/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
p-51 497408 2010. szeptember 11. 15:31
Válasz erre
Így van hallgass vlevire, én is hallgattam rá!
B verzió:
Én sok próbálgatással keverném ki. Fénykép segítségével.
A 360-as zöldet próbálnám valamelyik világosszürkével, talán a 75-el keverni. Esetleg fehéret is. De ez csak 5let.
p-51
vlevi 497407 2010. szeptember 11. 15:20
Válasz erre
Öntesz bele egy kis modelmaster 2134-et, aztán a Revellt kiöntöd belőle :D :D :D
Nemtudom ...
bagolyj 497406 2010. szeptember 10. 20:54
Válasz erre
sziasztok,

a sztenderd orosz mig29-es festés színeit (kétszínű, egy világos-szürke, illetve egy zöldes-szürke) hogyan kevernétek ki Revell színekből?

köszi
Neo954 497405 2010. szeptember 8. 23:46
Válasz erre
Szia!
A HAD oldalon számsorosak az 1:72es Mig-29 matricák is , szóval a válasz igen. :)
Üdv.:Neo
Ronin 497404 2010. szeptember 8. 21:45
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a 29-eshez kiadott 1:72-es HAD matricákból (Magyar Légierő) felmatricázható a kétüléses verzió is? Mivel, ha jól emlékszem mind a régi festésnél, mint a ,,nátós" útmutatón csak az együlésest mutatják be.
Bocsi a mazsola kérdésért...:)
Köszi!
Ronin
Weizi 497403 2010. szeptember 8. 20:41
Válasz erre
Figaro 497402 2010. szeptember 8. 19:36
Válasz erre
Szia!
Köszi a választ.
Hiszek neked. :-))
Figaro
mig-29 497401 2010. szeptember 8. 19:22
Válasz erre
ui.: a 04-re biztos nem én raktam fel:)
mig-29 497400 2010. szeptember 8. 19:21
Válasz erre
Hát a pénzfeldobás sem rossz de oda rakjuk ahova akarjuk:))
Azon kívül hogy nem függesszük egy oldalra a két imitátort más megkötés nincs. Az r-73 esetén a külső indító azért jobb mert könnyebb a fel és leszerelése mivel a gép szárnya nem túl magas és nem akarja senki beverni a fejét és feleslegesen hajolgatni az imitátorral a kézben mivel az sem pehelysúlyú. Illetve a tartó nitro-szintje is számít amelyikben reggel nagyobb a nyomás oda szoktuk tenni.
Mindent egybevetve az asszimmetriát figyelembe véve bárhova rakhatod az imitátorokat és fogd rá a nyuszira:))
Neo954 497399 2010. szeptember 8. 17:41
Válasz erre
Figaro 497398 2010. szeptember 8. 17:36
Válasz erre
Tibcsi 497397 2010. szeptember 8. 17:30
Válasz erre
búza 497396 2010. szeptember 8. 17:27
Válasz erre
Csatlakozom, engem is érdekel!
Neo954 497395 2010. szeptember 8. 17:23
Válasz erre
Pedig szerintem nemcsak őt érdekelné! :)
Figaro 497394 2010. szeptember 8. 17:21
Válasz erre
Szia mig-29!
Tán' csak nem pénzfeldobás? :)
Gondolom van műszaki v. üzemeltetési magyarázata.
Légyszi' írd le, kíváncsi lennék rá.

Köszi
Figaro
mig-29 497393 2010. szeptember 8. 17:11
Válasz erre
Kedves Figaro!

Hogy hova kerül az imitátor? Rakd ahová akarod mert ha megírom mi dönti el úgy sem fogod elhinni:)))
Neo954 497392 2010. szeptember 8. 14:20
Válasz erre
Tibcsi 497391 2010. szeptember 8. 13:51
Válasz erre
MiG29_2960705561
MiG29_2960705561
MiG29UB_N50903001052
MiG29UB_N50903001052
india_mig_29
india_mig_29

Ilyen szögben. :)
Neo954 497390 2010. szeptember 8. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne a szakikhoz, hogy milyen szögben áll nyitva a harci és az uti kabinteteje?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
Figaro 497389 2010. szeptember 7. 20:05
Válasz erre
Szia Weizi!
Köszi a részletes leírást.
Figaro
Weizi 497388 2010. szeptember 7. 17:16
Válasz erre
Szia Figaro!

Az általad bekarikázott dolgok estében telitalálatot értél el!:-)
Az egyes képen bekarikázott szerkezet maga a póttartály rögzítő zár szerkezete,csak ez az egy van belőle,a tartály hátsó részén található két függőleges nyúlvány ugyanis csak támasztéknak szolgál,valamint a tartály oldásakor eme két nyúlványon elfordulva,az áramlás hatására távolodik el a géptől.
A kettes képen pedig a tartályon átmenő rögzítő rúd nyílása látható,amelynek menetes,négyszögletű nyílással rendelkező fej részét(levehető)a gépen található zárszerkezethez lehet csatlakoztatni.Tehát ha leegyszerűsítjük,akkor a póttartály mindösszesen csak egyetlen csavarral(Menetes végű rúddal) van rögzítve a géptörzshöz.
Figaro 497387 2010. szeptember 7. 16:33
Válasz erre
UZR-73-as R-27 súlymakett
UZR-73-as R-27 súlymakett
photo29
photo29
1
1
2
2

Üdv Urak!

Mi határozza meg, hogy az R-27 súlymakett melyik oldali
belső tartóra, valamint az UZR-73-as a két külső közül
hova kerül függesztésre?

Az 1-es és 2-es képen jelölt részeknek a póttank rögzítésében
milyen szerepük van?

Figaro
sulyid 497386 2010. szeptember 5. 15:10
Válasz erre
mrca_static2
mrca_static2

A legszebb.
Repy 497385 2010. augusztus 26. 18:23
Válasz erre
Köszi szépen a segítséget, igen a kiömlőket és a kabint mindenképpen beszerzem, de még láttam hozzá kiegészítőt például futóműhöz és a fékszárnyhoz, talán még azokat érdemes beszerezni...
Tibcsi 497384 2010. augusztus 26. 15:57
Válasz erre
Szia,

Én azt mondom, hogy az Academy 29-es két legszembetűnőbb hiányossága a kabin és a kiömlők. Ha ezt a két hibáját kijavítod, akkor már 90%-nál tartasz. :)
Tehát elsősorban kabinfeljavítót (vagy legalább ülést) és egy hajtóműkiömlő feljavítót vegyél hozzá. Ez a minimum. A többi már csak apróság. :)

Ja igen: és a főfutószárat rövidítsd meg 3-4 mm-rel, hogy a madarad élethűen tartsa a faroktollait. :))

Üdv: Tibcsi
Samee 497383 2010. augusztus 26. 15:45
Válasz erre
Ma én is nézegettem ezeket luckymodellen. :)
Az első az a pitot cső hu.wikipedia.org/wiki/Pitot-cs%C5%91 A gép orrán lévő "hegyes izé"
A második a Quickboost szerint korrekt formájú orrkúp
A harmadikban meg állásszög adók meg egyéb a gép felületén található izémizék vannak.
Repy 497382 2010. augusztus 26. 15:18
Válasz erre
Sziasztok!

Nézegettem Hobbyeasy-n mig 29es kiegészítőket és ilyeneket találtam 1:48ban, mint:
quickboost:
Pitot tubes
Correct Nose
Sensing units

Ezek mit takarnának, a másodikat gondolom, hogy orrkúp, dehát annyira rossz lenne az academyé? Valamint a másik kettő is szükségese ?
miles 497381 2010. augusztus 11. 11:19
Válasz erre
Mianmar is rendelt 20 SMT-t valamikor az év elején, még Koreai NDK-nak is van pár SMT-je.
p-51 497380 2010. augusztus 11. 08:47
Válasz erre
mondjuk nekem is jobban tetszik az eredeti sárkánnyal.
p-51 497379 2010. augusztus 11. 08:45
Válasz erre
lajosmolnar 497372 2010. augusztus 10. 14:21
Válasz erre
Sziasztok!

ha valakit érdekel Mig-29 fülke és hajtóműkiömlő 1:48-ban bátran keressen!megegyezünk.Mindkettő Aires gyártmány.

molnarlajos@colonial.hu
Mpower 497371 2010. augusztus 10. 12:47
Válasz erre
Annak idején a Ladánkat is vissza kellett volna adnunk, minőségi kifogások miatt:)
zsury 497370 2010. augusztus 10. 12:41
Válasz erre
Tudtommal csak Oroszország. Egy pár darabot eladtak egy -két éve Algériának, de minőségi kifogások miatt visszaadták, és inkább a Szu-27-est választották.
Mpower 497369 2010. augusztus 10. 12:38
Válasz erre
De, csúnya az:) Főleg az első meg az uccsó képen. Az egy személyes su27 (pl ami itt volt) is, azért nem tetszik teljesen, mert ugyanilyen duplán púpos. Míg a két üléses kabinteteje után szépen, egy vonalban lejt a gép végéig. Persze ez csak az én véleményem.
Egyébként melyik ország használ ilyet?
zsury 497368 2010. augusztus 10. 11:43
Válasz erre
Egy kis plusz üzemanyag, meg némi elektronika...

Annyira nem csúnya, de a repülési jellemzőit állítólag eléggé rontja, az alaptipushoz képest...
Mpower 497367 2010. augusztus 10. 11:04
Válasz erre
Fú, de csúnya szegény. Mi ez a púp a hátán?
zsury 497366 2010. augusztus 10. 10:38
Válasz erre
MiG-29SMT_1_main
MiG-29SMT_1_main
MiG-29SMT_3_main
MiG-29SMT_3_main
MiG-29SMT_13
MiG-29SMT_13
mig-29smt_[917]_1998
mig-29smt_[917]_1998
mig_29smt_0001
mig_29smt_0001

Itt egy pár...:)
p-51 497365 2010. augusztus 9. 22:40
Válasz erre
Üdvözlet mindenkinek!
Kecskeméten sikerült szert tennem egy MiG-29SMT-re (mármint1:72-ben). Nagy hálával fogadnám,ha tudnátok segíteni pár képpel, ami zöld-szürke terepfestéssel látszik ez az altípus.
Üdv
p-51
Ptamas 497364 2010. augusztus 9. 22:38
Válasz erre
Urak!
Most találtam a neten,nagyon ott van e kép,gratula a szerzőjének:
picasaweb.google.hu/balazs.trautmann/Kecskemet2010RepulonapCsutortokPentek

ÜDv
PTamas
Mpower 497363 2010. augusztus 9. 15:57
Válasz erre
user_10594320_1281217891919
user_10594320_1281217891919

Ez meg akkor, az utolsó ráfordulások egyike.
SIG 497362 2010. augusztus 9. 15:24
Válasz erre
RSCN8877
RSCN8877

Akkor erre legyen itt egy uccsó talajfogás a közönség előtt... De jó lenne, ha mégsem ez lenne az utolsó :S
zoli1989 497361 2010. augusztus 9. 13:27
Válasz erre
_IGP0453
_IGP0453

Az utolsó momentumok egyike a nagyközönség előtt.
Lacy 497360 2010. augusztus 9. 10:41
Válasz erre
29_g
29_g

Ugyan pont ilyen Kecskeméten nem volt...

Bár hasonlókat lehetett látni!
Weizi 497359 2010. július 31. 17:56
Válasz erre
Szia Kamovos!

A kép a legutóbbi amerikaiakkal közös hadgyakorlaton készült.Sajnos jelen állás szerint ez volt a típus utolsó ilyen jellegű feladata.:-(
Kamovos 497358 2010. július 31. 17:45
Válasz erre
Szia Weizi

Csodálatos kép!
Csak nem a készenlét? 

Üdv: kamovos
PETI 497357 2010. július 31. 17:25
Válasz erre
mirazsmarci 497356 2010. július 31. 16:31
Válasz erre
És az idióták meg kidobják őket...
Szerintem valahogy törvénybe kéne foglaltatni, hogy politikusok ne bírálhassanak felül állambiztonsági, és honvédelmi vonatkozású szakmai kérdésekben szakértőket.
PETI 497355 2010. július 31. 08:27
Válasz erre
Hát igen! Ez teljesen rendben van.
Weizi 497353 2010. július 31. 00:01
Válasz erre
DSC01669
DSC01669

Hát nem gyönyörű kis dioráma?:-)
sulyid 497352 2010. július 22. 11:54
Válasz erre
Ez e link már régi,mára már 10 db prototipus van.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.