/ Fórumok /

Mig-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
NORAD 498122 2012. november 18. 12:58
Válasz erre
Élőben azért van különbség a két szín között. Persze az orosz gépeken még friss a festés, az amerikai gépeken pedig már évtizedek óta fakul.
silent8 498121 2012. november 18. 11:53
Válasz erre
Egyébként az feltűnt, hogy a háttérben ott a PAK-FA? :)
Sennás 498120 2012. november 18. 10:58
Válasz erre
vlevi 498119 2012. november 18. 10:51
Válasz erre
Nahát, én azt hittem, azért ennél gyorsabb a szovjet hírszerzés. Mert ez F-15E Strike Eagle nagyon régóta ilyen színű.
Sennás 498118 2012. november 18. 10:02
Válasz erre
Sennás 498117 2012. november 18. 09:33
Válasz erre
Szia úgy látszik amit a németek otthagytak ww2 german grey festéket most találták meg most legalább elhasználják.Én nem bánom tetszik az orosz zöld:)
Levix 498116 2012. november 18. 09:25
Válasz erre
Tibcsi 498114 2012. november 11. 11:20
Válasz erre
Tibcsi 498113 2012. november 11. 11:19
Válasz erre
Végülis igaz: hosszú távú repüléseknél (áttelepóléseknél) használják, csak nem keró van benne, hanem fogkefe és tiszta gatya. :)
migi 498112 2012. november 11. 10:34
Válasz erre
Látod , lehetséges , bár én ezt úgy olvastam hogy hosszú távú repüléseknél használják, de ki tudja ,
Tibcsi 498111 2012. november 11. 10:32
Válasz erre
Tibcsi 498110 2012. november 11. 10:31
Válasz erre
Szerintem az nem is üzemanyagtartály, hanem egyfajta "csomagtartó" (azt hiszem, személyi csomag gondola a hivatalos neve).
Weizi 498109 2012. november 11. 10:31
Válasz erre
Igen!Ez sem rossz!Viszont szerintem ez nem üzemanyagtartály!Ez egy csomagszállító tartály lehet,amibe a pilóták a cuccaikat rakják,meg egy-két olyan géphez tartozó felszerelést,ami belefér!Településeknél használhatják.
Ha butaságot írtam,akkor bocs mindenkitől előre!:-)
Kecskeméten láttam ilyen tartályokat az A-10-en,és oda hazamenetelnél a pilóták a nagy csomagjaikat rakták!:)
viszont ez a hagyományos géphez rendszeresített bombazárra van felrakva.
migi 498108 2012. november 11. 10:21
Válasz erre
1875741
1875741
1899433
1899433
McDonnell Douglas F-4F Phantom II (52)
McDonnell Douglas F-...

Jó köszi szépen , de lehet hogy a képen látható gép lesz a végén belőle , bár ezeken is érdekes tartályok vannak , lehet hogy a F-4 es tartálya lenne ?
Weizi 498107 2012. november 11. 10:04
Válasz erre
Szia!

Szerintem nyugodtan fel lehet használni hozzá!Sajnos biztosra nem tudom,de külsőre/részletekre semmi különbséget nem bírtam felfedezni!Méretben sem hinném hogy lenne különbség!
Ami viszont biztos,hogy a tartályok tartóit neked kell majd elkészítened,mert gondolom a készletben csak a rendszeresített bombazár van,vagy az sem.
Tibcsi 498105 2012. november 11. 08:47
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy csak a púposokra lehet szárnytartályt függeszteni. A mostani Aranysasban olvastam, hogy a 35-ösön a Szuhoj tankokat rendszeresítették, de ha függesztve vannak, akkor a fékszárny nem működtethető...
migi 498104 2012. november 10. 20:54
Válasz erre
Sziasztok
Lenne egy kérdésem , 1/48as méretben szeretnék a 29 esre szárny alatti póttartályt tenni , esetleg a Su-22 sé megfelelne szerintetek erre a célra ?
üdv: migi
pintair 498103 2012. november 10. 20:14
Válasz erre
hát gyűrhetik őket rendesen...fogyóeszköz az ott.
Keri 498102 2012. november 10. 19:59
Válasz erre
Hm,elég rossz minőségű a lemezelés a gépen,nem?
pintair 498101 2012. november 10. 19:54
Válasz erre
gyurci 498100 2012. november 6. 21:35
Válasz erre
Srácok leköteleztetek.Köszönöm a segítségeteket Figaro,és Murmuc.

Üdv:Gyurci
Figaro 498099 2012. november 6. 19:00
Válasz erre
MiG-29-23-2
MiG-29-23-2
Sas 15
Sas 15

Itt is van kép kép.
Figaro
Murmuc 498098 2012. november 6. 17:49
Válasz erre
Vári Gyula és a Sas.jpg
Vári Gyula és a...

Üdv Gyurci!
Egyet találtam:
gyurci 498097 2012. november 6. 17:36
Válasz erre
Köszönjük Murmuc.
Ez nagyon klassz.Csak az alja ezeken sem látszik:(

Azért ez nagyon klassz.

Köszi mégegyszer!

Üdv :Gyurci
Murmuc 498096 2012. november 6. 16:55
Válasz erre
Sziasztok!
A Facebook-on, Vári Gyula oldalán, megjelent a "sas" 29-es festésének fázisai képekben.
www.facebook.com/photo.php
Weizi 498095 2012. november 3. 20:45
Válasz erre
Nagyon szívesen máskor is!:)
Jó munkát kívánok!
kerge 498094 2012. november 3. 20:02
Válasz erre
Köszi szépen még egyszer az infókat,megyek "fűrészelni"a NAGYVASAT
Weizi 498093 2012. november 3. 19:39
Válasz erre
Igen ez az!
Kicsit szedett-vedett kinézetük volt!:-)
Egy jó pár méter kábelből (rajta egy kapcsolóval),egy fülhallgatóból,és egy gégemikrofonból állt!Igazából az effektíve rádiónak nevezett berendezés a gépben volt beépítve,és a műszakiak arra csatlakoztak fel kívülről!
Weizi 498092 2012. november 3. 19:34
Válasz erre
Sajnos az nem lenne életszerű,mert mint ahogy írtam,ezt csak szerviz célokból alkalmazták,az indító zónában nemigen!
Viszont olyan előfordult,hogy ha a gép nagyon sokat volt használaton kívül,akkor egy kicsit a törzsféklap alsó tagja kicsit megereszkedett a súlyából adódóan!Viszont egyáltalán nem nagy mértékben!Illetve járó hajtóművek esetén a rendszerben más volt nyomás,így aztán a lógás sem lenne indokolt!
kerge 498091 2012. november 3. 17:49
Válasz erre
rádió
rádi

És ha nem tévedek ez itt a rádió amin keresztül beszéltél a pilótával?
kerge 498090 2012. november 3. 17:45
Válasz erre
HuAF Mig-29 UB 004
HuAF Mig-29 UB 004

Szia

Köszönöm az infót,bár ezen a fotón nem látok (kapcsolót)de ha valahova ide helyezek egy figurát akkor maradhat a törzsféklap is nyitva?
Weizi 498089 2012. november 3. 17:32
Válasz erre
Szia!

Az elképzelés szerintem nem rossz!
A figurák közül egyet akár a gép alá (szárnyak alá,vagy akár a két hajtómű közé nem túl hátra) is berakhatsz,mert míg régebben volt egy úgynevezett start ellenőr aki a felszállópálya előtt még megállította a guruló gépeket,és még egyszer átnézte,hogy minden rendben van-e vele,nem csepeg-e belőle semmi!(Mármint rendellenesen:)
A reptéri szlengben "cseppesnek" is nevezték!
Ez a munkakör azonban a gépek létszámával egyetemben leépült,így a gépek ellenőrzése,minden szempontból még az állóhelyen megtörtént!
Természetesen ekkor még be volt helyezve az egyik főfutó elé a féktuskó!
Általában rádiós összeköttetésben voltunk a pilótával,aki indítás közben folyamatosan sorolta az indítási adatokat,vagy azt,hogy éppen mit kapcsol!Mi pedig visszaigazoltuk a dolgokat,ha éppen működtette a fékszárnyakat,vagy például,hogy a megfelelő fordulatszám elérésénél csukódtak-e be a szívócsatorna paneljei!
Esetek többségében tehát volt egy rádiónk erre a célra,ami egy jó hosszú vezetékkel volt összekötve a géppel (a gép orrán alul volt a csatlakozó)a mechanikus pedig gégemikrofonon keresztül beszélt a pilótával,így minimalizálták a kintről beszűrődő hajtómű zaját.
Volt azonban olyan is,hogy minden rádiónk tönkrement,és ekkor jöhetett a "pantomim"!:-)
Az esetek többségében azért volt rádiónk!
gyurci 498088 2012. november 3. 14:30
Válasz erre
Szia Regal.

A sasos festéssel kapcsolatosan engem is érdekelnének ,színek illetve festési infók.
Ha tudnál segíteni ,nagyon hálás lennék.
A privát címem:gyur76@gmail.com

Előre is köszönöm.

Üdv:D.György
kerge 498087 2012. november 3. 14:18
Válasz erre
Szia Weizi

Szóval elmondanám az elképzelésem a dióval kapcsolatban.
Állt volna a gépem a kis betonon felszámozott állóhelyén (sárga csík,koordinátapontok)
a pilóták a helyükön,kabintető még nyitva, egy két figura a gép körül
(de nem alatta)egy közülük mintha a pilótával kommunikálna (kézjellel agy rádión) miközben a kormányfelületeket ellenőriznék. Kb ennyi.

Amit idáig módosítani kell a féklapok vissza alaphelyzetbe+Aca átrakása a másik oldalra.
Szerinted ebben a formában megvalósítható?

A segítséged előre is köszönöm.

kerge
Kamovos 498086 2012. november 1. 08:47
Válasz erre
Sziasztok!

A cikkből azt olvastam ki, hogy a gépek nagy része repülhető lehetne.
HA(!)akarnánk!

De ha ilyen jó az állapotuk miért nem cseréljük el az oroszokkal Mi-117-re?
Helikopterünk úgysem lesz hamarosan.

De!
Ugyan ezt kérdezhetném az összes többi technikai eszközről amiket tőlük vásároltunk.

Üdv: kamovos
vatya1 498085 2012. november 1. 08:31
Válasz erre
Szia!Regal
Köszönöm az infót, és a referencia fotókat pedig nagyon meg köszönném.
az adatlapon az email cimem.
Caprice 498084 2012. november 1. 02:06
Válasz erre
Regal 498083 2012. október 26. 22:05
Válasz erre
Szia, tudtommal matricát nem adtak ki, de meg lehet csinálni fújva szépen, kimaszkolgatva. Az alapszín Revell 85, a vörösbarna ha jól emlékszem Humbrol 133, a sötétbarnának utána kell még néznem. Ezen kívül kell fehér, fekete és citromsárga. Referencia fotókat tudok küldeni.
Üdv, Regal
Weizi 498082 2012. október 26. 18:15
Válasz erre
Hát elég ismerős látvány!:-)))
www.youtube.com/watch
vatya1 498081 2012. október 25. 07:18
Válasz erre
huafmig2920000520
huafmig2920000520

Sziasztok!
ehhez a géphez adtak e ki 1:48ban matricát?választ előre is köszönöm.
sanyi 498080 2012. szeptember 25. 19:27
Válasz erre
Sziasztok!
Király kép lengyel gépekről. Nagyon jó ez a festés.
www.mycity-military.com/imgs2/143473_337063165_MIG-29-POLAND%20AF-AUG2012-Sky%20van.jpg
Ati75 498079 2012. augusztus 30. 07:20
Válasz erre
Az jó,legalább van esélye a megmenekülésre!
Weizi 498078 2012. augusztus 29. 22:51
Válasz erre
A 27-es Kecskeméten van egy zárt hangárban!
Ati75 498077 2012. augusztus 29. 20:11
Válasz erre
Szia!
Itt találsz képeket Róla:
hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/SERIAL/MiG29UBIDNo27/index.html
És hogy hol van most? Ha jól tudom,a kecskeméti \"Jurassic park\"-ban...:(

Üdv.
Kferro 498076 2012. augusztus 29. 11:38
Válasz erre
Azt tudja valaki, hogy a 27-es oldalszámú hol van? Esetleg van valakinek fotója róla?
Ati75 498075 2012. augusztus 27. 18:16
Válasz erre
Szia!
Az Aranysas legutóbbi(2012/8) számában kimerítő cikk van erről,online is elérhető,ha jól tudom.
Szép lett volna,de mi olyan gazdag ország vagyunk,hogy nekünk csak a
Gripen kellett,kétszer annyiért:(
polomalev 498074 2012. augusztus 27. 11:17
Válasz erre
Szai!
Kapott volna púpot, navigációs, kommunikációs berendezéseket, valamint zavarókonténer hordozására is alkalmassá tették volna. Viszont a fegyverzet maradt volna a régi. Az aranysas augusztusi számában olvashatsz róla bővebben.
zaran 498073 2012. augusztus 27. 11:09
Válasz erre
Szervusztok.
Hallottam egy meg nem valósult Magyar vadászgépről a MIG-29-ből kifejlesztett Turulról. Erről mit lehet tudni?
Köszönöm.
Regal 498072 2012. augusztus 24. 12:53
Válasz erre
img103
img103

Szia Bálint,

Én úgy csináltam, hogy a monitoron kinagyítoittam ctrl+egérgörgővel, hogy látszon a fügőleges vezérsík és a fékernyő is és levettem a méretet. Utána csak arányosítani kell a makett vezérsíkjához. A képen is látszik és a linken is elég jól.
www.flickr.com/photos/stvtg/5901757732/
Ha beírod a gugliba, hogy Mig-29 parachute, kidob egy kazal eredményt.
ÜDvözlettel,
Regal
Balintka 498071 2012. augusztus 24. 11:26
Válasz erre
Hát ennél én se vágyok többre, nekem is megfelel az Italeri makettje akkor :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.