szezon fergeteges lesz!
Én már kezdem megszokni az új gépeket.Ez a f60-as ferrari szerintem még szép is!
Nagyon hasonlit a 2007-esre.
Legalábbis a alapok!Nekem tetszik!
A csúcstechnologia pedig benne van!Ameddig nem egységesítik a kasznit meg a motorokat,addig az F1 f1 marad.
Azért megdöbbentő nem,hogy egy honda nem tud a költségek miatt eltartani egy f1-es gárdát?
Mindenki azon van,hogy gyitálják egymást a pályán a versenyzök!
Oda van egy -két másodperc a köridökből?Ki bánja?A legnagyobb csaták úgyis vizen voltak.Abból a köridőből kiindúlva(minusz 10-20 másodperc)is jó volt a csata!
G
Schumi7vb 488326 2009. január 12. 18:17
Válasz erre
az idei autók annyira rondák,hogy ilyenkor kicsit örülök,hogy a Mester nem égeti magát ezzekkel a gépekkel,szerintem az F1 már rég elvesztette azt az eszmét amire annak idején kitalálták,egyre jobban kezd hasonlítani a gp2-es elvekhez ami szerintem nem jó...
Bebá 488325 2009. január 12. 18:15
Válasz erre
Sajnos nem jól kombináltál.Félre vezetett Sztanyinak küldött képem.Vagy én is rosszul
kombinálok?
vlevi 488324 2009. január 12. 17:56
Válasz erre
Az ilyen slideshow-t mér a tecsőre kell feltőteni?
Szamuráj 488323 2009. január 12. 17:46
Válasz erre
Sziasztok!
Friss videó az új Ferrari F-60-ról!
Sz.
www.youtube.com/watch
vlevi 488322 2009. január 12. 17:43
Válasz erre
Hát tényleg elég rettentő az az első szárny. Mintha nem is az autóhoz tartozna, annyire eláll tőle.
JazzZ 488321 2009. január 12. 16:43
Válasz erre
JazzZ 488320 2009. január 12. 15:53
Válasz erre
Bebá 488319 2009. január 12. 15:21
Válasz erre
Lemaradt:hamarosan egy más milyen pálya autót teszek fel
Bebá 488318 2009. január 12. 15:19
Válasz erre
JazzZ 488317 2009. január 12. 10:49
Válasz erre
Az szép autóóó! Kiváncsian várom:)

Trombi: nem baj, olvasok a sorok között:))
Mellesleg: az 1/24 Lambo motorból hogy lehetne 1/20ast csinálni vajon? ?
Bebá 488316 2009. január 12. 10:12
Válasz erre
Lassan,vontatottan a 107B-t Zoli.
trombi0001 488315 2009. január 12. 09:58
Válasz erre
Szerintem valahogy el van csúszva ez a "válasz erre" gomb, nekem is válaszoltak tegnap olyan kommentre, ami nem is az enyém volt. Igen, Neked akartam írni.
JazzZ 488314 2009. január 12. 09:47
Válasz erre
ha nekem akartad írni, akkor majd itt az oldalon, a bemutatóknál!
GUGEE 488313 2009. január 12. 09:37
Válasz erre
646
646

Nem is olyan ronda!
G
trombi0001 488312 2009. január 12. 09:32
Válasz erre
GUGEE 488311 2009. január 12. 09:32
Válasz erre
ecd0_3
ecd0_3
ef1a_3
ef1a_3
f185_3
f185_3
f3e6_3
f3e6_3
f2cf_3
f2cf_3

Egy kis brutalitás az MG-től!
Mit lehet kihozni 1:24-ben egy jó kit-ből!
G
JazzZ 488310 2009. január 12. 09:13
Válasz erre
Erről jut eszembe...
Bercibá! ! Lotus 107-t vagy 107B-t csinál? !
JazzZ 488309 2009. január 12. 08:17
Válasz erre
A 102B-től megszabadítalak, ha gondolod:))
JazzZ 488308 2009. január 12. 08:16
Válasz erre
Éjjel megtaláltam a választ egy üzbég fórumon! ! Majd a cikkemben benne lesz:)
Aces 488307 2009. január 11. 23:29
Válasz erre
Helló!
Köszönöm nagy segítség lenne:)
GUGEE 488306 2009. január 11. 22:40
Válasz erre
Sajna nem vagy egyedül!
Nekem is csak a szemem kivánja!
G
GUGEE 488305 2009. január 11. 22:38
Válasz erre
Kép 442
Kép 442
Kép 451
Kép 451
Kép 453
Kép 453
Kép 455
Kép 455

Egy pár apróság még!
Ha felraktad az uszonyt,a mögötte lévő kis szárnyon meg kell hosszabbítani!
A hátsó traktusban van egy fémlemez,remélem oda való ahova raktam!
Az első futóművet szét szoktam vágni,mert sokkal könnyebb lefényezni!
Ha van türelmed,elküldöm az üres maratás keretet,az alapján ki tudod vágni az alkatrészeket!
Jobb mint a semmi!
G
trombi0001 488304 2009. január 11. 20:51
Válasz erre
Mármint, hogy a Donelly-féle esésnél? Nem tudom, annak volt-e köze a motorhoz, vagy csak a kasztni gyengeségéhez.

Valóban, a Peugeot pénze lehetett, ami Dennist mégis "meggondolásra késztethette".
Matton 488303 2009. január 11. 20:34
Válasz erre
Schumi7vb 488302 2009. január 11. 20:10
Válasz erre
Ma volt 1 kis időm,és megszámoltam mennyi elkészítendő makett vár rám:41 db jött ki...
JazzZ 488301 2009. január 11. 19:41
Válasz erre
Na vájjatok csak..!
A kép 91ből való és egy Ligier autóban van. De ugyanez volt 91ben a Modena Lambo-ban és 90ben a Larrousse-ban és a Lotus102ben.
A Mclaren már nem a 3512es motort tesztelte, ami a képen van! Szóval engem "régi" sztorik érdekelnének:) Íródik ugyanis a Lotus102 cikk, és sehol nem találtam magyarázatot arra, miért is repült olyan durván szét a kasztnija többször is...
JazzZ 488300 2009. január 11. 19:29
Válasz erre
jos 488299 2009. január 11. 18:35
Válasz erre
A McLaren '93 végén '94 elején tesztelt Lambo motort.
F1 Racing-ben volt cikk erről.
Schumi7vb 488298 2009. január 11. 18:10
Válasz erre
pontosítás:Mclaren 94-ben Peugeot motorral ment...

Azért nem jött össze a dolog,mert Ron papát a Peugeot megvette kilóra...
trombi0001 488297 2009. január 11. 17:19
Válasz erre
Provokálsz? :-)

'94-re aláírt előszerződésük volt a McLarennel. Senna tesztelte Estorilban a motort egy teljesen fehér '93-as autóval és azt mondta, jobb, mint a 12 hengeres Honda.

Most fejből nem tudom, miért nem jött össze az üzlet, ami tény, hogy '94-ben a McLaren ügyfél-Cosworth motorral ment, a Lambo meg Larrousse kasztnival, mindenki nagy örömére. Senna meg...
Matton 488296 2009. január 11. 16:53
Válasz erre
CIMG0916
CIMG0916
CIMG0917
CIMG0917
CIMG0925
CIMG0925

Ma motorépítő hangulatban voltam ezeket tákolgattam
bigboy 488295 2009. január 11. 11:50
Válasz erre
Szívesen ,de bőven tegyél rá vizet ,egy /szivaccsal/ha nagy a felület.Ha makettnél alkalmazod elég csak a csiszolópapírt jól benedvesíteni.üdv bigboy
Bebá 488294 2009. január 11. 11:45
Válasz erre
JazzZ!
Telefonon próbáltalak elérni -amit mattonnak adtál- nem hívható mondta az automata.
Visszahíhvsz? 30 4233057 vagy számot adj.
B.
JazzZ 488293 2009. január 11. 11:34
Válasz erre
Ohh, köszi az infót! Teszek egy próbát..:)
bigboy 488292 2009. január 11. 10:29
Válasz erre
Üdv .röviden csiszolópapír amit vízbe mártanak.200 finomság felett már érdemes így használni ./200-2500/.A csiszolópapír nem tömődik el a lecsiszolt festék szemcséktől ,egyenletesebb a felület,nincs por képződés.Ez a csiszolópapírra vonatkozik,nem a csiszolóvászonra.Én 10 éve így használom ezeket a csiszolópapírokat mikor motorokat festek 1-1 ben.bigboy
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.