<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
The_Ori | Adatlap | 497692 | 2011. február 5. 18:34 | ||
www.aranysas.hu/cikk_a_fak_allva_halnak_meg.php Előzmény: (497686) PETI 2011. január 28. 20:38 | |||||
romeo | Adatlap | 497691 | 2011. február 5. 15:37 | ||
romeo | Adatlap | 497690 | 2011. február 5. 15:35 | ||
makettes | Adatlap | 497689 | 2011. február 2. 16:24 | ||
Ez igen,NAGYON köszönöm! | |||||
Only72 | Adatlap | 497688 | 2011. február 2. 13:47 | ||
Hello! Remélem ezzel tudtam segíteni! Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497687 | 2011. február 2. 12:44 | ||
Sziasztok! A 24-es oldalszámú Mig-29 UB festési rajzát keresném,ha esetleg valakinek meglenne jelezzen.Vagy ha fotóval rendelkezik az is jó lenne. Köszönöm. makettes | |||||
PETI | Adatlap | 497686 | 2011. január 28. 20:38 | ||
Sziasztok! Ma megjelent az Aranysasban Németh Zoltán cikke a Nagyvas magyarországi pályafutásáról. Mivel nagyon eredeti és egyedi a hangvétele, mindenkinek ajánlom! Ez tényleg a Nagyvasról szól. Üdv | |||||
Levix | Adatlap | 497685 | 2011. január 27. 11:34 | ||
Samee | Adatlap | 497684 | 2011. január 27. 11:09 | ||
Az Italeri MiG-29-est MiG-29-esre is nehéz átalakítani :) Komolyabban: A K futóműve megerősített, rgo gyári futóművek kuka. Szárnyak felhajthatók, ezt pár vonal bekarcolásával mondjuk meg tudod csinálni. Fékhorgot meg kell szkreccselni, ez mondjuk annyira nem para. A kiömlök közötti féklapok a K-nál oválisak és nem szögletesek. Nem vagyok biztos benne, de asszem a K-nál mintha növelték volna a vezérsíkokat szárnyfelületeket. (kövezzetek meg ha nem) Ha jól rémlik akkor az indiai K-k közül mindegyik 2 személyes kabinra épül, de ennek elhelyezése a normál 1 üléses és az UB közé esik, de egyik kabinteteje se stimmel hozzá, rgo új kabintető. De ha maradsz a prototípusnál akkor ezt a problémát kiküszöbölheted. Ahogy elnézem megnövelték a szárnyak előrenyúló részét, és az íve is más. Pár panelvonal máshol van, vagy egyáltalán nincs. Teljesen új pilótafülkét kell építeni. GSF-eket lecserélni. + 1 felfüggesztési pont a szárnyakra. Talán a prototípussal jársz a legjobban. Üdv. Szemi | |||||
Vik30 | Adatlap | 497683 | 2011. január 26. 22:10 | ||
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra? | |||||
SeZo | Adatlap | 497682 | 2011. január 24. 06:59 | ||
Akkor úgy tűnik marad a házi barkácsolás! A K-36-os katapultülés még nem is olyan rettenet, inkább a pilótafülke silány! :( Köszi mindkettőtöknek! Üdv: SeZo | |||||
zsury | Adatlap | 497681 | 2011. január 24. 06:31 | ||
Úgy emlékszem a lengyel Part nevű cég is gyártott maratást a 72-es UB-hez...de azt sajna nem tudom, léteznek-e még... Üdv, Zsury. | |||||
Newman | Adatlap | 497680 | 2011. január 23. 23:02 | ||
A 72-es UB nehéz ügy... Tudtommal csak az Eduard gyártott hozzá régebben maratást, de ma már nehezen lehet hozzájutni. Sok sikert! Üdv: Péter | |||||
SeZo | Adatlap | 497679 | 2011. január 23. 21:37 | ||
Kedves Fórumtársak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy Mig-29UB-t szeretnék megépíteni 1:72-es méretben és a kabinhoz keresek feljavító szettet. Ha esetleg láttatok honlapot, ahol van, vagy boltot Budapest környékén, esetleg van, akinek van és megválna tőle szóljatok legyetek szívesek! Köszönöm előre is! Üdv: SeZo sezo82@citromail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 497678 | 2011. január 23. 20:13 | ||
PETI | Adatlap | 497677 | 2011. január 22. 18:44 | ||
Romeo, az utolsó kettőt honnét lehet letölteni nagyobb felbontásban? Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497676 | 2011. január 22. 16:25 | ||
Szia Newman! Kereslek ezerrel! üdv. makettes@freemail.hu | |||||
miles | Adatlap | 497675 | 2011. január 22. 13:08 | ||
Newman | Adatlap | 497674 | 2011. január 21. 22:30 | ||
02,03,04,06,08,09,10,11,15,16,18,21,26,27 | |||||
miles | Adatlap | 497673 | 2011. január 21. 21:44 | ||
Sziasztok! Hány gépet festettek át NATO szürkére? | |||||
romeo | Adatlap | 497672 | 2011. január 18. 21:48 | ||
Laller | Adatlap | 497671 | 2011. január 18. 19:09 | ||
Lajos | Adatlap | 497670 | 2011. január 18. 18:56 | ||
Murmuc | Adatlap | 497669 | 2011. január 17. 21:55 | ||
Üdv Laller! Melyik faluban volt a nagymamád tornáca? | |||||
Daala | Adatlap | 497668 | 2011. január 17. 21:29 | ||
Én is láttam valami bemutatón készült fényképet, amin a 29-esre tették fel a MBD négyzáras tartót bombákkal. | |||||
Laller | Adatlap | 497667 | 2011. január 17. 21:01 | ||
Én pedig mamám tornácáról néztem a falu felé bejövő zsír új MIG-eket. Nagyon, nagyon alacsonyan fordultak. Mint egy légi bemutatón. Sajnos kép nem készült, a bombazárat 12 évesen nem ismertem fel, de ettől még lehetett rajtuk. Azt tudom, hogy többször gépágyúztak. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 497666 | 2011. január 17. 15:39 | ||
Üdv! 1994-ben volt egy gyakorlat, ahol néhány 29-es a Nagyiván melletti lőtéren végzett lövészetet. A híradóban mutatott bejátszást fel is vettem videóra, de már fogalmam sincs hogy hol van. Emlékeim szerint ott gyakorlóbombákat oldottak. | |||||
romeo | Adatlap | 497665 | 2011. január 17. 14:25 | ||
Igyekszem megkeresni a fotót! A bombák a MiG-29 előtt voltak a betonon, valami bemutató volt a fejeseknek kb. a 90-es évek közepén. Üdv! | |||||
Weizi | Adatlap | 497664 | 2011. január 17. 13:42 | ||
Szia! Szerintem csak reklám volt,mert én soha nem találkoztam efféle bombákkal. Azt elképzelhetőnek tartom,hogy anno rendszeresítettek valamiféle gyakorló bombát,persze ebben nem vagyok biztos,abban viszont igen,hogy soha nem láttam magyar 29-en bomba függesztményt. | |||||
romeo | Adatlap | 497663 | 2011. január 17. 12:18 | ||
Üdv Weizi! Valahol van fotóm magyar MiG-29B-ről "kiterített" fegyverzettel, és ott bombákat is látni. Ez csak reklám lehetett, vagy valóban használtunk hozzá bombákat is? Köszönöm! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497662 | 2011. január 16. 22:43 | ||
Szia! Köszi a segítséget! :) Így mostmár könnyű lesz a dolgom. Akkor alighanem most első körben követem el az R-27 + UZR-73 kombót az együlésesre :) Idővel a kétülésesem pedig vagy üres marad, vagy 2/4 B-8M blokk kerül rá, ahogy írtad. Köszi mégegyszer! | |||||
Weizi | Adatlap | 497661 | 2011. január 16. 22:18 | ||
Az UB-k általában fegyvertelenül repültek,persze azért repültek sokat az R-73-as imitátorral is,és persze volt olyan is,hogy 2/4 B-8M blokkokkal is. | |||||
Weizi | Adatlap | 497660 | 2011. január 16. 22:11 | ||
Szia! A kérdésedre a válasz: A magyar UB-ken rendszeresített konfiguráció 4db. bombazárból,és 2db. indítósínből áll. Az UZR-73-at nyugodtan alkalmazhatod a B-nél,és az UB-nél is,de az R-27-est csak a B-nél! A B-k általában egy R-27-es,és egy R-73-as imitátorral repülték a feladatokat. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497659 | 2011. január 16. 21:28 | ||
Sziasztok! Lenne egy "szakmai" kérdésem. Az együléses gépeken rengeteg fotón lehet látni R-27 súlymakett és UZR-73 kombinációt. Ez így oké is, többféle felfüggesztés formáról is van jó képem. A kérdésem az lenne hogy UB-n is helytálló ez a konfiguráció? Vagy arra az R-27 még ilyen formában sem megy fel? Magyarországon MiG-29UB-ra mi volt a jellemző felfüggesztés ? (Azt tudom, hogy az UB-ban lokátor nincs, így éles R-27-est nem tud "vinni") (Most együléses változatot fogok építeni, de azért nem árt tisztában lenni az UB-val is, mivel tervben van az is.) | |||||
sempi | Adatlap | 497658 | 2011. január 9. 19:11 | ||
romeo | Adatlap | 497657 | 2011. január 1. 17:03 | ||
p-51 | Adatlap | 497656 | 2010. december 31. 13:08 | ||
Ezt a profik úgy csinálják, hogy lelövetik magukat Bosznia felett, ugranak, helikopterrel mentik őket, aztán szállítóval haza. | |||||
miles | Adatlap | 497655 | 2010. december 31. 13:04 | ||
Tud valaki valamit arról, hogy a szlovákok integrálták-e az R-77-est? -Én úgy tudtam Yemennek SMT-k vann. -http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Air_Force-Nem tudom, hogy megbízható-e, de ez szerint nem csak 9.13-ak aktívak. -Olvassátok el az Aranysasban a MiG-29 magyarországi alkalmazásáról szóló cikket!-szomorú. Boldog új évet kívánok mindenkine! | |||||
Figaro | Adatlap | 497654 | 2010. december 30. 10:12 | ||
"Végleg leálltak a MiG - 29-esek Hivatalosan is véget ért szerdán a MiG vadászrepülőgépek szolgálata Magyarországon - írja a Magyar Nemzet. Ma, 07:39 A magyar haderőnél majdnem hatvan éve szolgáló szovjet-orosz MiG vadászrepülő családba tartozó gépek utolsó generációját, a Mig-29-eseket hivatalosan is leváltották ugyanis a Svédországtól lízingelt Gripenekkel. A korábban Magyarországon használt MiG-ek eladásának előkészítése a lap szerint már tart a Honvédelmi Minisztériumnál." www.nepszava.hu/articles/article.php Ez tényleg csak nálunk van így. :( | |||||
piratvitorla | Adatlap | 497652 | 2010. december 30. 07:10 | ||
Sziasztok! Én szerencsére belekóstolhattam a vadászba (irányítóként); az An26-ba, a helikopterbe és a sportrepülésbe pedig hajózóként (kicsit még a Jakba is). Mindnek megvan a maga szépsége (még a sokak által megvetett ejtőernyőzésnek is); mindben van olyan ami a másikban nincs. Bár ez egy Mig29 topic, így itt ez a nyerő :) És az is marad... Zoli | |||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 497651 | 2010. december 29. 23:01 | ||
Szerintem csúcsot ne említs mert akaratlanul azokat sértheted meg vele akiket nem szeretnél. Én a helikopterek felé jobban húzok picit lehet de nem teszek így különbséget mert nem lenne igazságos. | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497650 | 2010. december 29. 20:59 | ||
Én kaptam ezeket az ipari műremekeket egy kedves ismerősömtől. A beszerzésével kapcsolatban a Mig-15,Mig-17,Mig-19 topikban rendszeresen jelentkező A-3 kolléga talán tud segíteni. | |||||
silnet8 | Adatlap | 497649 | 2010. december 29. 17:19 | ||
Honnann lehet ilyet beszerezni? | |||||
Lacy | Adatlap | 497648 | 2010. december 29. 17:02 | ||
Weizi, köszönjük az infót! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 497647 | 2010. december 29. 16:10 | ||
A Jakot is egyszer már kivonták. Majd ha feldarabolták/eladták őket: akkor már tényleg nincs tovább. Addig meg bármi kiderülhet... | |||||
Levix | Adatlap | 497646 | 2010. december 29. 16:09 | ||
Kegyetlen jól néz ki! | |||||
sanyi | Adatlap | 497645 | 2010. december 29. 16:07 | ||
59 év és így elbúcsúztatni... Ilyen is csak Magyarisztánban van... | |||||
PETI | Adatlap | 497644 | 2010. december 29. 16:04 | ||
Üdv! Azért ne keverjük össze a heliket a sugaras vadászokkal! Ők voltak a csúcs, ezt mindenki tudja és valóban lezárult egy korszak. Ezt még egy jó darabig nem is fogom felfogni... | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497643 | 2010. december 29. 15:53 | ||
piratvitorla | Adatlap | 497642 | 2010. december 29. 14:38 | ||
Sziasztok! A Jakok is üzemben vannak (bár azok félig románok, mert ott gyártották őket);még Mi-8-asok is vannak. Sőt, lehet, hogy gyarapodni is fognak, ha a finn üzemeltetésű példányokból veszünk át (ahogy az több helyen is olvasható). üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |