<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
romeo | Adatlap | 497538 | 2010. december 12. 11:38 | ||
Megpróbálják értékesíteni, a befolyt összegből pedig a helikopterflottát felújítani. Előzmény: (497537) Csumakker 2010. december 12. 11:35 | |||||
Csumakker | Adatlap | 497537 | 2010. december 12. 11:35 | ||
Sziasztok. Van valakinek valami infója arról hogy mi lesz a leállított gépek sorsa? Ott fognak elrohadni a reptéren,vagy megpróbálják rásózni valakire,esetleg gemkapocs lesz belőlük? A műszaki állomány és a pilóták átképződnek Gripenre,vagy (kényszer)nyugdíj,más beosztás? | |||||
silent83 | Adatlap | 497536 | 2010. december 11. 20:51 | ||
zoli1989 | Adatlap | 497535 | 2010. december 11. 18:02 | ||
Nemsemmi kép! Köszi a feltöltést! | |||||
mig-29 | Adatlap | 497534 | 2010. december 11. 17:40 | ||
Weizi | Adatlap | 497533 | 2010. december 11. 15:30 | ||
túrósbatyu | Adatlap | 497532 | 2010. december 11. 13:10 | ||
Köszönöm a segítségeteket. Ezt azért megnéztem volna élőben is, nem semmi látvány lehetett. Lehet, hogy elcsábulok és jövőre összeakasztok egy 29-est a Tomcattel. Három megoldandó probláma van már csak: csak Nato festésű 29-esem van, illetve lesz, kellenek pilótafigurák, az asszonykám meg fejbevág,mert már két, igaz picike halálfejes Tomcat ott van a polcomon. Remélem valaki közületek csinál majd egy szép diorámát! Gábor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497529 | 2010. december 11. 12:04 | ||
zoli1989 | Adatlap | 497528 | 2010. december 11. 12:01 | ||
Tibcsi | Adatlap | 497527 | 2010. december 11. 11:57 | ||
Én úgy tudom, hogy magyar földön egyszer járt csak F-14-es, mégpedig Taszáron, egy F-18-as társaságában. A Jolly Rogers századból való volt. És nem gyakorlatozni jöttek, hanem valamilyen sajtónapra, vagy mire... Ha máskor is voltak, azt majd elmondja más. :) | |||||
túrósbatyu | Adatlap | 497526 | 2010. december 11. 11:52 | ||
Sziasztok, jól emlékszem, hogy anno voltak itt Tomcatek is gyakorlatozni a MiG-ekkel? Ha igen, akkor melyik század volt látogatóban? üdv Gábor | |||||
sulyid | Adatlap | 497525 | 2010. december 10. 20:14 | ||
Nem:) Tudod én 1 kiváncsi ember vagyok és gondoltam megkérdezem már a rokonom kollégáit hogy mi a véleményünk róla.:) | |||||
mig-29 | Adatlap | 497524 | 2010. december 10. 20:06 | ||
Szerintem jóban:) Miért Ő mást mondott?:))) | |||||
sulyid | Adatlap | 497523 | 2010. december 10. 20:01 | ||
És milyen kapcsolatban vagytok? | |||||
mig-29 | Adatlap | 497522 | 2010. december 10. 19:06 | ||
Igen | |||||
sulyid | Adatlap | 497521 | 2010. december 10. 18:48 | ||
De ismered?:) | |||||
mig-29 | Adatlap | 497520 | 2010. december 10. 18:44 | ||
Hát a személyi számát azt nem:))) | |||||
sulyid | Adatlap | 497519 | 2010. december 10. 17:40 | ||
Csak kiváncsiságból: mit tudsz 1 Sulyok László nevű MiG műszakisról? | |||||
Nyugger | Adatlap | 497518 | 2010. december 10. 17:19 | ||
Köszönöm MiG-29 ! | |||||
mig-29 | Adatlap | 497517 | 2010. december 10. 16:16 | ||
Kedves Nyugger! A műszaki felvarró korlátozott darabszámban (48+2 minta) készült, így abból csak az utolsó repülésen még aktívan üzemeltető kollégák kaptak! Amúgy a másikból is volt mindenkinek így az tekinthető a "hivatalosnak". Megértéseteket köszönöm! | |||||
Nyugger | Adatlap | 497516 | 2010. december 10. 16:14 | ||
Szia Murmuc ! Igen, mert az eredetileg felrakott képen más volt. A kérdés az, hogy kapható-e az ami a képen van és létezik-e hajózó változatban. | |||||
Murmuc | Adatlap | 497515 | 2010. december 10. 14:17 | ||
Üdv Nyugger! Ha jól olvasom ez a felvaró a műszakiaknak készült! :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 497514 | 2010. december 10. 14:05 | ||
Tibor ! Ez a felvarró is kapható? Hajózó variáns is készült? | |||||
romeo | Adatlap | 497513 | 2010. december 10. 12:07 | ||
Újabb fotók a MiG-29 búcsúról. A műszaki állomány is felkerült... www.jetfly.hu/rovatok/galeria/vege_ennyi_volt/ | |||||
Caprice84 | Adatlap | 497512 | 2010. december 8. 17:09 | ||
Olvastam egy fórumon hogy szerbiába kerülnek a migek, előtte mennek az oroszokhoz. Valaki meg tudja ezt erősíteni? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 497511 | 2010. december 8. 16:32 | ||
romeo Nem szimbolikus áron, hanem az elméleti vételárból a lízing-költség levonása után fennmaradt ún. maradvány-áron. Most szóljon, akinek erről valós infója van! Attól tartok, ez közel se lesz szimbolikus összeg... Üdv R. | |||||
romeo | Adatlap | 497510 | 2010. december 8. 13:52 | ||
Valójában 2011. január 1.-től nem rendelkezünk magyar tulajdonban lévő harci repülőgéppel... | |||||
romeo | Adatlap | 497509 | 2010. december 8. 13:04 | ||
Valószínűleg ez az utolsó Szovjet/orosz típusú harci repülőgépünk... | |||||
mrbaracus | Adatlap | 497508 | 2010. december 8. 12:37 | ||
Sziasztok! szörnyű volt megélni a MiG-23 és MiG-21 típusok után a "nagytesó" búcsúzását is.Hétfőn egy négygépes kötelék még áthúzott Pápa felett, nekünk ennyi jutott még a 29-eseből. Ha az ország vezetői mondjuk csak tizedannyit aggódnának a HONVÉDELEMÉRT mint azt itt a fórumon tesszük akkor ma nem itt tartana a légierő... | |||||
ambasa | Adatlap | 497507 | 2010. december 8. 05:50 | ||
Üdv! és ez miért izmosodás? Megint lesz egy csomó olyan gépünk amelyhez nem veszünk fegyverzetet, amire majd jöhetnek a minisztériumból a kiöregedett hajózók repülési pótlék miatt, elvonva az értékes repidőt attól akinek valóban szüksége lenne rá, megint megvalósulhat majd az a magyar sajátosság, hogy a kiképzett repülőgép vezetőink nem a típusán, hanem egy csökkentett képességű gépen repül, mert az olcsóbb, és végül megint nem lesz pénz a szállító helikopter park rendbetételére. Viszont majd büszkén mondhatjuk, hogy 28 gép áll a szó szoros értelmében a betonon, nagyon nagy izmosodás mondhatom. TG | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 497506 | 2010. december 8. 00:31 | ||
Sempi | Adatlap | 497505 | 2010. december 7. 22:47 | ||
a Migeket meg az állam vette meg szimbolikus áron az udvarba állni:S | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497504 | 2010. december 7. 22:15 | ||
Szimbolikus áron én is vennék egyet ide az udvarba. :)) | |||||
romeo | Adatlap | 497503 | 2010. december 7. 22:11 | ||
A Gripeneket 2016-ban kellene megvásárolnunk szimbolikus áron... | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497502 | 2010. december 7. 22:09 | ||
Sziasztok! Köszönöm válaszaitokat , én is így tudtam, Sajnos ez van. Kíváncsi leszek a Gripenek Magyarországi történetére, sokan mondogatják, hogy ők is így fognak járni, ki tudja.. Üdv:Viktor | |||||
zsury | Adatlap | 497501 | 2010. december 7. 22:00 | ||
Hornet102 | Adatlap | 497500 | 2010. december 7. 21:52 | ||
Még az ég is felemás arcát mutatta... | |||||
romeo | Adatlap | 497499 | 2010. december 7. 21:32 | ||
romeo | Adatlap | 497498 | 2010. december 7. 21:28 | ||
romeo | Adatlap | 497497 | 2010. december 7. 21:25 | ||
romeo | Adatlap | 497496 | 2010. december 7. 21:23 | ||
romeo | Adatlap | 497495 | 2010. december 7. 21:19 | ||
Nyugger | Adatlap | 497494 | 2010. december 7. 21:15 | ||
Romeo ! Rossz hírem van, nincs már hajtóművezésre lehetőség. Részben a hm. állapota miatt, részben azért mert már nincs kiképzett ember erre. Ez nem vicc. A 2009-ben kapott Albatrosz is hallgatni fog, a humán ok miatt. | |||||
romeo | Adatlap | 497493 | 2010. december 7. 21:13 | ||
Gyászol a Magyar Légierő - kivonták a MiG-eket Itt található egy galéria a kivonásról: www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/gyaszol_a_magyar_legiero_kivontak_a_migeket/ | |||||
Hornet102 | Adatlap | 497492 | 2010. december 7. 21:03 | ||
A MiG-21-seket újra szolgálatba állítani csak egy módon lehet: Csaligépnek, hogy azt bombázzák szét. Sajnos csak erre jók... Évekig álltak a szabad ég alatt. Napnak, esőnek, fagynak, szélnek kitéve... Sajnos akár milyen sűrgető vagy szorult helyzetről is lenne szó, semmi esély arra, hogy egy konfliktusban a fenti módot leszámítva hasznát vegyük a régi 21-nek:( A MiG-29-es is csak úgy maradhatna tartalékban, ha szakszerűen tárolnák őket. Egyszerű dolgok ezek: hangárba, ahol legalább plusz 5 fok van. Egyik gép sem "sértődne meg" ha még le is ponyváznák a hozzáértő kezek. Emellett rendszersen átnézni a rendszereket, kerozinnal feltöltve tárolni, hogy az esetleges szivárgásokat észleljék, 45 naponta beindítani a hajtóművet stb. S ami a legfontosabb a pilóták és a műszakiak jártasságát megőrizní... Hogy ezt miképp, hát csakis üzemmel lehet. Repülni kell a típussal. De ez magával húzza azt, hogy alkatrész kell a gépekhez, speciális kenőanyag, amit 29-es igényel és ez újabb pénz kiadás... Nekem nagyon fog hiányozni! Nem volt a kedvencem, de mindig is tudtam, hogy mire képes és hogy mennyire fantasztikus gép is, de amikor 2009-ben körbe járhattam, megfoghattam beleülhettem s nem 5 percre mint a repnapon, akkor egyszerűen... megtörtént! Olyan ez mint, amikor látásból ismersz egy bomba jó bigét, de mersz hozzá szólni, mert hát esély az nincs és ezt el is könyveled magadban. Aztán egyszer csak úgy alakul, hogy dumálhatsz vele és feloldódnak a gátlások és ráébredsz, hogy több van a felszín alatt! Szegény Monoxot nyaggadtam pár hónappal ezeleőtt, hogy ha tud valamit írjon és irány Kecskemét. De így, hogy senki, még Ő sem tudod biztos infót, így nagyon fáj az egész. Akik tényleg szeretik a típust, nem akartak volna többet, mint állni a kerítés mellett és hallani a koncertet, amit az RD33-sok adnak. Nekem ennyi is elég lett volna... Remélem tudtam választ adni a kérdésedre,még ha nem is teljest. Hát nagyon fog fájni ez a hónap és azok a repnapok, amikor már nem repülnek a magyar 29-sek... | |||||
Daala | Adatlap | 497491 | 2010. december 7. 21:00 | ||
Megint csak a hajózók kerültek bele a cikkbe... | |||||
romeo | Adatlap | 497490 | 2010. december 7. 20:56 | ||
romeo | Adatlap | 497489 | 2010. december 7. 20:52 | ||
Üdv Makettező! A MiG-21-et már nem tudnák visszaállítani, esetleg azt az 1 darabot, amelyiken hajtóműpróbát végeznek Szolnokon. Ha minden olajozottan megy 2012-től ismét izmosodik a Magyar Légierő 12 db L-159 ALCA és 2 db L-159T1 által. Sajnos az L-159-esek egyelőre nem lesznek magyar tulajdonban, csak bérelni fogjuk őket amolyan Gripen módra, de magyar felségjellel. | |||||
romeo | Adatlap | 497488 | 2010. december 7. 20:47 | ||
A MiG-29-esek december 31.-ig keszit adnak... | |||||
Csobi21 | Adatlap | 497487 | 2010. december 7. 20:44 | ||
De hogy a tv-be egy szó se esett erről!Már csak aki meghalt egy ilyenen, őmiatta is megérdemelte volna, ha másért nem... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |