<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
p-51 | Adatlap | 497408 | 2010. szeptember 11. 15:31 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 497407 | 2010. szeptember 11. 15:20 | ![]() | |
Öntesz bele egy kis modelmaster 2134-et, aztán a Revellt kiöntöd belőle :D :D :D Nemtudom ... | |||||
bagolyj | Adatlap | 497406 | 2010. szeptember 10. 20:54 | ![]() | |
sziasztok, a sztenderd orosz mig29-es festés színeit (kétszínű, egy világos-szürke, illetve egy zöldes-szürke) hogyan kevernétek ki Revell színekből? köszi | |||||
Neo954 | Adatlap | 497405 | 2010. szeptember 8. 23:46 | ![]() | |
Szia! A HAD oldalon számsorosak az 1:72es Mig-29 matricák is , szóval a válasz igen. :) Üdv.:Neo | |||||
Ronin | Adatlap | 497404 | 2010. szeptember 8. 21:45 | ![]() | |
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a 29-eshez kiadott 1:72-es HAD matricákból (Magyar Légierő) felmatricázható a kétüléses verzió is? Mivel, ha jól emlékszem mind a régi festésnél, mint a ,,nátós" útmutatón csak az együlésest mutatják be. Bocsi a mazsola kérdésért...:) Köszi! Ronin | |||||
Weizi | Adatlap | 497403 | 2010. szeptember 8. 20:41 | ![]() | |
Figaro | Adatlap | 497402 | 2010. szeptember 8. 19:36 | ![]() | |
mig-29 | Adatlap | 497401 | 2010. szeptember 8. 19:22 | ![]() | |
ui.: a 04-re biztos nem én raktam fel:) | |||||
mig-29 | Adatlap | 497400 | 2010. szeptember 8. 19:21 | ![]() | |
Hát a pénzfeldobás sem rossz de oda rakjuk ahova akarjuk:)) Azon kívül hogy nem függesszük egy oldalra a két imitátort más megkötés nincs. Az r-73 esetén a külső indító azért jobb mert könnyebb a fel és leszerelése mivel a gép szárnya nem túl magas és nem akarja senki beverni a fejét és feleslegesen hajolgatni az imitátorral a kézben mivel az sem pehelysúlyú. Illetve a tartó nitro-szintje is számít amelyikben reggel nagyobb a nyomás oda szoktuk tenni. Mindent egybevetve az asszimmetriát figyelembe véve bárhova rakhatod az imitátorokat és fogd rá a nyuszira:)) | |||||
Neo954 | Adatlap | 497399 | 2010. szeptember 8. 17:41 | ![]() | |
Figaro | Adatlap | 497398 | 2010. szeptember 8. 17:36 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 497397 | 2010. szeptember 8. 17:30 | ![]() | |
Hát most már engem is... :)) | |||||
búza | Adatlap | 497396 | 2010. szeptember 8. 17:27 | ![]() | |
Csatlakozom, engem is érdekel! | |||||
Neo954 | Adatlap | 497395 | 2010. szeptember 8. 17:23 | ![]() | |
Pedig szerintem nemcsak őt érdekelné! :) | |||||
Figaro | Adatlap | 497394 | 2010. szeptember 8. 17:21 | ![]() | |
Szia mig-29! Tán' csak nem pénzfeldobás? :) Gondolom van műszaki v. üzemeltetési magyarázata. Légyszi' írd le, kíváncsi lennék rá. Köszi Figaro | |||||
mig-29 | Adatlap | 497393 | 2010. szeptember 8. 17:11 | ![]() | |
Kedves Figaro! Hogy hova kerül az imitátor? Rakd ahová akarod mert ha megírom mi dönti el úgy sem fogod elhinni:))) | |||||
Neo954 | Adatlap | 497392 | 2010. szeptember 8. 14:20 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 497391 | 2010. szeptember 8. 13:51 | ![]() | |
Ilyen szögben. :) | |||||
Neo954 | Adatlap | 497390 | 2010. szeptember 8. 12:40 | ![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne a szakikhoz, hogy milyen szögben áll nyitva a harci és az uti kabinteteje? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv.:Neo | |||||
Figaro | Adatlap | 497389 | 2010. szeptember 7. 20:05 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497388 | 2010. szeptember 7. 17:16 | ![]() | |
Szia Figaro! Az általad bekarikázott dolgok estében telitalálatot értél el!:-) Az egyes képen bekarikázott szerkezet maga a póttartály rögzítő zár szerkezete,csak ez az egy van belőle,a tartály hátsó részén található két függőleges nyúlvány ugyanis csak támasztéknak szolgál,valamint a tartály oldásakor eme két nyúlványon elfordulva,az áramlás hatására távolodik el a géptől. A kettes képen pedig a tartályon átmenő rögzítő rúd nyílása látható,amelynek menetes,négyszögletű nyílással rendelkező fej részét(levehető)a gépen található zárszerkezethez lehet csatlakoztatni.Tehát ha leegyszerűsítjük,akkor a póttartály mindösszesen csak egyetlen csavarral(Menetes végű rúddal) van rögzítve a géptörzshöz. | |||||
Figaro | Adatlap | 497387 | 2010. szeptember 7. 16:33 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 497386 | 2010. szeptember 5. 15:10 | ![]() | |
Repy | Adatlap | 497385 | 2010. augusztus 26. 18:23 | ![]() | |
Köszi szépen a segítséget, igen a kiömlőket és a kabint mindenképpen beszerzem, de még láttam hozzá kiegészítőt például futóműhöz és a fékszárnyhoz, talán még azokat érdemes beszerezni... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497384 | 2010. augusztus 26. 15:57 | ![]() | |
Szia, Én azt mondom, hogy az Academy 29-es két legszembetűnőbb hiányossága a kabin és a kiömlők. Ha ezt a két hibáját kijavítod, akkor már 90%-nál tartasz. :) Tehát elsősorban kabinfeljavítót (vagy legalább ülést) és egy hajtóműkiömlő feljavítót vegyél hozzá. Ez a minimum. A többi már csak apróság. :) Ja igen: és a főfutószárat rövidítsd meg 3-4 mm-rel, hogy a madarad élethűen tartsa a faroktollait. :)) Üdv: Tibcsi | |||||
Samee | Adatlap | 497383 | 2010. augusztus 26. 15:45 | ![]() | |
Ma én is nézegettem ezeket luckymodellen. :) Az első az a pitot cső hu.wikipedia.org/wiki/Pitot-cs%C5%91 A gép orrán lévő "hegyes izé" A második a Quickboost szerint korrekt formájú orrkúp A harmadikban meg állásszög adók meg egyéb a gép felületén található izémizék vannak. | |||||
Repy | Adatlap | 497382 | 2010. augusztus 26. 15:18 | ![]() | |
Sziasztok! Nézegettem Hobbyeasy-n mig 29es kiegészítőket és ilyeneket találtam 1:48ban, mint: quickboost: Pitot tubes Correct Nose Sensing units Ezek mit takarnának, a másodikat gondolom, hogy orrkúp, dehát annyira rossz lenne az academyé? Valamint a másik kettő is szükségese ? | |||||
miles | Adatlap | 497381 | 2010. augusztus 11. 11:19 | ![]() | |
Mianmar is rendelt 20 SMT-t valamikor az év elején, még Koreai NDK-nak is van pár SMT-je. | |||||
p-51 | Adatlap | 497380 | 2010. augusztus 11. 08:47 | ![]() | |
mondjuk nekem is jobban tetszik az eredeti sárkánnyal. | |||||
p-51 | Adatlap | 497379 | 2010. augusztus 11. 08:45 | ![]() | |
Nagyon köszönöm! | |||||
lajosmolnar | Adatlap | 497372 | 2010. augusztus 10. 14:21 | ![]() | |
Sziasztok! ha valakit érdekel Mig-29 fülke és hajtóműkiömlő 1:48-ban bátran keressen!megegyezünk.Mindkettő Aires gyártmány. molnarlajos@colonial.hu | |||||
Mpower | Adatlap | 497371 | 2010. augusztus 10. 12:47 | ![]() | |
Annak idején a Ladánkat is vissza kellett volna adnunk, minőségi kifogások miatt:) | |||||
zsury | Adatlap | 497370 | 2010. augusztus 10. 12:41 | ![]() | |
Tudtommal csak Oroszország. Egy pár darabot eladtak egy -két éve Algériának, de minőségi kifogások miatt visszaadták, és inkább a Szu-27-est választották. | |||||
Mpower | Adatlap | 497369 | 2010. augusztus 10. 12:38 | ![]() | |
De, csúnya az:) Főleg az első meg az uccsó képen. Az egy személyes su27 (pl ami itt volt) is, azért nem tetszik teljesen, mert ugyanilyen duplán púpos. Míg a két üléses kabinteteje után szépen, egy vonalban lejt a gép végéig. Persze ez csak az én véleményem. Egyébként melyik ország használ ilyet? | |||||
zsury | Adatlap | 497368 | 2010. augusztus 10. 11:43 | ![]() | |
Egy kis plusz üzemanyag, meg némi elektronika... Annyira nem csúnya, de a repülési jellemzőit állítólag eléggé rontja, az alaptipushoz képest... | |||||
Mpower | Adatlap | 497367 | 2010. augusztus 10. 11:04 | ![]() | |
Fú, de csúnya szegény. Mi ez a púp a hátán? | |||||
zsury | Adatlap | 497366 | 2010. augusztus 10. 10:38 | ![]() | |
Itt egy pár...:) | |||||
p-51 | Adatlap | 497365 | 2010. augusztus 9. 22:40 | ![]() | |
Üdvözlet mindenkinek! Kecskeméten sikerült szert tennem egy MiG-29SMT-re (mármint1:72-ben). Nagy hálával fogadnám,ha tudnátok segíteni pár képpel, ami zöld-szürke terepfestéssel látszik ez az altípus. Üdv p-51 | |||||
Ptamas | Adatlap | 497364 | 2010. augusztus 9. 22:38 | ![]() | |
Urak! Most találtam a neten,nagyon ott van e kép,gratula a szerzőjének: picasaweb.google.hu/balazs.trautmann/Kecskemet2010RepulonapCsutortokPentek ÜDv PTamas | |||||
Mpower | Adatlap | 497363 | 2010. augusztus 9. 15:57 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 497362 | 2010. augusztus 9. 15:24 | ![]() | |
Akkor erre legyen itt egy uccsó talajfogás a közönség előtt... De jó lenne, ha mégsem ez lenne az utolsó :S | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497361 | 2010. augusztus 9. 13:27 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 497360 | 2010. augusztus 9. 10:41 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497359 | 2010. július 31. 17:56 | ![]() | |
Szia Kamovos! A kép a legutóbbi amerikaiakkal közös hadgyakorlaton készült.Sajnos jelen állás szerint ez volt a típus utolsó ilyen jellegű feladata.:-( | |||||
Kamovos | Adatlap | 497358 | 2010. július 31. 17:45 | ![]() | |
Szia Weizi Csodálatos kép! Csak nem a készenlét? Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 497357 | 2010. július 31. 17:25 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 497356 | 2010. július 31. 16:31 | ![]() | |
És az idióták meg kidobják őket... Szerintem valahogy törvénybe kéne foglaltatni, hogy politikusok ne bírálhassanak felül állambiztonsági, és honvédelmi vonatkozású szakmai kérdésekben szakértőket. | |||||
PETI | Adatlap | 497355 | 2010. július 31. 08:27 | ![]() | |
Hát igen! Ez teljesen rendben van. | |||||
Weizi | Adatlap | 497353 | 2010. július 31. 00:01 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 497352 | 2010. július 22. 11:54 | ![]() | |
Ez e link már régi,mára már 10 db prototipus van. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
B verzió:
Én sok próbálgatással keverném ki. Fénykép segítségével.
A 360-as zöldet próbálnám valamelyik világosszürkével, talán a 75-el keverni. Esetleg fehéret is. De ez csak 5let.
p-51