<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
phun | Adatlap | 496776 | 2008. november 5. 22:18 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 496775 | 2008. november 3. 12:29 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 496774 | 2008. november 2. 21:16 | ![]() | |
Hu, király! Hétköznap is megy az üzem? khmm, izé... :) | |||||
sainz | Adatlap | 496773 | 2008. november 2. 17:03 | ![]() | |
sainz10@gmail.com | |||||
Tomi | Adatlap | 496772 | 2008. november 2. 12:09 | ![]() | |
Szia PETI! Múlt hét csütörtökön pont ez a nagyvas repült egyet éjszaka! sainz! E-mailben lenne pár kérdésem, tudnál adni egy e-mail címet? | |||||
sainz | Adatlap | 496771 | 2008. november 2. 10:20 | ![]() | |
sainz | Adatlap | 496770 | 2008. november 1. 22:49 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 496769 | 2008. november 1. 22:48 | ![]() | |
Húú de köszi! :) | |||||
Newman | Adatlap | 496768 | 2008. november 1. 22:12 | ![]() | |
Peti! Hú, de jók lettek ezek a fotók! Üdv. | |||||
PETI | Adatlap | 496767 | 2008. november 1. 21:55 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 496766 | 2008. október 31. 21:39 | ![]() | |
Kedves mig-29! Ebben a topikban csak ilyen embereket találsz! Vagyunk egy páran... Üdv | |||||
mig23papa | Adatlap | 496765 | 2008. október 31. 21:05 | ![]() | |
vettem az adást :-) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 496764 | 2008. október 31. 19:19 | ![]() | |
gyakorlatilag egy felszállóredőny, de a 21-nél nem volt rugó a zárásra, csak a belső légnyomás és a saját súlya ami szintén zárási irányba hatott /a 29-nél a saját súly nyitási irányba hat, nyilván ezért kellet a rugós záró-mechanika/. | |||||
sainz | Adatlap | 496763 | 2008. október 30. 17:06 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 496762 | 2008. október 27. 21:26 | ![]() | |
valahogy úgy működik mint a felszállóredőny, nem ? | |||||
Monox | Adatlap | 496761 | 2008. október 27. 20:48 | ![]() | |
Bár a MiG-21-esnek a nyomába sosem léphet a típus de biztos, hogy távozása nagy űrt fog hagyni bennem és még sok-sok repülést szerető és tisztelő emberben. | |||||
mig-29 | Adatlap | 496760 | 2008. október 26. 20:03 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon örülök hogy vannak még akik úgy fogják sajnálni a mig-29-est mint én valamint kollegáim! :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496759 | 2008. október 26. 11:01 | ![]() | |
Köszi, így már értem. :) | |||||
kamovos | Adatlap | 496757 | 2008. október 26. 09:52 | ![]() | |
Szia Rumcájsz_52! Lám-lám! Ismét 1 1xű orosz +oldás, ami nem igényel számítógépes vezérlést, és mégis akkor, és úgy működik amikor szükség van rá! Üdv: kamovos | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 496756 | 2008. október 26. 09:45 | ![]() | |
A 29-es felső levegőbeömlő zsaluit rugós szerkezet tartja zárt helyzetben beszabályzott erővel, igy bizonyos szivóerő hatására ki tudnak nyilni. Ez a szivóerő létrejöhet a szivócsatornák mellső védőlemezeinek lezárásakor a hmű-kompresszor szivásának hatására, vagy késrepülés közben is, amikor az oldalkormánnyal való lecsúszás elleni rátartás miatt a szivócsatorna nem pontosan szemből kapja a légáramlatot, vagyis részlegesen le van árnyékolva, ekkor kevesebb levegőt kap, igy a hmű megszivja a kopoltyúkat.A lifegés attól van, hogy nyitott állapotban a szivócsatorna feltöltődik levegővel, és a rugós szerkezet be tudja zárni, de ettől megint lecsökken e szivcsat. nyomása, és a szivás újra kinyitja, stb. stb, amig ez az állapot fennáll. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496755 | 2008. október 26. 08:43 | ![]() | |
Most nézem a repülőnap dvd-t. Épp a 29-es repül, és késrepülés közben a felső levegőbemlő zsaluk úgy lifegnek, mintha valami zászló lobogna. Ezeket működteti valami szerkezet, vagy csak az áramló levegő? Akinek megvan a dvd, tudok adni pontos koordinátákat is, hogy hol láttam. :) | |||||
tothtomi | Adatlap | 496754 | 2008. október 1. 22:45 | ![]() | |
Cserébe viszont én már megválaszoltam :) | |||||
Etel | Adatlap | 496753 | 2008. október 1. 22:32 | ![]() | |
Szia Buza! Nem tudom pontosan mit ábrázol, és mikor került oda. | |||||
tothtomi | Adatlap | 496752 | 2008. október 1. 20:35 | ![]() | |
Egy tigris, még a hollandoktól. | |||||
buza | Adatlap | 496751 | 2008. október 1. 20:31 | ![]() | |
Szia Etel! Szerintem elmaradtam egy vagy két brossúrával! Mi van a 01-es svancára festve? Üdv: Búza | |||||
szezsolt | Adatlap | 496750 | 2008. október 1. 20:15 | ![]() | |
Köszönöm szépen! | |||||
Etel | Adatlap | 496749 | 2008. október 1. 20:08 | ![]() | |
Etel vagyok és nem Etwl. | |||||
Etwl | Adatlap | 496748 | 2008. október 1. 20:07 | ![]() | |
szezsolt | Adatlap | 496747 | 2008. október 1. 19:36 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki feltenni régi festésű magyar, vagy jugoszláv míg-29-ről, jó minőségű képet, amin az álcázószín szürkének látszik? Köszönettel szezsolt | |||||
tothtomi | Adatlap | 496746 | 2008. szeptember 26. 22:02 | ![]() | |
Csak ennyit tudok, az utolsó repülése asszem augusztus 20-án volt, a kötelék tartaléka volt. | |||||
PETI | Adatlap | 496745 | 2008. szeptember 26. 20:46 | ![]() | |
tothtomi! Sajna én is a repnapon jártam utoljára kint. :( A 26-os nem sokáig repült... Erről a függőleges repedésről lehetne tudni valami bővebbet? Köszi | |||||
tothtomi | Adatlap | 496744 | 2008. szeptember 26. 20:04 | ![]() | |
Ja itt korábban pedzegették, hogy a 24-esből lehet valami, mert pl a Jurassic Parkba sincsen már, de erről tud vki vmi konkrétat? | |||||
tothtomi | Adatlap | 496743 | 2008. szeptember 26. 20:02 | ![]() | |
Hát már augusztus óta nem jártam a reptér kerítésénél, de tudtommal a 26-ost leállították a függőleges repedése miatt úgy a repnap utáni héten, talán a 27-est már megcsinálták a helyére, a 18-asban meg csak egy hajtómű van, várakozik az időszakos ellenőrzésre. Kérdés, hogy elvégzik-e erre a maradék (ki tudja mennyi...) időre. | |||||
PETI | Adatlap | 496742 | 2008. szeptember 25. 18:56 | ![]() | |
Sziasztok! Kecskeméten melyik oldalszámú madárkák repülnek mostanság, vagy repültek az utóbbi hetekben? Van változás a 09, 10, 11, 21, 26, 27 körül, esett ki újabb gép? A 18-assal pl. mi van, hátul ácsorog? Köszi | |||||
sainz | Adatlap | 496741 | 2008. szeptember 14. 15:08 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 496740 | 2008. szeptember 10. 21:55 | ![]() | |
Bocsi... Völgyi Olivér ... | |||||
Nyugger | Adatlap | 496739 | 2008. szeptember 10. 21:54 | ![]() | |
Sainz, Jó a tipp. Az első 8 db MiG-29-s megérkezésének időpontja 1993.okt.15. du., elsőként a 24-s oldalszámú gép szállt le Karmazsin Sándor ezds. + orosz rgv, második gép a 25-s UB volt Helembai László alez. + orosz rgv, majd sorrenben a 01,02,03,04,07,05-s MiG-29B szállt le orosz rgv-l. A 'fogadó bizottság' két MiG-21MF -4408 és a 9514-Vass József alez. és Völgy Olivér őrgy volt. | |||||
sainz | Adatlap | 496738 | 2008. szeptember 10. 21:28 | ![]() | |
tothtomi | Adatlap | 496737 | 2008. szeptember 10. 19:21 | ![]() | |
Igen azokat én is szívesen megnézném, tekintve hogy a gépeket csak "távolról" fotóztam nem tudtam hogy be lehet menni közéjük. (De lehet hogy csak bátorságom nem volt :)) | |||||
HADvezér | Adatlap | 496736 | 2008. szeptember 10. 11:45 | ![]() | |
KÖszi, böngészek | |||||
Karl | Adatlap | 496735 | 2008. szeptember 9. 13:17 | ![]() | |
Szia Én is voltam kecskeméten a rep.napon de a jurassic parkhoz nem jutottam el, sajnos nem tudtam hogy meg lehet nézni. Ha az ott készített képeid közül néhányat láthatnék valahol jóóó lenne . Kösz . Karl | |||||
Monox | Adatlap | 496734 | 2008. szeptember 9. 07:13 | ![]() | |
HADvezér! Nézz szét itt, talán találsz kedvedre (és hasznodra) valót: www.panoramio.com/user/1222070/tags/Kecskem%C3%A9t | |||||
HADvezer | Adatlap | 496733 | 2008. szeptember 8. 13:30 | ![]() | |
Sziasztok! Nincs valakinek a 2 Cápetis Albatrosról matricakészítéshez fotóanyaga? esetleg az új mig 29 es átfestés, valamint a Mi-24 es turul "teve" festés is érdekelne. üdv: Hadvezér info@had.hu | |||||
Lacy | Adatlap | 496732 | 2008. szeptember 7. 21:27 | ![]() | |
Köszönöm, az infót. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 496731 | 2008. szeptember 7. 21:20 | ![]() | |
Lacy egy kis kiegészités - nem "kardos-kigyós" nőalak, hanem a lengyel főváros, Varsó cimer-alakja, egyik kezében pajzsot, másikban kardot tartó sellő formájában. üdv R. | |||||
Etel | Adatlap | 496730 | 2008. szeptember 7. 20:59 | ![]() | |
Lacy | Adatlap | 496729 | 2008. szeptember 7. 20:57 | ![]() | |
Szisztok! Igen, a "kardos-kígyós" nőalak a Lengyel Honi Légvédelem 1. Vadászrepülő ezredének jelvénye. Az ezredet 1944-ben állították fel a Szovjetunióban. 1957-től az 1. Lengyel Légvédelmi hadtest alárendeltségébe került, és főképp Varsó légvédelméért volt felelős. Az említett jelvényt, mint a mellékkelt képrészleteken látható, már a nyolcvanas évektől felfestették, előbb a Mig-21PF, majd a Mig-21PFM, Mig-21M és végül a Mig-29-es gépeikre. Az ezred második század kapta meg a Cseh Légierő becserélt zöldes barnás terepszínű Mig-29-es gépet is. 2001-től az ezred harcászati századdá alakult, 2006-ban pedig mint NATO egység a Balti államok légvédelmét látta el. | |||||
Etel | Adatlap | 496728 | 2008. szeptember 7. 20:56 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 496727 | 2008. szeptember 7. 20:35 | ![]() | |
A gép Lengyel mivoltára a perdöntő bizonyíték a kabin oldalán látható "kardos-kígyós" nőalak, ami minden lengyel Mig-en rajta van/volt. Akármi is van, Lengyelország nagyon jó úton jár ami a légierejét illeti... | |||||
Lala | Adatlap | 496726 | 2008. szeptember 7. 15:41 | ![]() | |
Szerintem is Lengyel a gép ugyanis a festése(sötétszürke)+az oldalszám is erre utal! Talán nagyjavításra megy ,ert a Lengyelek most modernizálják őket ésa z elkövetkezendő 20évben még láthatóak lesznek!nem ugy mint nálunk... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül erről a típusú festésről képei?