<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
sulyid | Adatlap | 497351 | 2010. július 22. 11:45 | ![]() | |
Itt van 1 link: www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/mig25_051030/ Előzmény: (497349) sulyid 2010. július 22. 11:09 | |||||
sulyid | Adatlap | 497350 | 2010. július 22. 11:13 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 497349 | 2010. július 22. 11:09 | ![]() | |
Szerintem az oroszok azok vevők lesznek rá és még jópár mostani mig 29 üzemeltető esélyes. | |||||
miles | Adatlap | 497348 | 2010. július 22. 10:43 | ![]() | |
Csak vegyen 35-öst valaki, mert ha nem, akkor prototípus marad. | |||||
sulyid | Adatlap | 497347 | 2010. július 22. 10:20 | ![]() | |
Reménykedjünk.Amúgy a mig 35 ha elkészül akkor az nagyon ütni fog. | |||||
miles | Adatlap | 497346 | 2010. július 22. 10:09 | ![]() | |
Lehet később integrálják az R-77-est. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 497344 | 2010. július 22. 08:13 | ![]() | |
Szerintem a Gripen tekintetében nem igazán irigylik a szlovák kollégáikat. Még tavaly decemberben beszélgettem egy éppen a svédeknél Gripen átképzésen lévő, előzőleg 29-est repülő pilótával, az első kérdésem az volt, hogy hiányzik e a 29-es (érzelmileg, nem technikailag), rögtön rávágta, hogy nem, az új madárba nagyon könnyű beleszeretni. Egyébként a szlovák 29-esek nagyon minimális korszerűsítést kaptak, GPS (beépített antenna a kabin mögött), új képernyő, minha új rádiók is lennének benne, de a harcértékük, fegyverzetük, képességeik ugyanazok maradtak. NATO kompatibilissé elsősorban a műszerezettséget tették, (nem metrikus, hanem angolszász mértékegységű műszerek) fegyverzet a régi ugyan, de nem lebecsülendő, viszont BVR-ben nem ellenfele az Ericsson radarnak, és az Amramnek. | |||||
Weizi | Adatlap | 497343 | 2010. július 22. 00:11 | ![]() | |
A szlovákok összesen 24 db. géppel rendelkeztek 1996 végére,amelyeket a Csehektől,és az oroszoktól szereztek be,vettek át.Ebből 21db. 9-12 (A) modell volt,és 3 db 9-51 (UB) 2005-re a gépek viszonylag elhasználódtak az alkatrész ellátás/beszerzés körülményessége miatt,ezért sok gépből donor lett.2005-ben kezdődött egy modernizációs program,melyen 12 szerencsés kiválasztott esett át,ebből 10 harci,és 2 gyakorló volt.Ez a program 2007-re,vagy 2008-ra ért véget,úgyhogy még jó ideig rendszerben tudják,és gondolom akarják is tartani ezeket a masinákat! Talán az utolsó mondat miatt irigykedhetnek a magyar pilóták a szlovákokra!:-) | |||||
sulyid | Adatlap | 497342 | 2010. július 21. 22:45 | ![]() | |
Szerintem a mi pilótáink azok 1 kicsit irigyelhetik a szlovák pilótákat... | |||||
miles | Adatlap | 497341 | 2010. július 21. 15:58 | ![]() | |
A műszerezetség is sokat változott. Az egyik szlovák pilóta szerint szinte teljesen más gép lett. Valamival fejletebbek. | |||||
miles | Adatlap | 497340 | 2010. július 21. 15:37 | ![]() | |
A szlovákoknak ez a gép szokta repülni a bemutatókat. Aki kilátogat Kecskemétre valószínű élőben fogja látni. | |||||
sulyid | Adatlap | 497339 | 2010. július 21. 15:08 | ![]() | |
Amúgy a képen lévő árnyalat az sokkal szebb mint az ezen lévő. | |||||
sulyid | Adatlap | 497338 | 2010. július 21. 15:07 | ![]() | |
Ja és köszi a infókat. | |||||
sulyid | Adatlap | 497337 | 2010. július 21. 15:06 | ![]() | |
Ez a festés sokkal szebb mint a magyar,sőt ez a legszebb fulcrum festés. | |||||
Dexi | Adatlap | 497336 | 2010. július 21. 14:52 | ![]() | |
sulyid | Adatlap | 497335 | 2010. július 21. 14:40 | ![]() | |
A szlovák mig 29-esek azok modernebbek a mi mig 29-eseinknél? | |||||
sulyid | Adatlap | 497334 | 2010. július 20. 17:18 | ![]() | |
zkalos | Adatlap | 497333 | 2010. július 19. 23:01 | ![]() | |
Sziasztok! Szükségem lenne 2 db. 1/72 MiG-29-hez való APU-73 indítósín , ami az R-73 -hoz jó. Az ICM újnyomású készletéből kellene, mert ebből már van kettő nekem is, és így egyformák lennének.(pl. a strizsi festésű ilyen készlet) Köszi zkalos@t-online.hu | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497332 | 2010. július 14. 20:46 | ![]() | |
Szia Dani! Köszi! Igen, igazi moha. Azért ezzel fedtem le, mert elég élethű környezetet lehet kialakítani vele,nem pereg le,stb. Szerintem szebb, mint a műfű. Nagyon sok ilyen képet gyűjtöttem már, a beton élethűségén még javítok, az nem az igazi. Üdv:Viktor | |||||
Dani | Adatlap | 497331 | 2010. július 14. 18:57 | ![]() | |
Nagyívű elképzelés... Az tényleg igazi moha a hangár tetején? Ami a tippeket illeti, ajánlott olvasmány a Makettező ABC(D) c. könyv, hasznos is, meg szórakoztató is, én sokat tanultam belőle. Illetve ilyen összetett dioráma kompozíciónál - amilyet én még nem csináltam - szerintem azzal lehet az élethűséget "garantálni", ha rengeteg fotót összegyűjtesz a konkrét kiválasztott jelenetről, bázisról, típus(ok)ról majd azt próbálod reprodukálni. További jó munkát! | |||||
Laller | Adatlap | 497330 | 2010. július 14. 18:49 | ![]() | |
Szerintem zsúfolt. A valóságban nem tolnák így össze a(z aktív) gépeket. | |||||
miles | Adatlap | 497329 | 2010. július 14. 14:26 | ![]() | |
volna | |||||
miles | Adatlap | 497328 | 2010. július 14. 14:26 | ![]() | |
pl. megpróbálhatod úgy keverni a festék, mintha kiszívta volpolna a nap | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497327 | 2010. július 14. 14:03 | ![]() | |
Szia Borisz! Tényleg játék szerűnek látszik? Mitől tudnám élethűbbétenni makettjeimet, koszolás, koptatás, stb? Mondanátok valami tippet, hogy jobb legyen? Üdv:Viktor | |||||
borisz | Adatlap | 497326 | 2010. július 14. 12:18 | ![]() | |
Szia! Először fejleszd magad, hogy ne játék szerű legyen a maketted, utána kezdj nagy és összetett munkába! Lehet, hogy most tetszik neked, de később már nem fog. | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497325 | 2010. július 14. 11:16 | ![]() | |
Szia! Igen 72-es telefonnal készített képek , sajnos ennyit tud a kamerája.Szeretném ezt a teret kibővíteni még pár ilyen hangárral betonozott kutyanyelvvel és úgy több gépet fotózni, kiszolgálójárművekkel, ezközökkel, stb.. Üd:Viktor | |||||
Mpower | Adatlap | 497324 | 2010. július 14. 10:23 | ![]() | |
Annyira ratyi a kép minősége, hogy nehéz bármiféle véleményt is alkotni. Ellenben az ötlet nagyon tetszik, és amennyire látom a kivitelezés sem rossz. Az igazi 48-ban lenne. Mert ha jól ez látom 72-es? | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497323 | 2010. július 13. 11:56 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 497322 | 2010. június 28. 20:53 | ![]() | |
Sziasztok! Tudnátok ajánlani olyan honlapot, ami a Su-27/30/32/33/34/35/37 gépcsaláddal foglalkozik? A Szuhoj gyár honlapja, meg a wikipédia kevésnek bizonyult. Üdvözlettel: p-51 | |||||
PETI | Adatlap | 497320 | 2010. június 19. 21:34 | ![]() | |
De jó ez itt, a MiG-29 fórumban... :) | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 497319 | 2010. június 19. 21:30 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 497318 | 2010. június 19. 18:29 | ![]() | |
Hát én még itt nem tartok,szép munka,érdemes lenne mindeggyiket körbe fotózni,tanulságos lenne! | |||||
Sennás | Adatlap | 497317 | 2010. június 19. 18:02 | ![]() | |
Szép készlet!Van még valami Magyar géped?Gratula Levi! | |||||
vlevi | Adatlap | 497316 | 2010. június 19. 17:57 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 497315 | 2010. június 19. 16:33 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 497314 | 2010. június 10. 19:02 | ![]() | |
De a mi állunk is leesne:) | |||||
Monox | Adatlap | 497313 | 2010. június 10. 18:00 | ![]() | |
Itt? Magyarországon? Sok ember előtt? Hajajj! Politikai válság lenne belőle és leesne tőle a tőzsde... | |||||
sanyi | Adatlap | 497312 | 2010. június 10. 14:49 | ![]() | |
Nem lenne egy utolsó dolog ha kecskeméten is bemutatnának egy ilyet... Lehet hogy "nem tecccene" pár embernek, de sebaj:) | |||||
p-51 | Adatlap | 497311 | 2010. június 10. 14:34 | ![]() | |
azaz mindenkinek. | |||||
p-51 | Adatlap | 497310 | 2010. június 10. 14:33 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 497309 | 2010. június 10. 08:27 | ![]() | |
Remélem a szlovák MiG-29UB-ről is előkerül egy hasonló tartalmú kép. | |||||
Newman | Adatlap | 497308 | 2010. június 10. 08:11 | ![]() | |
Hát nincs magasan... | |||||
PETI | Adatlap | 497307 | 2010. június 10. 07:45 | ![]() | |
Szar lehetett... :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 497306 | 2010. június 9. 22:12 | ![]() | |
vlevi | Adatlap | 497305 | 2010. június 9. 21:57 | ![]() | |
Nos igen, ezek valóban nem a Modelmaster színek. | |||||
Figaro | Adatlap | 497304 | 2010. június 9. 20:37 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 497303 | 2010. június 8. 17:37 | ![]() | |
Azok a gépek tényleg sötétebb zölddel lettek festve. | |||||
Lacy | Adatlap | 497301 | 2010. június 8. 06:55 | ![]() | |
Sziasztok, zoli1989: a képen egy nem gyári színekkel újrafestett bemutató gép látható. vlevi: ez a gép elvileg állt a gyár udvarán 2-2,5 évet A Farnborough-ban 1988-ban repült 10-es oldalszámú gép pedig egy vadi új festésű, gyári bemutató gép volt. Összehasonlítani nem lehet őket. :) | |||||
vlevi | Adatlap | 497300 | 2010. június 8. 00:13 | ![]() | |
Ez tényleg elég érdekes színkombináció. De maga az a zöld szín is elég érdekes, mert minden képen más színűnek látszik. hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/MiG29delivery/photos/photo4.html | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497299 | 2010. június 7. 20:49 | ![]() | |
Egy kicsit nem sötétebbnek tűnik ez ? Vagy fénykorukban ilyen sötétek voltak ezek, csak én vagyok túlzottan hozzászokva a kopotthoz ? www.youtube.com/watch www.codeonemagazine.com/archives/1993/articles/images/93apr.jpg |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |