/ Fórumok /

Mig-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Solo 496910 2009. január 9. 19:37
Válasz erre
Szerintem arra próbált célozni, hogy álló hajtóműnél a kopoltyúk zárva vannak, a beömlők meg nyitva. Ha van benne pilóta, akkor a hajtómű is működhet. :)
Tibor 496909 2009. január 8. 21:00
Válasz erre
jetfly_003
jetfly_003

Mert? Tu.i. A kopoltyú és a beömlő redőny szerinted nincs egymással kapcsolatban?
Tibor
mig-29 496908 2009. január 8. 20:43
Válasz erre
Kedves Tibor!
Nagyon szép a Mig-ed de nem hiszem el hogy nem lehet ilyen aprólékos munkát a kopoltyú nyitva hagyásával elrontani ill, elnézést ha hajózót teszel bele!
További jó makettezést!
PETI 496907 2009. január 8. 20:13
Válasz erre
Jó estét Tibor!
Fantasztikus. Nagyon szép!
Tibor 496905 2009. január 8. 15:27
Válasz erre
proba 064
proba 064
proba 076
proba 076
proba 066
proba 066
proba 070
proba 070
Bal szárny gravírozás
Bal szárny graví...
proba 093
proba 093
Fő futó akna belső borítás
Fő futó akna bels...
Fő futó akna belső borítás
Fő futó akna bels...

Mivel a Jézuska helyett megajándékoztam magam végre egy digi fényképező masinával, így kedvcsinálónak és ha nem untatlak Benneteket vele, még felrakok néhány fotót a félkész Italerei MIG-29-ről.
Tibor
Kerek 496904 2009. január 7. 16:20
Válasz erre
Elnézésetek kérem az elírtásomért UB-t akartam írni de a két ülésről hirtelen a mig-21um jutott az eszembe. Bocs
Köszönöm az info-kat
vlevi 496902 2009. január 6. 23:17
Válasz erre
Én az együlésest építettem, és nem emlékszem rá, hogy sok szopás lett volna vele. Ezalatt azt értem, hogy különösebb illesztési problémákra nem emlékszem, a panelvonalazása szép vékony, és nagyjából a kabinbelső is elviselhető feljavító nélkül is. A műszerfalon, oldalpanelen ki vannak dolgozva a műszerek.
Persze, hogy mennyire pontos, azt annakidején nem néztem.

Amit viszont nem értek, az az, hogy a kitreview pont com oldalon egy darab 29-es nincs fennt.
Monox 496901 2009. január 6. 23:10
Válasz erre
Nagyjából én is ezen a véleményen vagyok, viszont nagyobb alakhibát nem tartalamz, leszámítva az orrfutónál lévő plussz ivet, amit ki kell tömíteni. A kabint én is fémmaratással tuningoltam és két Verlinden K-36-os ment bele, a hajtómű kiömlőket pedig szintén le kellene cserélni olyanra, ami hasonlít az igazira...
Tibcsi 496900 2009. január 6. 21:02
Válasz erre
P1010108
P1010108

Szia,

Én megépítettem. Érdemes hozzá beszerezni minimum két rendes ülést, de legjobb lenne egy komplett FM feljavítót. A kabinja és a hajtómű kiömlő, ezek a leggyengébb részei.
vlevi 496899 2009. január 6. 20:59
Válasz erre
Most MiG-21 UM, vagy MiG-29 UB?
Kerek 496898 2009. január 6. 20:38
Válasz erre
Hello mindenki!
Az Academy 1/48-as 29um kitről van valakinek véleménye vagy tapasztalata?
Most terveztem egynek a beszerzését, de nem szeretnék beleszaladni valami gyenge minőségű darabba (volt már rossz tapasztalatom Academy makettel)
Üdv: Kerék
PETI 496897 2009. január 6. 09:39
Válasz erre
Tibcsi 496896 2009. január 5. 20:17
Válasz erre
mig29_26

Dongó jelvénnyel
mig29_26

Az új festésű 26-os Dongó jelvényes. :)
KapusiZoli 496895 2009. január 5. 14:23
Válasz erre
Uraim, ezer köszönet!
PETI 496894 2009. január 5. 13:28
Válasz erre
Jöhetnek az együlésesek... :)
Monox 496893 2009. január 5. 08:05
Válasz erre
Na azt hiszem ezt kitárgyaltuk...
Monox 496892 2009. január 5. 08:04
Válasz erre
24,25,26 - os gépek amig csak repültek színes Puma jelzés volt az oldalukon.
Kivétel a 26-os, ami ma is repül, de a NATO szürke időszakában már alacsony láthatóságú Dondó századjelvénnyel.

27,28,29 - Döngó századjelvényes gépek mindvégig. Tartósabban csak a 27 és 28-as repül a 29-es már tizenévek óta áll a földön. A 27-es időközben szürke lett, így a Dongó jelvény is egyetlen szürke körvonal lett.
PETI 496891 2009. január 5. 08:02
Válasz erre
PETI 496890 2009. január 5. 08:01
Válasz erre
Régi festésű 24, 25, 26 Puma
Régi festésű 27, 28, 29 Dongó
Új festésű 26 Puma
Új festésű 27 Dongó
Tibcsi 496889 2009. január 5. 02:27
Válasz erre
És a NATO kamós 27-esen is Dongó jelvény van.
Tibcsi 496888 2009. január 5. 01:45
Válasz erre
Ami biztos:

- a 25-ösön Vári Gyula idejében Puma jelvény volt
- a 26-oson 2007-ben Dongó jelvény volt
KapusiZoli 496887 2009. január 5. 00:39
Válasz erre
Sziasztok!
Csinálok egy 1:48as Ub- t, de nem tudom, hogy melyik gép melyik századhoz tartozik.Tudnátok segíteni?
Köszönöm:
Zoli
opetrovics 496883 2008. december 25. 10:03
Válasz erre
opetrovics 496882 2008. december 25. 10:02
Válasz erre
Sziasztok!

Lehet, hogy valakit érdekelne a linken található kiegészítő.

www.vatera.hu/mig_29_fulcrum_fm_detail_set_for_academy_kit_115044244.html
buza 496881 2008. december 23. 09:42
Válasz erre
Szia Páncélos!
A vaterán szokott lenni!
Üdv: Búza
Tomi 496880 2008. december 22. 21:56
Válasz erre
Ebay-en néha árulnak...de ukrajnában a feketepiacon biztos tudsz szerezni :D
páncélos 496879 2008. december 22. 21:38
Válasz erre
Repülősök!

Abban tudna nekem valaki segíteni, ha már sajnos kivonják ezt a gyönyörű masinát, hogy a pilóták által használt ZsH-7 sisakot hol lehetne esetleg beszerezni? És mennyiért?
Tomi 496878 2008. december 22. 20:21
Válasz erre
Sok mindenkiben nem kelt olyan érzéseket a Gripen, mint anno a nagyvas...ez természetes...De úgy gondolom, hogy a Gripen egy kiváló gép, és a MiG-ek jelenlegi helyzete miatt nem a Gripen a hibás...
PETI 496877 2008. december 22. 20:14
Válasz erre
Nagyon jó, köszönjük! Amúgy nálunk a karácsonyfából is műgyanta folyik!
Tibor 496876 2008. december 22. 20:10
Válasz erre
Figyeljetek!
A szomorkodás helyett egy kis "versike" (remélem mekett nem moderálja ki):

Három napja díszítek,
csípje meg a kánya!
Majdnem belefulladtam a kiömlő gyantába!
Nagyzolni akartam,
de látom rosszul tettem,
hogy luc helyett az idén mammut fenyőt vettem!
Boldog Karácsonyt Mindannyiotoknak.
Tibor
PETI 496875 2008. december 22. 20:02
Válasz erre
Persze! Amúgy (tudom, hogy ez nem állítható párhuzamba) én a 29-es érkezésekor is a 21-est sajnáltam nagyon. De a 29-est nagyon megszerettem, meg még kis sz*ros voltam akkor... De emlékszem, hogy baromira nem tetszett, hogy a 21MF-nek vége! A 29-es valamelyest kárpótolt. De a svéd műanyag már nem ez a történet, ezt mindannyian tudjuk.
Tibor 496874 2008. december 22. 19:55
Válasz erre
Peti!
Vegyük vidámabbra a figurát! Ismered az Illés nótát? "Miért hagytuk, hogy így legyen?"
Tibor
PETI 496873 2008. december 22. 19:48
Válasz erre
Szia Tibor!
Hát én aztán nem örülök ennek, azt elhiheted! Egyébként meg az előző hsz-t is úgy akartam kezdeni, hogy "a Gripen beleköpött a levesünkbe", de aztán nem írtam. Csak most... Tehát, baj van!
Tibor 496872 2008. december 22. 19:43
Válasz erre
Peti!
A szomorú következtetést lehagytad! Hamarosan 29-est csak a múzeumban (ha lesz ott egyáltalán) láthatunk "élőben". Tehát én örülni nem tudok, csak szomorkodni!
Tibor
PETI 496871 2008. december 22. 19:39
Válasz erre
Sziasztok!
Ma vette át a keszit a Gripó a MiG-29-estől, a tervezettnél hamarabb. Szekeres nyilatkozata szerint mostantól 3 hetes váltásban adja a Gripen és a 29-es a készültséget, 2010.jan.01-től pedig teljesen átveszi. :(
nagykövet 496870 2008. december 15. 21:55
Válasz erre
makettes

Semmi gond.

Nagykövet
makettes 496869 2008. december 15. 21:24
Válasz erre
Nagykövet!
Begyűjtöttem egy pár infót ,inkább nem kérném ,ha nem nagy baj!
üdv. makettes
Tibor 496868 2008. december 15. 06:45
Válasz erre
Szia Hofi!
Sajnos nem ismerem. Egyébként a gyártók lapjain, meg az E-boltokban böngészve sok mindent össze lehet szedni hozzá, de akkor irány a bank egy jelentősebb kölcsönért.
Üdv.: Tibor
nagykövet 496867 2008. december 14. 22:10
Válasz erre
makettes
Érdekel még a Revell Mig 29A?

Nagykövet
nagykovet@hotmail.com
hofi 496866 2008. december 14. 22:03
Válasz erre
És az Aires feljavítók milyenek hozzá?
f2d 496865 2008. december 14. 21:31
Válasz erre
Én a Hasegawa-t láttam, hát van olyan jó mint az ESCI.:-DDD
Levix 496864 2008. december 14. 21:14
Válasz erre
A Revell valszeg a Hasegawa, ami nagyon nem jó. Talán csak oldalról.
Tibcsi 496863 2008. december 14. 20:14
Válasz erre
Köszi fiúk, most már tudom, hogy a Revell és az Italeri nem ugyanaz. :) Viszont remélhetőleg a Revell nem a Hasegawát csomagolta a dobozába... :(
Apaka 496862 2008. december 14. 19:22
Válasz erre
Nekem van Italeri is meg Revell is. Nem egyformák. Az Italeri sokkal jobb, a Tamiya is azt dobozolta át. UB-ben pedig sztem talán a Heller a nyerő.
Otto 496861 2008. december 14. 18:43
Válasz erre
biztos hogy az italeri és a revell nem ua.
borisz 496860 2008. december 14. 13:06
Válasz erre
Nekem van egy revell együléses, 1/72es. Szerintem em egyezik a két makett!
makettes 496859 2008. december 14. 12:12
Válasz erre
Köszi a segítséget!
Tibor 496858 2008. december 14. 11:13
Válasz erre
Bocs Makettes, de nem figyeltem.
Javaslom nagyon elfelejteni, vagy express sebességgel megszabadulni tőle. Komoly méretgondok pl.: a fesztávban, vagy a kopoltyúk szélességében, a függőleges vezérsíkoknál. Igaz nekem dobozban az UB van, de nem kellett senkinek.
Tibor
Tibor 496857 2008. december 14. 11:04
Válasz erre
Sziasztok!
Hofi! Kicsit drága, de megéri. Alapként javaslom a +4 MIG-29 füzet rajzait. Ha nincs meg a Horváth Balázs lapján megtalálhatóak. Feljavítónak Part és Eduard maratás, valamint Precíz Stúdió, vagy Pavla gyanta.

Tibcsi! Teljesen egyetértünk.
Tibor
Tibcsi 496856 2008. december 14. 11:02
Válasz erre
Arról nem tudok nyilatkozni, mert csak a dobozát láttam. De nem tartom kizártnak, hogy Italeri műanyag van benne.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.