/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 487384 2008. október 13. 16:55
Válasz erre
5bbd_1
5bbd_1

Tegnap vettem!
Mclaren mp4/13 1:24!
G
GUGEE 487383 2008. október 13. 16:53
Válasz erre
Schumi!
Ezt ma olvastam:Ha ez így megy tovább a Ferrarinak fel kell hívnia Alonsót."
G
NGPETI 487382 2008. október 13. 16:37
Válasz erre
egó?

akinek nincs,az nem is versenyzik,aki nem akar nyerni,az hátul kullog (nem az autó miatt) és hamar kiesik ebből a szűk körből... :o)

a videókat "elemezgetve" szerintem a versenyzők többsége ugyan így bepróbálkozott volna,de most nem jött be
szerintem hasonló helyzetben én is "beestem" volna a célegyenes végére,hátha bejön,mivel verseny volt...

ez persze nem jelenti azt,hogy egy szinten említeném magamat velük! (mielőtt erre reagálna valaki)

egy kérdés: Massa előzéséhez mit szóltok,amit a célegyenesben csinált?
az nem volt "bátor" húzás?
"kigurulhatott" volna valaki a boxutcából,vagy összeérhettek volna...
még a "sokat látott" riporterek is úgy gondolták,simán ment volna a manőver a másik oldalon is

a legvégére egy gondolat:
mindig azt "utálják",aki "belesz..rik" mások levesébe,mert gyors,nem a boxban előz egy "matematikus" segítségével,és teljesen mindegy,hogy emberileg milyen,miben ül,milyen színű,stb!
ez elfogadott dolog,minden sportban így van,sajnos
(engem sem szerettek a 4-5 éve gokartozó ellenfelek,amikor az első versenyen pole-ból indultam és pályacsúcsot mentem,és egy hasonló "visszaelőzési kísérlet" miatt "csak" második lettem azon a futamon)
GUGEE 487381 2008. október 13. 15:02
Válasz erre
Itt nem a roló ment le!Az egó dolgozott.
Remélem megszívja a végén!Most nyilatkozta Alonsio is,hogy Massát fogja segíteni!
Kubica beszólt neki,Alonsó utálja mint a szart,Glock megigérte,hogy kilöki !
Ritkán volt ekkora ellenszenv egy pilóta ellen valjuk be!
G
NGPETI 487380 2008. október 13. 14:36
Válasz erre
"a motorsport veszélyes üzem" :o)
matton 487379 2008. október 13. 14:32
Válasz erre
Ebben igazad van nálam is lemegy néha a roló. De én arra céloztam vele,hogy amíg mi 40-50km/h-val "játszadozunk" náluk a tempó miatt nagyobb a veszély és könnyebben tolókocsiba tudom kényszeríteni a másikat csak megy lemegy ott is a roló.
NGPETI 487378 2008. október 13. 13:01
Válasz erre
teljesen igazad van abban,hogy kell gondolkodni,DE MÁS ÁLLAPOTBAN VAGY versenyzés közben!

írtad,hogy gokartoztál
ez jó kezdés mindenki számára,de Te sosem csináltál "hülyeséget"?

mentem egy "amatőr gokartbajnokságnak" nevezett versenysorozatban elég ügyes,majdnem profinak nevezhető emberkék között,akik évek óta ezt csinálták

fejben sok minden eldőlt,sokszor az én "tapasztalatlanságom" ellenére az én javamra,mert gondolkodtam!
mindenki számára ismeretlen pályán 1-2. tudtam lenni ÉSSZEL,míg mások által agyontréningezett pályán csak 4-6. egész évben

de volt olyan is,hogy rajt után belöktek a gumik közé,ketten nekem jöttek hátulról,eltört a bordám,nem kaptam levelőt,stb. (akinek volt bordatörése,tudja milyen "jó" is az),aztán 5 perc múlva visszaültem a gokartba és végigmentem a versenyen,ahol ezután még kétszer kiforgattak...
pedig tudta a mögöttem érkező,hogy "nem vagyok jól",ugyanis Ő tolt a gumifalba is...

ma már nem ülnék vissza versenyezni egy ilyen "versenybaleset" után,de akkor mondhatjuk,nem gondolkodtam
sőt,egy hét múlva kb 6 órát folyamatosan gokartoztam,aztán orvos,mentő,kórház,műtét,stb. lett a vége
nem biztos,hogy megérte,de akkor jó döntésnek tűnt...

és!
mégis ezen a "balesetes" versenyen múlt (minden szempontból),hogy "csak" 4. lettem év végén

lekopogom,saját "ökörködésből" nem törtem össze versenyen semmit (sem autót,sem gokartot),de mégis tudtam "eredményesen" menni

tényleg érdemes gondolkodni,aláírom,de ha tétje van a dolognak és nem csak "hobbiból" megy az ember,akkor néha hibázik is,így vagy úgy
f2d 487377 2008. október 13. 12:39
Válasz erre
Ebben azért van valami. Alonso is azért tudott kétszer világbajnok lenni egy gyöngébb autóval mint Sumi, mert fejben qrva jó volt, és jó most is, ez látszik az eredményein.
matton 487376 2008. október 13. 12:29
Válasz erre
Nézd Péter! Ha a Go-Cartozás és az Internetes szimulátor versenyzésnek minősül akkor igen. Mindkét esetben humán ellenfelek ellen versenyzem igaz max egy pár üveg sör a tét nem pedig milliók. De a VB nem egy versenyen múlik. A versenyzés nem csak abból áll,hogy nyomom a gázt mint süket a csengőt hanem ,hogy gondolkozom is néha.
NGPETI 487375 2008. október 13. 12:11
Válasz erre
"minek ilyen kockázatot vállalni"
mert versenyzők! :o)

versenyeztetek már? akár bármivel?
érdemes kipróbálni,ha van rá lehetőségetek és sok mindent át fogtok értékelni...

belülről nézve minden más,aztán tv-ben nézve is,főleg sok-sok ismétlés után,de abban "szinte mindenki" egyetért,hogy idén elég sajátosan értelmezik az "okosok" a szabálykönyvet...
matton 487374 2008. október 13. 11:55
Válasz erre
Gugee-Már rég nem kapok infarktust az f1 miatt.Én csak azt nem értettem Hamiltonnál Ezt a bármi áron elsőnek fogok befordulni szindrómát. Ha esze lett volna hagyja a francba elmenni Raikonnent és vagy boxtaktikával vagy a pályán megpróbálta volna megelőzni.Ha valaki 7 ponttal vezeti a VB-t minek ilyen kockázatot vállalni 2 futammal a vége előtt.Ennek ellenére teszenek továbbra is az F1-es gépek és a jövőben is ezeket szeretném megépíteni a lehető legjobb tudásom szerint.
G-funk 487373 2008. október 13. 11:14
Válasz erre
Én már régóta nem szurkolok élversenyzőnek az F1-ben. Az egész sorozat úgy sz*r ahogy van. Ez már rég nem autóvereseny. Össze sem lehet hasonítani egy tengerentúli bajnoskássgal, de még a kisebb GP2 is jobb. Annak örülök ha néha egy új/fiatal versenyző jó eredményt ér el (pl Vettel) vagy egy kis csapat elcsíp valami helyezést. De ha már így alakult akkor inkább a Ferrari nyerjen és igazat adok a versenybíráknak hogy minden eszközzel meg kell akadályozni Hamit hogy bajnok legyen :)))
trombi0001 487372 2008. október 13. 09:53
Válasz erre
Annak, hogy Hamilton visszavette a körét, az volt az értelme, hogy így Alonso előtt átment a célon és maradt még egy teljes köre, ami alatt elvileg bármi történhetett volna, pl. kieshettek volna előle páran (nem volt ekkora szerencséje), és esetleg elcsíphetett volna egy pontot, míg ha Alo mögött marad, akkor rögtön leintik őt is és vége a versenynek. Persze Czollner "Fekete Zászló Hamiltonnak Vagy Most Mi Van Valami Zászlójelzést Láttam Vagy Na Ham Mekmek Höhö" Gyula ezt nem tudja, de azt mondjuk furcsállom, hogy Wébernek sem jutott eszébe.

Figyelitek, hogy Czollner kompenzája Palik hiányát, nem elég, hogy az évek során teljesen hozzáhülyült, de amikor nincs ott a Mester, akkor teljesen átveszi az ő stílusát.

Mondjuk tegnap legalább nem volt burkolt Shell reklám negyed órán keresztül, én már ennek is örültem.

Amúgy nem hiszem, hogy az FIA Massából akar VB-t csinálni, mindössze azt akarják, hogy az utolsó futamon dőljön el a bajnokság, és ennek megfelelően alkalmazzák a szabályokat, hogy úgy mondjam.
GUGEE 487371 2008. október 12. 21:56
Válasz erre
Tényleg Matton!
Nem kaptál infarktust a futam alatt?
G
Gabi 487370 2008. október 12. 21:50
Válasz erre
Szigorúan Ferrari szurkolóknak.
images3.fotopic.net/
GUGEE 487369 2008. október 12. 21:46
Válasz erre
Srácok!
Én még emlékszem ! 2006 Monza.
Alonso feltartotta Massát.Ahoz képest ma gyilkosság volt az aszfalton!
G
GUGEE 487368 2008. október 12. 21:41
Válasz erre
Ez az év már akkor is dobva van!
Csak jó látni a régi Alonsot!
G
f2d 487367 2008. október 12. 21:30
Válasz erre
A BMW már befoghatatlan, de Heidfeld még meglehet neki az utolsó két versenyen (8 pont van közöttük).
GUGEE 487366 2008. október 12. 21:21
Válasz erre
Keresem a képeim között de nem találom!
Ma fekete napom volt!Két modelt is elba...tam!
Ha kihevertem majd rakok fel képeket okulásnak!
Szép a verda,de a vonóhorgot nem látom rajta!
G
GUGEE 487365 2008. október 12. 21:18
Válasz erre
Én is elnézést kérek minden Hamilton rajongótól,ha megbántottam valakit nem volt szándékos!
GOOO!
Alonso!
Remélem vérszemet kapott!
G
Buch 487364 2008. október 12. 21:01
Válasz erre
Bocsánat elfogadva! Semmiség
Nagyon bátor vagy, remélem nemcsak a fizetésük miatt mondod ezt? Én maradok mint rajongó, tévénéző. Különben laikus Ferrari rajongó, és ebben az évban néha letudtam volna rugni a tévémet a helyéről, mert annyira bosszantott a team ügyetlensége ,görcsössége. Furcsa éve van a Ferrarinak, az tuti, szerintem semelyik csapat sem görcsöl ennyire, hogy ők maradjanak az "egyetlen". Viszont az hogy, hol, kik, és milyen döntéséket hoznak a háttérben, csak néha derül ki, és az is azért mert ez valakinak az "erős" érdeke. Végül, én és szerintem sokan mások is,csak élvezni szeretném(-nénk) azt a másfél, két órát, amit nyújtanak nekünk. Hogy mostanság ennyi a büntetés, hát igen... A Senna, Prost, Mansell érában rengeteg "verseny balaset" volt... Akkor azt mondták, hogy ez a férfias F1, ez a küzdelem. Most mintha tisztábbá, szabályosabbá akarnák tenni ezt a területet, sajnos csak azt nem veszik észre, hogy márcsak a boxban lehet igazán előzni...
Na. ennyi. Nincs harag.
Üdv.
f2d 487363 2008. október 12. 20:24
Válasz erre
A gyógyszer jogos, és ezért bocsánatot kérek, de tényleg legyen ez az utolsó hozzászolás ezzel a témával kapcsoltban.

(Ja amúgy meg szívesen cserélnék a versenybírókkal.:-DDD)
Buch 487362 2008. október 12. 19:33
Válasz erre
Már megbocsáss kedves f2d!
De szerintem te nem tudsz olvasni...
Én a versenybírok pártjára áltam, őket próbáltam védeni, hiszen nem könnyű az éltük, ilyen események elemzését követően, döntést hoztak tiszteletben tartották a csapatok akkor miért kell gunyosan kombinálni? Nics irigylésre méltó helyzetük, ilyenkor elviselni az emberek különböző megnyilvánulásáit világszerte... Én nem cserélnék velük, az biztos. Nem olvastam az irásaidat, csak bántott a szemem a durva kritikád.
Gyógyszer? Ez rád vall?
f2d 487361 2008. október 12. 19:06
Válasz erre
Tisztelt Buch!

Nagyon valószínűnek tartom, hogy nem olvastad a hozzászólásaimat, mert szerintem azokból tisztán látszik, hogy a BMW-nek drukkolok mint csapatnak. Ezt soha nem is rejtettem véka alá.
Én abban bízok, hogy a nevető harmadik fogja elvinni a pálmát, bármennyire is kicsi erre az esélye, sajnos a kevésbé nevető negyediknek már matematikai esélye sincs. (És most a gyöngébbek kedvért kedves Buch. Kimi a kedvencem mint versenyző, de szerintem ez is kiderült az eddigi hozzászólásaimból.)
Veled ellentétben én tényleg nem rendelkezek versenybírói végzettséggel. Viszont a józanész és a sportszerűség szabályai alapján végig gondolva az ominózus esetet ellentétes ítéletet kellett volna hozni, de hát ez szokás szerint nem így történt.
Érdekes, hogy ez Kimi-vel, vagy Alonso-val, Kubica-val, stb (direkt nem írtam Hamilton) soha nem történt meg, hogy neki hozzanak egy kedvező ítéletet egy kétes ügyben, vagy nem is olyan kétes ügyben mint amin éppen elgurult nálad a gyógyszer.

Ui. Ez csak neked szól kedves Buch! Nem akarok vitát elindítani Ferarri vs többi forma1-es csapat ügyben. Ezért kérlek itt fejezzük be ezt az eszmefuttatást. Nem kellene ezt a topic-ot lezülleszteni a többi hasonló témájú topic szintjére.
matton 487360 2008. október 12. 18:58
Válasz erre
Vagy netán csak nem azt akarod ezzel mondani,hogy a McLaren 88-ban nem ilyet használt a boxutcában! :)))
matton 487359 2008. október 12. 18:49
Válasz erre
Elkértem a Sony cégtől a 8mm-es videokazetta gyártástechnológiai terveit.Nem volt egyszerű::)))
Buch 487358 2008. október 12. 17:59
Válasz erre
Tisztelt f2d!
Valószinűleg te versenybírói végzettséggel bírsz, mert látom nem bírod elviselni, ha esetleg nem a kedvenc márkád (McM), vagy annak versenyzője végez az élen. Szerintem azok személyek akik ezeket a döntéseket meghozták több pozícióból és nagyon sokszor végig nézték az eseteket, mielőtt kimondják az ÁMEN-t. Ha csalodott vagy, akkor légy a kedvencedben is csalodott, hogy ilyen türelmetlen. A tavalyi esetek nem fognak megismétlődni, de megtörténhet,hogy ezt is elvesztheti valaki a végén, és így majd a mögötte jövő viszi el a pálmát...
Nowotny 487357 2008. október 12. 16:20
Válasz erre
Köffi.
f2d 487356 2008. október 12. 16:05
Válasz erre
Burdais-t 25 másodpercre.

Brazíliának már nagyon régen volt világbajnoka, most a FIA úgy döntött, hogy ha törik, ha szakad akkor is csinál egyet.
Nowotny 487355 2008. október 12. 15:50
Válasz erre
Mi lett a Burdais-Massa incidensel,kit büntettek mire ha büntettek?
Marci 487354 2008. október 12. 15:36
Válasz erre
Hamilton lesz a világbajnok. Amúgy a ferrarinak szurkoltam mindig de a tény az tény. Massa könnyen összeomlik, rapszódikus, a finn meg olyan mintha seduxent szedne verseny előtt.
NGPETI 487353 2008. október 12. 15:36
Válasz erre
f2d 487352 2008. október 12. 15:27
Válasz erre
Ezek a döntések valamelyest helyt állóak, mármint Kimi-Hami és Massa-Hami. Viszont a Burdais-Massa incidensnél egy eléggé érdekes döntés született. Itt már azért látszik az, hogy ha nem megy a pályán a pontszerzés, akkor majd megoldjuk a pályán kívül.
NGPETI 487351 2008. október 12. 15:23
Válasz erre
az első mondatod pedig "hasonló" az előző kérdéses esethez,ahol Hamiltonnal "kellett" a rázókőre menni...
Schumi7vb 487350 2008. október 12. 15:18
Válasz erre
Nézd meg a kanyarkombináció elejét. Hamilton úgy megy, hogy onnan Massa CSAK a rázókövön tud menni, onnan törvényszerű az ütközés.Ez pedig második olyan helyzet ahol Hamilton ész nélküli agresszivtása balesetveszélyes helyzetet teremt. Ha ezért is megbüntetik... Adott helyzetben a megteremtett balesetveszélyes helyzet után kialakuló baleset viszont versenybaleset :)
NGPETI 487349 2008. október 12. 15:04
Válasz erre
g!

ne zűllesszük le a fórumot más fórumok szintjére!

itt állítólag értelmesebb emberek írogatnak...
NGPETI 487348 2008. október 12. 15:03
Válasz erre
még mindig pártatlanul mondom,hogy a "fehér asztal mellett ülő öltönyösök" érdeke azt mondja,hogy a Ferrarinak kell nyerni... :o(

nem tartom ugyanis egyenértékűnek azt egy büntetés szempontjából,hogy valaki el..sz egy féktávot (ezzel magának is hátrányt okozva,de nem ütközik senkivel),vagy valaki kiforgat egy ellenfelet (akit egyébként le kellene győznie) úgy,hogy a fűről jön vissza
G-funk 487347 2008. október 12. 14:57
Válasz erre
nagyon baba :)
jó látni szép F1 makettet végre
f2d 487346 2008. október 12. 13:59
Válasz erre
Akkó nem lesz világbajnok.:-) Jövőre a BMW-n a sor.:-)
GUGEE 487345 2008. október 12. 13:42
Válasz erre
Nem is fog!
Buta néger marad,az esze annyi mint f1 -esnél a felhajtóerő!
G
GUGEE 487344 2008. október 12. 13:40
Válasz erre
f2d 487343 2008. október 12. 12:54
Válasz erre
Hamilton bár kibaxott gyors, de szerintem még mindig nem nőtt fel a Forma1-hez.
f2d 487342 2008. október 12. 12:51
Válasz erre
Szerintem nem marad Alonso a Renault-nál. Már félig a BMW-be ül.:-)
Szerintem egy Alonso, Kubica páros nagy mértékben megnövelné a BMW esélyeit a csapat világbajnoki cím megszerzésére. Pilóta szemszögből nézve két optimálisan és kiegyensúlyozottan teljesítő versenyzőt kapna így a BMW. Ha tudnák hozni autóba az idei év színvonalát vagy egy kicsit jobbat, akkor csapatba tuti, de egyéniben is lenne esélyük a vb címre.
Így legyen, BMW MPower!
GUGEE 487341 2008. október 12. 12:49
Válasz erre
18674_172811_500x300
18674_172811_500x300

Igen D.C.azzal a lábaddal kellene nyomni a gázt!
G
GUGEE 487340 2008. október 12. 12:42
Válasz erre
Haminak volt még egy szánalmas megmozdulása a végére!
Azt mondjátok meg nekem,minek erölködött,hogy visszavegye a körét?
Minek kakaskodott elfékezgetve magát?
G
GUGEE 487339 2008. október 12. 12:38
Válasz erre
Igaz a 2006-os Renault szebb volt!
De ez nem egy szépségverseny!Hátulról lehet,hogy jobban mutat!
Már most ugy tervezték,hogy jövöre csak azt fogják látni a csapatok!(feltéve,hogy Alonso a csapatnál marad!)
Ez már saját eröből volt!
G
f2d 487338 2008. október 12. 12:31
Válasz erre
GUGEE 487337 2008. október 12. 12:27
Válasz erre
26668Fernando Alonso_resize
26668Fernando...

Akik nem látták a futamot!
Csak ezt az autót figyeljétek!
G
GUGEE 487336 2008. október 12. 11:41
Válasz erre
f2d 487335 2008. október 12. 11:29
Válasz erre
Ezt majd inkább délután vitassuk meg. Vagy már mindenki látta a versenyt?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.