<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
SIG | Adatlap | 496616 | 2008. július 29. 13:15 | ![]() | |
Ejnyeee, hát regisztrálni rögtön ! Honnan az anyuból tudom így meg a címed ? :) Előzmény: (496614) Monox 2008. július 29. 12:34 | |||||
SIG | Adatlap | 496615 | 2008. július 29. 13:12 | ![]() | |
:))) Vettem a lapot, dánke :) Természetesen küldöm és nem hiszem, hogy pöcsölni kéne a pénzügyi dolgokkal, mivel még én vagyok hálás az extrára feltett videóid miatt ! Egy kazal volt közötte, amit láttam a lyútúúúbon, de onnan nem lehetett leszedni, a LVov-i fullos videótól pedig seggre ültem. Az egy igencsak rejtegetett anyag lehetett, nyílván a tartalma miatt, de abból a kameraállásból egyáltalán nem látni felvételeket sehol, úgyhogy igazi Unikum ! De ha már itt tartunk. Féltve őrizgetek nagyon sok olyan videókazettát, amit annó a Spektrumról és a hasonló csatornákról vettem fel. Ki akarja, szerte meg szana digitalizáli magát ? Olyanok vannak közte, hogy "Nagy repülők" és társai. Mindegyik egy órás vidi, valamelyik igencsak ismert típusról, a kezdetektől, tökig... Ha valaki ezeket kiírja, annak a rendelkezésére bocsájtom. Bárkinek, aki repülő.uzi /mint jómagam :)/, nem gyenge anyag lenne ;) | |||||
Monox | Adatlap | 496614 | 2008. július 29. 12:34 | ![]() | |
Vagyis digitális másolatot :))) | |||||
Monox | Adatlap | 496613 | 2008. július 29. 12:33 | ![]() | |
SIG! Ha megkérlek rá, elküldöd nekem ezta videokazit postán, ajánlott küldeményként? Állom a cekket. Cserébe kapsz egy sigitális másolatot róla. | |||||
tothtomi | Adatlap | 496612 | 2008. július 29. 11:52 | ![]() | |
Értem, mindenesetre legalább tudom hogy kinél kell keresni, és addig is várok azzal a tudattal hogy létezik ez a felvétel még. Gondoltam arra is hogy írok vmelyik tv csatornának h küldjék el, hátha hajlandóak lesznek... | |||||
SIG | Adatlap | 496611 | 2008. július 29. 10:57 | ![]() | |
Hello ! Én még nagyon régen ígértem itt a tömegeknek, hogy előkeresem azt a 10.000 éves videókazettát, amin megvan a "káromkodós" változat és a múlkor meg is találtam. De nekem egyenlőre nincsen senki a közelemben, aki ezt digitalizálni tudná :( | |||||
tothtomi | Adatlap | 496610 | 2008. július 28. 19:29 | ![]() | |
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Rácz Zsolt féle baleset felvétele megvan-e valakinek? | |||||
Etel | Adatlap | 496609 | 2008. július 28. 14:08 | ![]() | |
Etel | Adatlap | 496608 | 2008. július 27. 20:08 | ![]() | |
Medor | Adatlap | 496607 | 2008. július 23. 15:53 | ![]() | |
A MiG-29 festése a következő: Alapszín:FS26373 (Humbrol 127+129 3:1) Álcaszín:FS24233 (Humbrol 115+22 1:1) Orrkúp,elektromos panelek:FS 36118 (125) Persze ez csak tájékoztatás,sok függ a gép használtságától is. Üdv. | |||||
szezsolt | Adatlap | 496606 | 2008. július 22. 23:53 | ![]() | |
sry FS 24233 v. 24226 | |||||
szezsolt | Adatlap | 496605 | 2008. július 22. 23:51 | ![]() | |
Köszönöm szépen a segítségeteket! Tehát a keresett szín FS 24233, vagy 26375 zöldes-szürke! Köszönettel zsolt | |||||
Levix | Adatlap | 496604 | 2008. július 22. 20:59 | ![]() | |
Na ezt most hogy vetted le? Szürke sötétszűrke? Ugyanaz mint a magyar meg a többi export gépen. www.acig.org/artman/publish/article_380.shtml www.mars.slupsk.pl/fort/mig/mig-29-yu.htm Nem 100%kosan pontos rajzok, érdemes azért csekkolni az adott gépet képen is. srpskioklop-forum.niceboard.com/razno-f7/mig-29-opet-brani-srpsko-nebo-t62.htm Szerb fórumtopic az újfestésű gépekről. www.mycity-military.com/Vojno-tehnicka-dostignuca/Licna-karta-MiG-29-Fulcrum_4.html Másik szerb fórum. Lapozz előre hátra sok érdekességet találsz. Többek közt szerb rajzokat is. Üdv. Levi www plasticwings hu | |||||
szezsolt | Adatlap | 496603 | 2008. július 22. 20:21 | ![]() | |
Köszönöm, tehát akkor szürke-sötétszürke lesz! | |||||
Medor | Adatlap | 496602 | 2008. július 22. 16:56 | ![]() | |
Szia! Nemvolt különbség a színek között.Ahol zöldnek tűnik ott a fényhatás és a nyomda ördöge dolgozik :).Viszont kétféle folttérképpel voltak fújva nézdd meg h az adott gépre melyik illik.Ha az Italeri 109-esét csinálod annak nem olyan volt a foltozása mint a dobozon lévő 108-asé.A neten találsz mind a két mintáról képeket én is ott lestem el. üdv. | |||||
borisz | Adatlap | 496601 | 2008. július 22. 16:36 | ![]() | |
Ez a festék sajátossága miatt van. Különböző távolságból másképp hat. | |||||
szezsolt | Adatlap | 496600 | 2008. július 22. 16:18 | ![]() | |
Sziasztok! Egy 1992 előtti jugoszláv mig-29-est akarok festeni, akkor a világosszürke alapon sötétszürke, vagy világoszöld foltok voltak? Azt a tájékoztatást kaptam, hogy a jugó és a magyar mig-29 folttérképe megegyezett, tehát ugyanazokat a színeket (világos alap, sötétszürke foltok) kell használnom, mint egy magyar repülőnél. Ugyanakkor nagyon sok fotót találtam a neten, ahol nem sötétszürke, hanem egyértelműen világoszöld színűek a foltok. Tud valaki valamit arról, hogy volt-e eltérés a standard szovjet kamuflázsos vásárolt/kapott jugó ill. magyar gépek között? Üdv zsolt | |||||
Monox | Adatlap | 496599 | 2008. július 20. 07:49 | ![]() | |
Igen, nemsokára. | |||||
tothtomi | Adatlap | 496598 | 2008. július 19. 19:58 | ![]() | |
Tehát megosztod a többi 29-esről készült képeidet is? | |||||
Monox | Adatlap | 496597 | 2008. július 19. 19:47 | ![]() | |
Egy része saját, más része mindenhonnan valósi. A forrásokra már nem nagyon emléxem (amióta van MiG-29, azóta gyűjtöm a képeket róla) lényeg, hogy rendelkezésre áll. Igaz ez csak 3 gép nemsokára jön a többi is. Megvan már az új tárhely név is, igaz még üresen áll. Felhasználónév: horizont1, jelszó:123456 . A képeket addig is használjátok egészséggel. | |||||
tothtomi | Adatlap | 496596 | 2008. július 19. 14:38 | ![]() | |
Nahát Monox, ha nem gond én is letöltöttem, mert engem is érdekelt... Szép kis gyűjtemény. Gondolom vannak köztük saját készítésű képek is, de van amin rajta van a szerző neve is. Ezek mind a netről vannak? Vannak ismerős képek közötte, de van amiket még sosem láttam. | |||||
ab.ab | Adatlap | 496595 | 2008. július 19. 14:27 | ![]() | |
Puffyn, tudom, hogy most mi a helyzet, de talán 1-2 évig nem voltak szétválogatva a 29-eseink Pumára és dongóra, ezt kérdeztem, Monoxnak köszönet | |||||
Puffyn | Adatlap | 496594 | 2008. július 19. 11:48 | ![]() | |
ab.ab! Az összes Miget és albát a dongó század üzemelteti még ha puma jelvény is van rajta. A gripenek a puma századba tartoznak Puffyn | |||||
Monox | Adatlap | 496593 | 2008. július 19. 10:39 | ![]() | |
Ab.ab! Letöltés menete: 1. www.extra.hu megnyitása 2. Felhasználó név: monox1 3. Jelszó: 123456 4. Lehet hogy a 2. és 3. lépéseket meg kell ismételni 5. Tárhely gomb 6. Fájlkezelő gomb 8. Bal egérgombbal kettő kattintás a letölteni valóra 9. A többi a szokásos letöltés szerint elmenteni a gépedre | |||||
Monox | Adatlap | 496592 | 2008. július 19. 10:33 | ![]() | |
Ab.ab! Nézz be a monox1-re! Oda raktam neked valamit. A századok jelvényei 1995 őszén kerültek fel a gépekre amikor hivatalosan is hadrendbe állt a két század. A századjelvények viszont a mai napig is nem hivatalosan vannak a gépeken. Üdv:Monox | |||||
ab.ab | Adatlap | 496591 | 2008. július 18. 19:11 | ![]() | |
Csak akkor más néven írtam be. Ez lemaradt... | |||||
ab.ab | Adatlap | 496590 | 2008. július 18. 19:10 | ![]() | |
Sziasztok! Korábban már kértem 2 gépről képeket, meg is kaptam. (Köszönet érte Monoxnak) Most szintén érdekelne pár fénykép 2 olyan gépről ami már nem repül. A 28-as MiG-29UB és a 12-es harci érdekelne (ha nincs a 12-esről érdekelne a 14-esről is...) Előre is köszönet | |||||
ab.ab | Adatlap | 496589 | 2008. július 17. 16:04 | ![]() | |
Azt lehet tudni, hogy a gépeinkre mikoer kerültek rá a századok jelvényei? | |||||
ab.ab | Adatlap | 496588 | 2008. július 17. 10:11 | ![]() | |
Köszi! | |||||
Puffyn | Adatlap | 496587 | 2008. július 16. 16:56 | ![]() | |
ab.ab Nem tudom hogy áll mert régen jártam arra. Az biztos hogy a legnagyobb problémát a sárkányszerkezet helyreállítása okozza. Itt egy törés ott egy törés és hasonló dolgok... Augusztus elején tudok esetleg friss infóval szolgálni. üdv. Puffyn | |||||
ab.ab | Adatlap | 496586 | 2008. július 16. 16:07 | ![]() | |
Puffyn! Mit lehet tudni, hogy áll a 07 és a 24 az üzemidő hosszabítással? Üdv | |||||
ab.ab | Adatlap | 496585 | 2008. július 16. 14:18 | ![]() | |
Én is köszi! | |||||
Puffyn | Adatlap | 496584 | 2008. július 16. 12:24 | ![]() | |
Nincs mit. Az igazság az hogy én is csak hallottam olyanoktól akik akkor már dolgoztak a gépeken. Egyébként inkább "lapos" volt. :)) | |||||
SIG | Adatlap | 496583 | 2008. július 16. 12:10 | ![]() | |
Anyácskaaa ! Köszi az infót ! Ez egy picit meredek lehetett... | |||||
Puffyn | Adatlap | 496582 | 2008. július 16. 11:14 | ![]() | |
Szia! A helyzet a következő. Azt hogy mikor történt nem tudom pontosan, de talán 94-95 körül. A géppel jöttek be leszálni és (az a baj hogy azt sem tudom milyen is volt akkor a leszálló irányon a növényzet.) egy kissé alacsonyra sikerült a bejövetel aminek a következménye az lett hogy a kerítés vonalában és azon belül lévő olajfa(ák) áldozatul esett a nagy vasszörnyeteg futószárainak és egyéb alkatrészeinek. Kb. 10-15 cm átmérőjű ágak is voltak a futóaknában, és ha igaz ekkor szenvedett olyan sérülést a gép ami miatt 13 éve nem repült. Én ennyit tudok az esetről. Puffyn | |||||
SIG | Adatlap | 496581 | 2008. július 16. 09:17 | ![]() | |
Halihó ! Valaki leírná ennek az "olajfás" sztorinak a lényegét röviden ? Vagy azt, hogy hol találom meg ? Köszi... | |||||
ab.ab | Adatlap | 496580 | 2008. július 15. 19:15 | ![]() | |
Értem. Puffyn, az tudod hogy mikor volt az olajfás leszállás a 29-es UB-val? | |||||
Monox | Adatlap | 496579 | 2008. július 15. 18:04 | ![]() | |
Akkor jól gondoltam, hogy nem repül már, mint sok más Gripen-szürke társa... Tavaly Kecskeméten hátul láttam a sarokban. Az egész Magyar Légierő elfért ott... | |||||
Puffyn | Adatlap | 496578 | 2008. július 15. 16:03 | ![]() | |
Sziasztok! A 04-es gép a kiállított darab az egyik fedett állóhelyen amit a "túristáknak" lehet mutogatni és beleülni. Puffyn | |||||
PETI | Adatlap | 496577 | 2008. július 15. 15:39 | ![]() | |
Azért, mert nincs is ott! Szerencsére! De én sem tudom és tök el is siklottam mellette. | |||||
ab.ab | Adatlap | 496576 | 2008. július 15. 14:47 | ![]() | |
Mi a helyzet a 04-es gépünkkel? Régebben sokat lehetett látni, újabban nem nagyon, viszont még nem sikerült felfedeznem a roncstelepen... | |||||
mig23papa | Adatlap | 496575 | 2008. július 12. 21:27 | ![]() | |
Hunyo | Adatlap | 496574 | 2008. július 12. 20:50 | ![]() | |
Nah olyan kérdésem lenne, ha már MiG-29-es a topik, hogy nézegettem a Trumpeter 1/32-es MiG-jét. Azt szeretném kérdezni ezzel kapcsolatban, hogy volt-e már valakinek szerencséje a kithez? | |||||
Hunyo | Adatlap | 496572 | 2008. július 12. 20:32 | ![]() | |
Igen láttam a képeket, a másik topikban. Az egyik képen mi is rajtavagyunk(én sárga hátitáskában a párom meg kék tatyóval virit). De nagyon ász képek lettek. Tudsz majd küldeni párat(ha szépen megkérlek). Megfogadom mig23papa tanácsát, és gyűjtőgetem a képeket, ezentúl=) | |||||
Hunyo | Adatlap | 496571 | 2008. július 12. 20:29 | ![]() | |
Lehet, hogy taliztunk akkor, nem tom. Mi egy héten keresztül kint voltunk, az Uaz-okon én is röhögtem már a végen, olyan pancserok voltak, ott a nagy "rendfentartással". Nekem van vidim a keszi emelésről is, ott álltam a dombon, majd levittek, ha gondolod átküldők egy két vidit neked. | |||||
Hunyo | Adatlap | 496570 | 2008. július 12. 20:26 | ![]() | |
Egy terepszinű Toyota tipusu transzporterrel járkál, a képeket pedig a portfolio és azon belül az új képek-ben van egy két mutatoban. De ha felveszed vele a kapcsolatot, biztos küldeni fog át képeket. | |||||
Monox | Adatlap | 496569 | 2008. július 12. 20:25 | ![]() | |
Hunyo A Mig-29-eskből úgy látom, hogy te is pont akkor voltál ott, amikor én! :))) (06.25.-én) Lehet beszéltünk is. Az UAZ-os kollégákkal teljesen teleszaladt a f...om nekem is, de a végén annyia nem tudtak érdekelni, hogy mosolyogtam nekik amikor jöttek. Aztán emikor elmenőben voltunk, akkor szállt fel a két keszis MiG-29-es amiről lemaradtam, a nap legnagyobb bánatára. Végül a 6. számú kapunál visszafordultam (ahol az út a TIRA-ra vezet ki). Mindezt az UAZ-os kollégák legnagyobb csodálatára, akik azt hitték, hogy most akarok autóval bemenni a reptérre a hátsó kapun. Mindenesetre mindhárom tagnak a kezében volt a fegyvere. Utána visszamentem és az úton leparkoltam, ahol a buzgómócsingok felírták a rendszámomat (is). Az akkor készült mintegy 200 fotóból egy pár itt is láthatóvá tettem a Magyar Légierő topic 370-es hozzászólásűban. | |||||
mig23papa | Adatlap | 496568 | 2008. július 12. 20:24 | ![]() | |
Hunyo Mikor járt erre, soha nemtalálkoztam vele, és a képeit hol találom? | |||||
Hunyo | Adatlap | 496567 | 2008. július 12. 20:14 | ![]() | |
mig23papa | Adatlap | 496566 | 2008. július 12. 19:45 | ![]() | |
Hunyo elárulok neked egy nagy titkot azok a képek amik azon a közösségi portálon kisméretben fent vannak, azok az eredeti méretben arra várnak, hogy én elkérjem a gazdájától könnyebb lenne a dolgom ha megsúgnád nekem annak az oldalnak a címét mi ebből a tanulság, mentsd el mindíg az oldal linkjét, hátha még mást is érdekelne itten rajtad kívül |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |