/ Fórumok /

Mig-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.
Vik30 497719 2011. február 20. 10:52
Válasz erre
Weizi 497718 2011. február 20. 10:51
Válasz erre
De igen!Nyár elején lesz majd vége.
Vik30 497717 2011. február 20. 10:27
Válasz erre
oké! Köszi!Hol vagy?Csak nem átképzésen?
Weizi 497716 2011. február 19. 23:56
Válasz erre
Rendben van,majd keresgélek!Biztosan akad majd valami használható a jelzéskről is,meg a környezetről!Viszont sajnos várni kell rá,mert jelenleg 1500Km-re vagyok a képeimtől,a Griff madarak földjén!
Ezek mobil telefonnal készültek,(mondjuk ez látszik is rajtuk)azért tudtam feltölteni ide.
Vik30 497715 2011. február 19. 22:27
Válasz erre
Szia ha van még ilyen fotód szívesen venném a reptéri dioráma miatt!Felfestések stb miatt!
zoli1989 497714 2011. február 19. 21:54
Válasz erre
Nagyon jók a panorámafotóid. Amit decemberben beraktál a 27-es UB-ról az meg egyenesen "kedvenc".

A felsorolásodból az első 3 kipipálva nálam. Ülni még nem ültem benne, csak "kabinkukkantás" volt meg, majd egyszer talán Szolnokon... :/
Weizi 497713 2011. február 19. 21:31
Válasz erre
"Back Jack"
"Back Jack
10-es,21-es
10-es,21-es
Csak egy kép a rengeteg közül
Csak egy kép a...

Az a nap mindenki számára szívszorító volt!:(
Azoknak akik valaha is látták ezeket a gépeket a földön,a levegőben,akik megérinthették,vagy akiknek olyan szerencséjük volt,hogy be tudtak ülni legalább egyszer ebben a rövidke 17 évben!
És nem utolsó sorban azok számára,akik valaha is dolgoztak ezeken a masinákon!
Néhány kép az utolsók közül:
TornadoIDSECR 497712 2011. február 19. 20:50
Válasz erre
Azt elhiszem ,szívszorító érzés lehetett. Szomorú hogy sor került erre az eseményre most s nem sok sok év múlva. 
PETI 497711 2011. február 19. 20:19
Válasz erre
Én meg a helyzetet... Szívesebben hagytam volna ki ezt az egészet. Üdv
Monox 497710 2011. február 19. 18:45
Válasz erre
PETI, hogy én hogy utállak téged! :)))
PETI 497709 2011. február 19. 13:46
Válasz erre
1

1
1
2

2
2
3

3
3
4

4
4
5

5
5
6

6
6

Utolsó kiképzési repülés (nem hivatalos kivonás)

Kecskemét, 2010.12.07
miles 497708 2011. február 19. 10:59
Válasz erre
Nem lehet, hogy a zvezda ugyanaz mint az italeri?
miles 497707 2011. február 17. 20:44
Válasz erre
01lengyel MiG-29
01lengyel MiG-29

Valószínű ez a megoldás.
Neo954 497706 2011. február 15. 18:48
Válasz erre
Szia!
A külső az APU-60-nak az R-60 sínének néz ki.

Üdv.:Neo
Kakukk 497705 2011. február 15. 18:39
Válasz erre
pilonok
pilonok

Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni.Az lenne a kérésem, hogy azonosítsátok be a képen szereplő 3db pilont.Egy lengyel gép a hordozója. Köszönöm
Vik30 497704 2011. február 13. 14:57
Válasz erre
Valaki már rakott össze zvezda mig-29 est?
p-51 497703 2011. február 12. 20:40
Válasz erre
fridi 497702 2011. február 12. 15:35
Válasz erre
bocs, tescoban
fridi 497701 2011. február 12. 15:34
Válasz erre
a teckoban lehet kapni fémből készült kis játék  repülőgépeket,  na ez kb. úgy néz ki.
zoli1989 497700 2011. február 12. 14:43
Válasz erre
Húú, hát ezen mosolyogtam egy jót. Tényleg tuti darab ;)
PETI 497699 2011. február 12. 14:12
Válasz erre
144_MIG-29_FULCRUM_eng_main

Academy
144_MIG-...

Üdv!

Azért az Academy 144-es Fulcrumja szép, élethű darab. Valaki kiadhatna már egy normális 29-est 144-ben...
sanyi 497698 2011. február 12. 13:12
Válasz erre
pic_17
pic_17

Mert szerintem púpos is. Ehun vala-e egy fotó - sajnos nem a legjobb minőségű, mert egy P-3-ból készült. Kész csoda hogy nem lőtték le a gaz imperialisták terrorbombázóját, miközben a bölcs és békés északot célozta be!:)
p-51 497697 2011. február 11. 17:21
Válasz erre
De olyan púposnak tűnik a háta.
Levix 497696 2011. február 11. 15:49
Válasz erre
Air Force a legerősebb hatalom az északi. Pletyka légierő az észak hinni nekik, bár sok a kommunikációs Észak-Korea Air Force legelitebb és kiváló teljesítmény.
A alapokra a két zászlóalj egy ezredet repülőgépes, amely légierő általános az Észak hogy ugyanezt az 24 vagy több
Kimutatták, hogy a művelet a gáz-és nézd meg a különböző idegen anyagok különböző anyagok, de a leggyakoribb
MIG-29A MIG-29SE MIG-29UB MIG-29A része rá ... MIG-29SE testvére ... és MIG-29UB átalakítás tréner, a lánc 5 egység típusú
És minden gázok ismert működni.

55 ezred és 57 légierő ezred állomásozott állomásozó Sunchon egy fürdő és egy légibázis az amerikai haditengerészet legfőbb alapja
Érdekében a származási ellenőrzés felügyelete és kezelése képzés birkózni a légierő és a fő feladat, hogy ismételje. Összpontosítva Észak-Korea fővárosa Phenjan, hogy megvédje annak légterét.

MIG-23. Ellentétben a MIG-23 lezuhant miatt hibás gáz úgy tűnik, hogy nincs tartalék alkatrészeket is be unhwalhan.

KF-16..MIG-29 KF-16, és hasonlítsa össze az összes gázt bizonyos területeken, de minden arc tűnik, nem érvényesül ... MIG-29 erősségeit és gyengeségeit
. Hogy van, hogy dolgozzon taktika fogni annak érdekében, jelentős fenyegetést jelent ebben az időben nehéz, de ...
Lapos termékek működhet az új típusú irányított rakétákkal rendszerek fontolóra veheti az ilyen esetekre.
sanyi 497695 2011. február 11. 12:57
Válasz erre
Éppen azért raktam be, hogy a "nyelvészek" majd jól kivesézik!:)
Laller 497694 2011. február 10. 17:55
Válasz erre
Jó-jó. Szépek a képek, de a szöveg tele van helyesírási hibával... :)
sanyi 497693 2011. február 10. 11:43
Válasz erre
Egy kis érdekesség: Észak-Korea
bemil.chosun.com/nbrd/gallery/view.html
The_Ori 497692 2011. február 5. 18:34
Válasz erre
romeo 497691 2011. február 5. 15:37
Válasz erre
mig-29ub_huaf_01_of_16
mig-...
mig-29ub_huaf_02_of_16
mig-...
mig-29ub_huaf_03_of_16
mig-...

fotó: Luc Colin
romeo 497690 2011. február 5. 15:35
Válasz erre
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey.
NATO Air Meet 04 at...
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey. (1)
NATO Air Meet 04 at...
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey. (2)
NATO Air Meet 04 at...
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey. (3)
NATO Air Meet 04 at...
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey. (4)
NATO Air Meet 04 at...
NATO Air Meet 04 at Konya, Turkey. (5)
NATO Air Meet 04 at...

fotó: Luc Colin
makettes 497689 2011. február 2. 16:24
Válasz erre
Ez igen,NAGYON köszönöm!
Only72 497688 2011. február 2. 13:47
Válasz erre
P1050890
P1050890

Hello!

Remélem ezzel tudtam segíteni!

Üdv 
makettes 497687 2011. február 2. 12:44
Válasz erre
Sziasztok!
A 24-es oldalszámú Mig-29 UB festési rajzát keresném,ha esetleg valakinek meglenne jelezzen.Vagy ha fotóval rendelkezik az is jó lenne.
Köszönöm.
makettes
PETI 497686 2011. január 28. 20:38
Válasz erre
Sziasztok!
Ma megjelent az Aranysasban Németh Zoltán cikke a Nagyvas magyarországi pályafutásáról. Mivel nagyon eredeti és egyedi a hangvétele, mindenkinek ajánlom!
Ez tényleg a Nagyvasról szól.
Üdv
Levix 497685 2011. január 27. 11:34
Válasz erre
Mig-29K & M drawing
Mig-29K & M drawing

Itt egy kis segítség a K-hoz.
Samee 497684 2011. január 27. 11:09
Válasz erre
Az Italeri MiG-29-est MiG-29-esre is nehéz átalakítani :)

Komolyabban:
A K futóműve megerősített, rgo gyári futóművek kuka.
Szárnyak felhajthatók, ezt pár vonal bekarcolásával mondjuk meg tudod csinálni.
Fékhorgot meg kell szkreccselni, ez mondjuk annyira nem para.
A kiömlök közötti féklapok a K-nál oválisak és nem szögletesek.
Nem vagyok biztos benne, de asszem a K-nál mintha növelték volna a vezérsíkokat szárnyfelületeket. (kövezzetek meg ha nem)
Ha jól rémlik akkor az indiai K-k közül mindegyik 2 személyes kabinra épül, de ennek elhelyezése a normál 1 üléses és az UB közé esik, de egyik kabinteteje se stimmel hozzá, rgo új kabintető. De ha maradsz a prototípusnál akkor ezt a problémát kiküszöbölheted.
Ahogy elnézem megnövelték a szárnyak előrenyúló részét, és az íve is más.
Pár panelvonal máshol van, vagy egyáltalán nincs.
Teljesen új pilótafülkét kell építeni. GSF-eket lecserélni.
+ 1 felfüggesztési pont a szárnyakra.

Talán a prototípussal jársz a legjobban.

Üdv.
Szemi
Vik30 497683 2011. január 26. 22:10
Válasz erre
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra?
SeZo 497682 2011. január 24. 06:59
Válasz erre
Akkor úgy tűnik marad a házi barkácsolás! A K-36-os katapultülés még nem is olyan rettenet, inkább a pilótafülke silány! :(

Köszi mindkettőtöknek!

Üdv:
SeZo
zsury 497681 2011. január 24. 06:31
Válasz erre
Úgy emlékszem a lengyel Part nevű cég is gyártott maratást a 72-es UB-hez...de azt sajna nem tudom, léteznek-e még...

Üdv, Zsury.
Newman 497680 2011. január 23. 23:02
Válasz erre
A 72-es UB nehéz ügy... Tudtommal csak az Eduard gyártott hozzá régebben maratást, de ma már nehezen lehet hozzájutni.
Sok sikert!
Üdv:
Péter
SeZo 497679 2011. január 23. 21:37
Válasz erre
Kedves Fórumtársak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy Mig-29UB-t szeretnék megépíteni 1:72-es méretben és a kabinhoz keresek feljavító szettet. Ha esetleg láttatok honlapot, ahol van, vagy boltot Budapest környékén, esetleg van, akinek van és megválna tőle szóljatok legyetek szívesek!

Köszönöm előre is!
Üdv: SeZo
sezo82@citromail.hu
romeo 497678 2011. január 23. 20:13
Válasz erre
PETI 497677 2011. január 22. 18:44
Válasz erre
Romeo,
az utolsó kettőt honnét lehet letölteni nagyobb felbontásban?
Üdv
makettes 497676 2011. január 22. 16:25
Válasz erre
Szia Newman!
Kereslek ezerrel!
üdv. makettes@freemail.hu
miles 497675 2011. január 22. 13:08
Válasz erre
Newman 497674 2011. január 21. 22:30
Válasz erre
02,03,04,06,08,09,10,11,15,16,18,21,26,27
miles 497673 2011. január 21. 21:44
Válasz erre
Sziasztok!

Hány gépet festettek át NATO szürkére?
romeo 497672 2011. január 18. 21:48
Válasz erre
hungary6
hungary6
3_21-702
3_21-702
Kecskemét 1998. (3)
Kecskemét 1998. (3
Kecskemét 1998. (4)
Kecskemét 1998. (4

Üdv!
flanker photo
Laller 497671 2011. január 18. 19:09
Válasz erre
Nagyiván
Bocs, a Lajos tudom nem én vagyok... :)
Lajos 497670 2011. január 18. 18:56
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.