/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 486475 2008. július 5. 21:06
Válasz erre
mi sem,lejártam a lábam a gumiért,de a rohadt Michelin nem adott...
JazzZ 486474 2008. július 5. 20:46
Válasz erre
Mi neeem, ültönk a kényelmes plüss fotelekben, táncoslányok, stb..
Gyűjtöttél gumidarabokat?:D
jabel 486473 2008. július 5. 20:00
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Sztem is aki nem volt v volt mindegy de érdemes lenne kimenni holnap is! És kösz mindenkinek ezt a jó bulit:D
Képek is lesznek, csak nem most
Elektrolakatos 486472 2008. július 5. 19:43
Válasz erre
Meg mindenki aki átment a tribün oldalra!

Gyuri sajnálom,hogy végülis nem találkoztunk de eléggé nehézkes volt a lenti parkolóból a beléptetés aztán meg mi maradtunk a paddock oldalon.

De aki még hezitál annak tudom ajánlani menjen ki holnap...belépőt a helyszínen is osztogatnak a kapuknál.
Schumi7vb 486471 2008. július 5. 19:38
Válasz erre
Schumi7vb 486470 2008. július 5. 19:37
Válasz erre
GUGEE 486469 2008. július 5. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!
Én sajna holnap megyek.
Lacika körbeért két perc alatt?
G
JazzZ 486468 2008. július 5. 19:01
Válasz erre
Eszméletlenül jó volt, köszi MINDENKINEK a jó társaságot!
SChumi, jabel , kár hogy elvesztetek:)
Cébés 486467 2008. július 5. 18:34
Válasz erre
Most értem haza én is...
Nem volt rossz,de a tömeg...azt elég nehezen viseltem
NGPETI 486466 2008. július 5. 16:53
Válasz erre
DSCF4653
DSCF4653
DSCF4673
DSCF4673
DSCF4676
DSCF4676
DSCF4688
DSCF4688
DSCF4701
DSCF4701
DSCF4706
DSCF4706
DSCF4720
DSCF4720
DSCF4721
DSCF4721
DSCF4732
DSCF4732
DSCF4659
DSCF4659
DSCF4739
DSCF4739
DSCF4748
DSCF4748
DSCF4760
DSCF4760
DSCF4773
DSCF4773
DSCF4788
DSCF4788
DSCF4794
DSCF4794
DSCF4823
DSCF4823
DSCF4916
DSCF4916
DSCF4918
DSCF4918
DSCF4923
DSCF4923
DSCF4937
DSCF4937
DSCF4935
DSCF4935
DSCF4946
DSCF4946

Néhány kép a Renault hétvégéről...
Aki teheti,ne hagyja ki,mert érdemes kimenni és körbenézni! :o)
Elektrolakatos 486465 2008. július 5. 07:00
Válasz erre
Akkor viszlát a ringen!
Elektrolakatos 486464 2008. július 4. 11:32
Válasz erre
ha valaki szewretné követni az eseményeket:

bilmosk.org/simulcastPlayer.swf
Elektrolakatos 486463 2008. július 3. 07:27
Válasz erre
2008.07.02

Egy-két-hár', ééés... elrajtol a Renault családi-és versenyhétvégéje!

A visszaszámlálás elindult, már csak három nap, és második alkalommal is megnyitja kapuit a Hungaroring, amely a World Series by Renault családi-és versenyhétvégéjének ad otthont.

Az eseményre ingyenes belépőjegyek a Renault valamennyi márkakereskedésében megtalálhatók, letölthetők a www.worldseriesbyrenault.hu oldalról, illetve a helyszínen is elérhetők, valamint a programra a Volánbusz is elindítja kedvezményes járatait az Árpád híd pesti hídfőjétől!

2008. július 5-én és 6-án tehát minden út a Hungaroringre vezet!

Aki tavaly részese volt az eseménynek, felejthetetlen élménnyel - és akár egy-egy eredeti relikviával - lehetett gazdagabb. Aki pedig esetleg hezitált a tavalyi részvételt illetően, reméljük, idén a nézőink között üdvözölhetjük, hiszen a kétnapos, ingyenes rendezvény a változatos és színes programkínálatával - a legfiatalabbtól a legidősebbig - mindenki számára tartalmas kikapcsolódást és maradandó élményt garantál.

A látnivalók a pályán és azon kívül is várják az érdeklődőket, bár a programok gerincét a nemzetközi szériák látványos futamai képezik a Formula Renault 3.5 Series, az Eurocup Formula Renault 2.0 és az Eurocup Mégane Trophy kategóriákban. A versenyek szüneteiben azonban egy pillanatra sem pihenhet a mogyoródi aszfalt, hiszen Palik László az ING Renault F1 Team színeiben több alkalommal is megcsillogtatja vezetői képességeit egy igazi, Forma1-es autóval.

A több mint száz éves sportmúltra visszatekintő Renault felvonultatja legeredményesebb pilótáit és sporttörténelmi hőskorának egy-egy gyöngyszemét is, valamint a szintén több mint egy évszázados gyártói tevékenységének legszebb oldtimer-jeit.

A pályán kívüli programok pedig a "Familycity-ben" és a "Sportcity-ben" várják az érdeklődőket, például Forma1-es szimulátorokkal, kerékcsere versennyel, biztonság-és vezetéstechnikai pályával, ugrálóvárral, körhintával és arcfestéssel, légi bemutatóval, az aláfestésről pedig Eszményi Viktória és Heilig Gábor gyermekműsora, a Bikini zenekar koncertje és a szombati nap zárásaként az Old Boys gondoskodik, az est megkoronázásaként sötétedéskor pedig tűzijáték ragyogja be az eget.

És végül, de nem utolsósorban, egész hétvégén várja az érdeklődőket a nyitott paddock és boxutca - ez utóbbit a versenyek ideje alatt biztonsági okokból zárva tartják!) A legszerencsésebb látogatónk pedig egy élménykört is nyerhet - amennyiben helyesen tölti ki kérdőívünket - egy kétüléses igazi versenyautóval!

PROGRAMOK

Programok a pályán:

A 3 széria futamai (Formula Renault 3.5 Series, Eurocup Formula Renault 2.0 és Eurocup Mégane Trophy)

ING Renault F1 Team bemutató

Renault történelmi versenyautók bemutatója

Oldtimer autók bemutatója

A hétvége családi programajánlata:

Forma -1 a kicsiknek is! Ezen a napon a legkisebbek is Forma-1-es pilótává válhatnak: egy igazi Forma-1-es pályán pedálos versenyautókban bizonyíthatják rátermettségüket!

Ugrálóvárak és körhinta gondoskodik a legkisebbek szórakozásáról

Renault Gyerek sátor: Ebben a sátorban is izgalmas programok várják a gyerekeket: az óriási biztonsági társasjátékkal könnyen megtanulhatják a legfontosabb közlekedési szabályokat. Az arcfestő sarokban tett látogatás után sok kiscica, kiskutya vagy lepke fogja színesíteni a kavalkádot. A fotósarokban a Forma-1-es pilótákkal fényképezkedhetnek, a rajzsarokban pedig megmutathatják, hogy milyennek képzelik el a jövő autóját.

Éljen az F1! A Forma 1-es szimulátorok révén tehetik próbára a legbátrabbak vezetői tudásukat.

Renault Design sátor: ahol a párizsi formatervezők és makett-készítők engednek bepillantást a "boszorkánykonyhájukba".

Tóth Ferenc légi bemutatója: A motorok nemcsak az aszfalton dübörögnek, hanem a levegőben is sportrepülőgép hasít: július 6.-án 12 órakor érdemes az eget kémlelni, hiszen Tóth Ferenc vitorlázó- és műrepülő- világbajnok kápráztatja el a nagyérdeműt a parádés mutatványaival.

Zene, zene, zene! Eszményi Viktória és Heilig Gábor gyermekműsora, Bikini koncert és végül fergeteges buli az Old Boys-szal.

A szombat estét látványos tűzijáték zárja!

Gokart: A Hungaroringen található 461 méter hosszú gokart pályán mindenki kipróbálhatja, hogy "versenykörülmények" között milyen teljesítményt képes nyújtani a vadonatúj Mach 1, 200 köbcentiméteres 6,5 LE-s gokartok segítségével.

Tesztvezetés a vezetéstechnikai pályán: 4 tanpályán: rántópados és ABS-pálya, körpálya, lejtő- és hegymeneti pályán gyakorolhatják az érdeklődők az extrém viszonyok közötti helyes vezetői magatartást.

(A tanpályára folyamatosan indulnak a buszos transzferek.)

Kerékcsereverseny: a vállalkozó szellemű látogatók tesztelhetik saját részidejüket, hiszen a World Series by Renault ideje alatt kipróbálhatják élőben, mennyire nehéz az F1-es versenyautó kerekeit kicserélni! (A szakemberek a 4 kereket kevesebb, mint 5 mp alatt cserélik!)

Programok a pályán, időrendben:

Július 5. Szombat

09:00 - 09:24 EUROCUP FORMULA RENAULT 2.0 KVALIFIKÁCIÓ (20'+1 kör)

09:45 - 10:05 FORMULA RENAULT 3.5 SERIES KVALIFIKÁCIÓ (A CSOPORT)

10:10 - 10:30 FORMULA RENAULT 3.5 SERIES KVALIFIKÁCIÓ (B CSOPORT)

10:45 - 11:05 EUROCUP MEGANE TROPHY KVALIFIKÁCIÓ

11:20 - 11:35 FORMULA RENAULT 3.5 SERIES KVALIFIKÁCIÓ (SUPERPOLE)

11:45 - 12:25 OLD TIMER AUTÓK BEMUTATÓJA

12:25 - 12:35 RENAULT SPORT SHOW

12:40 - 12:50 RENAULT F1 TEAM BEMUTATÓ

13:05 - 13:32 EUROCUP FORMULA RENAULT 2.0 1. VERSENYFUTAM (25'+1 kör)

13:50 - 14:05 TÖRTÉNELMI VERSENYAUTÓK BEMUTATÓJA

14:25 - 15:10 FORMULA RENAULT 3.5 SERIES 1. VERSENYFUTAM (25 kör)

15:25 - 15:35 RENAULT SPORT SHOW

15:40 - 15:55 TÖRTÉNELMI VERSENYAUTÓK BEMUTATÓJA

15:55 - 16:38 EUROCUP MEGANE TROPHY 1. VERSENYFUTAM (40'+1 kör)

16:50 - 17:00 RENAULT F1 TEAM BEMUTATÓ

17:05 - 18:00 ÉLMÉNYKÖRÖK

Július 6. Vasárnap

10:00 - 10:40 OLD TIMER AUTÓK BEMUTATÓJA

10:40 - 10:50 RENAULT SPORT SHOW

11:05 - 11:32 EUROCUP FORMULA RENAULT 2.0 2. VERSENYFUTAM (25'+1 kör)

12:25 - 12:40 TÖRTÉNELMI VERSENYAUTÓK BEMUTATÓJA

12:40 - 12:50 RENAULT F1 TEAM BEMUTATÓ

13:15 - 14:00 FORMULA RENAULT 3.5 2. VERSENYFUTAM (25 kör - PIT STOP 5/15)

14:15 - 14:30 TÖRTÉNELMI VERSENYAUTÓK BEMUTATÓJA

14:35 - 14:45 RENAULT SPORT SHOW

15:00 - 15:43 EUROCUP MEGANE TROPHY 2. VERSENYFUTAM (40'+1 kör)

16:00 - 16:10 RENAULT F1 TEAM BEMUTATÓ

16:15 - 16:45 RENAULT FELVONULÁS

16:50 - 18:20 ÉLMÉNYKÖRÖK

Időponthoz kötött programok a pályán kívül, időrendben:

Július 5. Szombat

14:00 Eszményi Viktória és Heilig Gábor gyermekműsora

16:00 Bikini koncert

19:00 fergeteges buli az Old Boys-szal

21:00 tűzijáték

Július 6. Vasárnap

12:00 Tóth Ferenc légibemutató

Kategória- "kisokos "

World Series Formula Renault 3.5, a WSR sorozat ún. top kategóriája, ahol 28 versenyző egyenlő esélyek alapján méri össze tényleges tudását. Az esélyegyenlőséget a Renault Sport szakemberei a központi szerelés révén teremtik meg - mindez a WSR valamennyi szériájára érvényes.

Technikai paraméterek: 3498cm3, V6-os, 24 szelepes 500 lóerős (etanolalapú üzemanyag használata esetén), hatfokozatú szekvencionális váltóval társított motor, Dallara által épített szénszálas műanyag karosszéria - az FIA Forma-1-es töréstesztjeinek megfelelve. A jármű össztömege 630kg.

Szabályok: a futamok egyenként 25 körből állnak. Az idei év újítása a "Super Pole"-rendszerű időmérők bevezetése, amely azt jelenti, hogy az időmérő 8 legjobb idejét teljesítő pilóta szombaton fordítva áll a rajtrácsra, tehát a legjobb a 8. helyre, a második a 7. helyre és így tovább; vasárnap azonban vége a "fordított napnak", a leggyorsabb az első rajtkockából indulhat a győzelemért.

Eurocup Formula Renault 2.0, az együléses versenyzés ún. belépő kategóriája, ahol 43 lelkes ifjonc méri össze tudása legjavát.

Technikai paraméterek:1998cm3, 4 hengeres, 16 szelepes, 191 lóerős motorral és hatfokozatú szekvencionális váltóval szerelt szénszálas műanyag karosszéria. A jármű össztömege 490kg.

Szabályok: a rajtsorrendet a versenyzők két legjobb körideje határozza meg, az első rajthoz a legjobb, a második rajthoz a második időt számolják. A versenyek egyenként 25 percesek. Az idei évben a kategória győztese 200ezer eurós támogatást kap, hogy továbbléphessen a 3.5-ös kategóriába, ahol már csak egy hajszál választhatja el a forma1-es karriertől.

Eurocup V6 Mégane Trophy, amely kategória a DTM és az oválpályás versenyek mintájára alakult, ahol egyszerre 20 pilóta küzd a pályán szintén azonos esélyek alapján.

Technikai paraméterek: önjáró, acél, összesen 900kg tömegű, az FIA által elfogadott karosszéria, amelyet 3498 cm3, 330 lóerős, V6-os, 24 szelepes erőforrás hajt, amelyhez hatfokozatú szekvencionális váltó társul.

Szabályok: a szombat délelőtti kvalifikáció dönti el a rajtsorrendet. A futamok egyenként 40 percesek, és a két futam összesített eredményeként hirdetik ki a végső győztest.

(Forrás: NetAktív Kommunikációs Ügynökség
Matton 486462 2008. július 2. 22:55
Válasz erre
Ha kiértünk hívlak benneteket Pista de ha hamarabb ott lesztek öt-hat helyet foglaljatok légyszi magatok körül
Matton 486461 2008. július 2. 22:53
Válasz erre
Elektrolakatos 486460 2008. július 2. 22:45
Válasz erre
Matton 486459 2008. július 2. 22:39
Válasz erre
Elektrolakatos 486458 2008. július 2. 22:21
Válasz erre
Én fél nyolckor veszem fel Barackékat Kelenföldön és onnan GO!
Schumi7vb 486457 2008. július 2. 21:50
Válasz erre
PusiLaci 486456 2008. július 2. 21:43
Válasz erre
Hali,
Nagyon jó! A motorblokkott mivel festetted?
drsp 486455 2008. július 2. 21:30
Válasz erre
Próbáltam, de a fara mindig becsillogott.
nincs itthon a komoly gépem, ez meg a lányos kisgéppel készült. de rajta vagyok:)
drsp 486454 2008. július 2. 21:28
Válasz erre
Lehetséges...
Bár most készülök egy-két komolyabb dologra ferrari ügyben.
Meg kellene csinálni azt a gépet, amikor Msc belerohant Coulthardba Spában, törött elejével, meg esőgumival stb...
addig f2001 project indul.
Schumi7vb 486453 2008. július 2. 21:27
Válasz erre
hátulról tudnál képet csinálni róla?
Matton 486452 2008. július 2. 21:21
Válasz erre
Nagyon eltaláltad a szám tátva maradt. Óriási versenyen láthatjuk majd?
drsp 486451 2008. július 2. 21:19
Válasz erre
Na az nem volt egyszerű...
Gunze kiadta a metal red színt, kobrában felráztam és tutira jónak tűnt.
De: fehér alapozóra fújva rózsaszínes árnyalatot kapott az egész.
festés stop, sima gunze gloss red alap 2x, utána a red metal és ilyen lett.
fórumokon néztem, ott az aranyra clear red a favorit, de épp nincs clear red-em, úgyhogy alkottam...:)
Matton 486450 2008. július 2. 21:12
Válasz erre
Közben egy kérdés milyen szinnel fújtad? nagyon pazar
Matton 486449 2008. július 2. 21:11
Válasz erre
Ott pihen a dobozában sorra fog kerülni de most rendkívüli ötletem támadt az mp4/13 félretéve képanyagot vadászok a belselyéről de nagyon nem találok róla
drsp 486448 2008. július 2. 21:07
Válasz erre
Húúú...
Nagyon köszi.
A Te szádból ez tényleg jól esett.
Ja: Newnam Haas?
Üdv: P
Matton 486447 2008. július 2. 21:06
Válasz erre
Minden elismerésem szép munka!
drsp 486446 2008. július 2. 20:59
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Üdv Mindenkinek!
Most készültem el vele: nem is olyan gyenge ez a Revell...
matton 486445 2008. július 2. 16:54
Válasz erre
warbirds 486444 2008. július 2. 14:05
Válasz erre
Pöpec! A váltó fémháza nagyon szép lett, mintha valóban fém lenne.
Schumi7vb 486443 2008. július 2. 13:56
Válasz erre
P1000997
P1000997
P1000998
P1000998
P1000999
P1000999
P1010001
P1010001
P1010002
P1010002
P1010003
P1010003

alakul a Matra motor,váltó
jos 486442 2008. július 1. 16:55
Válasz erre
gondolom nem akarsz tőlük megszabadulni?...
jos 486441 2008. július 1. 16:54
Válasz erre
sikerült az évadösszefoglalókat kikódolni?
jos 486440 2008. július 1. 16:30
Válasz erre
GUGEE 486439 2008. július 1. 14:07
Válasz erre
Köszi nem sürgös!
Csak nem akarom"hülye" helyre felrakni!Akkor inkább kihagyom.
G
Gabesz 486438 2008. július 1. 12:40
Válasz erre
DH-3.1
DH-3.1
DH-3.2
DH-3.2

Szia,

igaz nem 134-es hanem DH-3, de hátha segít...
üdv
Gabesz
jos 486437 2008. július 1. 12:30
Válasz erre
jabel 486436 2008. július 1. 12:17
Válasz erre
jos 486435 2008. július 1. 11:25
Válasz erre
jabel 486434 2008. július 1. 09:37
Válasz erre
jos 486433 2008. július 1. 09:31
Válasz erre
nem tud senki segíteni cromax pisztoly ügyileg.
köszi
Matton 486432 2008. június 30. 20:51
Válasz erre
szerzel neked de lehet,hogy csak holnap tudom feltenni
GUGEE 486431 2008. június 30. 19:34
Válasz erre
Köszi !
Képeket ,ha lehet!Nagyon vizuális vagyok!
G
jos 486430 2008. június 30. 16:14
Válasz erre
tudom nem ide tarozik, de nem tudna vki egy cromax összeszerelési rajzot felrakni, mert szerintem szarul raktam össze a cuccost.
matton 486429 2008. június 30. 14:19
Válasz erre
Csörgess telcsin és helyszínt egyeztetünk.
Schumi7vb 486428 2008. június 30. 12:06
Válasz erre
hol találkozunk szombaton?
Matton 486427 2008. június 29. 19:51
Válasz erre
61es áramtalanító általában a pilóta feje mögött a légbevezető nyilás alatt jobb oldalt helyezkedik el"típusfüggő" a 37-es nem vagyok biztos benne de úgy néz ki mint az aktív felfüggesztés pozicionáló rúdja akkor viszont az első szárny kilépő oldalára a szélétől nézve a lengőtrapéz mértani közepénél alulról felfogatva.
a 30-as ún koszfogó a hűtő elé sréjan elhelyezve a hűtőlégbevezető nyilás és a hűtő közzé félúton.
Schumi7vb 486426 2008. június 29. 16:30
Válasz erre
a 38-as az amire gondolsz,de alulra kell a diffuzorok közé.
a 30-ast a hütőnyiláshoz kell rakni,lehetőleg belülre,és lefújni feketére.
a többit nemtom.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.