<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
silent8 | Adatlap | 497881 | 2011. augusztus 30. 23:43 | ![]() | |
Taylor | Adatlap | 497880 | 2011. augusztus 30. 19:50 | ![]() | |
miles | Adatlap | 497879 | 2011. augusztus 22. 13:54 | ![]() | |
miles | Adatlap | 497878 | 2011. augusztus 22. 13:45 | ![]() | |
Még néhány kép SMT-kről. | |||||
miles | Adatlap | 497877 | 2011. augusztus 17. 11:03 | ![]() | |
Szia! Az az azért nem teljesen igaz, hogy nem voltak új gyártásúak, Algériában azt mondták egyes elemeik a 90-es évekből származtak. Azt rosszul tudod, hogy nem gyártottak új gépeket az indai K-kon kívül, Mianmarnak gyártanak 20 gépet, hármat már át is adtak, az orosz haditengerészet is rendelt 26 K-t és India is további MiG-29K-kat igényel. | |||||
Vargapeter | Adatlap | 497868 | 2011. augusztus 16. 09:40 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 497867 | 2011. augusztus 15. 17:34 | ![]() | |
Ez a festés marha király! A pilóták képességek tekintetében megvannak elégedve a gépekkel? | |||||
p-51 | Adatlap | 497866 | 2011. augusztus 15. 17:25 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 497865 | 2011. augusztus 15. 10:26 | ![]() | |
Ha már 29-es, nekem a hagyományos régi festés a kedvencem (mint amilyenek a mienk is voltak annó), és ezzel a kék panelekkel nagyon dögös :) media.englishrussia.com/new_images/aviation-87.jpg | |||||
p-51 | Adatlap | 497864 | 2011. augusztus 15. 08:59 | ![]() | |
De miért ezzel a csúnya festéssel... Mondjuk nekem mindig az 1989-es Kvocsur által repült zöld-szürke lesz a legszebb. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497863 | 2011. augusztus 14. 09:57 | ![]() | |
Na akkor jól emlékeztem. Köszi :) | |||||
Lacy | Adatlap | 497862 | 2011. augusztus 14. 09:21 | ![]() | |
Visszadobták őket, mert nem voltak új gyártásúak. Az indiai rendelésre készülő gépek kivételével húsz éve nem építettek új Mig-29-est. Két orosz század repüli most a 28 SMT-t. | |||||
p-51 | Adatlap | 497861 | 2011. augusztus 14. 09:02 | ![]() | |
Nem tudom, szerintem igen. A felségjelből gondolom. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497860 | 2011. augusztus 13. 19:41 | ![]() | |
Ezeket a gépeket végül átvették ? | |||||
búza | Adatlap | 497859 | 2011. augusztus 13. 16:24 | ![]() | |
Frankón megy a sivataghoz! :-))) | |||||
p-51 | Adatlap | 497858 | 2011. augusztus 12. 22:21 | ![]() | |
Jó kis festésük van, nem? | |||||
p-51 | Adatlap | 497857 | 2011. augusztus 12. 22:21 | ![]() | |
Mauro | Adatlap | 497856 | 2011. augusztus 12. 17:48 | ![]() | |
vajon a többivel mi lesz? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497855 | 2011. augusztus 12. 15:52 | ![]() | |
Érdekes, ezek mind nagyon rég leállított, és nagyon keveset repült gépek. | |||||
romeo | Adatlap | 497854 | 2011. augusztus 12. 15:39 | ![]() | |
Az újságcikkekben 24 db MiG-29 eladásáról volt szó... | |||||
romeo | Adatlap | 497853 | 2011. augusztus 12. 15:36 | ![]() | |
Pályyázat a magyar MiG-29-esek megvásárlására: www.kormany.hu/download/4/6d/40000/HM.P%C3%81LY%C3%81ZATI%20FELH%C3%8DV%C3%81S.pdf | |||||
Lala | Adatlap | 497852 | 2011. augusztus 12. 08:33 | ![]() | |
Egyszerűen gyönyörűűű! | |||||
Lacy | Adatlap | 497851 | 2011. augusztus 12. 07:45 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 497850 | 2011. július 29. 11:39 | ![]() | |
Rácz Zsolt | |||||
Daala | Adatlap | 497849 | 2011. július 29. 11:38 | ![]() | |
A 17-es már nem kaphatott NATO festést, azzal zuhant le Rácz zsolt...:-(( | |||||
romeo | Adatlap | 497848 | 2011. július 28. 20:39 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 497847 | 2011. július 21. 22:07 | ![]() | |
búza | Adatlap | 497846 | 2011. július 21. 21:20 | ![]() | |
Szia Laci! A kép alapján inkább a Vári-Csurgai kettősről lehetne diót készíteni! Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 497845 | 2011. július 21. 21:02 | ![]() | |
Pl. itt is egy kép , bár gondolom nem ilyenre gondoltál , | |||||
Weizi | Adatlap | 497844 | 2011. július 21. 20:55 | ![]() | |
Hát ha van egy kis időd,és nem annyira sürgös a dolog,akkor akár nálam is!:-) | |||||
Laller | Adatlap | 497843 | 2011. július 21. 19:26 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 497842 | 2011. július 21. 18:44 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 497841 | 2011. július 21. 18:44 | ![]() | |
Nagyon köszönöm! | |||||
Laller | Adatlap | 497840 | 2011. július 21. 18:29 | ![]() | |
Nekem pedig olyan kérdésem lenne, hogy hol találok erről a 25-ös oldalszámű Mig-29UB-ról sok képet jó minőségben? :) köszönöm! | |||||
Weizi | Adatlap | 497839 | 2011. július 21. 16:45 | ![]() | |
Szia! A 25-ös oldalszámú volt erre a célra alkalmazva az UB-k közül! | |||||
p-51 | Adatlap | 497838 | 2011. július 21. 16:28 | ![]() | |
Sziasztok! Szeretném tudni, hogy Vári Gyula Milyen oldalszámmal repülte a kétüléses MiG-29UB-t a bemutatókon. Úgy tudom, nemcsak együlésessel repült. Üdv: p-51 | |||||
p-51 | Adatlap | 497837 | 2011. július 16. 18:02 | ![]() | |
Sziasztok! Szeretném tudni, hogy Vári Gyula Milyen oldalszámmal repülte a kétüléses MiG-29UB-t a bemutatókon. Úgy tudom, nemcsak együlésessel repült. Üdv: p-51 | |||||
The_Ori | Adatlap | 497836 | 2011. július 16. 10:41 | ![]() | |
A leállításkor még azt írták az újságok hogy tavasz végére, nyár elejére már el is lesznek adva. Ebből a cikkből most annyi derül ki hogy pénz kell a HM-nek, ezért így vagy úgy, de idén mindenképp eladják a gépeket. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 497835 | 2011. július 16. 08:23 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 497834 | 2011. július 14. 03:54 | ![]() | |
Pedig jelen állás szerint nagyon így fest a helyzet... Talán egy gép fog Kecskeméten maradni, szerencsés esetben. | |||||
Hornet102 | Adatlap | 497833 | 2011. július 13. 22:36 | ![]() | |
farkas469 | Adatlap | 497832 | 2011. július 13. 22:28 | ![]() | |
Sziasztok! Igaz a hír, hogy az összes Mig-29-es megy az oroszokhoz? Múzeum 0db? Remélem nem! Üdv. | |||||
Monox | Adatlap | 497831 | 2011. július 9. 16:34 | ![]() | |
Nem túl jó minőség, de 1998-ban még csak erre volt lehetőség. Mindenesetre látható, hogy az akna színe megegyezik a gép szürke színével. | |||||
hargitaidani | Adatlap | 497830 | 2011. július 9. 01:05 | ![]() | |
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hogy milyen színűre fessem az 1/48 as (1998 jubileumi festés, tehát még a NATO előtti színek..) mig-29 esem futóműaknáit? | |||||
miles | Adatlap | 497829 | 2011. július 8. 10:39 | ![]() | |
miles | Adatlap | 497828 | 2011. július 8. 10:01 | ![]() | |
Kösz. Azt tudom, hogy a kezdetek kezdetén még használtak R-60-ast is. Akkor még ezt is felrakták készültségi gépekre? | |||||
Tamás | Adatlap | 497827 | 2011. július 7. 17:14 | ![]() | |
Helo De 99-ben teljes fegyverzettel is voltak készültségbe MIGek. A Szerbiai konfliktus miatt . Az 4-R73 és 2-R27 a fügeeszményen És ha jól emlékszem akkor a törzs alatti póttartály nem volt fent. | |||||
Weizi | Adatlap | 497826 | 2011. július 7. 16:25 | ![]() | |
Általában két darab R-73 rakétával és teljes gépágyú javadalmazással! Ez volt a legjellemzőbb konfiguráció. | |||||
miles | Adatlap | 497825 | 2011. július 7. 13:01 | ![]() | |
Sziasztok! A magyar MiG-29-esek milyen fegyverzettel látták el a készültséget? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497824 | 2011. július 6. 10:38 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
silent8