/ Fórumok /

Mig-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.
opetrovics 496882 2008. december 25. 10:02
Válasz erre
Sziasztok!

Lehet, hogy valakit érdekelne a linken található kiegészítő.

www.vatera.hu/mig_29_fulcrum_fm_detail_set_for_academy_kit_115044244.html
buza 496881 2008. december 23. 09:42
Válasz erre
Szia Páncélos!
A vaterán szokott lenni!
Üdv: Búza
Tomi 496880 2008. december 22. 21:56
Válasz erre
Ebay-en néha árulnak...de ukrajnában a feketepiacon biztos tudsz szerezni :D
páncélos 496879 2008. december 22. 21:38
Válasz erre
Repülősök!

Abban tudna nekem valaki segíteni, ha már sajnos kivonják ezt a gyönyörű masinát, hogy a pilóták által használt ZsH-7 sisakot hol lehetne esetleg beszerezni? És mennyiért?
Tomi 496878 2008. december 22. 20:21
Válasz erre
Sok mindenkiben nem kelt olyan érzéseket a Gripen, mint anno a nagyvas...ez természetes...De úgy gondolom, hogy a Gripen egy kiváló gép, és a MiG-ek jelenlegi helyzete miatt nem a Gripen a hibás...
PETI 496877 2008. december 22. 20:14
Válasz erre
Nagyon jó, köszönjük! Amúgy nálunk a karácsonyfából is műgyanta folyik!
Tibor 496876 2008. december 22. 20:10
Válasz erre
Figyeljetek!
A szomorkodás helyett egy kis "versike" (remélem mekett nem moderálja ki):

Három napja díszítek,
csípje meg a kánya!
Majdnem belefulladtam a kiömlő gyantába!
Nagyzolni akartam,
de látom rosszul tettem,
hogy luc helyett az idén mammut fenyőt vettem!
Boldog Karácsonyt Mindannyiotoknak.
Tibor
PETI 496875 2008. december 22. 20:02
Válasz erre
Persze! Amúgy (tudom, hogy ez nem állítható párhuzamba) én a 29-es érkezésekor is a 21-est sajnáltam nagyon. De a 29-est nagyon megszerettem, meg még kis sz*ros voltam akkor... De emlékszem, hogy baromira nem tetszett, hogy a 21MF-nek vége! A 29-es valamelyest kárpótolt. De a svéd műanyag már nem ez a történet, ezt mindannyian tudjuk.
Tibor 496874 2008. december 22. 19:55
Válasz erre
Peti!
Vegyük vidámabbra a figurát! Ismered az Illés nótát? "Miért hagytuk, hogy így legyen?"
Tibor
PETI 496873 2008. december 22. 19:48
Válasz erre
Szia Tibor!
Hát én aztán nem örülök ennek, azt elhiheted! Egyébként meg az előző hsz-t is úgy akartam kezdeni, hogy "a Gripen beleköpött a levesünkbe", de aztán nem írtam. Csak most... Tehát, baj van!
Tibor 496872 2008. december 22. 19:43
Válasz erre
Peti!
A szomorú következtetést lehagytad! Hamarosan 29-est csak a múzeumban (ha lesz ott egyáltalán) láthatunk "élőben". Tehát én örülni nem tudok, csak szomorkodni!
Tibor
PETI 496871 2008. december 22. 19:39
Válasz erre
Sziasztok!
Ma vette át a keszit a Gripó a MiG-29-estől, a tervezettnél hamarabb. Szekeres nyilatkozata szerint mostantól 3 hetes váltásban adja a Gripen és a 29-es a készültséget, 2010.jan.01-től pedig teljesen átveszi. :(
nagykövet 496870 2008. december 15. 21:55
Válasz erre
makettes

Semmi gond.

Nagykövet
makettes 496869 2008. december 15. 21:24
Válasz erre
Nagykövet!
Begyűjtöttem egy pár infót ,inkább nem kérném ,ha nem nagy baj!
üdv. makettes
Tibor 496868 2008. december 15. 06:45
Válasz erre
Szia Hofi!
Sajnos nem ismerem. Egyébként a gyártók lapjain, meg az E-boltokban böngészve sok mindent össze lehet szedni hozzá, de akkor irány a bank egy jelentősebb kölcsönért.
Üdv.: Tibor
nagykövet 496867 2008. december 14. 22:10
Válasz erre
makettes
Érdekel még a Revell Mig 29A?

Nagykövet
nagykovet@hotmail.com
hofi 496866 2008. december 14. 22:03
Válasz erre
És az Aires feljavítók milyenek hozzá?
f2d 496865 2008. december 14. 21:31
Válasz erre
Én a Hasegawa-t láttam, hát van olyan jó mint az ESCI.:-DDD
Levix 496864 2008. december 14. 21:14
Válasz erre
A Revell valszeg a Hasegawa, ami nagyon nem jó. Talán csak oldalról.
Tibcsi 496863 2008. december 14. 20:14
Válasz erre
Köszi fiúk, most már tudom, hogy a Revell és az Italeri nem ugyanaz. :) Viszont remélhetőleg a Revell nem a Hasegawát csomagolta a dobozába... :(
Apaka 496862 2008. december 14. 19:22
Válasz erre
Nekem van Italeri is meg Revell is. Nem egyformák. Az Italeri sokkal jobb, a Tamiya is azt dobozolta át. UB-ben pedig sztem talán a Heller a nyerő.
Otto 496861 2008. december 14. 18:43
Válasz erre
biztos hogy az italeri és a revell nem ua.
borisz 496860 2008. december 14. 13:06
Válasz erre
Nekem van egy revell együléses, 1/72es. Szerintem em egyezik a két makett!
makettes 496859 2008. december 14. 12:12
Válasz erre
Köszi a segítséget!
Tibor 496858 2008. december 14. 11:13
Válasz erre
Bocs Makettes, de nem figyeltem.
Javaslom nagyon elfelejteni, vagy express sebességgel megszabadulni tőle. Komoly méretgondok pl.: a fesztávban, vagy a kopoltyúk szélességében, a függőleges vezérsíkoknál. Igaz nekem dobozban az UB van, de nem kellett senkinek.
Tibor
Tibor 496857 2008. december 14. 11:04
Válasz erre
Sziasztok!
Hofi! Kicsit drága, de megéri. Alapként javaslom a +4 MIG-29 füzet rajzait. Ha nincs meg a Horváth Balázs lapján megtalálhatóak. Feljavítónak Part és Eduard maratás, valamint Precíz Stúdió, vagy Pavla gyanta.

Tibcsi! Teljesen egyetértünk.
Tibor
Tibcsi 496856 2008. december 14. 11:02
Válasz erre
Arról nem tudok nyilatkozni, mert csak a dobozát láttam. De nem tartom kizártnak, hogy Italeri műanyag van benne.
makettes 496855 2008. december 14. 10:58
Válasz erre
És a Revell?
Tibcsi 496854 2008. december 14. 10:57
Válasz erre
Még így is az Italeri vagy az Airfix a nyerő. 1/72-ben a Hasegawát, a Fujimit és az ESCI-t el kell felejteni...
hofi 496853 2008. december 14. 10:54
Válasz erre
Kedves Tiborok!

Úgyis tökig ki kell nyitnom és dolgoznom minden részét, úgyhogy a méret- és alakhűség a legfőbb szempont. Már látom előre, hogy az ilyen-olyan feljavítók 2-3-szor annyiba fognak kerülni, mint a makett maga :(
Tibor 496852 2008. december 14. 09:23
Válasz erre
Igen. Én is úgy gondoltam.
Tibor
Tibcsi 496851 2008. december 14. 09:21
Válasz erre
Mindenről az Airfix tehet. :-)))
Tibor 496849 2008. december 14. 09:01
Válasz erre
Nos a makettedhez Gratulálok. A fényképek alapján igen mutatós, szép munka és a korai, még nem fakult festést is jól eltaláltad. Egyetlen dolog ütött szemet. A hajtómű kiömlők roppant furcsák és nem hasonlítanak az eredetire.
Tibor
Mekett 496848 2008. december 14. 08:59
Válasz erre
Tibcsi 496847 2008. december 14. 08:54
Válasz erre
Nem nagyon fotózgattam, de itt meg tudod nézni: www.aircraftresourcecenter.com/Gal1/401-500/Gal469_Two_MiG&

A külső felületek jók, a panelvonalak vésettek, de eléggé "italerisek". :) Annyival jobb, mint az olasz, hogy tettek rá néhány szegecset (csavarfejet?) is, ami kicsit feldobja a látványt. :) Meg emlékeim szerint talán egy kicsivel ésszerűbb a törzs bontása. De már nagyon rég építettem meg. :)
Tibor 496846 2008. december 14. 08:07
Válasz erre
Szia Druszám!
Összeraktad már? A külső felületek milyenek? Adj róla egy kis ismertetőt!
Tibor
Tibcsi 496845 2008. december 14. 08:03
Válasz erre
Nekem egy Airfixem is van, szerintem az egy árnyalattal jobb, mint az Italeri. Legalábbis nekem jobban tetszik. :)
Tibor 496844 2008. december 14. 07:54
Válasz erre
Szervusztok! Szép napot Mindenkinek!
Az Italeri makett külsőleg elég jól ábrázolja a magyar MIG-29-t. A többi cég 1/72-es művével nem volt dolgom, így véleményem sincs.
Tibor
hofi 496843 2008. december 13. 23:28
Válasz erre
borisz 496842 2008. december 13. 21:29
Válasz erre
Mindegy.
Tudtommal elektronikai eltérések vannak. Mi butított verziót kaptunk.
hofi 496841 2008. december 13. 21:23
Válasz erre
Én is próbálkozni fogok egy harci változattal (ajándékba lesz, mert szerintem csak az repül, aminek légcsavarja van). Azt már tudom, hogy a magyar változat 9-12-es, de ez az Italerinél 29A vagy 29B?
borisz 496840 2008. december 13. 19:14
Válasz erre
buza 496839 2008. december 13. 18:56
Válasz erre
Tibor 496838 2008. december 13. 18:52
Válasz erre
mig-29
mig-29
mig-29
mig-29
MIG-29-43
MIG-29-43
mig-29-20
mig-29-20

Jó estét Neked!
Igen, de a kulcs a hajtómű beömlő redőnyök helyzete.
Nos gondolkodtam ezen a befér-e a KM-36 katapult, vagy nem kérdésen. Valószínüleg az Italeri kabinbelső alapként adott valamilye a gond. Érdemes eldobni és újra építeni.
Egyébként az 1/72 Mig-29-hez remek maratások vannak, amikkel nagyon mutatós dolgokat lehet csinálni. Ha eldöntöd a 29 újra építését szívesen segítek ötletek adásában. Javaslom a harcit, mehet Italeri alapon is. Kedvcsinálónak néhány fotót is ide biggyesztek.
Üdv.: Tibor
borisz 496837 2008. december 13. 18:34
Válasz erre
Igen a kopoltyú kérdéssel azt hiszem tisztában vagyok. Állóhelyzetben nem üzemelő hajtóművekkel pont így jó, nem?
Mostmár megépítem így, ahogy van, úgyis szeretnék még magyar 29est építeni.
Elméletileg precíz stúdiós üléseim vannak, ezek nem akartak beleférni a kabinba.
Szerinted miért?
Tibor 496836 2008. december 13. 15:04
Válasz erre
opetrovics 496835 2008. december 13. 14:55
Válasz erre
Szia, Tibor!

Sikerült, képet a MIG-23-as fórumba feltennem.

üdv:

opetrovics
Tibor 496834 2008. december 13. 14:42
Válasz erre
Oké! Én készen állok.
Talán azzal kezdeném, hogy a felső kopoltyúkról azt írod, azok alaphelyzetben zárva vannak. Ez úgy igaz, hogy ha a beömlők redőnye nyitva van, akkor ezek zárva vannak, illetve repülés közben lefegnek. Tu.i.: A nagy redőnyök feladata, hogy a hajtómű beömlőket gurulás és felszállás közben védje a torokba esetleg bekerülhető szeméttől, ne adj isten kövektől. Ilyenkor a hajtómű levegő ellátása a kopoltyúkon keresztül történik.
No Most Te jössz. Mi érdekel?
Tibor
borisz 496833 2008. december 13. 11:26
Válasz erre
Szia Tibor!
Akkor beszéljünk itt, lehet mást is érdekel majd.
borisz 496832 2008. november 28. 13:45
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53.