/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 486927 2008. szeptember 1. 19:51
Válasz erre
azok a nyilások nem érdekelnek,a tesztautón nincs rajta.
GUGEE 486926 2008. szeptember 1. 18:15
Válasz erre
mfhk188_3
mfhk188_3

A leg nehezebb!
Ha vetsz egy pillantást a kipufi alatti részre ,megérted miért!
G
Schumi7vb 486925 2008. szeptember 1. 17:23
Válasz erre
GUGEE 486924 2008. szeptember 1. 17:16
Válasz erre
köszi megpróbálom!
Kisilabizálom neked is a maratást,csak döntsd el melyik verziót akarod!
G
Schumi7vb 486923 2008. szeptember 1. 17:12
Válasz erre
GUGEE 486922 2008. szeptember 1. 17:11
Válasz erre
Schumi7vb 486921 2008. szeptember 1. 17:09
Válasz erre
GUGEE 486920 2008. szeptember 1. 17:00
Válasz erre
Honnan lehet letölteni a kiegészítöket az rFactor-hoz?
G
GUGEE 486919 2008. szeptember 1. 16:55
Válasz erre
Pedig a képen jól mutatja!
Csiszold le a szárnyat és ezt kell felragasztani helyette!
G
Schumi7vb 486918 2008. szeptember 1. 16:26
Válasz erre
megnéztem,de még mindig nem tudom,hogy a maratáson a 12.es alkatrészt hova kéne rakni...
Schumi7vb 486917 2008. szeptember 1. 16:23
Válasz erre
Nincs körszakállad,és az hiányzik nekem.:DDD
Elektrolakatos 486916 2008. augusztus 31. 22:02
Válasz erre
blablabla...tudom jól, hogy 5*törölted a szöveget és hatodszorra is már remegő kézzel izzadó homlokkal írtad a sorrendet, mert addig mindig te voltál elöl! :D:D:
GUGEE 486915 2008. augusztus 31. 20:53
Válasz erre
Kép 221
Kép 221
Kép 222
Kép 222

Szerintem ebbe fogsz beleszeretni igazán!
G
GUGEE 486914 2008. augusztus 31. 20:50
Válasz erre
Kép 209
Kép 209
Kép 210
Kép 210
Kép 211
Kép 211
Kép 213
Kép 213
Kép 214
Kép 214
Kép 215
Kép 215
Kép 217
Kép 217
Kép 220
Kép 220
Kép 219
Kép 219
Kép 218
Kép 218

MATTON!
Pár kép a 2001-es tameo-ról!
Átnéztem,hát nagyon munkás egy darabnak tünik!
G
GUGEE 486913 2008. augusztus 31. 12:21
Válasz erre
Mi van nem vagyok neked eléggé jóképü?
Most jöttem meg a ringről,ne tudjátok meg mennyien voltak!
Az összes Shell alkalmazott ,még külföldröl is ott volt!
Piros inges egyen szerkóban voltak,csak vöröset lehetett látni mindenütt.
Még az F1-esek is elfelejtették a nyugdíjas fékezgetéseket.A 2005-ös száz alatt kezdte visszapakolni magának!Egyszóval a repi miatt kitettek magukért!
G
Schumi7vb 486912 2008. augusztus 31. 12:14
Válasz erre
tudom én,de aki nem ismer minket az rossz következtetést vonhat le.
matton 486911 2008. augusztus 31. 10:12
Válasz erre
Nem csak az illem úgy diktálja,hogy először kor szerinti sorrendet tarts és magadat hagyd utoljára.(nem kioktatás képpen csak a magyarázat végett):)
jos 486910 2008. augusztus 30. 23:18
Válasz erre
szerintem ez az oldal nem műkszik.
írtam nekik párszor kb 1 éve, de senki nem jelentkezett.
az oldal se nagyon van frissítve.

www.iaiamedia.be/tamiya/home.asp
nézd meg ezt...
innen már jött cucc.
Schumi7vb 486909 2008. augusztus 30. 22:11
Válasz erre
nekem valamiért folyton kikapcsolja...
GUGEE 486908 2008. augusztus 30. 22:07
Válasz erre
Schumi7vb 486907 2008. augusztus 30. 22:06
Válasz erre
Schumi7vb 486906 2008. augusztus 30. 22:05
Válasz erre
87-88cberger
87-88cberger
f1-87-88-c-ok
f1-87-88-c-ok

szerintem igazad volt,88-as.
Schumi7vb 486905 2008. augusztus 30. 22:02
Válasz erre
az ami úgy van,hogy "Az összes hozzászolás mutatása"na az nem volt bekapcsolna nálam
GUGEE 486904 2008. augusztus 30. 21:58
Válasz erre
Schumi7vb 486903 2008. augusztus 30. 21:56
Válasz erre
ja látom már,csak az offot kellett bekapcsolnom...Felcserélted a nevünket Gugeeval,de sebaj.
GUGEE 486902 2008. augusztus 30. 21:55
Válasz erre
116261_20085_P1010550
116261_20085_P101055...

Most 85 vagy 88?
GUGEE 486901 2008. augusztus 30. 21:53
Válasz erre
116263_21157_CIMG0610
116263_21157_CIMG061...

Csak neked !
G
Schumi7vb 486900 2008. augusztus 30. 21:52
Válasz erre
jó is volt,csak hülyék voltak a biztonságiak,nem engedtek be kaját,piát...
matton 486899 2008. augusztus 30. 21:51
Válasz erre
Schumi7vb 486898 2008. augusztus 30. 21:50
Válasz erre
Gyuri!

Tedd fel a közös képet!
GUGEE 486897 2008. augusztus 30. 21:50
Válasz erre
10065687z4
10065687z4
10065687z2
10065687z2
10065687t
10065687t

Shumi !ebből szoktam kinézni,hogy a maratásból mit rakjak fel!
G
GUGEE 486896 2008. augusztus 30. 21:41
Válasz erre
matton 486895 2008. augusztus 30. 21:39
Válasz erre
KossuthLajos 486894 2008. augusztus 30. 21:38
Válasz erre
Aha. Közben néztem a Pattos oldalát, de ott csak 24-ben van matrica, 20-ban nincs. Vagy csak én nem látom.
matton 486893 2008. augusztus 30. 21:35
Válasz erre
Nem teljesen a 98-nak szélvédő plexije van továbbá más a hátsó diffúzorja és az oldalsó hűtőnyilása
KossuthLajos 486892 2008. augusztus 30. 21:33
Válasz erre
Bontva lenne az igazi. Kívülről nagyjából egyforma a két autó?
matton 486891 2008. augusztus 30. 21:31
Válasz erre
Ez a matrica is egy lehetőség de ha bontva szeretnéd megépíteni ahhoz sajna nem adja a "belső" matricákat azt én külön készítettem el hozzá.
GUGEE 486890 2008. augusztus 30. 21:30
Válasz erre
mfhk188_3
mfhk188_3

Azé brutál a hiro 2007-ese.
A kipufi alatt már megjelentek a szellözök,s a csö is hosszabb!
Én ezt a verziot akarom megépíteni!Kinában futott
marlboro matricával
G
KossuthLajos 486889 2008. augusztus 30. 21:28
Válasz erre
Ezt meg most találtam (gondolom ismeritek) és a 99T-hez ajánlja a matricát. Jelzi, hogy abból lehet megcsinálni.
www.f1specialties.com/main/tamiya/20020.php

Köszi az infót mindenkinek. Jó lenne, ha meglenne a fekete gép, mert nagyon szép és az emlékeimben ez volt Senna első autója. Kissé érdekes lesz átépíeni, hiszennaz egyik moci Lotus, a másik Renault. Még csak véletlenül sem egyforma. Minden info érdekel ezzel kapcsolatban.
matton 486888 2008. augusztus 30. 21:26
Válasz erre
GUGEE 486887 2008. augusztus 30. 21:22
Válasz erre
Todom,hogy tuskó vagyok,de lusta is megnézni!Milyen moci van a99T-ben?
G
GUGEE 486886 2008. augusztus 30. 21:20
Válasz erre
matton 486885 2008. augusztus 30. 21:16
Válasz erre
Így van lajos hamarosan meg fogom építeni azt is. Már majdnem mindent megszereztem hozzá. De a legnagyobb kihívást a motortér átalakítása fogja jelenteni bár nem lehetetlen.
KossuthLajos 486884 2008. augusztus 30. 21:07
Válasz erre
matton!
A múltkor beszélgettetek erről, hogy komplikált a 99t-ből a 98-as. Vagy rosszul vettem le az infót?

GUGGE!
Meg tudod adni a Pattos linkjét? Nálam a google azt adta ki, hogy inkább patti decals-ként keressem.
GUGEE 486883 2008. augusztus 30. 20:59
Válasz erre
Tuti,hogy jó.Azt nem tudom létezik-e még a cég!1:24-ben régebben gyártottak f1-et,késsöbb 1:24-ben nyomultak.Szerintem már nincsenek a piacon.
A pattos egy ausztrál cég,matricákat gyártanak gyakorlatilag mindenhez.A keresőbe azt szoktam beírni: pattos decal
Kihagynak betüket a jogdíj miatt,de azért meg lehet találni a matricákat!
G
matton 486882 2008. augusztus 30. 20:56
Válasz erre
sajna az mfh iszonyat drága de ha bevállalod Lajos a tamiya 99t-je egy kis farigcsálással átalakítható. Munkaigényes dolog az tuti viszont sokkal pénztárcakímélőbb
KossuthLajos 486881 2008. augusztus 30. 20:52
Válasz erre
A Club-M-et lehet még kapni? Milyen a minőség? Ki az a Pattos, akit említettél? Írtad, hogy matrica az van. De sajna nincs hozzá autó, ha jól emlékszem, tehát ezt nem gyártotta senki normál (műanyag) makettben.
Gabesz 486880 2008. augusztus 30. 20:52
Válasz erre
Köszönöm! Jók a képek nagyon! ;)
üdv
Gabesz
GUGEE 486879 2008. augusztus 30. 20:51
Válasz erre
Szerintem 150-200 körül fog megállni!Még nem láttam,de én mindig a keresésnél odaírom,hogy 1:24.
G
GUGEE 486878 2008. augusztus 30. 20:49
Válasz erre
Club-m a gyártó!Régi de jó 1:20-as (engem hidegen hagy).
Most 107 dolcsin áll!
A másik MFH na az arany áron van!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.