/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
NGPETI 487433 2008. október 16. 09:13
Válasz erre
Kimi talán "túl nyugodt" lett az utóbbi időben...
eleinte több "küzdeni akarás" látszott a versenyzésében és folyamatosan,nemcsak egy-egy alkalommal igazán VERSENYZETT!

az autó meg olyan amilyen (NEM FELTÉTLENÜL ROSSZ ÉRTELEMBEN),tehát azzal kell teljesíteni,ez minden csapatnál így van

a BMW-nek pedig valószínűleg kell egy német pilóta a szponzorok miatt :o)

szerencsétlen Ferrari pedig hiába épít "jó autót",ha a csapat és egy idióta "közlekedési lámpa" elrontja az egész évüket...
f2d 487432 2008. október 16. 08:59
Válasz erre
Heidfeld nem tudta tartani a fejlődési ütemet a BMW-vel. Nem elég csak egy csapathoz leszerződni mint ígéretes pilóta, hanem folyamatosan dolgozni kell a sikerért mind csapatban, mind egyénileg. Én úgy látom, hogy Kubica és a BMW ilyen téren egymásra talált, ezért nem is lenne semmi értelme neki elmenni a Ferrari-hoz. Véleményem szerint sincs Heidfeld-nek helye a BMW-nél, de biztos nyomós oka volt a csapat vezetésnek, hogy őt válsztották (gondolom gazdasági okai).

"hátha jövőre olyan autót építene az olasz csapat"
A Ferrari mindig is jó autót épített, jövőre is jót fog, ebben biztos vagyok. Csak az a kérdés, hogy kinek. Tavaly pl Raikkönen az ötödik verseny után nyilatkozta, hogy végre olyan fejlesztések is bekerülnek az autóba ami neki fekszik. Onnantól kezdve folyamatos fejlődést mutatott, 5. 4., majd folyamatosan dobogón volt úgy, hogy 5 versenyt meg is nyert. Massa pedig eltűnt a ködbe mögötte, pedig az első öt versenyig 33-23-ra vezetett csapaton belül. Az idei évben az lehet a probléma Kimi-vel, hogy Massa sokkal jobban tudta csapaton belül vele szemben érvényesíteni az akaratát, csakhát Massa-ból soha nem lesz világbajnok, legalábbis nagyon remélem.
NGPETI 487431 2008. október 16. 08:08
Válasz erre
erről beszélem,hogy az ilyen és hasonló beszólásoknak nincs itt helye (szerencsére nem is volt) ebben a fórumban!
reméljük nem is lesz
drsp 487430 2008. október 15. 21:41
Válasz erre
köszi-köszi-köszi!
matton 487429 2008. október 15. 21:35
Válasz erre
Nagyon jól sikerült! Gratula csak így tovább!
drsp 487428 2008. október 15. 21:28
Válasz erre
f2004
f2004

Azt hiszem kezdem megérezni a karbonozás ízét...
Nowotny 487427 2008. október 15. 20:16
Válasz erre
Nowotny 487426 2008. október 15. 20:15
Válasz erre
Egy kis rajt Massa belsőjéből.
http://videa.hu/videok/sport/2008-fuji-rajt-massaval-alonso-f1-ferrari-EVi0834F0t7WEXet
matton 487425 2008. október 15. 17:41
Válasz erre
Szia trombi ha a c2 motorteréről vagy burkolat nélküli képed van tegyél már fel légyszi mert nálam is tervbe van véve a megépítése és szeretném mind pontosabban elkészíteni. Köszi előre is.
trombi0001 487424 2008. október 15. 15:45
Válasz erre
Na, előkerestem a két könyvet. Elég sok fénykép van mindkét autóról, de inkább csak kívülről meg magáról a motorról. A váltó egyiken sem látszik. A C3-asról van egy elég nagy kép hátulnézetből, de a hátsó futóműnek az a része, ami ilyen kereszttartó-szerűség, ami a lengőkarokat tartja, az teljesen eltakarja a váltót. A C4-esről meg van egy metszetrajz, de elég kusza, azon sem látszik a váltó. A motorról viszonylag sok kép van, de pont ahol a váltó kezdődne, oda lóg be mindkét gépen a b...tt nagy hátsó szárny, úgyhogy azokon sem látszik semmi. Szóval nem hiszem, hogy sokra mégy vele, referenciaképnek elég kevés.
JazzZ 487423 2008. október 15. 15:05
Válasz erre
Venni...:))) De ha alig látszódnak ki a földből, akkor inkább kihagyom...
Köszi azért!
JZ
GUGEE 487422 2008. október 15. 14:19
Válasz erre
Schumacher: "Soha nem mondtam és soha nem gondoltam, hogy én vagyok a legjobb"
És ez igy is van!Nem úgy mint Hamilton!
G
GUGEE 487421 2008. október 15. 14:13
Válasz erre
Mit szeretnél velük?
A jók 1:20-as STUDIO 27 árban vannak!
G
GUGEE 487420 2008. október 15. 14:11
Válasz erre
1:43Ezt a méretarányt most írom le elöször!
G
Aszem RCM-nek van!Láttam nála!
G
JazzZ 487419 2008. október 15. 10:24
Válasz erre
Gugee!
Vannak 1/43as Onyx vagy akármilyen verdáid? Ha igen, mérj már le nekem egyet, légyszi! Hossz, szélesség...Kösziii!
JZ
Kferro 487418 2008. október 15. 08:10
Válasz erre
Szerintem a három imént említett név közül Vettel illene leginkább a Ferrarihoz. Bevallom, egyelőre Kubicát nem tudom elképzelni piros overallban.
Egyébként meg hátha jövőre olyan autót építene az olasz csapat, ami jellemzően alulkormányzott, s így Kiminek jobb éve lenne.

Közben Theissen ezt nyilatkozta Heidfeldről:

"Nem nagyon tudott összerakni egy-egy jó kört, ezért úgy döntöttünk, elhalasztjuk a döntést. Minden támogatást megadtam neki, hogy átsegítsem ezen a hullámvölgyön, hogy jelentőset javuljon, és újra visszatérjen a régi formája. Amikor ez megtörtént, Szingapúr után egyből meghoztuk a döntést."

Nem hiszem el, hogy a BMW ennyire felelőtlenül döntött. Nick, bár volt egy-egy villanása, rendre gyengén szerepelt egész évben (nem csak Kubicához képest). Erre végre ismét jól szerepel, s egyből megkötik vele a szerződést. Amire válaszul a hétvégén megint gyengusz volt.
GUGEE 487417 2008. október 14. 20:56
Válasz erre
Schumi7vb 487416 2008. október 14. 19:44
Válasz erre
Kubicával,vagy Vettellel jobban járnának.
GUGEE 487415 2008. október 14. 16:30
Válasz erre
SHUMI!
Az olasz sajtó a finn világbajnok idei gyenge teljesítménye miatt azt pedzegeti, hogy a Ferrari jobban járna, ha jövőre lecserélné Räikkönent Alonsóra.
G
GUGEE 487414 2008. október 14. 16:07
Válasz erre
Srácok!
Azért vannak igazi hülyék is az ebay-on!
A Williams FW26-ot Senna nevével akarja eladni!
Lemaradtam valamiről?
G
GUGEE 487413 2008. október 14. 15:53
Válasz erre
Kép 344
Kép 344
Kép 345
Kép 345
Kép 346
Kép 346
Kép 347
Kép 347

Nem a nullárol indulok!
A kasznit nem gond megreszelni,de ha már ennyi energiát belefeccölök nem akarom a belső dolgokkal elbaltázni!
Ez protár 126C2 1:24-ben!Ha nem 1:24-et gyüjtenék már régen megvettem volna a HIRO kit-et!
Lehet ,hogy igy is megveszem ,lemásolom 1:24-ben és aztán valakire rásózom baráti áron!
Van már matricám is mind a kettöhöz!
G
trombi0001 487412 2008. október 14. 15:39
Válasz erre
Este megnézem ezt a két könyvet, ha találok vlmit, megpróbálom beszkennelni.

Hogyan akarod átalakítani? Meg miből, a Fujimi készletből, vagy van valami műgyanta cuccod?
GUGEE 487411 2008. október 14. 15:36
Válasz erre
vivado126c31983yu5
vivado126c31983yu5

A c3!
GUGEE 487410 2008. október 14. 15:35
Válasz erre
84Alboreto
84Alboreto

Ez a C4-es érdekel!
GUGEE 487409 2008. október 14. 15:32
Válasz erre
Engem a váltó érdekelne,és a hátsó felfüggesztés!
Szeretnék a 126 C2 -ből átalakítani a c3-at ,c4-et!
Ahogy a képeket nézegetem,a váltó változott ,szögletesebb lett a c4-en!
Ha találsz valami képet ,szivesen venném ha felraknád!
Köszi!
GUGEE 487408 2008. október 14. 15:26
Válasz erre
Csak nem mondhatom,hogy többet tudok nála!Akkor nem segít!(csak el ne olvassa)
G
trombi0001 487407 2008. október 14. 15:23
Válasz erre
Ja, meg a C4-esből is volt többféle, nyilazott és egyenes szárnyakkal, rövid és hosszú oldaldobozokkal, meg egy ilyen átmeneti szezonvégi gép is volt a 156/85-ös kasznijával. Végig kellene nyomozni, mikor mi változott kívül-belül.
trombi0001 487406 2008. október 14. 15:21
Válasz erre
Könyvben van, de ott sem sok sajna. (Schlegelmilch: Fascination Formula 1, meg egy Ferrari Formula Cars c. könyvem is van.)
Elvileg a motornak ugyanannak kell lennie, mint az összes 126-osban. Úgy tudom, a C4-esben a motorelektronikára fejlesztettek elég komolyan, mert '84-ben már korlátozgatták a versenyen felhasználható benzint és hatékonyabbá kellet tenni a gépet.
Őszintén szólva én a C3-at sem tudom megkülönböztetni a C2B-től, legfeljebb a karbon szárnyak alapján, bár az meg már '82 végén is volt.
JazzZ 487405 2008. október 14. 15:18
Válasz erre
"..És mint élő lexikon .."

:)))
GUGEE 487404 2008. október 14. 15:15
Válasz erre
JazzZ 487403 2008. október 14. 15:13
Válasz erre
Trombinak ma jó napja van, hihi:))
GUGEE 487402 2008. október 14. 14:52
Válasz erre
Ha megfigyelted,Kovi mindig több benzinnel megy mint Hami!Mindig Hamié a jobb taktika,vagy az éppen a gumiknak megfelelő etapok beosztása!
A ferrarinál sem igy gondolták a dolgot,hogy Massa megveri rendre Kimit.
Most már csak néznek bambán és nem tudnak beleszólni a dologba.
Ezt elba...ták a Ferrarinál!
G
GUGEE 487401 2008. október 14. 14:45
Válasz erre
Trombi!
Nincsenek véletlenül képeid a ferrari 126 c3 és a c4-ről?
És mint élő lexikon ,mi a változás a motor és váltó terén?
Megköszönném a segítségedet!
G
Kferro 487400 2008. október 14. 14:11
Válasz erre
Mentalitás? A tavalyi évben élesen kiütközött a Mclaren és Alonso stílusa közötti különbség. Alonso heves, déli, míg a német hűvös, precíz...stb.
f2d 487399 2008. október 14. 13:11
Válasz erre
Ezt a mentalitás dolgot nem értem. Miért, a BMW vagy Alonso nem szeretne nyerni?
Heidfeld-del kapcsolatban: minden szerződés utólagosan módosítható.
JazzZ 487398 2008. október 14. 12:59
Válasz erre
trombi0001 487397 2008. október 14. 12:58
Válasz erre
JazzZ 487396 2008. október 14. 12:24
Válasz erre
Trombi, nagy király vagy:
"Amúgy nem hiszem, hogy az FIA Massából akar VB-t csinálni, mindössze azt akarják, hogy az utolsó futamon dőljön el a bajnokság, és ennek megfelelően alkalmazzák a szabályokat, hogy úgy mondjam. "

Gondoljatok bele! Az utolsó futamon hány brazil nem lenne ott, vagy kapcsolná be a tv-t, ha már a brazil futam előtt nem lenne kérdés a VB sorsa! Nézzék meg egy brit (vagy finn, vagy lengyel vagy magyar, hihi) pilóta örömét? Hát nem... Így viszont kimennek,bekapcsolják, mert van még esélye a "saját fiuknak"!
Egyébként ezek a "furadöntések" nem újdonságok, régen is voltak szép számmal! Schumi rajongók szerintem sejtik...
Kferro 487395 2008. október 14. 12:19
Válasz erre
Az én véleményem még mindig az, hogy a BMW-vel járna a legjobban, de a BMW is vele csinálná a legjobb vásárt.
Kubica nyilatkozott a napokban olyasmit, hogy a BMW és Alonso két különböző mentalitást képviselnek. Egyébként meg azzal, hogy Heidfeld-del is szerződést hosszabbítottak feleslegessé teszi az ilyen álmodozásokat. Igaz szerintem hibát követett el a BMW ezzel. Bár lehet, hogy így egyszerűbb lesz egy esetleges jövő évi VB címért harcolva eldönteni ki az egyes és ki a kettes.
salou 487394 2008. október 14. 11:59
Válasz erre
Hát igen érdekes dolgok ezek...annó egy VB címet a McLaren ill. Hakkinen bizton elvesztett éppen azért mert ők fifti-fifti alapon mentek. Ez százbiztos. Pontosan emlékszem rá hogy Culthard-nak egyetlenegyszer kellett volna Hakit előreengedni, és nyert ügyük lett volna. Más csapatnál ezt "egyszerűbben" megoldották!
f2d 487393 2008. október 14. 10:39
Válasz erre
Szerintem az nem baj, ha két erős versenyző van egy csapaton belül, mert ha csak másodlagosan is, de a csapat világbajnoki cím is fontos. A legnagyobb gond az, hogy nem volt az első versenytől kezdve csapatsorrend. Véleményem szerint, ha Massa folyamatosan támogatta volna Kimit, már eldőlt volna az egyéni világbajnoki cím. Így Massának kell megoldani a feladatot, akinek a versenyzői kvalitása szerintem ezt nem adja ki. Csak egy-két pályán kívül meghozott döntéssel tudott versenybe maradni az évvégéig. (Hangsúlyozom, hogy ez a saját véleményem)

Alonso, ha marad, akkor kényszerből, ezzel az autóval -hiába a javuló tendencia- nincs esély a világbajnoki címre. Szerintem Briatore távozásával a csapat is egy-két éven belül távozik a forma1-ből. Az én véleményem még mindig az, hogy a BMW-vel járna a legjobban, de a BMW is vele csinálná a legjobb vásárt. A BMW-nek most kell egy igazi klasszis, bár Kubica is nagyon jó úton halad afelé, de még nem az.
Kferro 487392 2008. október 14. 09:54
Válasz erre
A Ferrari ott követte el a hibát, hogy két potenciálisan erős versenyzőt szerződtetett le, így Massa és Kimi gymástól raboltak el pontokat. Kovalainen jó versenyző, de nem annyira, hogy Hamiltonnak gondot okozzon a legyőzése.

Egyébként nagy összeget mernék rátenni, hogy Alonso marad a Renault-nál. Egyetlen aprócska dolog lehet, ami talán hezitálásra készteti, ez pedig ama tény, hogy 2009-ben Briatore hátrébb fog vonulni, s a csapatfőnöki tisztet átadja másnak.
f2d 487391 2008. október 13. 17:59
Válasz erre
Massának akkor már nem volt matematikai esélye sem, ezért kellett segítenie Kimit. Idén ez pont hogy fordítva van. Egyébként meg Schumacher is nagyon sokat köszönhet a csapattársainak, főleg Barrichellonak, de ez így van rendjén. Ha nincs egyes, kettes számú pilóta egy csapatban az nagyon megtudja magát bosszúlni. Lásd tavalyi McLaren, se csapat vb, se egyéni.
drsp 487390 2008. október 13. 17:57
Válasz erre
Irgumburgum!
Tessék leszállni Kimiről, OK?
:)
Azt nem értem, miért baj az, ha vki nem megy bele nyilatkozatháborúba, hanem csendben, (én is csendben mondom: tisztességesen...) próbál egy láthatólag nem neki fekvő géppel menni. Alonso is idén nyerte el elismerésemet, most teszi a dolgát, nincs májerkodás.
Egyébként Hamit is elfogadom a maga módján, de ő nekem kicsit kisgyereknek tűnik a felnőttek között (bocs Peti...)
Schumi7vb 487389 2008. október 13. 17:53
Válasz erre
ja,és nem a ferrari hosszabított vele,hanem rejkó egyoldalúan meghosszabítatta a szerződését,mivel a szerződésében volt 1 ilyen lehetőség,de ez nem jelenti aszt,hogy a ferrari nem teszi ki,amint lehetősége adódik rá.Kubicával,Vettellel többet érnének.
Schumi7vb 487388 2008. október 13. 17:46
Válasz erre
Látom te is elfelejted azt a picurka tényt,hogy tavaly nem kimi nyerte meg a vb-t hanem hamilton vesztette el,ja és ha massa nem segít neki braziliában akkor most is még csak igéret lenne.Ki látott már olyan vb-t aki a csapattársnak köszönheti a címét?
f2d 487387 2008. október 13. 17:30
Válasz erre
Hm.. Nem volt jó vásár? Tavaly a lehetetlenből megnyerte az egyéni világbajnoki címet, amikor már mindenki lemondott róla. Az utolsó négy versenyből 3-at nyert, Japánban pedig 3. lett. Szerintem nagyon jó vásárt csinált vele e Ferrari, nem véletlen a szerződés hosszabítás.
GUGEE 487386 2008. október 13. 17:16
Válasz erre
Kimi nem eléggé jó fejlesztő pilóta.Ha megy a szekér akkor nagyon megy neki!
Szerintem most az autóval van baja,nem melegszenek eléggé a gumik.
G
Schumi7vb 487385 2008. október 13. 17:03
Válasz erre
Alonsó sem tudna mit csinálni,ha a csapat vezetés bénázik,ott követték el a legnagyobb hibát,hogy nem Rosst nevezték ki csapatvezetőnek,nála nem lettek volna ilyen "bakik",egyébként rejkó tölem nyugodtan mehet ahova akar,a Ferrari nem csinált vele jó vásárt.
GUGEE 487384 2008. október 13. 16:55
Válasz erre
5bbd_1
5bbd_1

Tegnap vettem!
Mclaren mp4/13 1:24!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.