/ Fórumok /

Mig-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.
romeo 497513 2010. december 10. 12:07
Válasz erre
dsc01939
dsc01939

Újabb fotók a MiG-29 búcsúról. A műszaki állomány is felkerült...
www.jetfly.hu/rovatok/galeria/vege_ennyi_volt/
Caprice84 497512 2010. december 8. 17:09
Válasz erre
Olvastam egy fórumon hogy szerbiába kerülnek a migek, előtte mennek az oroszokhoz. Valaki meg tudja ezt erősíteni?
Rumcájsz_52 497511 2010. december 8. 16:32
Válasz erre
romeo
Nem szimbolikus áron, hanem az elméleti vételárból a lízing-költség levonása után fennmaradt ún. maradvány-áron. Most szóljon, akinek erről valós infója van! Attól tartok, ez közel se lesz szimbolikus összeg...
Üdv R.
romeo 497510 2010. december 8. 13:52
Válasz erre
Valójában 2011. január 1.-től nem rendelkezünk magyar tulajdonban lévő harci repülőgéppel...
romeo 497509 2010. december 8. 13:04
Válasz erre
Valószínűleg ez az utolsó Szovjet/orosz típusú harci repülőgépünk...
mrbaracus 497508 2010. december 8. 12:37
Válasz erre
Sziasztok!

szörnyű volt megélni a MiG-23 és MiG-21 típusok után a "nagytesó" búcsúzását is.Hétfőn egy négygépes kötelék még áthúzott Pápa felett, nekünk ennyi jutott még a 29-eseből.
Ha az ország vezetői mondjuk csak tizedannyit aggódnának a HONVÉDELEMÉRT mint azt itt a fórumon tesszük akkor ma nem itt tartana a légierő...
ambasa 497507 2010. december 8. 05:50
Válasz erre
Üdv!

és ez miért izmosodás? Megint lesz egy csomó olyan gépünk amelyhez nem veszünk fegyverzetet, amire majd jöhetnek a minisztériumból a kiöregedett hajózók repülési pótlék miatt, elvonva az értékes repidőt attól akinek valóban szüksége lenne rá, megint megvalósulhat majd az a magyar sajátosság, hogy a kiképzett repülőgép vezetőink nem a típusán, hanem egy csökkentett képességű gépen repül, mert az olcsóbb, és végül megint nem lesz pénz a szállító helikopter park rendbetételére. Viszont majd büszkén mondhatjuk, hogy 28 gép áll a szó szoros értelmében a betonon, nagyon nagy izmosodás mondhatom.

TG
mirazsmarci 497506 2010. december 8. 00:31
Válasz erre
Kecsó2010 MiG-29 003
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 010
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 033
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 035
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 042
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 048
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 049
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 057
Kecsó2010 MiG-29...
Kecsó2010 MiG-29 073
Kecsó2010 MiG-29...

Sziasztok!

Néhány kép az említett repülésekről:
Sempi 497505 2010. december 7. 22:47
Válasz erre
a Migeket meg az állam vette meg szimbolikus áron az udvarba állni:S
Tibcsi 497504 2010. december 7. 22:15
Válasz erre
Szimbolikus áron én is vennék egyet ide az udvarba. :))
romeo 497503 2010. december 7. 22:11
Válasz erre
A Gripeneket 2016-ban kellene megvásárolnunk szimbolikus áron...
Makettezõ 497502 2010. december 7. 22:09
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm válaszaitokat , én is így tudtam, Sajnos ez van. Kíváncsi leszek a Gripenek Magyarországi történetére, sokan mondogatják, hogy ők is így fognak járni, ki tudja..

Üdv:Viktor
zsury 497501 2010. december 7. 22:00
Válasz erre
MiG-29_game_over_18
MiG-29_game_over_18

Azt hiszem ez a fotó magáért beszél...:(
Hornet102 497500 2010. december 7. 21:52
Válasz erre
Még az ég is felemás arcát mutatta...
romeo 497499 2010. december 7. 21:32
Válasz erre
DPP07DA0C07140A32_tmp4C97
DPP07DA0C07140A32_tm...

Üdv!
romeo 497498 2010. december 7. 21:28
Válasz erre
Ahogy élt, úgy hal (mIG-29)

legiero.blog.hu/2010/12/06/ahogy_elt_ugy_halt
romeo 497497 2010. december 7. 21:25
Válasz erre
romeo 497496 2010. december 7. 21:23
Válasz erre
romeo 497495 2010. december 7. 21:19
Válasz erre
Nyugger 497494 2010. december 7. 21:15
Válasz erre
Romeo !
Rossz hírem van, nincs már hajtóművezésre lehetőség. Részben a hm. állapota miatt, részben azért mert már nincs kiképzett ember erre. Ez nem vicc. A 2009-ben kapott Albatrosz is hallgatni fog, a humán ok miatt.
romeo 497493 2010. december 7. 21:13
Válasz erre
MiG-29_game_over_09
MiG-29_game_over_09

Gyászol a Magyar Légierő - kivonták a MiG-eket
Itt található egy galéria a kivonásról:
www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/gyaszol_a_magyar_legiero_kivontak_a_migeket/
Hornet102 497492 2010. december 7. 21:03
Válasz erre
A MiG-21-seket újra szolgálatba állítani csak egy módon lehet: Csaligépnek, hogy azt bombázzák szét. Sajnos csak erre jók... Évekig álltak a szabad ég alatt. Napnak, esőnek, fagynak, szélnek kitéve... Sajnos akár milyen sűrgető vagy szorult helyzetről is lenne szó, semmi esély arra, hogy egy konfliktusban a fenti módot leszámítva hasznát vegyük a régi 21-nek:(
A MiG-29-es is csak úgy maradhatna tartalékban, ha szakszerűen tárolnák őket. Egyszerű dolgok ezek: hangárba, ahol legalább plusz 5 fok van. Egyik gép sem "sértődne meg" ha még le is ponyváznák a hozzáértő kezek. Emellett rendszersen átnézni a rendszereket, kerozinnal feltöltve tárolni, hogy az esetleges szivárgásokat észleljék, 45 naponta beindítani a hajtóművet stb.
S ami a legfontosabb a pilóták és a műszakiak jártasságát megőrizní... Hogy ezt miképp, hát csakis üzemmel lehet. Repülni kell a típussal. De ez magával húzza azt, hogy alkatrész kell a gépekhez, speciális kenőanyag, amit 29-es igényel és ez újabb pénz kiadás...
Nekem nagyon fog hiányozni! Nem volt a kedvencem, de mindig is tudtam, hogy mire képes és hogy mennyire fantasztikus gép is, de amikor 2009-ben körbe járhattam, megfoghattam beleülhettem s nem 5 percre mint a repnapon, akkor egyszerűen... megtörtént! Olyan ez mint, amikor látásból ismersz egy bomba jó bigét, de mersz hozzá szólni, mert hát esély az nincs és ezt el is könyveled magadban. Aztán egyszer csak úgy alakul, hogy dumálhatsz vele és feloldódnak a gátlások és ráébredsz, hogy több van a felszín alatt!
Szegény Monoxot nyaggadtam pár hónappal ezeleőtt, hogy ha tud valamit írjon és irány Kecskemét. De így, hogy senki, még Ő sem tudod biztos infót, így nagyon fáj az egész. Akik tényleg szeretik a típust, nem akartak volna többet, mint állni a kerítés mellett és hallani a koncertet, amit az RD33-sok adnak. Nekem ennyi is elég lett volna...
Remélem tudtam választ adni a kérdésedre,még ha nem is teljest.
Hát nagyon fog fájni ez a hónap és azok a repnapok, amikor már nem repülnek a magyar 29-sek...
Daala 497491 2010. december 7. 21:00
Válasz erre
Megint csak a hajózók kerültek bele a cikkbe...
romeo 497490 2010. december 7. 20:56
Válasz erre
romeo 497489 2010. december 7. 20:52
Válasz erre
Üdv Makettező!
A MiG-21-et már nem tudnák visszaállítani, esetleg azt az 1 darabot, amelyiken hajtóműpróbát végeznek Szolnokon.
Ha minden olajozottan megy 2012-től ismét izmosodik a Magyar Légierő 12 db L-159 ALCA és 2 db L-159T1 által. Sajnos az L-159-esek egyelőre nem lesznek magyar tulajdonban, csak bérelni fogjuk őket amolyan Gripen módra, de magyar felségjellel.
romeo 497488 2010. december 7. 20:47
Válasz erre
A MiG-29-esek december 31.-ig keszit adnak...
Csobi21 497487 2010. december 7. 20:44
Válasz erre
De hogy a tv-be egy szó se esett erről!Már csak aki meghalt egy ilyenen, őmiatta is megérdemelte volna, ha másért nem...
Makettezõ 497486 2010. december 7. 20:36
Válasz erre
Szia Monox!

Valóban szívfájdító dolog ez, mi lesz ezzel az országgal nélkülük?.. Mármint a 14 grinya keves, mint a harmat. A 29-esnek élesben nem lenne ellenfél. Ha ne adj isten itt lenne valami konfliktus Magyarországnak lehet annyi lenne, de hallottam valakitől, hogy ha mégis lenne itt valami, akkor még a Mig 21,29-eseket is újra készültségbe állítanák, visszaállítanák(de hogyan?) a rendkívüli esemény miatt. Szerintetek, persze én soha nem voltam katona, olyan mondta, aki réges rég az volt. Én sajnos ebben a témában erős vitába keveredtem vele,nem nagyon hiszem, sajnos, mert elég sok a negatív tényadat, és gondoltam megkérdezlek titeket , vannak itt elég járatosak a témában.

Köszi a választ/Üdv:Viktor
Monox 497485 2010. december 7. 20:25
Válasz erre
Komédia, keserűség, fájdalom...
PETI 497484 2010. december 7. 17:36
Válasz erre
MiG_29 bucsurepules copy

2010
MiG_29 bucsurepules...

Ma volt a búcsú...
romeo 497483 2010. december 7. 11:39
Válasz erre
Búcsú_a_Nagyvastól
Búcsú_a_Nagyvastó...

2010. december 6.
airbase.blog.hu/2010/12/06/bucsu_a_nagyvastol
Sempi 497482 2010. december 6. 19:04
Válasz erre
Nagyon elszomorított a cikk, és eszembe jutott, hogy ezek minden még rendszerben lévő eszközökre(az az elég szegényes és elavult választék) minden alakulatnál igazak. Kihasználatlanok, és nagy részük elavult, vagy elégtelen mennyiségű. Be kéne már látni hogy nem csak médiaberuházásoknak kéne történniük...
Hornet102 497481 2010. december 6. 18:47
Válasz erre
Hát ez jó! Most már semmi esély arra, hogy az ember ott legyen a kerítésnél...
Augusztus óta reméltem, hogy ott lehetek majd a kerítésnél és legalább hallhatom utoljára a gépeink hangját...
Ennyit erről!
Zokog a lelkem...
Pimpa 497480 2010. december 6. 18:27
Válasz erre
Zépisti 497479 2010. december 6. 12:37
Válasz erre
Sziasztok!

A bázisról jött a hír,hogy december 7-én illetve rossz idő esetén másnap (dec.8.)szerdán lesz a búcsúztatása a típusnak.Hiszem ha látom...Sokszor volt ilyen híresztelés ami kacsának bizonyult és a bázis állományát sem nagyon érdekli az egész ügy.Ez van.

Zépisti
Monox 497478 2010. december 6. 11:54
Válasz erre
Volt (vagy ne adja a JóIsten: lesz) búcsúrepülés?
mig-29 497477 2010. december 5. 22:00
Válasz erre
mig felvarró
mig felvarr

Sziasztok!

A MiG-29 Magyarországi búcsúrepülésének alkalmából készült felvarró eladó korlátozott számban.

ár: 1500Huf+posta
érd: kaszab.t@gmail.com
Tibcsi 497476 2010. december 5. 06:56
Válasz erre
Jééé, ezek repülnek is a gépeikkel? :(
zoli1989 497475 2010. december 4. 22:43
Válasz erre
Nagyon jó videó, nemsemmi felvételek vannak benne.
Caprice 497474 2010. december 4. 22:22
Válasz erre
www.youtube.com/watch

A lengyelek milyen jól elboldogulnak a 29el.
p-51 497473 2010. december 1. 09:04
Válasz erre
Igazad van! Szerintem már most sem érdekel ez senkit, az a baj! Én nagyon meglepődtem a tartalmán, ezeket a kihasználtsági adatokkal szerintem az adófizetőknek mindig tisztában kellene lenniük.
romeo 497472 2010. december 1. 08:50
Válasz erre
16lengyelmig-29-11_1291037917
16lengyelmig-29-...

Lengyel MiG-29 fotók itt (új):
www.honvedelem.hu/galeriakep/245/1
Caprice 497471 2010. november 30. 22:20
Válasz erre
Megírta ezt a cikket? Szerinted lesz hatása? 1 év múlva sokan nem fognak már emlékezni...
p-51 497470 2010. november 30. 13:04
Válasz erre
Ráadásul a lengyeleknek mellette elég tisztességes f-16 flottájuk van.
romeo 497469 2010. november 30. 11:52
Válasz erre
Zépisti 497467 2010. november 30. 09:19
Válasz erre
Sziasztok!

Megjelent az Aranysas!Kővári László cikkét(Az eltékozolt típus,MiG-29-es a "Nagyvas" 1993-2010) ajánlom figyelmetekbe,végre megírta valaki ,hogy mekkora disznóság volt a 29-esek magyarországi története...
A lengyelek meg komoly korszerűsítésre készülnek és még hosszú ideig számítanak a típusra.

Zépisti
Caprice 497466 2010. november 28. 11:51
Válasz erre
pilotka 497465 2010. november 28. 11:30
Válasz erre
Népek! Rendkívül üres a sereg bugyellárisa..el sem hiszitek mennyire...
Caprice 497464 2010. november 27. 20:25
Válasz erre
Rendkívül elszomorító ezt így összességében elolvasni. A környező országokhoz képest emberileg és technikailag is le vagyunk maradva ezen a területen ...
romeo 497463 2010. november 27. 11:15
Válasz erre
Üdv!
Egy cikk a MiG-29 kivonásról:
www.aranysas.hu/cikk_1.php
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.